Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dat is zeker een compliment!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb echt hele leuke foto's voorbij zien komen. Maar weet nu al niet welke wie ze ook alweer gepost hadden hihi.

Hier vanavond een luiertas van kipling gekocht en de maxicosi is er:D. Hihi nog iets leuks: Mijn schoonmoeder heeft een wagen gekocht. Dus wij dachten, oh die zal ze wel voor ons hebben gekocht dan. Nee heeft ze die voor zichzelf gekocht whahaha. Ik lag in een deuk toen ik het hoorde.
    Ach wel lief hoor. Maar als ons manneke bij opa en oma is dan ligt het toch in de wagen? Hihi nouja goed. Ze vind het in ieder geval dus erg leuk dat blijkt:D.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo! even snel een ego berichtje.

Geen tijd om terug te lezen...

ik ben jarig geweest. Manlief gister. En eh... verder maandag met zwangerschapszwemmen begonnen. erg leuk moet ik zeggen. Kleine was daarna wel aan het buitelen en stunten in mijn buik. hihi.

hoop dat het hier goed gaat!
    dikke knuffel!!

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Was trouwens vandaag een vervelend ongelukje op mijn werk (kinderdagverblijf) gebeurd. Collega van mij van de babygroep die wilde een kindje in haar slaapzakje doen op de commode en in een flits was het kindje op de grond gevallen. Manager en andere collega gelijk naar de dokterspost gegaan om te checken of alles goed was. Kindje moest wel gelijk huilen en bewoog met haar hoofdje. Ze had een bultje aan de zijkant van haar hoofd (zwelling van de val) en ze is helemaal gecheckt. Ouders kregen het wekadvies mee, dus het is allemaal nog met een sisser afgelopen. Maar mijn collega was echt ff helemaal van slag en in tranen... zo zielig! Werkt er al jaren en verwacht in januari ook haar eerste kindje (haar vrouw is zwanger...) Had zo met haar te doen...

Eigelijk dacht ik en misschien zou ik dat zelf wel graag willen als het mijn kind was, dat ze met zo'n kleintje (halfjaartje was ze ofzo) toch wel even een extra check doen in het ziekenhuis. Je weet nooit of er inwendig iets aan de hand kan zijn:S

Nou jah, hopelijk is er geen blijvend letsel... maar et was wel erg schrikken, iedereen was een btje van slag de hele dag...

5. mammamia

Nog van harte gefeliciteerd dan! De kleine wordt later vast een goede zwemmer dan:D

6. mammamia

Leuk he die opa's en oma's;)

Hoe is het trouwens met je zusje nu? Had ze nog een check gehad bij de vk?

7. mammamia

Veel vruchtwater is een goed teken toch?

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja met mijn zus gaat het redelijk. Ondanks het bruinverlies is het toch mis gegaan en is alles goed losgekomen. Gelukkig heeft haar lichaam het zelf afgestaan, want curretage had ze denk ik niet aan moeten en willen denken.

Jij mooie foto btw. Al een lekker bol buikje. Hij begint bij mij ook al aardig te komen. Ik zie mezelf ook groeien met de week. Maar heb bij mij het idee dat het er ook alleen op mijn buik bij komt en verder helemaal nergens. Ben tot nu toe 2 kilo aangekomen. Ik juig die 2 kilo wel toe hoor, maar vond het eigenlijk iets aan de weinige kant. Verloskundige zegt dat 2 kilo erg mooi is voor 21 weken. Dan geloven we haar maar op haar woord toch:D.

9. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    hoi meiden,

Leuk om te lezen dat alles met iedereen lekker gaat de laatste tijd. Behalve wat meiden met buik- of bekkenpijn, sterkte daarmee!

Muur, nog gefeliciteerd met jezelf en met Muurtjeman.

Ik voel de baby ook nog voornamelijk laag onderin.

Ik denk dat we de kleine de eerste twee / drie weken in het wiegje op onze kamer laten slapen. Van mijn zus (juli bevallen) en vriendin (juni bevallen), hoorde is dat dit het laatste advies is van de kraamzorg tegenwoordig. Het zou de hechting bevorderen en het veiligheidsgevoel. Na die eerste korte periode kunnen ze naar de eigen kamer. Vaag he? Tot een paar maanden geleden dacht ik altijd 'gewoon meteen op de eigen kamer', maar nu misschien toch anders....

De afgelopen anderhalve week druk geweest op werk. Hard gewerkt om voor mijn vakantie zo veel mogelijk af te ronden. Vanavond zelfs pas om 20:15 pas vertrokken vanaf kantoor, morgen nog paar dingetjes thuis doen die vandaag niet meer lukten, maar dan heb ik ook echt vakantie tot midden november! JOEHOEOEOEOEOE!!!!

Morgen eerst maar eens uitslapen. Daarna dingetjes regelen overal en nergens en naar de bouwmarkt enzo. En dan de komende weken aan de slag met alle houten binnendeur(kozijnen) schuren, schilderen doe ik nu effe niet, behangen, sauzen, badkamer uitzoeken, badkamer tegelen, toilet tegelen en nog veel meer kleinere klussen.

Behalve het schuren, heb ik er wel zin in. Sowieso om alles af te wisselen met leuke dingen als shoppen, theetje drinken met parttime werkende vriendinnen, gebakje eten met vriendinnen etc. etc.

Ik zal binnenkort nog eens een linkje naar de verbouwinssite plaatsen. Deze week is de stucadoor en glaszetter begonnen!

Nu ga ik toch maar naar bed, vandaag was een slopende dag....

x Klusser

10. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wauw wat een prachtige foto zeg!!!!!!

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Heb niet alles bijgelezen hoor.
    Hier gaat alles goed. Baby is erg druk. Vanacht was ze ook weer druk aan het schoppen :p Ze hield me lekker wakker.

@ babykamer: morgenmiddag gaan we behangen en dan dit weekend afmaken qua ophangen van rolgordijn en lamp enzo. Begin november komt de babykamer binnen dus die dan snel in elkaar zetten. Ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet. Wij houden het heel neutraal (bruin/wit). Ik vind dat altijd zo romantisch staan ;)

Iedereen fijne dag. Ik ga zo weer aan het werk. Nog 1,5 dagje en dan lekker weekend gelukkig! Ben blij dat de weken zo snel gaan. Hoef na deze week nog maar 37 dagen te werken :p

Oja en mijn contract is nu definitief verlengd. Ze moesten me nu voor onbepaalde tijd aannemen dus is altijd spannend, maar het is gelukt gelukkig. 24 uur onbepaalde tijd! Superblij mee!!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Ik moet om 8u30 werken, maar ben nog steeds aan het twijfelen of ik wel zal gaan :( Ik heb al zo'n last van mijn rug en ben bang dat als ik vandaag ga dat het dan misschien niet meer over gaat. Ik poets bij iemand aan huis en moet in 3uur tijd bijna heel het huis poetsen.

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Muurtje; Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met de verjaardag van Manlief

@FM; Gefeliciteerd met je vaste contract :)

@Mama; Ik snap dat jullie allemaal geschrokken zijn. Ook erg voor je collega zeg. Dikke knuffel!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    goeiemorgen allemaal!

ik zag leuke foto's voorbij komen :)
    Buddy altijd leuk he beeb foto's terug kijken, wat zijn ze dan ineens groot nu he!
    En hier is dat ook hoor alles op de computer en externe schijf/en site! Maar fotoboeken schaars hahaha
    Dat is echt iets wat je MOET gaan doen...maar ik kan niet kiezen uit zoveel foto's haha

Mama ook leuke foto's weer...

En bellie een leuke bellie al ;)

Jodel spannend, nog even de pretecho afwachten dus maar fijn dat alles toch goed is! Mooie echo ook!

Klusser ben benieuwd naar de foto's! schiet al op zo he!

Hier de beeb denk ik tot 4-6 mnd op de kamer, staat ook in advies van wiegendood maar daarom doe ik het niet alleen, ook ivm BV geef toch lang BV en dan is naast je liggen met een beeb die meer wakker wordt errug fijn!!
    Hier ook geen moeilijke slapers, uiteindelijk in eigen kamer ging het prima..en Eva heeft zelfs langer moeten liggen ivm 2 kamers in het oude huis!! En nu in het nieuwe huis gelijk op eigen kamer en dat ging gelukkig prima!
    Maar 6 mnd is wel de max dan hier..En dan schuift iedereen behalve sem een kamertje door :D!

futuremama feli! toch fijn die zekerheid he..ik ben sinds april werkzaam en dus geen vast contract maar ik werk ook op een plek die de gemeente weg wil..dus voor mij is het sowieso onbekend hoelang ik een baan heb..maar het is nu van 2010 al naar 2013 gegaan dus zal wel loslopen denk ik..

Duster doe rustig aan denk aan jezelf, nu poetsen met rugklachten is gewoon niet goed klaar..als het daar fout gaat zit jij ermee!!

Nou Sem gaat vandaag schaatsen op school ben zooo benieuwd!!
    Eigenlijk had ik cursus vandaag maar gaat weer niet door zucht :S
    Dus straks naar de verjaardag van oma, en eva gaat er ook vroeg in want die is niet lekker vandaag...
    En Sem blijft lekker daar over omdat ze dan schaatsen is heeerlijk weer :D!

Dames misschien nog tot straks , anders duik ik er ook ff in.. :D

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @futuremama gefeliciteerd met je vats contract heerlijk gevoel he. Ik heb een jaarcontract die in me verlof afloopt gelukkig hebben ze wel toegezegt dat ze het verlengen. Ik ga waarschijlijk wel 3 dagen werken. Ik ga er wel z,n 300 euro op achteruit volgens een berekening dat ik heb gekregen. Dus het word effe rekenen of we het gaan redden.

Ik ben net bij de VK geweest en alles was goed met de beebs en mij. Mijn ijzer was 8,1 suiker(had ik laten meten omdat ik soms wat duizelig ben) was 4,7 en bloeddruk 120/70 netjes toch.

En die softmarker in het hartje was idd niets om me zorgen over te maken. We hebben tot nu toe gewoon een gezond mannetje in me buik

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
  17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Leuk, bruin en wit klinkt mooi. Succes vanmiddag. Kan je binnenkort een fotootje laten zien van 't kamertje? Goed voor onze inspiratie...

Gefeliciteerd, 24 uur onbepaalde tijd, ideaaaaaal!

Groet,
    Klusser

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik ga morgen eens wat zooi uit het babykamertje halen! En dan met de verfroller er doorheen.
    Dan schiet het tenminste een béétje op!

Ben nog steeds wappie van de echo van gisteren... whiiiiiiiiiiiiiiiiii zo leuk om eens in je buik te kunnen kijken!!!!!!!
    Ik ben nu al helemaal compleet verliefd op dat hummeltje in mijn buik..zwijmel zwijmel...

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @mammamia: hier ook eerst bij ons op de kamer. maar wiegje gaat denk wel op babyamer totdat het geboren is ivm zeer kleine slaapkamer.
    @baby/zwangerschapsdozen: welke zijn er allemaal?
    @babyshoppe: volgens mij loop ik behoorlijk achter :p heb alleen nog maar een kinderwagen gekocht
    @muurtje: nog gefeliciteerd
    @futuremama: heb ook voornamelijk bruin/wit gekozen:)

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik ben ook de babykamer beetje bij beetje aan het opruimen, tis nu een soort rommelkamer, en de droger staat er tijdelijk. Mijn vader komt begin nov. de babykamer schilderen, word blauw haha met winnie de poeh.

Heb net ff me dochtertje dr kamertje omgezet, en wat vlinders opgehangen. Ze wijst er steeds naar zoww lief, naar alles eigenlijk. Nu ligt ze even in bed dus ga ook maar ff rusten. Zometeen de was nog opruimen pffff. Vermoeiend hoor!!
    Voel me buik nu ook behoorlijk :( dus maar ff rust inlassen. En eten want ik heb ineens een trek hahaha

Deel Deze Pagina