Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ guppekop: je hebt blijdedoos van prenatal, baby en mamakadoos van kruidvat, etos zwangerkadoos, bij site van baby-dump kun je bon uitprinten en krijg je ook een doos (heb ik gister opgehaald), en na de bevalling, bij plusmarkt een doos, bij c1000, en prenatal babydoo, en bij etos ook maar dan komt er iemand bij je thuis hahah

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeie (nog net) morgen,

Ik kwam nog maar even om de hoek kijken.
    En ik ga ook weer. :D

Fijne dag allemaal!

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Meiden,

Hier een verplichte rustdag.....
    Ben gisteravond compleet ingestord na mijn werk....Kon alleen maar huilen, voel(de) me erg zielig en had nergens zin in. Na het eten een warm bad genomen en het bed ingekropen. Vannacht met koorts wakker geworden en al mijn spieren deden zeer. Paracetemol erin en de koorts zakte gelukkig wel.....Ben helemaal op! Kom net mijn bed uit, gelukkig dus nog wel ff geslapen maar voel me waardeloos....Heb geen koorts meer maar mijn rug speelt gigantisch op, ben verder erg moe en heb alweer een lakenset verpest door een giga-bloedneus!

Verder huisarts gebeld ivm urineonderzoek wat ik vorige week had. Heb een flinke infectie......Vanmiddag gaat vriendlief vanuit zijn werk de antibiotica ophalen......Pfff, ook dat nog!

Gelukkig heb ik na morgen een weekje vakantie....Al zit die al helemaal vol.....Zondag jarig en maandag geregistreerd partnerschap. Ik hoop door vandaag en morgen helemaal niks te doen me wat beter te voelen.....

Het gekke is dat veel mensen het al voorspelt hadden: Martine, jij bent veel te druk, dit kan niet goed gaan nu je een kleintje in je buik hebt....Ze hadden toch gelijk.....

Sorry voor dit ego-bericht....voel me ontzettend rot!!!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Foto's:
    Leuk hoor en wat een mooie foto's vooral.....

@ Kind op kamer:
    Onze man komt ook eerst op onze slaapkamer. Lijkt me toch wel handig ivm voeden en dergelijke....Na een aantal weken/maanden (zien we dan wel)....gaat de kleine naar zijn eigen kamer

@ Inkopen:
    Sommige van jullie zijn echt al ver met dingen aanschaffen....Mmm, ik heb tot nu toe het kamertje besteld en de kinderwagen....En na de 20-weken echo het eerste pakje gekocht....maar verder nog niks....Krijg meteen koop-aandrang....!

@ Vraagje:
    Bloedneuzen zijn toch heel normaal in een zwangerschap? Heb er de laatste tijd wat meer last van......

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    FM, gefeliciteerd met je vaste contract!

Klusser, wat lekker dat je zo lang vakantie hebt! Enne je doet meteen je naam eer aan met klussen ;) Wel leuker dan werken vind ik!

Knorretje wat vervelend dat je zo ziek bent! Heb je geen koorts van die urineweginfectie? Hoop dat de AB in ieder geval snel aanslaat!
    Enne ja bloedneuzen horen erbij. Helaas. Maar als je echt teveel bloedneuzen op een dag hebt moet je wel aan de bel trekken hoor!

Hier nog lang niet met de babykamer aan de gang! Zit te denken om 1 muur lila te doen en 1 muur een muurtekening, verder gewoon wit houden omdat het een vrij klein kamertje is.
    Marcus zijn kamer heb ik ook even rust van genomen, gisteren zijn we lekker naar me moeder en haar kleine puppiehondje geweest, wat een scheeeeeeeeetje zeg!

Vandaag er al wel een hele dag al opzitten en de dag is nog niet om, straks Lisette halen en dan op school een fancy-fair en feestje, maar denk dat ik het feestje skip, kan Marcus ook niet meer zo lang tillen en zij zit in een gebouw met veel trappen!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Buddy, hoe zit het met de misselijkheid eigenlijk?

7. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Heb wel ff bijgelezen maar niet veel onthouden.
    @Jodelahiti: yeah..gefeliciteerd met je goede 20 weken echo.!! Spannend dat je nog niet zeker weet wat het is...

@Knorretje: meid, wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ziek maar goed uit, en neem maar even lekker rust. Al het andere komt wel weer; het belangrijkste is nu jij en de beeb in je buik.

@Kinderfoto's : ohh..wat een poepies heb ik voorbij zien komen..kzal binnenkort ook maar eens wat van Isa posten.
    Ik zal zo eens ff zoeken.

@Hier alles prima. mijn buik groeit nu ook behoorlijk. Ik vind het wel leuk dat deze x alleen mn buik groeit. Bij Isa was ik door de hoge bloeddruk echt superopgezet en leek ik niet echt zwanger, eerder heel erg opgeblazen, heb me toen nooit echt 'mooi' zwanger gevoeld maar nu wel..heerlijk!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Misschien omdat het nu ook een jochie is Liedel, ze zeggen toch dat bij een jongen je puntig draagt?

Ik meen te hebben gelezen dat jij naar de gyn moest voor je bloeddruk, wanneer was dat ook weer?

9. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    ehhh..misschien een beetje stomme vraag maar ik ben niet zo'n whizzkid, maar wie weet een goed programma zodat ik ook wat foto's kan spammen van Isa...weet eigenlijk helemaal niet hoe dat moet

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoe bedoel je liedel? Weet je niet hoe je ze van je pc op deze site moet plaatsen?

11. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troel: maandag moet ik weer naar de gyn, kben benieuwd...

Ja, welk programma kan ik het beste gebruiken..photobucket??

12. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was ze pasgeboren

13. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    potverdorie..kwil niet die link maar de foto..zucht

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Liedel als je naar plaats reactie gaat (dus niet snel reageren) dan heb je daar een functie met 'beheer bijlagen' daar kan je de link van je foto uploaden en dan komt je foto hier in beeld te staan!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je hoeft hem dus niet meer te verkleinen oid dat doet de site automatisch

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Even een ego bericht tussendoor...
    Morgen om 16.15 een pret echo om alsnog te checken of het een jongen of meisje is!
    We nemen de kids ook mee!
    Jippie!

17. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Isa paar uurtjes oud..wel ff de slangetjes ed wegdenken

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeeej, wat leuk, ben erg nieuwsgierig moet ik zeggen! Wat denk je zelf eigenlijk?

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zie nog niks, je moet op uploaden drukken en dan op 'sluit dit venster'

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohh wat is ze klein! Hoeveel weken was je ook weer dat ze geboren werd? Mooie foto hoor, en ik denk de slangetjes niet weg hoor, ik schrik daar niet vanaf...

Deel Deze Pagina