Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Insmeren met tea tree oil. Moet er wel even goed op letten want het wondergoedje is helaas wel gisftig voor katten. Op mijn voorhoofd zjn ze hiermee bijna weg maar rondom mijn mond worden het van die prachtge rode vlekken..

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Mootje Het valt wel mee hoor, de muren zijn glad, en plafonds zijn allemaal gewit, keuken is opnieuw betegeld, badkamer wc idem, alleen deurposten en deuren en kachels moeten geverfd worden. En dan natuurlijk wat op de vloer. Maar heb een handige pa en oom dus dat komt wel goed!

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @ mootje, ik zouniet werken als je mk hebt. Je moet het meteen wel goed verwerken. Maar geen stolsels is nog moed he!

@lou zoals ik het zie zouden ze het verticaal hadden moeten opnemen. dan hebben ze de lengte. nu is de breedte van je kindje gemeten.
    Maar de eerste 12 weken kan het langzamer groeien en dan weer sneller. wacht ff een echo over een paar weken af. Ik zou me hier niet druk om maken. t zit goed!

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    niet te zwaar tillen straks he mama 25

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Scorpion Nee laat alles tillen :D Heb uhhhh last van me rug (alleen me ouders weten het verder niemand). En verfen doet me pa en dan ben ik daar gewoon ff niet

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Misschien een hele stomme vraag maar; wat is een buddy lijst??

@mama25: gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Het gaat allemaal heel snel, maar het lijkt me fijn voor je om een nieuwe start te kunnen maken op deze manier.

7. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    mama25 gefeliciteerd met je nieuwe huis. Een buddy-lijst is dat je iemand aanwijst als je buddy als je bevallen bent.Die gene kan dat hier voor jou melden dat je kleintje is geboren.

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

wat gaan jullie snel!

9. mamastarlight

wat betreft buddy lijst: ik heb al buddy binnen een ander forum...

10. @loe, ik denk ook dat ze nu het vruchtje in de breedte meet ipv in de lengte? Misschien dat daar het verschil vandaan komt. Er zit niets anders op dan te wachten tot je volgende echo dan kunnen ze vast beter meten. Mooie echo trouwens!!!

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ loe

Hmm ik kan hem niet zien.

*schaam* heb net toch nog een test gedaan haha.

12. minimouse

minimouse Niet meer actief

mama25 van harte gefeliciteerd! ik ben blij voor je! echt super!

er was afgelopen week iemand die stampot andijvie ging eten toch, nou ik kreeg gelijk honger dus heb het nu ook gemaakt!!!!! whaaaaaaa lekkerrrrrr heb er nu al zin in.. ff wachten tot mn schatje thuis is en dan aanvalluhhhhhh

13. mamastarlight

je hoeft je niet te schamen, ik was gisteren ook super blij met de extra bevestiging van MvM

14. mamastarlight

dat zij mijn collegaatje gisteren inderdaad! ik heb gisteren boerenkool op. moet zeggend at ik nu ook trek heb...maar ben ook weer misselijk...

en ik heb van dat vieze brood...bah bah bah

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ blondsteenbokje

Haha ik heb ook helemaal geen zin in brood bleh.

16. mamastarlight

nou mijn misselijk is ook honger want een veelkoren koekje gaat er wel in!

nee maar dit is echt heel vies brood, van dat donkere kleffe...kan het niet uitleggen. mannetje heeft het gekocht maar vind het echt vies...gelukkig moet ik vanavond naar school. trakteer ik mezelf op iets lekekrs. ben er alleen nog niet uit of het een frietje wordt of een lekker broodje...

17. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Meiden

Mag ik vragen of jullie al iets merken?
    Ik heb zelf alleen maar last van mijn borsten, gevoelig.
    Ik kan me dit van mijn 1e zwangerschap ook herinneren, later (week of 7 zwangerschap) kwam de misselijkheid pas. Maar dat is inmiddels 5 jaar geleden....

Hoe gaat het allemaal met jullie? Vinden jullie het ook allemaal zo leuk om het van de daken af te willen schreeuwen!!

Liefs hanneke

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bsb

Nou klinkt al niet lekker.
    Hou niet van donker brood *lol*

@ hanneke

Alleen pijnlijke borsten en moe.
    Als iemand het vraag ben ik er heel eerlijk open.
    Buik is nl al beetje opgezet.. en mocht het mis gaan zijn we daar ook heel eerlijk en open over.

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!

@hanneke. Ik heb ook een beetje last van mijn borsten en begin nu ook misselijk te worden, de eerst week had ik helemaal nergens last van. En ik wil het ook van de daken schreeuwen!! haha maar we moeten nog even geduld hebben ;)

@ mama25 Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Geweldig meid. Een nieuwe en frisse start maken! Heb je nog wat gehoord van je ex?

@scorpion. Ik duim voor je meid! Ik hoop dat de uitslag morgen positief is! Konden ze niet eerder de uitslag geven? Ik had 's ochtends bloed laten prikken en 's middags kon ik al bellen...

Oh ja, voor diegenen die de clearblue zw test doen met indicator: Dat ding meet de waarde van de HCG in je urine, die verschilt per vrouw. Als ik de test gedaan had dan had hij bij veel verder aangegeven dan ik al was bij 4 weken. Want mijn waarde lag toen veel hoger dan hij ongeveer moet zijn bij 4 weken. Dus staar je niet blind op dat ding. Meten door de vk of gyn is de enige manier om te zien hoe ver je bent.

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!

Ik wil hier ook nog even zeggen dat de site geweldig is! Een applausje voor de meiden die hem gemaakt hebben!!

Liefs Jewel

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @ jewel. vanmiddag weten ze het ook maar mijn ha is er dan niet en het ziekenhuis mag niks doorgeven.
    Maar morgen om 08.00 uur hang ik aan de telefoon hoor :D

Deel Deze Pagina