Moeten jullie kijken wat mooi YouTube - ANIMATION 3D FOETUS 2 Hier kan je ook je man wel mee overhalen
@ mama25 Gefeliciteerd met je huisje. Had niet gelezen. Klik telkens op dat ruitje in abo's en mis ik telkens de pagina waar ik gebleven was met lezen.
Hallo, Ik ben er weer even. Het is te veel om terug te lezen, dus dat komt later op de dag nog wel een keer. Ik ben weer zo moe. Normaal ga ik 'n middagdutje doen , maar m'n man ligt in bed ivm nachtdienst en ik wil hem niet wakker maken. Dus Matthijs en ik gaan zo maar naar het dorp fietsen even wat boodschapjes doen. Hopelijk is mijn man vroeg wakker, dan kan ik nog even gaan liggen Liefs Silvia
hey meiden! @mama25: gefeliciteerd met je huis! @Moon: roseverlies wil niet altijd wat zeggen. Maar kan me wel voorstellen dat je schrikt, helemaal met jouw verleden. Sterkte! @scrpion: spannedn die bloedtest, ga voor je duimen! Hier alles rustig. Vandaag lekker vrij dus ga zo fflekker wandelen met Isa denk ik, tis hier mooi weer!
oh..ik zie dat ik trouwens vandaag precies 6 weken ben..ziet er toch leuk uit...nog maar 34 weken te gaan
Dames, voelen jullie al veel?? ik niet echt... Allen ben ik zelf heel erg moe en laat af en toe boertjes en heb last van zere tepels!
Hoi Melek, Van harte gefeliciteerd! Hier voel ik ook nog niet veel, beetje gespannen borsten maar that's it! Nu had ik bij de eerste ook erg weinig klachten, ook alleen beetje pijn in mijn borsten en duizelig maar verder niks!
Ik voel mij met de dag beroerder worden, ben erg moe en veel misselijk, we nemen het er allemaal maar bij. Ik hoop dat het na de 12 weken toch wat afneemt. Liefs Martine
ik ben zooooo kwaad! Ik ben me toch een partij kwaad!!! Jullie weten dat toen ik net wist dat ik zwanger was, dat ik het ziekenhuis moest bellen. Dit heeft natuurlijk tijd in beslag genomen en dus vroeg een ingeleende of ik weer naar het ziekenhuis moest. Toen moest ik lachen en raadde ze het dus. Tot zo ver bekend. Mijn directe collega wist het hierdoor dus ook. Goed maandag was ik ziek, dus ik bel om dat te melden en krijg mijn directe collegaatje. Ik zeg dus tegen haar dat ik ziek ben en dat ik migraine heb, en morgen weer kom werken. Ze vraagd mij of ik s middags nog even wil bellen om door te geven of ik inderdaad morgen (dinsdag) kom. Dus ik zeg dat is goed en heb inderdaad ook later op de dag gebeld om dat te melden. Tot mijn stomme verbazing zit ik net even buiten op het stoepje te lunchen en komt mijn baas naar me toe met de mededeling: mag je eerst even feliciteren. Dus ik zeg waar mee? Met je zwangerschap zegd hij! Dus ik o oke dus een andere collega zegt: ben je zwanger dus ik ja, maar ik wilde het nog niet zeggen en eerst met mijn baas overleggen (dat zeg ik terwijl ik mijn baas dus aankijk) Ja zegt mijn baas, ik las gisteren het emailtje over mijn ziekmelding en daar stond het in!!! Eerlijk waar dat mag toch niet?! Ik heb dat helemaal niet zo gezegd, ik heb gezegd dat ik migraine had!
blondsteenbokje, Naaaaaaaaaaaa dat meen je niet Wat onbeschoft van je collega! Ik zou haar zeer zeker hier over aan spreken! Ik snap dat je goed kwaad bent!
@ Mama25, gefeliciteerd met je huisje! @ Blondsteenbokje! Wat een belachelijke actie van jou collega zeg! Ik zou daar zeker wat tegen zeggen, want zonder jou toestemming verteld zij aan iedereen dat jij zwanger bent! Ik begrijp totaal dat je kwaad bent, ik zou ook goed pissed off zijn!
Hier alles wel goed. Heb weinig klachten (tot nog toe) ben wel erg moe. Zo een afspraak maken bij de verloskundige, eens horen wanneer ze me willen zien.
ik ga zo eerst mijn baas aanspreken en dan maar gewoon meteen alles open doorspreken want ja...en ik wil van hem weten wie het gestuurd heeft. ik kan wel gissen maar dat is niet eerlijk. ik denk dus die inleenster en die is er maandag weer dus die krijgt het dan echt te horen hoor! de eerste keer heb ik niets gezegd maar dit gaat echt te ver.
sassa, jij bent nu zeker uitgerekend rond de verjaardag van je dochter? Wij hebben dat hier ook met Youri! die is nl van begin maart, maar bij jou komt het volgens mij wel heel dicht in de buurt