Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo allemaal! Hoe is het hier? Zal eens even bijlezen..

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

muurtje je muur schilderingen zijn weer helemaal top:D.

tonka de laatste keer dat ik op de weegschaal stond.
    was met 20 weken was ik 6 kilo aangekomen. de laatste keer bij de gyn hoefde ik niet op de weegschaal. heb geen idee wat nu de stand is.

hier af en toe ook een rustig kleintje. en dat vind ik helemaal niet fijn. en soms is hij weer erg aanwezig. je word er soms zo onzeker van als ze zo weinig van zich laten voelen.

verder heb ik vandaag een pretecho gehad. alleen wilde ons jochie niet zijn gezicht laten zien en hield stevig zijn handjes voor zijn gezicht. een echt eigenwijsje haha. verder was het overduidelijk nog een jongen. hij had echt geen problemen om zijn geslacht te laten zien. ook loopt hij precies op schema qua groei.:) maar omdat we zijn gezichtje bijna niet konden zien mogen we volgende week het nog eens gratis het over doen.
    en dat vind ik helemaal niet erg.;)

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zieke mensen: beterschap!

Knorretje, nog gefeliciteerd met je verjaardag en het geregistreerde partnerschap.

Bsb, welkom terug! Succes nog met klussen in het nieuwe huis.

Futuremama, ik zou het ledikantje bij het raam zetten. Anders zou de beeb elke keer van de deur kunnen schrikken als jij de kamer op komt denk ik.
    En ik zie Sarah Schaap staan, dat hobbelbeest, die heeft Jasmijn ook! Vind ze helemaal geweldig..

Mir, succes op je werk. En als jij je ziek meldt moet hij het wel doormelden toch (en hij krijgt er volgens mij nog geld voor ook als je je ziek meld ivm zwangerschap).

Ninja, gelukkig denkt het hoofd P&O met je mee.

Muur, mooie schilderingen!

Melek, is heel normaal als je de beeb minder voelt op een drukke dag, je kindje wordt dan als het ware in slaap gewiegd doordat jij zo druk bent.. dus maak je niet druk!

Tonka, geen idee hoeveel ik ben aangekomen nu, als ik eraan denk zal ik morgen eens op de weegschaal gaan.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ladytijger, he! ik mocht niet terug komen. Onze dochter deed het zelfde met de pret echo. BAAL! Ik ga morgen maar ff bellen. Staat nl ook op hun site. Bizar dat ik zo van de leg ben dat ik vergeet te mopperen. Is niets voor mij. Hihi
    Ik hoop dat de volgende keer jullie knulletje wel zijn snoetje laat zien!

@ Boni! HOI!

@ Melek! Het komt goed! Je heb je kleintje tenminste wel gevoeld. En gelukkig kan je morgen al je vragen bij de vk neer gooien!

@ Tonka, ik ben nu 25 weken en ik ben geloof ik nu 3 kilo aangekomen. Ik zou me geen zorgen maken over dat het kind schadelijke stoffen binnen krijgt door dat jouw vet reservers nu gebruikt worden. Sowieso word hoe je het ook wend of keert jouw vetreserve aangesproken, dat was vroeger ook al zo... zelfs in de ijstijd... En we (de mensheid) bestaan nog steeds...
    Draaf ik door? Zou kunnen. Neem me niet kwalijk... Ik heb gewoon zo iets van als je gewoon gezond eet en niet te weinig dan moet het gewoon goed zijn. Moeder natuur zorgt goed voor jou en je kleintje... en ook voor die van mij... anders zou het bij mij ook niet goed zijn... snap?

@ Ninja en alle andere dames bedankt voor de complimenten!

@ Mama25 wil jij wel eens heel erg snel het heel veel rustiger aan gaan doen! Je lijkt erg veel last van harde buiken te hebben... Volgens mij ben je net zo'n rustig type als ik... NOT! hihi. Maar meis, let goed op jezelf. KNuffel!

@ Mini, hoe is het met jou?
    Hoe het tussen mij en mijn baas gaat? Nou... eh... ik heb nu vakantie. En ik wil mij er niet druk om maken. Het is gewoon geen fijne man om voor of mee te werken. Hij liegt. En die nieuwe tc blijkt ook te liegen. Heb m nu al 2 keer betrapt... En ik ben nog na aan het denken hoe hier mee om te gaan. Heb in het team aangegeven dat a.s. dinsdag ik namens het team wel wil spreken. Maar ik ga het niet in mijn uppie aanpakken... Ik ben benieuwd of het team idd achter mij staat, zoals ze beweren... Ik merk het wel...

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh! ben weer weg, ga met manlief Harry P bekijken!
    DOegie!

6. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Muurtje: wat een mooie schilderingen weer. Echt knap dat je dat zo zelf kan!!

@Ninja: ik hoef ook nog maar 9 weken (na deze) en begin al een beetje af te tellen ;)

@Tonka: ik zit nu op 3 kilo erbij (bijna 25 weken).

@Mama: doe je wel een beetje voorzichtig met die harde buiken. JE moet die kleine vent nog ff binnehouden hoor!

@Melek: je was toch vorige week naar de VK geweest? Mag jij vaker? Ik ga echt maar eens per 4 weken (soms nog langer).

Hier vandaag een drukke dag met de kleintjes. Toen mijn man om 5 uur thuiskwam was ik helemaal witjes en moe. Gelukkig ging hij koken en heeft hij de jongens naar bed gebracht. Om half 7 viel ik in slaap op de bank en ik werd net wakker. Zo naar bed. BAby is nu heel druk, maar heb hem vandaag haast niet gevoeld. Het begint nu wel zwaar te worden, 2 kinderen en bijna fulltime werken én zwanger....

Nu dus lekker slapen!

7. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Muurtje: je volgende bericht is nummer 6.000!!!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik mag ook pas om de 6 weken naar de VK nu om de 4 weken. Soms duurt het wel lang hoor. En je wilt ook niet voor alles bellen. Ik heb nu 2x gebeld en ik voel me nu al z,n zeur het enigste wat ze zeggen is ja je moet meer rusten of gaan zitten als je harde buiken krijgt. In mijn werk is dat niet mogelijk om te gaan zitten als het druk is. Gelukkig gaat dat nu veranderen en ga ik 24 uur werken. Helaas dan geen 4 weken van te voren met verlof maar 6 nouja het is niet anders. De gezondheid nu is ook erg belangrijk toch.

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @angelfire ik kan me voorstellen dat je het zwaar begint te krijgen hoor. Met de kids fulltime baan enz. Ik heb het nu al zwaar haha en ik heb alleen me huishouden,en 32 uurige(wel zare) baan

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @gewicht ik was 12 kilo afgevallen. Maar vanmorgen er 2 aan. Dus totaal-10 ik maakte me ook wel zorgen maar de ha zei dat het niet erg was omdat ik genoeg en gezond at. Ik merk wel dat ik nu wat sneller aan kom.

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muur je hebt gelijk... maar is soms zo moeilijk!! Ga toch eens even aangeven aan me vk volgende week. Maar weet het antwoord al... rust rust enne rust!

@ Angel ja de kleine vent moet echt binnen blijven. Moet het echt rustiger aan doen, maar ja... best lastig met een dreumes, en er alleen voor staan, in alles.

@ Ninja Vanaf begin heb ik al om de 4 weken controle, volgende week nog 1x dat er 4 weken tussen zat (zonder de extra controle dan) en daarna word het al om de 3 weken. Zo zie je maar dat iedere vk verschild.
    Ik ben ook niet zo'n beller en voel me ook een zeur, maar ja ze zijn er wel voor je. Tenminste ik word er elke keer op gewezen dat ik echt moet bellen als er iets is en dat het niet nodig is om onzeker te zijn, gewoon bellen!

@ hier nog steeds wat buikpijn, gelukkig wel minder. En een behoorlijke druk ventje... Mijn kleine meisje ligt lekker te slapen, net even gekeken, maar ze ligt heerlijk op dr buik in dromeland, met dr knuf onder dr handje en speen in dr mond. Zowww lief :D
    Nou meiden slaap lekker!!

12. minimouse

minimouse Niet meer actief

heftig muur.. maar succes iig!! pak ze maar aan :D

hier gaat het goed hoor.. helaad vanochtend wel weer over gegeven :( maar neem mn drankje vanavond wel weer en hopen dat het morgen beter gaat.

qua gewicht.. ik weet niet meer hoeveel ik woog in het begin! haha toen ik zwanger was en een mk kreeg begin mei was ik volgens mij 65.. alleen in mn zwangerschapsboek van deze keer staat 69.. hihi en ben nu 71,5 ongeveer. ben niet echt aan gekomen nog eigenijk dus ga er maar vanuit dat ik 69 was :p

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier tot nu toe 2 kilo aangekomen. Valt dus ook erg mee.

Ik ga lekker het bed in. Slaap lekker allemaal.

14. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik was bij de vorige controle krap aan 1 kilo aangekomen. Heb volgende week weer controle dus ben benieuwd of het al wat meer is geworden. Heb het idee dat mijn buik ook vrij klein is vergeleken met de meesten van jullie. Weeg normaal zo rond de 63 kilo dus ben ook niet echt dik ofzo. Maakt me toch wel wat onzeker al zei de vk de vorige keer dat alles goed was, omdat de baarmoeder tot mijn navel kwam. Zal het woensdag wel weer zien..

15. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Goedemorgen meiden!!

Wat een mazzel hebben jullie!! Ik ben inmiddels al 12 kilo aangekomen!!
    Ik zie mij staks wel meer aankomen met al de lekkere hollandse winterkost!!

Muur: mooie muurschilderingen!!
    Die van mij maakt ik niet meer af, daar komt helaas een grote lik verf over heen...In duitsland maar weer opnieuw beginnen...
    En eindelijk voor de eerste keer een kinder kamer inrichten!!
    Elke keer als we een kleine hadden moesten we weer verhuizen maar deze keer is de kleine er al!!!! Ben helemaal blij mn 1ste echte baby kamer!!!!Woehoeoeoeoeoe

En voor iedereen die niet zo crea is: Muurdeco4kids -

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hiii...

@ gewicht, ik weeg mezelf niet meer. Op het eind misschien wel weer, maar het is niet goed voor me. Ik eet gezond en heb alleen duidelijk meer buik, het zal wel goed zijn. Als ik kilo's in getallen zie, zie ik mezelf alweer plannen smeden om het na de bevalling met een hongerregime eraf te halen :( ik ben in gedachten veel meer bezig met dat ik dan borstvoeding ga geven :)

@ aantal keren vk: volgende week is de laatste keer in de serie 1 keer per 4 weken. Dan ga ik over op 1 per 3. Vanaf week 30 1 per 2 en vanaf 36 weken elke week. Ach, ik vond het eerder veel erger dat het zo lang duurde, nu voel ik de kleine elke dag en ben ik minder ongerust. En elke week is ook veel, maar dan zit je al heel dicht tegen de bevalling aan, ik moet er nog even niet aan denken haha :D

17. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    evenstar: daar moet idd niet te druk om maken vooral als je borstvoedinng wil geven,,,verder alles goed?

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja, ik moet zeggen dat het ondanks de verkoudheid super gaat hier. :) Ben hard aan het werk, dat geeft veel voldoening, en ik geniet enorm van de bewegende kleine.

En jij? Hoe is het met de verhuisplannen?

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ hier een rot nacht gehad, ging naar bed was echt moe, kon niet slapen, weer last van me buik :( gelukkig niet pijnlijk maar wel vervelend. En maar draaien en draaien. Wonder boven wonder kan ik nog steeds op me buik slapen... Al prosesteerd de kleine vent wel even.

@ Evenstar mijn ventje is ook erg actief en voel hem elke dag, regelmatig. Dat is idd erg fijn, en daardoor maar je je ook minder zorgen. IK moet volgende week nog 1x in de reeks van 4 weken en dan ook om de 3 weken tot 30 weken en dan elke 2 weken en vanaf 36 weken elke week. Het schiet al op!!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo dames,ik denk ik zal weer eens iets van me laten horen..... Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Hier helaas nog erg veel last van rugklachten. Vanmiddag heb ik een sollicitatiegesprek bij Intertoys, als ondersteuning voor de decemberdrukte

Deel Deze Pagina