owww wat een poppetje zeg en wat lijkt me dat heftig met al die slangetjes! Tegenwoordig zijn ze bezig met een vestje voor baby's maar dat zal nog wel even duren en die moet uiteindelijk alle slangetjes vervangen..
Ik vind het altijd zo apart dat je bij beebs zo goed kan zien ja natuurlijk achteraf pas..hoe ze eruit zien als ze ouder zijn.. Snappie? staat ook raar omschreven haha Sem was bij de geboorte 2920 en ging terug naar 2540 ofzo? net genoeg in ieder geval had ook maatje 44 inni minnie hoeveel woog Isa bij geboorte??
waarom zou je dat doen dan? Is toch een fijn gevoel? Maarruh ik lees dat ze er al is en 3 maandjes oud is vertel??
hihi ook leuke foto's moet zeggen dat ik nu ineens heel anders naar jochie foto's keek en er eerst niet zoveel mee had tot ik nu weet dat er hier ook eentje aankomt hehe
zo weer genoeg bwtje in het beelscherm ik meld mij weer af! Sem vond het schaatsen leuk maar is echt op nu..dus ga denk ik nog ff liggen met ze ofzo.. Straks eten en naar de Gamma! fijne avond ow ja kreeg een berichtje van het bed EINDELIJK! morgenmiddag mogen ze hem als het goed is meenemen gespoten en al! Dus hopelijk van het weekend een nieuw bedje hier!! Dus maar matrasjes inslaan..!
Waaah, wat een leuke fotoos!! Liedel wat een schatje, de slangetjes denken we inderdaad even weg. En ik zag nog een leuk blond krullemannetje voorbij komen! Ik heb ook ontzettend veel fotoos van mijn kids, blijft leuk he! BSB jouw dochter is inmiddels 3 maanden? Doe jij snel zeg!!
Duster, wat een poepie jou jochie en leuke krullen heeft ie! Lisette had ook van die krullen, zo mooi. Marcus daarintegen heeft stijl haar! Bwtje, fijn dat je misselijkheid afneemt! Ben blij voor je meid! En leuk dat het bed nu wat begint op te schieten! Hier erg veel pijn na vandaag, het was erg druk en dat breekt me nu ff! Meiden ben ff eten kom straks ff terug!
Leuke foto's weer! @ hier ben echt kapot. Heb erg veel buikpijn nu, tja eigenlijk ook teveel gedaan vandaag. Kan amper lopen van de pijn Kleine meid ligt nu lekker in bed, morgen ff de prikjes halen (inhalen haha) dus tja word ook een rommelige dag. Maar ja moet ff...
BSB ik zag dat je even bent komen zwaaien, fijn dat het goed gaat met je! Mama, ohhh jij ook al zo in de lappenmand.. Vervelend he! Nou ik ben solidair met je hoor! Net gegeten, kids onder de douche en nu liggen ze allebei op bed, Marcus ligt te zingen en Lisette ligt nog even te spelen, maar denk dat ze zo in slaap gaan vallen. Morgen RUST! Tenminste, dat hoop ik!
hi meiden, Prachtige kds hebben jullie hoor!! Leuk om te zien. Hier echt emotoneel, heb zin om om alles te gaan janken pff. Lekker vervelend. Hebben jullie ook al bij de hema geshopt? Wij kregen deze week een folder met 15% korting, scheelt weer. Gisteren heb ik een uitnodiging van de huisarts gekregen voor inenting tegen mexicaanse griep. Lastig. Maar ik ga het niet doen. Zorg gewoon goed voor mijzelf en zodra ik ziek wordt direct mijn bedje in. Straks blijkt die enting hele nare bijwerkingen te hebben voor de kleine.
Ja ikkeeee heb ook al geshopt bij de hema vandaag. Een elektische kruik, 2molton hoeslakens,en 3 hoeslakens en een kruikenzak. Volgende week weer met 15% gaan shoppen haha.
Ach meissie toch, wat naar voor je:S Doe echt ff rustig aan en dan wens ik je hele fijne dagen toe zondag en maandag en probeer vooral te genieten Sterkte! Liefs, mammamia
Ik ga heerlijk van mijn welverdiende weekend genieten Ik voel me echt helemaal super Hopelijk blijft dit zo tot aan het einde van mijn zwangerschap, we zullen zien hahaha...
@ Knorretje!!! Meissssie! Rustig aan doen hoor! Denk aan jezelf. Je werk is niet belangrijk. Ze lossen het wel op. Komt goed. Je moet nu stoppen met jezelf voorbij te lopen en aan jou en je kleine te denken. Ik hoop dat je je stukken beter voelt voor zondag en maandag! En ik hoop dat je er heerlijk van kan genieten. KNUFFFF!!!
Hallo! Ben er weer ff, vandaag gewerkt en vanavond lekker rustig aan. Boniman is even weg dus zit lekker achter de laptop. Bij ons komt de baby de eerste tijd op onze kamer. Dit vind ik ivm de borstvoeding wel praktisch en is bij Jasmijn ook goed bevallen. Alleen de eerste nacht is boniman telkens wakker geworden bij elk kreuntje (ik had al 3 nachten in het ziekenhuis geslapen met haar naast me dus was het al gewend ). De eerste nacht na haar geboorte heb ik totaal niet geslapen, was teveel onder de indruk... Na een weekje of vier volgens mij is ze voor slaapjes overdag naar haar eigen kamer gegaan. Toen ze eenmaal 's nachts echt doorsliep hebben we haar ook 's nachts op haar kamer gelegd. Volgens mij was dit al met een week of 6. Eigenlijk slaapt ze sinds die tijd heel goed 's nachts (gelukkig!). Alleen als ze last heeft van tanden wordt ze vaker wakker en slaapt ze onrustiger. Zag allemaal mooie foto's voorbijkomen van buikjes, echo's, babykamers en kindjes.. Zal ook ff een babyfoto spammen.. Bekijk bijlage 21816 Dit was een paar uurtjes na haar geboorte. Tonka, hebben we elkaar net gemist haha bij de Ikea/Prenatal. Ik was rond half twaalf weer weg. Jodelahiti, fijn dat alles goed was bij de echo. nog even afwachten voor het geslacht dus... spannend! Mammamia, rot voor je collega, kan me voorstellen dat ze enorm is geschrokken. Belliebel, nog sterkte voor je zus. Klusser, lekker vakantie! Geniet er vooral ook van. Futuremama, fijn van je contract! Duster, als je er last van hebt kun je beter niet gaan...beterschap! Bwtje, jeetje, nu al schaatsen.. grappig! heb nog helemaal geen wintergevoel haha. Ninja, fijn dat het meeviel met die softmarker! Kadodozen: ik zou idd vooral aanraden om na de geboorte die van de Plus en de C1000 op te halen (op vertoon van een geboortekaartje). Dit waren gewoon echte boodschappenpakketten! Knorretje, doe je het een beetje rustig aan meid! Jonge gezinnen beurs gaat denk ik niet lukken, moet 5 november naar CB voor Jasmijn en zelf naar de tandarts. 6 november moet ik werken en in het weekend heb ik niet zo'n zin in (zal het wel hartstikke druk zijn daar). Hé BSB! Leuk wat te horen! En spannende banner idd haha. Nu al een kindje van 3 maanden... Ladytijger, hoe is het met je man?
Zo, volgens mij is de kleine weer lekker gedraaid. Ik voelde me net toch een paar schopjes rond mijn navel. Vind ik trouwens een veel duidelijker gevoel dan als hij onderin schopt. In het midden zie ik zelfs mijn buik af en toe bewegen Erg leuk! Had echt zoiets van: Joepie, daar is ie weer... duidelijker kan niet
1345 gram, ze was 39 cm en echt ieneminie... Als ik haar nu zie kan ik me er niets meer bij voorstellen dat ze zo klein was...mijn vriend kon haar bijna op zn handpalm leggen..echt bizar!
Jeetje dat is echt inni mini ja haha Vond het bij Sem en Eva al zo klein moet je nagaan zo mini hihi Beide waren ook maar rond de 46 cm.. Omdat Eva ook zo klein was dachten ze ook dat ze de 5 pond niet zou halen..maar was nog net 6 pond dus viel mee...ik schrok alweer..want dan wordt het bijvoeden.. Ben benieuwd of dit ventje ook een kleintje gaat zijn..was bij de 20 weken echo 300 gr. dus gewoon normaal niet hoog ofzo..
Nou Sem vond het schaatsen leuk!! eerst idd met stoeltje ervoor en ze zij dat ze ook los had geschaatst ben heel benieuwd naar de foto's ervan! En hopelijk hebben we straks echt natuurijs kan ze buiten ook oefenen hahaha Hier in de stad komt die in december met kerst een ijsbaan buiten ook erg leuk altijd! Nou vandaag wat dingetjes in huis doen..en vanaaf weer werken en dan weekend vrij!! eindelijk weer eens meer dan 1 dag vrij ertussen heb ik wel nodig !! Fijne dag dames shop ze ! Kreeg weer een folder van baby van asten superstore in tilburg..ook altijd leuke aanbiedingen! Daar hebben wij nu de wagen ook gekocht.. Nu die van ons nog verkopen krijg steeds biedingen erop..maar dan geen reactie meer..zo irri!