Ik krijg ze ook van de stress, als ik me boos voel worden of gefrustreerd, en als ik me druk maak. Duurt niet lang of mijn buik is keihard en supergespannen..
Ja hoor, het is zover.. Ik sta op het punt ALLE kleertjes en spullen voor de baby te wassen... Is er nog iemand die me tegen wil houden??
@ Buddy veel plezier met wassen. Ik wacht nog even tot de babykamer klaar is @ Harde buiken had ik bij Jaylinn ook met stress of als ik boos ben, nu heb ik ze ook als ik niks doe, soms pijnlijk. En van de week had ik een soort 'wee' gevoel, 3x en toen ben ik in slaap gevallen.
Leuk he, straks als de kleine wat groter wordt voel je of het een ellenboog of voethe is!! Erg leuk!!! We hebben nog geen idee hoe of wat. Als het goed is krijgen we volgende week meer te horen...
1 tip. Was ze met een neutrale wasmiddel en wasverzachter, Marcus heeft ecxeem gekregen van de normale wasmiddel. Lisette nooit daarom dacht ik dat het nu ook wel kon, maar nee!
Ja ik heb er echt zin in, ik kijk nu al iut op Bratwurst en Crurrywurst en goedkope wintersport!!!! P.s: ik eet zelf elke avond een pakje rittersport!!! Mn man knijpt mij dan in de kont en zegt: daar kan nog wel een bij zeker!!
Hardebuiken: Ik heb er ook last van, soms word ik niet lekker en dan moet ik liggen anders word ik misselijk...
Ja is toch wel beter. Het hoeft ook niet zo te zijn dat ze er gevoelig voor zijn, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen denk ik. Ik had trouwens neutral poeder en silan sensitive.
Zoww weer uitgerust hahah. Net wakker, en ja met zijn 3en geslapen en nu met zn 3en wakker. Grappig. Jaylinn is aan het spelen, en de kleine man flink aan het bewegen. Knap je toch weer even van op, zo'n middagdutje. Die houden we erin
ik merk als ik een middag dudje ga doen ik er juist niet lekker van word ik ga gewoon savonds optijd naar bed en smiddags lekker even rustig op de bank zitten. net even wat voor de pony gehaald zodat hij lekker buiten kan staan gras eten is toch ook wel echt een klein mormel hij wou even niet mee lopen maar is net een grote hond wat je aan touw hebt hahahahhahahahah Elise begint weer opnieuw zo raar te hoesten balen onze eingen huisarts is op vakantie deze week ze heeft geen koorst maar had verwacht dat het na de kuur wel beter zou gaan ga anders morgen gewoon even bellen
@ Vicious; goed hoor, die brief. Wat een eikel trouwens om zo'n opmerking te maken. Alsof jij zelf nooit belasting hebt betaald! Jij betaald toch óok belasting? Wat ik ziek vind is dat de oranjes elk jaar 600.000 euro op onze kosten pleziervluchtjes mogen maken! GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! Ik kan me zo ontzettend boos maken om zulke totaal ongepaste en onredelijke opmerkingen. Dus hij hoeft/ krijgt niets als hij arbeidsongeschikt wordt? Pff eikel. Ik ben zowieso vandaag echt niet te pruimen trouwens.... Ik kan wel janken, ik voel me totaal onbegrepen, alsof niemand naar me luistert, alsof ik een soort automatische huissloof ben die iedereen achterna loopt om rommel op te ruimen, ik vind dat mijn man echt slecht met aandacht kan luisteren naar mijn verhaal, altijd met van die stomme kant en klare oplossingen komt waar ik helemaal geen ruk aan heb! Ik moet vanavond werken, daarna ga ik gewoon hup mijn bed in en ik zeg niets meer tegen niemand. Ik voel me echt zwaar klote en waarom??? Oh jee nu ga ik nog huilen ook! wééééééééééeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh!!!!!!!!
ooooh Jodel, wat nu?? Slechte grijze dag? Ik ben het met je eens, van mij mag trouwens het hele koningshuis gewoon zelf een normale baan zoeken. Grmbl. Grrr. Doe het rustig aan vandaag meid en ga op tijd naar bed. Zal je zien dat je morgen een stuk zonniger bent.
Maar goed ik wou eigenlijk even wat blije dingen neerzetten. Ben net uit bed, ben op tijd naar huis gegaan en meteen mijn nest in. Gisteren had ik een paper afgeschreven, echt in een record tempo (2 dagen, ik doe er normaal weken over en dat is gewoon). Meteen bij mijn begeleider ingeleverd. Die stond vanmorgen al in mijn kamer, en was dik tevreden Ik ben erg blij! Het komt in een boek dus das best een meepakker voor mij. Toen kreeg ik net een telefoontje van het kdvd en we hebben per mei een plek! Voor twee dagen, niet op onze eerste keuze locatie, wel op de tweede (heel dicht bij huis, maar de andere was in een betere buurt die op weg naar mijn werk handig was). Toch SUPER Voor sommigen is het zo'n ramp, ik had het meteen geregeld en weet nu zeker dat ik na mijn verlof gerust kan zijn op opvang, zodat ik iig 3 dagen per week (2x opvang, 1 papadag) zelf aan mijn proefschrift kan. Dussss....
Angelsfire, nee meid ik mag ook om de 4 weken hoor! Ik had met 20 weken echo, en daarna niks meer. Dus ben nu al 3 weken nergens gewees Laatst was ik ook 4 weken geleden bij mijn VK Owww ik ben weer zenuwachtig, we hebben de afspraak om 19.00 uur
Goedenavond, Vanochtend helaas niet bij de vk geweest. 1 min. voordat we wilden vertrekken belde de assistente op om te zeggen dat er een bevalling aan de gang was... de vk wilde me nu om 13 uur zien. Maar jah, ik moest ook gewoon naar mijn werk en kon moeilijk vrij krijgen. Nu mogen we maandagavond om 21 uur. Ach, ik voel hem elke dag wel een paar keer, dus maak me verder ook geen zorgen... maar had er wel weer ff zin in... Nog ff geduld dus. Manlief is nu een lekker 3 gangen menu voor me aan het maken en morgen vertrekken we richting Belgie! Heb er veel zin in Wie heeft er ook weleens last van een overslaand hart? Ik had het vanmiddag opeens op mijn werk en ik voelde me ff een paar sec. heel naar... heb het voor mijn zwangerschap ook weleens gehad hoor dat hij overslaat... maar het voelt niet prettig... is er een verklaring voor, hoge bloeddruk ofzo... of moet ik het gewoon wat rustiger aan doen? Fijne avond/weekend allemaal! X