O ja, Nog even ego natuurlijk: Hier gaat alles goed. Ik voel me goed, ben nu eindelijk weer goed aan de dosering medicijnen gewend. Ik merk wel aan mezelf dat ik nu alweer nerveus ben voor maandag. Dan moet ik weer naar de gyn en wat nou als de bloeddruk nog hoog is... Ach ja, dat zien we dan wel weer. Ons ventje is in iedergeval erg bewegelijk. Ik voel hem de hele dag door...wel grapppig. Op mn werk is het rustig. Deze week nog 1 dagje, volgende week proefwerkweek dus hoef ik geen lessen te geven alleen maar werk na te kijken en dan herfstvakantie..heerlijk.. Ik kom straks weer ff spieken, ik zal ff een beetje opruimen aangezien Isa nu in bed ligt. Tot zo, Liedel
Ik voel de kleine ook elke dag. Momenteel ook veel schopjes net boven de schaamstreek, en de ene dag voel ik hem meer dan de andere dag. Mijn vk zegt dat je hem tot 30 weken niet elke dag hoeft te voelen. Maak me er ook niet heel veel zorgen over, het hartje klink erg mooi en erg krachtig en hij is (zover hun konden zien met de 20 weken echo) helemaal gezond. Vandaag alweer 21 weken. Die weken vliegen opeens voorbij. het lijkt wel of het steeds sneller gaat. ik heb vandaag uitgerekend dat ik nog 55 werkdagen moet werken. Is toch een leuk vooruitzicht.
hi hi pff pff ik ben zo moe kan wel een winterslaap gaan houden voel me dan ook helemaal niet lekker gisteren z'n zere rug aan een kant warm bad hielp niet eens dochtertje wat een beginnende longontsteking heeft kuur heeft gekregen maar ze moet zo hoesten dat je snachts bang bent dat ze erin blijft hoop voor haar dat ze snel opknapt ze moet trouwens ook ventolin gebruiken met z'n hele toestand geval nou zie dat maar eens voor elkaar te krijgen met z'n kapje waar ze door moet ademen kind denk van help help wat gebeurd er maar goed morgen nog een dag vrij en dan vrijdag weer werken en dan weekend zondag naar de nieuwe K3 toe oef ga toch even de huisarts bellen begint wel erg veel pijn te doen weer mijn rug
Hallo allemaal! Daar was ik weer, vanmorgen ben ik even naar de Prenatal/Ikea geweest. Wat geshopt voor de baby/Jasmijn/mezelf. Daarna nog ff koffiegedronken bij de buurvrouw, die hebben een nieuw hondje (Jasmijn vond hem erg lief en ging hem telkens aaien, zo schattig). Maar nu kan ik het lekker rustig aan doen, dametje ligt te slapen. Bwtje, jeetje drukke maand lees ik. Ben benieuwd hoe jullie huisje wordt. Troeltje, vervelend van je buikpijn. Doe het idd rustig aan! Evenstar, ben benieuwd naar meer trouwfoto's, had er al wat op hyves gezien. Ninja, kan begrijpen dat je je toch zorgen maakt, morgen idd maar ff navragen bij de VK. Vicious, idd is slapen met een kussen tussen je knieeën erg lekker. Liedel, haha boniman is een uitvinding bij de april 2008 mama's geweest. We zaten allemaal te zoeken hoe we onze mannen moesten noemen en toen is het dus ...man geworden, dus bij mij boniman. Zo blijft boniman nog een beetje anoniem Belliebel, lekker hè dat het zo opschiet met de werkdagen. Hier nog 2,5 maand, heerlijk! Mir, ventolin klinkt bekend. Hier ook een worsteling, maar uiteindelijk hielp het toen we er een liedje bij gingen zingen (in de maneschijn). Ze was zo afgeleid door het liedje dat ze de ventolin niet meer zo merkte. Misschien een tip? En beterschap voor je rug! Ga misschien straks nog ff een paar boeken ophalen bij de drukker.. als Jasmijn weer wakker is. En vanavond lekker macaroni eten, boniman is pas laat thuis dus doe het lekker makkelijk (en het is toevallig Jasmijn's favoriet, dat is ook handig haha). Nog ff een foto van mn meisje! Bekijk bijlage 21512
@mini Je zag er super uit! je doet me gelijk weer denken an mn eigen trouwdag nu bijna 4 maanden geleden wist toen alleen nog niet dat ik zwanger was hoewel blijkt dat ik toen al ruim 7 weken was! heb de etosdoos al wel binnen, paar weken terug opgehaald. prenatal niks van gehoord en kruidvatdoos kan ik over paar weken ophalen. @ninja: gefeliciteerd! word echt alles blauw? @boni: leuke foto van je dochter @hier: alles gaat zo zn gangetje, moet wel uitkijken met werken. Hopelijk kunnen we zaterdag naar vk en denk daarna nog even winkelen en bij man thuis langs.
@ Minimouse: Je ziet er stralend uit in je jurk.....Mooi hoor!!! @ Ninja: Wat leuk een jongen!!! Ennnuhhhh ga je echt voor alles blauw??? @ Pijnlijke buik: Mmmm, hier nog 1......Heb al de hele dag een hard gevoel bij mijn blaas/schaamstreek, voelt niet echt relaxed.....De kleine is ook druk aan het bewegen.......... @ Ego: Ben zo moe!!! Pffff, wanneer krijg ik die energieboost??? Ben ook veel te druk op het werk.......Dan nog het huishouden, 100en verjaardagen/feestjes en andere partijen......En dan ook nog lief doen tegen je lief........Zal blij zijn als het vrijdag is = herfstvakantie!!! Nog 4 nachtjes slapen en dan wordt ik 25!!! Nog 5 nachtjes slapen en dan heb ik geregistreerd partnerschap! Spannend! Fijne middag/avond nog!
aha nee niet voor alles blauw. We hebben gekozen voor auqablauw met lime groen. En dan 1 muur auqablauw en boven de comode een lime groen vlak. Een een zelf gemaakt hemeltje door me schoonmoeder dat gaat vast mooi worden
Leuk hoor! Zelf ben ik helemaal niet van het stereotype blauw/roze...... Wij hebben ook gekozen voor limegroen, dat is de basis...........! Mooie kleur vind ik persoonlijk!
Ja zojuist weer wat dingetjes betaald hihi nu voorlopig weer ff rustig denk ik hehe Van het weekend de bakfiets pimpen hopelijk komt dan alles een btje binnen... Ennuh ik vind het zeker leuk dat wiebelen maar gisteravond toen ik op de bank lag was het de hele tijd haha geen rust..en ondanks dit viel ik toch zo in slaap haha!
haha leuk! Wij gaan de 31ste naar de nieuwe K3 de rest was allemaal al snel weg..we hebben 2e rang rij 6 maar geen flauw idee waar we dan staan haha als de dames maar kunnen kijken! dus ben erg benieuwd hoe dit geregeld is..Sem heeft er al helemaal zin in, ze zei ja Josje!!! o o
LIEF!!!!! Idd te druk heb nu nog 2 daagjes niets..maar eentje wordt denk ik nog wel ingevuld en de ander misschien maar hou die liever vrij.. pffff Ik zal af en toe een fotootje plaatsen als we weer iets af hebben
Ik heb je op de bevallingslijst gezet de eerste op de lijst! 02-02!!! leuke datum en dus als eerste aan de beurt he Kijk maar even of alles goed is..en als je verlof wel bekend is pas ik het wel weer aan
Ik heb wat foto,s van de baby en de babykamer op me hyves gezet. De baby kamer moet nog geschilderd worden en aangekleed worden. Ninja Van den broek Profile - hyves.nl
hee ziet er al leuk uit btw waar heb je dat kussen vandaan??? Ik heb straks ook groen blauw..en zilver! Vind die wel leuk!
Bij de prenetal warenhuis heb ik hem gekocht. In kersteren enz zullen ze hem ook wel hebben denk ik en bij de babydump heb ik hem ook al gezien. Hij is leuk he. Ik vind zonder hoes veel makkelijker. Als het kindje uit bad gaat dan is ie helemaal nat en leg je hem toch in een wikkeldoek o.i.d.
He, Tis weer de volgende morgen, dus ik las nog ff je antwoord Ik ga zelf ook denk ik nog zo'n buikband aanschaffen, werk in de kinderopvang en zal op het einde toch wel zwaarder worden... Dus snap dat het voor jouw ook wat drukker is met je oudste dochter, tillen etc... Doe rustig aan! Groetjes!