Ha ha, die forum-naam van mij -had toen ik me rond okt. 2008 registreerde voor het NOD van dit forum- nog een andere betekenis... Zo he, vanmiddag verf staan afbranden van een raamkozijn, met een soort fohn-achtig-ding. Ging wel lekker, maar ben nu MOEOEOEOEOE! Gisteren en vandaag voor 't eerst eigenlijk bandenpijn gehad, tenminste, dat denk ik, want ik ben nog nooit eerder zwanger geweest, ha ha. Maar ik voel onderin, beetje aan de rechterkant, wat pijn. Als ik zit, voel ik het niet, maar als ik dan ga staan, doet het zeer. Als ik rustig beweeg, zakt het weer wat weg, maar voelde het eigenlijk de hele dag wel een beetje. Heb het stof nu lekker onder de douche afgespoeld, yoggingbroek aan, dikke sokken, lekkere trui en onder fleece-dekentje op de bank. Van mijn man hoef ik er vanavond niet meer af, hij pakt alles wat ik nodig heb en zet het binnen handbereik, ha ha, wat lief toch?! Morgen weer verder met mijn raamkozijntje... Ga nu nog even stuk bijlezen. Tot straks, Klusser
Angel, ik las het verhaaltje van Sven en zijn knuffeligheid op je weblog! En inderdaad pijnlijk zeg bij de tandarts, kreeg er meteen de rillingen van! Hier is het wel aardig, zwangerschap gaat goed, lichaam wat minder maar ja... Man gaat gelukkig een stuk beter, hij had even zijn week niet geloof ik! En ja namen, wij hadden een naam maar nu twijfelt Fred dus we zijn op zoek naar een 'nieuwe'. Hoewel we wel een leuke hebben gevonden alweer maar nog niet echt over gepraat verder. Is Bjorn of Noël niet leuk bij Sven en Levi? Klusser, ik begreep al dat daar je nick vandaan komt Maar ja zo gaat het klussen gewoon door he Wat een lieve man heb je trouwens! Enne klinkt inderdaad als bandenpijn ja!
Hahahaha ik zit popstars te kijken. Net eentje die aan het beatboxen is en niet door is, breekt daarna onder een hoop gemotherf*ck gescheld de tent af. Echt te triest voor woorden! Daarna eentje die niet kan zingen en ze zeggen dat het niet goed is en vervolgens huilt ze dat je breken! Hahahaha wat een programma is het toch ook!
@ Knor; veel beterschap!! Dikke knuffel! Maak je niet te druk om taart enzo, er zijn belangrijkere dingen.. desnoods trek je je terug op je verjaardag en kruip je alsnog in bed! Kunnen zij lekker taart eten, ze begrijpen het vast wel. @ Melek, ook beterschap met je rug.. let op je houding en niet tillen? @ Vic: striae is inderdaad in het begin wat paars rood achtig. Wie weet is het dat? Vraag het anders aan de huisarts/ verloskundige? Verder hadden wij vandaag een extra pretecho laten maken omdat we het geslacht gisteren niet konden zien... Vandaag is dat wél gelukt!! Jippieeeee!!!! Was weer een genot om naar te kijken. Voor 20 euro een echo mét dvd! In Domburg, hier in zeeland. Goedkoop toch?! p.s. blauwe tekst zegt genoeg toch he?
Ben ik nog even: @ViciousM: hoe gaat het met jullie verbouwing? In wat voor soort band speel je? Mijn man speelt bas in een band. Hun genre is niet echt uit te leggen. Funky sample-pop. Maar met zo'n term kan niemand wat.... @Knorretje84: het aller belangrijkste is nu rust, slaap, rust, fruit, rust, herstel, koorts laten zakken, rust, veel drinken en rust. Ik zou me geen zorgen maken om het afzeggen van je verjaardag, vier je het toch volgend jaar weer. Inderdaad een beetje zonde van 't geld van je taarten, maar niet het belangrijkste. Als je op zaterdag de taarten gaat halen, maken ze ze toch pas op vrijdag of zaterdagochtend???? Tot wanneer kan je ze afbestellen? 'k Zou 't morgenvroeg nog even proberen. En anders geef je een paar lieve vrienden of familieleden een taart cadeau. Rust nu maar lekker uit.... Sterkte! @Minimouse, jammer dat je toch nog moest overgeven, nu alle spannende dingen achter de rug zijn. Hoop voor je dat je 't een beetje onder controle kan houden. Doe het rustig aan, denk ik? Heel vaak, kleine beetjes eten en er de tijd voor nemen? Kweet niet hoor, is maar een gedachte... @Angelfire, leuk dat je er weer bent! Inenting Mexicaanse griep: * BHappy schreef: Gisteren heb ik een uitnodiging van de huisarts gekregen voor inenting tegen mexicaanse griep. Lastig. Maar ik ga het niet doen. Zorg gewoon goed voor mijzelf en zodra ik ziek wordt direct mijn bedje in. Straks blijkt die enting hele nare bijwerkingen te hebben voor de kleine. * Angelfire twijfelt nog * Troeltje doet het niet * Ik was maandag bij de VK. Er hing een briefje op het prikbord: "De gezondheidsraad adviseert zwangeren vanaf 16 weken een inenting. Wij als verloskundigen onderschrijven dit advies." Dus toen ik aan de beurt was, heb ik nog even gevraagd hoe dat gaat. De VK zei dat ik het even moest navragen bij mijn huisarts. Sommige huisartsen roepen alle zwangeren uit hun praktijk op. En sommige huisarten doen dat niet. Mijne dus niet. Maar ik ben maandag meteen maar even langsgelopen en heb toen twee formulieren gekregen. Kan in november (onder voorbehoud van beschikbaarheid vaccin) komen voor de 1e prik en in december voor de 2e prik. Wilde eigenlijk wel gaan, maar goed, kan er nu nog even over nadenken. Er is een soort tijdschema gemaakt op eerste letter van de achternamen. Dus een hele dag mensen achter elkaar prikken.... Mijn eerste aankoop: Heb maandag voor 't eerst zelf een pakje voor de beep gekocht. Was zomaar even in een wat duurdere winkel met kinderkleding binnengelopen. Zag echt iets heel liefs, mooi's, lekker zachts, lekkers warms hangen. Echt even een momentje, de tranen sprongen in mijn ogen en ik besloot dat ik van mezelf wel één chique duurder pakje mocht kopen en het die avond als cadeautje aan mijn man zou geven. Ha ha, die emotie, had ik van mezelf echt niet verwacht! Keek maar een beetje naar de grond, dat de verkoper 't niet zou zien. Maar toen sprak de verkoper me aan: omdat ze de kindercollectie gingen verhuizen naar de dames- en herencollectie (een paar panden verderop), was er vanaf dinsdag 50% korting, maar hij kon vandaag ook wel alvast 50% korting geven! Ha ha, heb dus het mooie pakje van Mexx en een leuk ieniemienie winterjasje van Mexx gekocht! De rest van de maandagmiddag in de stad, elke keer als ik dacht aan het moment dat ik het 's avonds aan mijn man zou geven, sprongen de tranen weer in mijn ogen, ha ha. (Uiteindelijk was hij 's avonds erg laat thuis en hadden we wat onenigheid en toen moest ik zo huilen, ha ha, was een beetje over de top. Maar 'het momentje' was wel een beetje verpest. Pas toen we weer even lief waren tegen elkaar en ik was gekalmeerd was, heb ik ze alsnog gegeven, maar daardoor gingen we wel veels te laat naar bed, ha ha) O ja, ik kan soms aan de buitenkant van mijn buik ook bobbels zien bewegen, vind ik echt heel leuk! Dan is zwanger zijn toch wel heel bijzonder! x Klusser
Oh hee Angelfire..! Wat een mooi buikje! Over de inenting, ik ga dat niet doen! Weet je nog dat des-hormoon? Dat zou hét middel zijn tegen miskramen... bleek toch wat bijwerkingen te hebben! Oeps! Ik neem geen inentingen tegen iets nieuws, zoals nu. Eerst maar eens een gedegen wetenschappelijk onderzoek met duidelijke resultaten. Eerder ga ik geen vaccin nemen!
Ja inderdaad, maar dat 'samen met mijn man klussen' komt er bij ons nog maar nauwelijks van sinds het raak is.... Voel me deze periode (behalve vandaag dan even) wel veel beter dan het eerste trimester, dus denk dat het wel weer gaat komen binnenkort. Maar ik weet dat klusserman het ook een beetje raar vindt, met de beep in de buik. Hoe zit dat bij jullie, wie durft er een boekje open te doen? Zijn er meiden die juist heel vaak zin hebben of helemaal niet? En jullie mannen, meer of minder dan anders? Ja, hij is lief. Voel me nu weer helemaal verwend en ontspannen en de buik doen ook minder zeer als ik zo lekker warm lig! Okay, dus dit zal dan inderdaad bandenpijn zijn. Weer een ervaring rijker... x Klusser
Over klussen gesproken... voel me net een nijlpaard af en toe. Het is toch wel onhandig vind ik met die buik! Ik ben sowieso aangekomen (overal een beetje) en dan voel ik me al helemaal niet meer 'wulps en sexy'..haha! Meer 'lomp en log'. Daardoor is het zeker wel minder dan voorheen hoor! Ik met mijn gezeur over mijn lichaam.. bevordert ook de zin bij hem niet echt. Wel jammer want ik heb er op zich wel zin in. Maar ja, het is maar even zo. Misschien komt het gauw weer op gang maar als ik me zo dik voel is dat toch wel heel anders hoor! Straks na de bevalling gewoon weer hup, gaan voor mijn maat 38 en dan komt het zeker weer goed!
Heeee Jodelahiti, een jochie wat goed en leuk! Gefeliciteerd! Klusser, hier is de zin hetzelfde als voor de zwangerschap alleen we hebben de tijd niet altijd whahahaha. Bij mijn eerste had ik wel aanzienlijk minder zin, bij de 2e juist meer.
Ik had in het begin totaal geen behoefte om te klussen. Kwam ook omdat ik ontzettend misselijk en moe was, en omdat ik bloedverlies heb gehad. Nu ben ik wel meer toe aan intimiteit, maar het hoeft niet gelijk seks te zijn. Ik vind lekker tegen hem aanliggen in bed en lekker knuffelen ook al erg fijn. Ben wel iets voorzichtiger dan toen ik niet zwanger was, maar voel me af en toe wel klungelig hihi. Daar en tegen vind mijn ventje me wel enorm sexy. Hij heeft gewoon meer om vast te pakken, met name de borsten zegt hij dan(hihi ja het is en blijft toch echt een man). Hij heeft wel eens met het idee rond gelopen dat hij ons manneke een hersenschudding zou kunnen bezorgen, maar na hard lachen van mij wist hij dat dat dus onzin was. Maar ach wel lief dat me ventje daaraan dacht. Vond het wel een grappige gedachte van hem.
He ik ben de eerste! Hier een lekkere nacht achter de rug, leek alleen veel sneller te gaan dan ik wilde... Vanmorgen kon ik 'uitslapen' vond ik ook erg lekker! Hoe is het hier?
Vandaag alweer 22 weken!! De tijd vliegt echt voorbij. Kreeg net een behoorlijk schop hahah. Volgens mij draaide hij zich daarna ook om, me buik ging zichtbaar te keer. Hier gaat t wel redelijk, net ff boodschappen gedaan en nu ff rusten. De kleine meid heeft erg goed geslapen, ondanks de prikken. En is nu een hele vrolijke dame. Heb vanochtend een speldje in dr haar gedaan, zowww lief.
ooooh dank je voor het fotootje hihi, vrolijkt mij en mijn snotterige hoofd helemaal weer op Snif snotter proest. Ik heb nog helemaal geen oproep gehad voor een inenting trouwens.
Wat een leuke foto mama! Ik vond het ook erg leuk om speldjes en elastiekjes in Lisette d'r haar te doen, ziet er zo lief uit! Evenstar, beterschap!
@ Evenstar beterschap!! @ Troeltje ja kon het niet laten, nu dr haar begint te groeien vind ik het zoww leuk!! Volgende week vrijdag is er weer fotograaf bij de supermarkt dus ga ik maar ff schoot maken. Ben benieuwd, de laatste keer was ze 3 maanden en nu bijna 1!
Wilde hier laatst al iets over neerzetten, maar vergat het steeds... hoe is idd de sex tijdens de zwangerschap bij jullie meiden? Ik zelf heb er weinig behoefte aan en mijn man hoor ik eigelijk niet klagen... vindt het zelf denk ik allemaal een beetje moeilijk voornamelijk voor mij met mijn dikker wordende buik... dus die vermaakt zich zelf wel in deze periode We hebben het er weinig over en het gebeurd wanneer het gebeurd. Ik denk zo'n eens in de maand ofzo... Ach, zolang het geen issue wordt vinden we het allebei prima zo! Komt over een tijdje vast wel weer terug Hier nog steeds alles helemaal prima, ik voel me soms bijna schuldig dat ik me zo goed voel als ik hier die verhalen soms zo lees... Iedereen met vervelende kwaaltjes of toestanden, heel erg veel sterkte en bedenk in ieder geval dat je over een paar maandjes een prachtig beebsje in je armen hebt liggen en dan ben je vast snel weer alles vergeten. Weet waar je het voor doet ook al is het soms niet makkelijk... Fijne dag/weekend allemaal! X
Hey meiden, Mooi buikje hoor, en prachtige dochter! Klussen, wat is dat ook al weer??? Hihi, nee heb er bijna geen zin meer in, 1x per 2 weken ofzo. Ik mis het wel heel erg, de intimiteit. Volgens mij vindt mijn man het ook minder prettig. Hij vindt het denk ik minder mooi en aantrekkelijk die dikke buik. Maar misschien ook wel eng. Komt na de bevalling wel weer hoop ik. Fijn weekend allemaal
Je moet er eens over praten joh! Dat lucht vaak erg op, en als je merkt dat je man het wel sexy vind sta je er misschien juist wel weer meer voor open! Maar weet wel, ik ben altijd eerlijk geweest naar mijn vriend, dat ik mijzelf (zoals jodelahiti al zei) een nijlpaard vond en daarom minder zin had. En hij voelde zich een beetje gepasseert maar toen hij hoorde hoe de vork in de steel zat begreep hij me wel en overtuigde me ook meteen dat hij het helemaal niet zo zag zoals ik!
Hier nog een nijlpaard hahaha ! Maar dat is met of zonder buik ook al zo..althans vind ik ben nu eenmaal vrouw he hahaha! Maar we gaan er weer wat aan doen hoor Jodel feli een jochie! Ik dacht het al te zien zelfs zonder bewijs! Hier ook nog niet met de beeb kamer bezig ..eerst nu van Sem en dan ons en dan beeb haha..die komt toch bij ons.. Nou meiden vandaag komt het nieuwe BED van Sem en Eva!! Ben ZO benieuwd...om 16.00 komen ze bezorgen als het goed is.. spannend spannend!! EINDELIJK is hij af hihi..dus als die er staat kunnen we ook kastjes voor hun kopen.. We hebben vandaag dus maar gelijk bij babydump matrasjes gehaald, en wat denk je??? je krijgt bij 2 matrasjes 15% korting. Maar wat doet ze? matras is 79 en 15% eraf kwam je uit op 67,15 maar ipv van verrekenen deed ze - hahaha dusss uiteindelijk 2 matrasjes voor 12,15 gekregen en had er nog hoeslakens en moltons erbij etc betaalde we uiteindelijk 52 euro ipv 186 haha Flinke meevaller dus !! Verder krijgen we vanavond ook eters, gaan we pompoensoep maken! mjammie! Fijne dag allemaal!!! ps nog een buikfotootje erbij gedaan van 22 weekjes! Bekijk bijlage 22058