Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    OMG dat haar... wat snoepig... :)

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oke, ik kan het niet laten hihi hier Marcus van 2 dagen oud.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ach wat lief en idd wat een haar!!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja Lisette had inderdaad heel erg veel haar als baby!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ach die is ook zoww lief!! ;)

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Oh, wat een leuke foto's allemaal van jullie kindjes! Had ik toch bijna Jasmijn vandaag zomaar kunnen tegen komen! Na de fysio die alles weer recht heeft gezet mijn nieuwe brace om en ook naar de prenatal en Ikea! hahahaha

Bij de prenatal een geweldig leuk spijker jurkje gekocht met majootje er onder, nu nog een truitje erbij vinden, vond ze allemaal zo dun..Wat rompers met bosdieren mee, boxkleed bij de ikea en geluncht. Hierna nog langs de hema, de kruiken zijn in de aanbieding, die elektrische wilde ik. Van €50,- naar €35,= dan nog een sticker voor 15% extra korting en vond dat het verdiende geld wel weer op mocht naar nog een te schattig pakje en wat lieve rompers. Tja, op de weg naar huis kom je langs Duimeland, een erg dure babywinkel maar wel heeeeeel leuk:) Hier vond mijn man een geweldig sprookjes voorleesboek, 'het grote rode sprookjesboek' hahahaha Ik helemaal blij, vind dit echt iets wat idd niet mag ontbreken:)

Ben nu wel compleet gevloerd en heb veel en veel teveel gedaan maar na een week niets kunnen doen was dit even heerlijk!!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja vind het altijd erg leuk om me babyfoto's weer te bekijken!
    Binnenkort die van Marcus maar eens bestellen en in een fotoboek plakken, dat is wel jammer van dat digitale!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Tonka, jij bent lekker los gegaan! Heerlijk dat losbandige shoppen! En kan me voorstellen dat je na 1 week thuis graag de hort op wilde!
    Ik moet mezelf trouwens echt langs de leuke winkels slepen, anders koop ik weer vanalles en ik heb zo'n beetje alles nog en ik krijg een hoop dus vind het zonde geld. Maar er is inderdaad zoveel leuks te koop nu! Misschien als ik alles uitgezocht heb en weet wat ik heb dat ik toch nog iets aanschaf hihi!

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah, kreeg vandaag ook al meerdere keren op mijn werk te horen dat mijn buik wel hard begint te groeien nu per week haha...
    Ik hou ook wel van lekker eten enzo:p, maar ik kom alleen maar bij mijn buik aan heb ik het idee... zo'n 7 kilo nu ofzo...
    Ach, zal wel een big boy worden dan (hopelijk geen 10 ponder):p

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
  11. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hoi dames,

Hier gaat het ook hard met mijn buik...
    Vandaag vroeg een collega of het een tweeling was? :) hiihihihi

hier nu 22 weken, :)
    YOEHOEOEEE gaat nu wel snel..

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dank je evenstar, ga zeker ff kijken voor zo'n digitale! Is wel een leuk idee trouwens!

Ach de grootte van je buik zegt meestal niet zoveel hoor mammamia, je kan ook veel vruchtwater hebben!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahahahaha melek, die vraag van die tweeling kreeg ik ook altijd en ik had echt 2x een heel bescheiden buikje. Mensen vinden je al snel dik geloof ik! Maar lekker laten kletsen denk ik dan... :D

14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Wij hadden vandaag de 20 weken echo. Gelukkig zag het kindje er gezond uit! Hij zag geen afwijkingen!
    Het geslacht was slecht te zien, hij deed zijn best om het voor ons in beeld te krijgen maar de kleine hield zijn beentjes bij elkaar :D
    Heel even had hij beeld op de juiste plaats en toen dacht hij een piemeltje te zien.
    Maar we plannen gewoon een pret echo binnenkort..... dan weten we t zeker!
    Hier nog een fotootje:

Bekijk bijlage 21595

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee gefeliciteerd met je goede echo! En hoop dat je bij de pretecho met zekerheid het geslacht ziet! Wel jammer trouwens dat je nu niks gezien hebt....!

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Leuke foto's gezien hier trouwens! Ik heb er ook nog wel eentje!
    Hier doen ze de afwas afgelopen zomer, in Frankrijk op de camping...:p

Bekijk bijlage 21596

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat zijn ze al groot! Voor jou zal het ook wel zo'n gevoel geven van wat gaat het snel!!!

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ja, klopt! De oudste is al 11 als ons kindje geboren wordt... en de jongste bijna 9. (is van 13 maart)
    Het gaat hard, ik krijg nu zelf informatie thuis gestuurd van de GGD over de pubertijd!!! IEKS!:$ Dan ben ik zooo blij dat hij nu nog lekker met Knex zit te spelen....

Nog ééeéééntje dan: ik met mijn dochter
    Bekijk bijlage 21601

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha ja inderdaad die tijd komt er óók nog aan hihi!

Maarre leuke foto van jullie samen, jij ziet er zelf ook nog jong uit trouwens!

20. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ja, ik weet het! Ben ik heel blij mee! Ik ben nu 32 maar ik ben zelfs vorig jaar in Zweden nog gevraagd of ik wel 18 (of was het 21?) ben omdat ik alcohol wilde kopen.....Haha!

Complimentje!

Ik effe bankhangen, nog nagenieten van die echo, wat was dat geweldig zeg!
    Ook ontzettend maf dat we nu nog niet weten of het een jongen of meisje is! We hadden wel een erg lieve gynaecoloog/echoscopist trouwens, echt een leuke man die alles precies uitlegde.

Deel Deze Pagina