Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Ja klopt, ik heb hem er niet meer over gehoord gelukkig!!

Bayreuth ligt vlak bij Neurenberg in beieren, ongeveer acht uur rijden vanuit friesland, altijd beter dan 12 uur in t vliegtuig:D

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    ik kom jullie alleen even een fijne dag wensen vandaag. Heb echt beroerd geslapen en ben echt niet fit. Volgens mij ga ik griep krijgen. Mijn ventje ligt ook al ziek op bed..
    Tot snel maar weer!!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook allemaal verkouden aan het zijn...ventje heeft het ook al gehad..nu de dames dus ;) Maar het valt mee..

Zometeen dametje weer naar school in de hippe bakfiets haha hij is gepimpt zal binnenkort een fotootje ervan maken ;)

Ga Eva eens uit dr bedje halen de slaapkop hihi gister overdag bijna niet :S nu gelukkig wel!

Hier ook de flessen van avent voor de 3e keer..ik vervang alleen de spenen ed..de rest kook ik gewoon uit hoor..en bij de vorige 2 dames ging het goed hopelijk nu ook weer...
    Hier was ik trouwens ook al zwanger terwijl ik nog BV gaf, ben dit uiteindelijk wel af gaan bouwen zodat het straks voor onze grote vent is!
    Ben benieuwd of die ook zo goed drinkt..

Tot straks dames!

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Wibra; De aanbiedingen zijn vorige week begonnen en het meeste was binnen no-time uitverkocht. Ze krijgen het ook niet opnieuw binnen :x

@Gemma; Wat goed dat hij het er niet meer over gehad heeft

@Beliebel; Ik heb ook al 4 neefjes (kindjes van mijn zussen) dus ik ben ook wel baby's gewend. Mijn man had ook nog nooit een baby verschoond, zelfs nog nooit 1 vastgehouden :$ De eerste dag was het allemaal wennen, maar daarna ging het vanzelf :D

5. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Goejesmorges dames,

Ik moet (weer) (nog steeds) (nog één weekje) studeren en ik ben na een half uur alweer afgeleid.
    Wat wil je ook met zo'n schoppend buitelend kindje! Ik kan mijn aandacht er niet bij houden!
    Telkens als hij wakker is en begint te bewegen dwaal ik af....

's Nachts word ik wel eens wakker en als ik me dan omdraai moet dat beebje ook zijn draai weer vinden. (Lig ik net lekker, hup, draait mijn moeder zich om, kamer op z'n kop! Moet ik toch ook weer even een lekker plekje zoeken!)

:D Leuk :D
    Ben helemaal verliefd :D

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    hahaha, ow sorry:) Wie was dit dan? Ook iemand die in het Oosten woonde toch?

Man wilde zoons laten besnijden maar zij niet...:(

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Tonka, zie vorige pagina, daar reageert Gemma :D
    Klopt inderdaad hoor! Je hebt het niet verkeerd gelezen!

8. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Ik dacht al, wordt ik nu helemaal dement:) hahahaha Zo nog even de koffie opdrinken en dan weer richting trein om te werken!

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ooh zwangerschapsdementie: heeeeel herkenbaar hoor! :D

Ook dyslexie en stemmingswisselingen, plotselinge vermoeidheid en afdwalen ... heel herkenbaar!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Over de flesjes en borstvoeding, hier beide borstvoeding gegeven maar Marcus dronk niet graag uit het Avent flesje en hij kreeg er krampjes van, hij wilde dus wel graag uit de kersenvariant en dan van Difrax omdat die een zogenaamde S fles hebben die darmkrampjes tegen gaan.

Over de draagzakken, let goed op welke je koopt!! In lang niet alle zakken mogen de baby's vanaf geboorte in omdat ze hun nekje niet goed ondersteunen. En let ook op je eigen houding terwijl je draagt. Persoonlijk ben ik van de geweven doeken, heb zelf ook een draagzak gehad bij Lisette en eigenlijk is hij me totaal niet bevallen, nu ga ik dus voor het zelf knopen. Ik lees toch dat het ergonomisch beter is voor moeder én baby!

Wij hadden beiden ook geen ervaring met baby's maar dit ging voor ons alle 2 zo natuurlijk goed! Had ik echt niet verwacht! Ik ben ook zo trots op Fred, ik had natuurlijk een keizersnede en moest naar de uitslaapkamer, maar hij is als een echte papa met zijn dochter mee gegaan en heeft geholpen met aankleden en in bedje gelegd en vastgehouden (later moest ze onder de warmtelamp) tot ik terug kwam!

Zo gisteren naar de verloskundige, alles prima in orde. Baby ligt in stuit (lag het met de echo al) en dat vind ik wel bijzonder. Lisette lag ook in stuit en is in februari geboren, nu weer een meisje in stuit en ook in februari. Hier maakt het trouwens niet uit stuit of hoofd, krijg toch een keizersnede.
    Bekkenpijn (in de stuit) komt omdat mijn baarmoeder nu voornamelijk drukt op mijn stuit, straks gaat het in de bekkenkammen hangen en dan heb ik waarschijnlijk minder pijn. Harde buiken zijn normaal, zeker bij een 2e/3e en mijn verloskundige zegt dat het niet uitmaakt of ik rustig aan doe of niet, ik krijg ze toch wel...
    Duizeligheid komt omdat de baarmoeder nu volop voorrang heeft met het verkrijgen van bloed. Vooral wanneer ik lang sta. Zij adviseerde, meteen zitten zodat het niet naar beneden stroomt maar door heel het lichaam gepompt kan worden.
    Verder ben ik ook ziekjes aan het worden nu :(

11. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,
    bedankt voor jullie reacties hallemaal; ik ben momenteel zo blij, zit voor het eerst deze zwschap echt ff op een roze..ehh..blauwe wolk, heerlijk!

Ik ben op mn werk dus kan niet lang kletsen, ik moet surveilleren bij leerlingen die een proefwerk aan het maken zijn maar er zit nog maar 1 dus weinig kans op spieken ;)

Maar ik ga weer, kom vanavond weer ff beppen maar wou jullie gewoon ff virtueel knuffelen hihi!

Liefs,
    Liedel

12. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen

of beter gezegd middag bijna hier ook niet zo lekker verkouden pff maar goed vanmiddag voor extra controle naar ziekenhuis voor die harde buiken die ik vorige week had is wel iets afgezakt maar is elke keer wel aanwezig zogauw ik de kleine meid gebeurd heb enz dus werken nou ik weet niet of dat wel weer gaat lukken
    zal mijn baas blij mee zijn ffff eens kijken wat die vanmiddag gaat zeggen en als ik niet mag werken dan wil ik ook dat hij mij per direct ziek gaat melden heeft hij namelijk vorige week ook niet gedaan. En ik ga ook niet weer naar zijn gezeur luisteren wat mij weer een hoop stress gaat bezorgen

is wel erg mooi weer buiten zo maar even naar de bakker lopen even broodje kopen

idd een fijne dag gewenst

foto was van afgelopen zondag bij K3

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Liedel, ik begrijp dat je bloeddruk e.d. goed is! Gefeliciteerd meid, en natuurlijk zit je op een dikke blauwe wolk! Nu genieten geblazen!

Mir, heten ze nou nog steeds K3? Deed die Josje het een beetje leuk?

14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ Troeltje, mijn dochter lag ook in stuit maar haar hebben ze gekeerd met 35 weken.
    Deze ligt nu ook in stuit maar die kan nog alle kanten op.
    @ Mir: leuk joh! K3! Ik ben een paar jaar geleden ook geweest met mijn kids. Ze vonden het echt geweldig, vooral in zo'n grote arena! Echt overweldigend.
    @ Liedel: Fijn dat je je zo goed voelt! Geniet ervan!

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    #15915 Jodelahiti, 20 okt 2009
    Laatst bewerkt: 20 okt 2009
    Nee ze heten nu K2+J1 whaha:D

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    :D lol

17. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hee blije dozen (daar heb ik trouwens nog niets van gehoord)

Ik ga de toekomstige babykamer eens uitruimen. Een eerste stap naar een fijn slaap vertrekje voor ons kind!

Hebben jullie trouwens ook al een naam voor je kindje zolang die nog in de baarmoeder zit? Dus TOT hij/zij geboren is?
    Die van ons noemen we nu steeds PioPaulusPaulus, haha, wij zaten laatst namen te zoeken op internet en toen kwamen we Pio tegen.
    Lache joh, om je kind zo te noemen... zou ik dus zelf nooit doen.
    Maar goed, zijn 2 opa's heten allebei Paul, vandaag de PaulusPaulus erachter.
    De echo foto's staan ook in een mapje onder die naam :)

Nu nog een definitieve naam verzinnen..... moeilijk hoor!

Doei!

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    piopauluspaulus hahahaha. Ik zeg: kort en krachtig LOL

Wij hebben niet echt een werktitel, maar inmiddels wel een naam :D:D:D Joeppie!

Verder ben ik nu op werk én ben ik ook ziek aan het worden. Net als iedereen hier (hier op het forum en hier op werk). Bah... vrijdag wil ik me goed voelen want dan gaan we naar Plopsaland!

19. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    K3 was super leuk oudste dochter vond het helemaal super mijn nichtje van 4 was helemaal onder de indruk die zat alleen maar te kijken hahahahah en Josje die past er helemaal tussen

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik noem de baby 'de baby', en zeg soms zelfs nog hij hahahahaha vergeet af en toe dat het een meisje is, of ik kan er niet aan wennen ik weet het niet hahaha.

Angel, ik ben erg benieuwd naar je naam want 1 of 2 dagen geleden schreef je nog dat je nog niks wist...
    Hier hadden we wel een naam maar Fred begint te twijfelen, dus we zijn wel wat aan het nadenken voor een andere.

Deel Deze Pagina