GEFELICITEERD! Wat leuk zeg, er zijn al flink wat dames die getrouwd zijn/gaan trouwen! Hartstikke leuk, ga je nog voor de komst van de kleine trouwen?
Dankjewel Ik vond het zo lief! Hij had in de auto tussen neus en lippen door al eens gevraagd of "wij" met hem willen trouwen, maar we hadden afgesproken dat íe het nog eens echt zou vragen. Of ik al die letters op ga eten..hmm.. Ik denk dat de visite straks chocolade bij de koffie krijgt haha! We willen inderdaad wel trouwen voordat de kleine er is, we gaan het simpel en klein houden.
lekker hoor gisternacht op het werk ook flink wat chocola weg gewerkt haha collega was ongesteld dus had genoeg chocolade meegenomen
Nou jullie mogen allemaal komen helpen haha Alleen niet nu, ik wil er nog niet aan beginnen Ik ga even ontbijten, nog niet gedaan.. En nee, niet met chocoladeletters
Gaan jullie trouwens ook professionele foto's van jullie buik laten maken? Ik heb besloten dat wel te laten doen, vind het toch wel heel bijzonder en bij een tweede of derde bevalling doe je het misschien niet meer.
Wat origineel en leuk die chocoladeletters!! Gefeliciteerd!! En ja... simpel en klein... hihi. Zo begonnen wij ook aan die onderneming. Op sommige vlakken was het wel simpel (geen feest, wel lange receptie), maar eh... klein... hmmm.
Nou heb besloten niet zelf op de muur te gaan kliederen. Ik ga zo carbonpapier halen en dan trek ik het over. Ik heb al een leuk idee wat ikop de muur wil gaan maken. Dit is er 1 van http://members.lycos.nl/diddlsitecom1/kleurplaten/allerlei/pimboli_02groot.gif
Nou ik heb Fred zover dat we toch maar een naaimachine voor mij alleen aanschaffen (nu deel ik hem wel eens met me schoonmoeder) en dan ga ik leuke kleding voor Lisette maken. Misschien ook voor Marcus, hoewel ik voor jongens moeilijker vind omdat ik de stoffen minder leuk vind. Ik heb al leuke ideeen dus denk dat dat wel goed komt! Heb er zin in!