Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muurtje whahha ja leuk he? En dat terwijl mijn placenta voor ligt, voel ik hem ook rond mijn navel. 's avonds zie je vaak waar hij ligt, en ook als ik een harde buik heb.
    Leuk die muizen!!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Patricia, mooie naam. hihi. Dus nix geen Garfield whahaha. zit er echt te veel met mijn neus bovenop. hihi (Garfield kamer... zie album)

schopt jouw kleintje ook zo op je blaas? Af en toe moet ik echt rennen. word er af en toe gek van... hihi

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja helaas wel haha,

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ he! mama! Bij jou ook de placenta aan de voorkant? Maar jij voelde je mannetje toch wel vroeg in vergelijking met mij... maar ja dit is natuurlijk je 2e he? misschien dat dat er iets mee te maken kan hebben.
    tijdens de pret echo is uitgerekend dat onze meid door 7 cm heen moet trappen. ik heb een 4 cm dikke placenta hihi. De andere cm zijn de navelstreng en de armpjes en beentjes... kan je op de video van de pretecho zien... hihi. En natuurlijk mijn eigen spek op mijn buik hihi

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik vind dat ik haar weinig voel. Maar ja, waarschijnlijk komt dat omdat het een luie dondersteen is. (whahaha steen...) Nee, hoor ze houd van slapen, blijkt al op meerdere echo's... als ze dat nou vol houd na de bevalling... Misschien wel zo prettig?!? hihi
    Onze dochter... Lui? is volgens mij trouwens niet mogelijk. hihi

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gelukkig dit keer wel een achterligende placenta mijn eerste ook voor op en idd voelde hem veel minder voel haar nu toch echt heel duidelijk haha bij me schaamstreek haha

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muur bij Jaylinn lag mijn placenta aan de achterkant en haar voelde ik rond 17 weken, als een vlindertje. Bij me ventje ligt de placenta aan de voorkant, en toch voel ik het ook aan de voorkant goed, tis idd de 2de ;) Het voordeel is wel dat ik nog steeds op mijn buik kan slapen, hoewel hij soms wel even protesteerd! hahah voelde net een handje, en daarna meteen weer een voet op me blaas!! Dus nu maar ff plassen hahah

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Soms voel ik haar heel goed. Vind dat zo grappig. vooral als ze zich uit lijkt te strekken. Dan voel ik haar aan 2 kanten tegelijk. zo'n bizar gevoel. hihi

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ mama, WHAHAHAHA! ken dat plas gevoel... maar op mijn buik slapen? Nee, dat lukt allang niet meer. hihi. En zelfs het op mijn rug slapen wordt steeds moeilijker. Krijg dan last van mijn heupen. Snappen jullie dat? Ik niet.

Oh ja, kijk... deze heeft manlief op de muur gezet vandaag.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Leuk!!
    Op me rug slapen kan niet, me buik word meteen hard zodra ik op me rug ga liggen. Ben altijd al een buikslaper geweest en nu nog :) Me dochter trouwens ook, is zoww lief. Voordat ik naar bed ga kijk ik altijd even en dan ligt ze zoww lekker op dr buik. Echt lief. En toen ze net geboren was sliep ze op mijn borst, heerlijk!!
    Hier ook regelmatig een uitstrekend ventje hoor!!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Grappig al die muurtekeningen. Wat ik me nu toch wel afvraag he, hoe begin je met zoiets? Gewoon met potlood op de muur tekenen ofzo?

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    en deze. ben trots op hem... is voor het eerst dat hij zich trouwens bemoeit met de kinder kamer. Ben blij met zijn inzet.

BLOEMPJE!!! HOEST?!? Belliebel?!? Angelfire! HEEE!!!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hallo Belliebel!
    Ik zou de tekenigen idd zo op de muur kunnen tekenen. (ik ben tekendocent) Maar gezien ik meer zo iets heb van ik wil het handig en snel aanpakken heb ik het volgende gedaan. Ik heb plaatjes gezocht die het meest overeen kwamen met mijn wensen... en deze dusdanig aangepast tot ze waren zoals ik ze wilde.
    En daarna vergroot met een apparaat op de muur. Daar worden ze met potlood dan opgezet. en dan met de hand ingekleurd met acryl verf.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Wahaha, ik kan hier tekenles gaan geven via de site. hihi
    meiden welterusten! Dikke knuffel en tot morgen? KUS!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Maar dan moet ik dus aan zo'n vergrootapparaat zien te komen. Ben zo bang dat ik de mist in ga en dat ik dan me muur opnieuw moet gaan verven ofzo.

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    tja, ik heb dat ding gekocht... en is je muur glad? Ik kan een beginner niet aanraden op een muur te gaan schilderen die gebobbelt is. Dan word je helemaal gek.
    er bestaan trouwens leuke interieur stikkers... Wat je evt ook zou kunnen doen om je creatief uit te laten. figuren uit behang knippen en deze dan op de muur plakken. Kan er ook onwijs gaaf uitzien. ben je daarintegen goed in tekenen en schilderen. Dan zou ik zeggen. Leef je lekker uit op die muren!

@ Verslaving...Trouwens, mijn chocolade verslaving is terug! hihi
    niets in huis... dus maar een boterham gemaakt met chocolade hagel. hihi

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou... niemand reageerd meer. jammer...

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hee, even mijn excuses voor mijn gemiep van een paar bladzijden terug... ik voel me een stuk relaxter. Heb gewerkt, gedouched en ik ga mijn bed in. Ik heb ook maar even mijn excuses aangeboden aan mijn man want ik was ook wel onmogelijk vandaag. Heel emo, getsie.... hormormels??

@ muur: Ik vind die muurschilderingen echt te gek!! Heel gaaf.

@ mamamiaOver overslaande harten, ik heb in de zwangerschap wel dat ie soms opeens heel snel en onregelmatig klopt. Voelt beetje eng maar ik word er niet ziek of moe of vervelend van.
    Als je je druk maakt Mamamia dan zou ik even de huisarts bellen!

@ Evenstar; goed zeg, dat jij zo'n blije dag had :D Fijn ook dat je een plek op het kdv hebt gevonden!!!!! Is snel zeg! Mooie fotoos trouwens ook. Mooi buikje heb je zeg!

@ Belliebel; mocht je creatief gaan wezen, VEEL SUCCES en stuur je dan ook een fotootje van je schildering?

Truste!

19. minimouse

minimouse Niet meer actief

haha muurtje, weet je hoe ik mn cijfers haalde bij tekenen voorheen?:p ik ging naar de docent toe en vroeg of ze me even wilde helpen. zij tekende alles en ik maakte het af:D goed he! en kreeg dan altijd een 7 of 8 (A)

20. minimouse

minimouse Niet meer actief

ohhhhh weet je waar ik zin in heb...? raspatat met pindasaus en mayo!!

Deel Deze Pagina