Goeiemorgen allemaal, Futuremama ik kon in het begin ook niet kiezen hoe ik het kamertje in wilde richten. Ik heb net zolang geschoven tot ik het goed vond staan hihi(zou er wel voor zorgen voordat je gaat schuiven er even vlitjes aan de onderkanten van het bedje, commode en kast te plakken, anders beschadig je je vloer misschien). Ik wilde het vooral een beetje ruimtelijk houden. Als ik zo naar de foto's kijk zou ik inderdaad het bedje bij de deur neerzetten. Vind ik zelf een leuke plek.
goede morgen gaat lekker hier snotter de snot maar goed das ergste niet moet vanmiddag dus voor controle zal daarna toch mijn baas moeten bellen merk nu al als ik te veel doe dat het niet wil meteen harde buiken maar hij wil me niet ziekmelden dat zou hij vorige week maandag al hebben moeten doen dus zal wel weer een fijn gesprek worden zie er nu al tegenop
Klusser, wat een mooi groot huis hebben jullie! Evenstar, hoe is het vandaag? Nog zo verkouden? Ik begin me ook al aardig belabbert te voelen Futuremama, ik persoonlijk zou het bedje bij de deur zetten. Denk dat dat leuker staat! Leuk kamertje heb je trouwens met dat bruin! Namen... Pfff geloof dat het hier ook weer moeilijk gaat worden! Ik vind het stom dat Fred is gaan twijfelen, maar ja als het voor hem niet goed voelt moeten we het niet doen he?! Nesteldrang, ik heb momenten... Kan ook ineens boos worden als iemand zijn rommel niet achter zijn kont opruimt, en ook Lisette is af en toe zo ontzettend bezig dat ik ook even op mijn lip moet bijten! Maar echt spik en span schoonmaken is hier nog niet helemaal aan de orde, lukt me ook niet met me buik en rug eigenlijk... Mir, wat een lief cadeautje van je broer! Gelukkig heb je er de ruimte voor!
Goedemorgen dames @ namen die heb ik al !! En geboorte gedichtje heb ik ook al, nu alleen het kaartje nog hahaha! @ Kamertje mijn kamertje is bijna net zo kwa inrichting, alleen zit de kachel aan de muur vlakbij de deur, en heb ik naast de deur nog een inbouwkast. Vind het ook moeilijk... maar denk dat commode bij het raam komt, en dan het ledikantje aan de muur waar de kachel ook zit. Als hij klaar is maar ik wel ff foto. @ Hier wel redelijk goed geslapen, en een erg actieve baby de laatste dagen eigenlijk al. Wel fijn... maar soms wil ik ook slapen hahaha Alleen wel last van me bekken, gister kreeg ik 2 steken die zo'n pijn deden, en ik stond in de winkel... Al die mensen kijken. ` Gister de buikbanden binnen gekregen heb er 2. Zoww leuk. Een paarse met tekst don't mess with a pregnant woman, en een blauwe met 2 voetjes en pas op ik schop hahaha!! Zometeen ff naar de hema, en dan weer lekker naar huis... niks doen! Fijne dag allemaal!!
Ah, ik ben dus inderdaad niet de enige met nesteldrang...whaha! Zal ik dit hier zetten, of hmmm daar? Oh nee, ik zet dat daar en dit zo hier.... en dan kan dat zo daar zo staan.... Of toch maar niet...? Mijn man verklaart me al voor gek dat ik de rommel van het kamertje heb opgeruimd en dat ik "al" kruiken, aankleedkussen en Maxi Cosi voetenzak heb gekocht! Hij zei 'zulke dingen doe je toch altijd pas een maand vantevoren?' Gelukkig snapt hij wel dat het ook gewoon leuk is om alles beetje bij beetje aan kant te krijgen voor onze PioPaulusPaulus @Evenstar, al een beetje beter vandaag? Ook Troeltje en Mir beterschap! @Home: ik moet dringend naar de kapper en een beetje aandacht besteden aan mijn uiterlijk nu... ik liep er gisteren ook bij als een zak hooi met droog piekhaar en geen make up... ik schrok van mezelf! Vandaag even wat actie dus. Fijne dag allemaal!
Hahahahaha hier ook een baal hooi hoor. Geen land mee te bezeilen, dat haar van mij. Lekker laten verwennen Jodelahiti!! Volgens mij heeft mijn man van nature altijd al nesteldrang... die is altijd aan het schoonmaken en opruimen. Echt. Hij zal wel de enige man op aarde zijn die je moet vertellen dat iets heus niet elke dag gedaan hoeft... daar ben ik zo lui van geworden dat ik het helemaaaal niet erg vind om lekker met de beentjes omhoog te zitten na een dag werk... Troel, jij ook belabberd... ja hier begint het iets beter te worden, maar het blijft schrale oogjes, veel snot en koppijn. Nu toch al bijna een week, maar geen koorts ofzo, dus ik ben allang blij dat het gewoon een verkoudheid is. Wel een rottige. Beterschap!! Ik heb geen tips mbt babykamers, we moeten nog helemaal beginnen zowat... ahum.
Zo, baal hooi is geoogst! Ik kom net van de kapper en mijn haar is een heel stuk korter, in veel laagjes en superleuk! Ik heb het nu in de verf staan Wel zonder ammoniak, dat lijkt me nu niet het meest geschikte middel. Nu mijn huid nog... ik slik nu wel ijzertabletten sinds gisteren, dus weet weet krijg in iig weer een beetje een kleurtje. Als je bloedarmoede hebt zie je er gauw zo 'doods' uit he! Ik denk dat ik gewoon zo'n crémpje met een zelfbruinend tintje ofzo ga smeren. Ik heb echt een grauwe en droge huid. Wat een oppepbeurtje niet met je kan doen..... Mijn man heeft geen nesteldrang- achtige- gedragsvertoningen maar is verder eigenlijk best wel huishoudelijk ingesteld. Althans, hij draait en droogt de was, hij ruimt de vaatwasser in en uit enzo maar echt stofzuigen, dweilen, plees enz. doet hij alleen als ik zeg dat het nodig is. Hij is echt niet te beroerd om het allemaal te doen maar heeft gewoon moeite met initiatief op dat gebied. Anyway, ik ga een boterham eten.
Hihi evenstar, ik heb ook zo'n ventje. Die heeft ook van nature nesteldrang. Ik dacht ook al dat ik de enige man op aarde had die zoiets had
hoi dames, Vandaag een beordelingsgesprek gehad en het was in grote lijnen wel goed ze waren nog steeds heel tevreden met me. Alleen sins 3 maanden vonden ze dat ik minder betrokken bij het werk was. Ik deed me werk goed maar dat kleine beetje extra wat ik had was er een beetje af???? Ik snap niet goed wat ze bedoelen hoor haha ik doe gewoon hetzelfde als ik anders doe. Maar ja effe weer me beste beentje voorzetten en dan komt het wel goed. Ik denk wel dat het door de zwangerschap komt hoor trek het allemaal niet meer zo op het werk. Ik heb het wel aangegeven ze gaan nu kijken of ik diensten van 12/18 kan maken zodat ik die piekdrukte niet meer hoef te draaien. Ik heb steeds harde buiken op het werk om de 10 min ofzo. Me chef zei gelijk ja maar dat word wel moeilijk bla bla maar hoofd p&o zei gelijk maar dat is onze zorg jij hoeft alleen maar aan te geven als het niet meer gaat(hij heeft net ook een kinsje gekregen dus weet waar ik het over heb hihi) me gezondheid en van de kleine gaan voor. Gelukkig vandaag wel te horen gekregen dat ik vaste dagen krijg dus dat is wel fijn met de oppas. Ik dacht nooit dat ik die zou krijgen omdat ik in de horeca werk en ze daar toch flexibele mensen willen hebben vaak. Ze deden er niet zo heel moeilijk over gelukkig.
Hoi hoi! Hoe is het hier? ff showen... ben aan het schilderen geweest. Deze is gister avond af gemaakt en de volgende daar ben ik nu mee bezig...
Verder.. lag deze op mijn schoot tijdens het schilderen vanmorgen. hihi.. En hij is niet zo klein als dat hij er uit ziet. hij is n.l. echt enorm. hij weegt ruim 7 kilo. alleen heeft hij zo'n zot klein hoofdje (waarom? Zou het niet weten.) Hij is wel super knuffelig de laatste tijd. @ Ninja! Blij dat je gesprek redelijk goed is gegaan!
Het is hier echt.... heeeel rustig. Dikke knuf aan iedereen! Ik ga weer op de bank hangen. Ben gesloopt. KUS!
Hallo dames, Sjonge, wat schrijven sommige van jullie veel. Ik kan het maar moeilijk bijhouden hoor en wil best graag op iedereen reageren. Maar dan ben ik morgen geloof ik nog bezig Hier even een korte update van mij: Tgaat goed op af en toe wat zuurbranden en bandenpijn na... Morgen mogen we weer naar de vk om naar het hartje te luisteren en mij op de weegschaal te zetten en bloeddruk te meten... Ben benieuwd hoeveel kilo er alweer is bijgekomen in de laatste maand hihi... Gisteravond is het laminaat in de babykamer gelegd en wachten we tot volgende week vrijdag op de meubeltjes, echt super spannend Morgen zijn mijn lief en ik alweer 8 jaartjes samen. We hebben lekker een weekendje naar Belgie gepland, heb er zin in! Lieve dames, hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en ik lees zo nu en dan wel weer eens bij... Dikke kus, Stephanie
@ Muurtje mooi hoor!! Erg leuk En die kat/poes whahah komisch hoor, zo ligt de hond van mij (woont bij me ouders) ook altijd en overal op haar rug! @ hier erg moe en ontzettende pijn in mijn buik, ook steeds harde buiken Dus maar even rustig aan doen, hopelijk zakt het snel.
wauw muurtje het is echt mooi!! mirr hoe is het gegaan met je baas?? hoop dat jullie er wel goed uit kunnen komen over hoe verder... @ hier, de babykamer moet de vloer nog in en dan kan ik lekker inrichten gaan.. maar het duurt zo lannnnnngggggg... haha ben nu tot zondag vrij en dan moet ik weer tot donderag dus wil nu ook wat doen!
wat is het rustig hier vandaag. Alle meiden druk bezig hihi. Muurtje wat het je een lieve beestje zeg. Ook prachtige muurschilderingen. Ik wou dat ik zo creatief was. Mama25 vervelend he die harde buiken. Ik heb het alleen als ik werk niet echt prettig. Ik hoop dat ze bij jouw ook snel wegtrekken. Over 11 wekenheb ik al verlof wat gaat de tijd toch snel he. Ik heb vanavond een lekker bankhang avondje. Heb ik ook wel effe nodig. De kleine is vandaag erg rustig maar heb hem wel al gevoeld.
Mooi Muurtje en vooral die muisjes vind ik erg leuk!! Zeg, hoeveel zijn jullie aangekomen? 24 weken nu en nog maar 2,5 kilo erbij. Kindje groeit goed hoor daar niet van maar dan denk ik weer als de energie nu uit mijn eigen vetreserves wordt gehaald dan verbrand ik vetten waarmee ook schadelijke stoffen vrij komen. Immers dat is de reden dat je niet mag lijnen. Moet ik nu al aan de bel trekken bij de vk of niet? Eet echt wel genoeg hoor, meer kan er gewoon niet in..
hoi dames, ik ga zooo eten, best laat maar mijn mannetje komt pas om 8 uur thuis. Hier een drukke dag gehad, vandaag de baby wel gevoeld maar niet veel... ik vind het wel raar want 2 weken geleden was hij zooooo druk en nu lijkt het alsof het minder word. gek is dit omdat het toch juist anders moet omdat de baby groeit en de kans groot is dat je hem goed voelt... morgenavond om 19.00 uur afspraak bij de vk ben weer best zenuwachtig..