hoe staat het met de ideeen voor een geboortekaartje? Ik ben eens aan het kijken maar vind het erg lastig
mama 25 ik zou je toch nog meer naar laten kijken hoor dat je al zolang een zere buik hebt lijkt mij niet fijn maar ook niet goed weet niet of je bij een gyn of vk loopt maar hier in ziekenhuis als je buikpijn hebt of bloedverlies of wat dan ook mag je meteen langs komen omdat Elise 6 weken te vroeg was maak ik me nu ook eerder zorgen dus dan is helemaal fijn dat ze je gerust kunnen stellen en idd een kleine drumes in huis is ook niet handig hahahah heb het hier zelf ook voor al tillen enz
@ Mir ja heb er al een tijdje last van, ik loop gewoon bij de vk, en ben zaterdag ook al geweest. Het is even afgezakt, maar net zo hard (en snel) weer terug gekomen. Moest ook bellen als er wat aande hand is, maar ja dan denk ik ach gaat wel over... En tja mijn meisje is bijna 1 maar loopt nog niet, dus veel tillen...
hoi Dames, Ik kom effe zwaaien, ik ben zooo moe... Vanavond overgewerkt.. Slaap lekker allemaal... Liefs Melek
mama 25 wanneer word jou kleine meid 1 dan de mijne word de 27ste 1 en loopt ook nog niet hoor komt vanzelf wel alleen nu soms heb ik wel zo iets van kon ze het maar hahahahhaha slaap lekker iedereen
@ Mir mijn meisje word 2 nov. 1 jaar! De tijd gaat snel he? Soms denk ik ook wel eens kon ze maar lopen... hahha maar soms ook nog ff niet. Ze heeft op dit moment een sprongetje, dus word weer 's nachts wakker wat minder dus.. Slaap lekker
Zo ik kom even koekeloeren hier!! Heb hectische weken achter de rug. Logeer nu al 8 weken bij mijn moeder samen met Mike, maar binnenkort ga ik weer bij mijn vriend wonen. Hij had wat problemen om het even kort te houden, maar nu gaat het stuk beter. Ik heb zelf de 20 weken echo achter de rug, alles was goed, alleen was er een wit vlekje te zien bij het hartje, was niets om me zorgen over te maken, alleen ga ik het toch volgende week navragen bij de vk. Verder voel ik mij prima, wel wat harde buiken, maar dat had ik bij Mike ook, maak ik me niet echt zorgen over. Ik ga zo Mike maar eens douchen als ie klaar is met zijn boterham... vanmiddag weer werken *blegh* Fijne dag iedereen!
Hier ook even aanwezig. Net even lekker wezen uit huilen. Zit even niet lekker op me werk en heb echt het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta. Elke keer als ik mijn chef nodig heb, dan is ze er niet of is ze in gesprek. Ik moet een bedrijfsuitje gaan organiseren, maar heb er gewoon geen tijd voor. Mijn chef zou me helpen, maar van haar hoef ik niets te verwachten omdat ze "altijd" weg is. Nu moet ik prioriteiten gaan stellen. Prima dan kap ik met dat bedrijfsuitje. Per direct. Dan maar hard tegen hard. Ik moet gewoon aan mezelf denken. Zo ook dat lucht op hihi.
Haai meiden, Even een knuffel voor Evenstar en Minimouse! Jullie hebben een beetje een heftig weekend achter de rug! Mini hoe is het nu met jou en met overgeven? Mir, ik ben ook de 27e jarig, maar word al iets ouder dan 1 jaar Mama, hier ook zoveel harde en pijnlijke buiken, gisteren ook mijn stuitje heel veel pijn na de boodschappen Ik doe ook al zo rustig aan mogelijk maar het helpt niet echt.. Maandag moet ik naar de verlos dus zal het wel aankaarten. Naatje, wat vervelend dat jullie wat problemen hebben gehad! Maar zo te lezen zit het nog wel allemaal goed! Belliebel, zo hé jij bent... BOOS! Goedzo, en geef die hormonen maar het excuus Nou hier een lekker weekend achter de rug met helemaal NIKS doen, nou ja ik ben wel begonnen met een muurschildering in Marcus zijn kamer, Vicious en Muur jullie hebben mij geinspireerd! Mannetje word al gek van mij en mijn nesteldrang dus hij is blij dat ik mij hier nu opgestort heb hahahaha. Verder dus wel last van mijn buik, maar ja een dreumes van 15 maanden die niet loopt, dus jullie begrijpen het wel! En in en uit de auto is ook niet echt fijn, maar ja dat hoort wel bij het kleine beetje werk dat ik doe. Hoe is het hier verder?
whoehoee de vlag kan uit! heb vanochtend NIET overgegeven! he wat een opluchting zeg! hoop dat het nu zo blijft..
@ Troeltje, ik word niet goed van die buikpijn steeds... erg vervelend. Zat net in de auto en toen voelde ik een soort druk naar onder toe dat voelde erg onprettig. Heb ook urine net nalaten kijken en tis geen blaasontsteking en ook geen eiwitverlies, gelukkig. Maar dan vraag je je natuurlijk wel af wat het dan is. Ik ga nu ff uurtje op bed liggen in de hoop dat het afzakt en anders toch maar weer mijn vk bellen.
mama 25 die klachten wat jij dus zegd heb ik dus ook geen blaasontsteking maar idd wat is het dan wel de gyn had het er gisteren over hij dacht dat het kwam omdat de baarmoeder zo hard ineens groeide nou jah het zal wel maar als ik jou was zou ik gewoon de vk opbellen
@ Mir ja ik was zaterdag ook al bij de vk, toen voelde ik me mannetje ook niet, gelukkig was alles goed en ze dacht toen idd banden of groeipijn. Maar ja dan zou het nu toch wel minder moeten worden?
Hoera voor minimouse. Hopen dat het inderdaad zo blijft. Ondertussen is hier de boosheid aardig gezakt. Heb eens een goed gesprek gehad met mijn chef en haar eens met de neus op de feiten gedrukt. Ze schrok er een beetje van hihi. Ze schuift altijd de schult op iemand anders, maar dit keer kon ze dat niet aangezien ze het dit keer zelf geweest is. Verder hier alles wel goed. Alleen verschrikkelijk moe door dit voorval. Er valt zo'n last van me schouders af nu ik het kwijt ben. Zou best even lekker een tukkie kunnen doen hihi. Zo maar eens pauze houden en dan moet ik nog even 3 uurtjes doorzetten.
Hey meiden, Ik kom alleen ff hoi zeggen. ik heb zonet wel ff vluchtig bijgelezen maar er blijft niet veel hangen, ik ben te moe. Ik las dat de meeting niet doorgaat. (Ik had me ook niet opgegeven; kon die dag niet maar is er al een andere datum?) Kus, Liedel