@Knorretje; Wat vervelend en net nu. Beterschap en een hele dikke knuffel! Dirk kwam gisteren thuis met 3 vuilniszakken vol met meisjeskleding Ik heb vandaag alles op maat gesorteerd en er zitten erg leuke dingetjes tussen.
Heee Duster! Jaaaa dat is altijd leuk, kleding uitzoeken! Ik wacht ook nog met smart op de kleding van mijn schoonzusje Al zal ik er misschien beter even mee moeten wachten gezien het kamertje nog totaal niet op het punt staat veranderd te worden Hoop dat ie er snel mee gaat beginnen!
Dat probleem hebben we hier ook. De zolder zijn ze nog aan het verbouwen. Als die helemaal klaar is kunnen we beginnen aan onze nieuwe slaapkamer en pas daarna aan Matthijs zijn nieuwe slaapkamer. En dan kan ik al die kleertjes dus ook pas kwijt
Ohhh wat zonde, ik wil ze dan graag meteen in de kast leggen... Nou ja even in de rommelkamer dan maar! Enne ja ik persoonlijk vind dat er voor meiden veel leukere dingen zijn dan voor jongens, dus wat dat betreft is het wel weer leuk shoppen straks!
Ik doe dat ook het liefste, maar ik ben al lang blij als de kamers straks op tijd klaar zijn. Ik ben jongetjes gewend qua kleding (in onze familie worden eigenlijk alleen jongetjes geboren), vandaar dat het mij lastig lijkt om een meisje te kleden. Maar nu ik er in de winkels op let kom ik wel erg veel en erg leuke meisjeskleding tegen
@ Troeltje ja behoorlijk scary, gelukkig is het nu wel minder. Ik zou ook niet weten wat het is... maar even aan me vk vragen als ik het weer zolang krijg bel ik wel ff. Vandaag ff prikken gehaald met me meisje, ze huilde maar ff... gelukkig! Nu is ze kattekwaad aan het uithalen. Alle kastjes open en dicht doen hahha. Ach ja straks werkt die prik en slaapt ze veel. Doe het gewoon heel rustig aan...
@Duster: leuk kleertjes uitzoeken!! Ik heb Isa's kleine kleertjes laatst ook maar ff uitgezocht om te kijken of er ook nog wat tussen zit wat voor een jongetje kan. Viel me wel een beetje tegen...heb toendertijd toch veel roze gekocht voor Isa... @ Troeltje: Als je een KS krijgt met 38 weken zal het inderdaad wel geen 8ponder worden hihi. Wel apart dat je nu al weet in welke week je kindje wordt geboren..eigenlijk wel handig!
Hhahaa ja Liedel, ik ga voor 1 februari, maar of ik het krijg.... Nee Lisette is 17 februari jarig dus wil wel graag dat ze zoveel mogelijk uit elkaar liggen... Ik had trouwens ook bijna niks unisex gekocht toen ik zwanger was van Lisette! Gelukkig hebben we echt een heleboel gekregen en nu vul ik dat zelf ook aan, maar moet écht goed opzoek naar de leuke dingen. Ik hou bv niet zo van disney figuren (die blijkbaar op alle jongenskleding moeten) en ik hou ook niet van nijntje oid. Maar ach met wat zoekwerk vind ik steeds wel wat leuks hoor. En hij gaat nu naar maat 86 dus dan is er wel weer een wat breder assortiment!
Sorry heel weinig puf om bij te lezen... had tweedaagse cursus en was de stad uit, ben helaas met een beginnende griep of zware verkoudheid teruggekomen en voel me best belabberd. Maar goed, alles is verder goed, heb de kleine vaak gevoeld maar heb met een wandeling wel gemerkt dat ik het dus niet red, langer dan een half uur wandelen. Onwijze bandenpijn en trekkend gevoel over de hele buik. Geen vierdaagse voor mij dus tot later weer meiden, liefs.
was ik ook weer even! ben zo ontzettend moe de laatste dagen! bah! overgeven is wel beter geworden, maar helaas gisteren mn hele ontbijt er weer uit en vanochtend voor het ontbijt even de wc pot goede morgen gezegt. niks aan hoor.. vanaf nu zijn wel alle 'grote spanningsbronnen' weg voor mij, dus hoop dat het in de loop van de week toch wat op gaat knappen. gisteren zijn we wezen shoppen voor de baby kamer! hebben laminaat gekocht en nog wat leuke kleertjes. en morgen wordt er een muurtje geplaatst in het slaapkamertje voor de baby. hij is enorm groot en was nu beetje rommel kamer, dus komt de rommel nu achter het muurtje hihi. (wij hebben helaas geen zolder) en mn schoon vader wil dan in het weekend nog even een behangetje tegen het muurtje plakken en dan kunnen wij volgende week gaan verfen! en dan komt mn zwager helpen de vloer er in te leggen en dan............. KUNNEN WE INRICHTEN!! heb ik zo veel zin in! heerlijk! hoever zijn jullie kamertjes ondertussen?
Evenstar beterschap! Mini, leuk dat je babykamer nu bijna aan de metaforfose gaat beginnen! Hier nog helemaal niet begonnen of uberhaupt zicht op een begin voor de babykamer, hahaha. Ben nu uit frustratie maar met Marcus zijn kamer begonnen, zijn kamer was nog vrij neutraal dus nu daar een leuk kamertje van aan het maken!
Goedenavond meiden! Ik ben weer een beetje bijgekomen van alles en wil weer gezellig meekletsen. IS dat goed? Ik heb nog niet bijgelezen. Hier gaat alles goed. Mijn buik groeit als een tierelier en ik voel mijn ventje ontzettend veel bewegen en draaien. Je kunt mijn buik soms al zien bewegen hihi Op mijn werk hebben 3 mensen mexicaanse griep. Dus toen ik vanmorgen wakker werd met keelpijn, kneep ik 'm wel even. Gelukkig is dat nu weer over. Nemen jullie de intenting trouwens? Ik ben opgeroepen, maar twijfel nog een beetje. Groetjes! Angelsfire
Heee Angel, natuurlijk mag je meekletsen, hoef je niet te vragen hoor Ik neem geen inenting (hoor ook niet tot de risicogroep) ik geloof niet dat de griep erg aggresieve griep is, dus gok het erop! Enne mooi buikje heb je! Hier trouwens ook af en toe de hele buik die meeschud van het getrappel! Hoe is het verder? Met de kids?
Ik hoor ook niet tot de risicogroep, heb zelfs nog nooit een griepprik gehad. Vandaar dat ik twijfel inderdaad... Met de kids gaat het super. Levi vindt het echt heel leuk op school en heeft nu volgende week voor het eerst vakantie. Sven is echt een enorme kroel op het moment, dus dat is supergezellig! Ja, ik voel me eigenlijk gewoon prima. Op een klein puntje na dan: de tandarts is van de week met het vullen van mijn kies met de boor tegen mijn tong aangekomen (http://puusje.web-log.nl/puusje/2009/10/het-ergste-tand.html') dus daar heb ik wel veel pijn aan. Verder echt goed. Weinig harde buiken, alleen af en toe. En als ik braaf op tijd ga slapen, ben ik ook niet al te moe. Ik kan nog rennen, dus mag niet klagen toch hihi Alleen nog een naam *zucht* Hoe is het bij jou Troeltje? Met je man ook weer wat beter? En je krijgt een meisje!! Leuk, leuk, leuk!
Hee Angel gezellig, dat je weer mee komt kletsen. Mooi buikje hoor!! Ik voel me kleine mannetje ook steeds beter bewegen, mijn dochtertje voelde het zelf, al begreep ze het nog niet, maar keek me wel aan, van mama wat is dat. Hahaha Gister was me moeder ff aan het helpen met kleertjes uitzoeken van me dochter op mijn bed, op mijn kamer staat de wieg al en daar hangt een pakje over. Gaat ze bij de wieg staan aait even over de kleertjes en gaat weer verder. Zoww lief!!