Dames bedankt voor alle raad/adviezen over het geschop in mijn buik. Ik ben alweer helemaal opgelucht dat het niks geks is. en volgens mij is ie gisteravond alweer gedraaid, voelde duidelijk een soort van koppeltje duik ofzoiets en nu voel ik em alweer wat hoger. Hij zou later vast goed kunnen zwemmen Even de 24 WEKEN WAVE voor mezelf Precies een halfjaar alweer. Manlief heeft net een paar fotootjes gemaakt, zal ze zo ff online zetten Verder alles ok met iedereen? Liefs! Oja, de babykamer is afgeschilderd, vrijdag komt er iemand laminaat leggen en 30 oktober worden de meubels in elkaar gezet en net nog een leuk wiegje via marktplaats op de kop getikt met lakentjes en hemeltje erbij! Wie laat zijn kindje de eerste paar weken/maanden op de kamer bij jullie liggen? Of doen de meeste het gelijk in zijn/haar eigen kamer? X
De kleine man komt de eerste weken/maanden bij mij op de kamer in zijn wiegje. Mijn vader heeft half nov. een weekje vakantie genomen en gaat dan de babykamer in orde maken. Hier gaat het vandaag wel redelijk, vooral een drukke beeb hahah. Hij schopt zo hard... pffff Gelukkig en deze kleine man draaid ook al de hele dag hoor hahah.
Was vanmiddag nog ff naar baby-dump geweest en die doos opgehaald, en een leuk setje voor de kleine man, met mutsje, met de tekst I look so cute!! Hahah
Ik leg haar meteen op haar eigen kamertje. Ik ben bang dat, wanneer we haar wennen aan slapen bij ons op de kamer, de overstap naar eigen kamer moeilijk gaat zijn. Maar dat is natuurlijk persoonlijk, voor mij voelt dit beter.
ik las dat sommige het kindje de eerste maanden bij zich op de slaapkamer houden. wij kiezen ervoor om het gelijk in het eigen bedje te leggen.?ik ben bang dat het na een tijdje moeite krijgt met wennen aan de eigen kamer en het eigen bedje.
Ik leg de baby denk ik ook direct op haar eigen kamertje. Marcus heeft wel lang bij ons geslapen maar hij is een behoorlijk slechte slaper (geweest) dus ik heb weinig nachtrust gehad. Bij elk kraaitje werd ik wakker. Lisette heeft nooit bij ons op de kamer geslapen (geen ruimte toen) en bij haar heb ik heerlijk kunnen slapen! Mammamia, je hebt inderdaad een flink buikje zeg voor je eerste! Hier een foto van mijn kleine doerrak! Het is een echt clowntje!
Wat een leuke foto's van iedereen. Vandaag veel last van mijn bekken. Ben even met mijn zusje en 3 kinderen op pad geweest. Erg vermoeiend maar wel gezellig
Mooie buikfoto En leuke foto van je kleine doerak haha Hier een leuke foto van mij en me meissie, vond hem zo lief!!
Het was even zoeken maar hier een foto van Lisette van ongeveer even oud als Marcus was op de foto hierboven, op hetzelfde plekje
Thnx troeltje en oww lisette is ook een klein doerakje, toen al hahha Nou Jaylinn kan er ook wat van hoor!!
Hahah Jaylinn is een schorpioen (ik trouwens ook) dus ben benieuwd, bij opa en oma staat een kastje, en op dat kastje staat een pot met pepernoten, nou Jaylinn heeft dat in de gaten en probeert op het kastje te klimmen voor die pepernoten, hahha En ja natuurlijk krijgt ze dat dan van opa
Hahahahha, ik ben ook een schorpioen. Volgens mij zijn dat ontzettend leuke kinderen (maar ook wel een beetje moeilijk... ) Hihihi die Jaylinn, heeft opa nu al in de pocket!
Ja ze heeft hem zeker in de pocket. Hahah maar ja zal het wel opa voor zijn Wel ontzettend leuk. Nog maar ff dan word ze 1 Eerst ben ik jarig en een week later vieren me Jaylinn's 1ste verjaardag! Wat word ze toch groot Hier is ze net een uurtje oud... wat veranderen ze toch snel he?
Ohhhhh wat een snoepie! Ik word week bij babyfoto's, zo nu en dan snuif ik ook wat baby's bij de oktober mama's hihihi! Wanneer ben je jarig mama? En ja de tijd gaat veel te snel! Lisette is alweer 4 jaar en 8 maanden en Marcus is alweer 15 maanden, leek ook gisteren dat ik ze beide voor het eerst in mijn armen had!
Ik ben volgende week zaterdag jarig, de 24ste, en Jaylinn is van 2 nov. Gaat echt hard. Ik zat net ff babyfoto's te kijken...