Oh, ik ben trouwens een paar dagen foetsie. Ik ga examens doen komende week en verblijf dan in Den Haag. Ik weet niet of daar i-net is. Fijn weekend allemaal!
Hi ladies hoe is het hier heb een heel tijd niks van me laten horen wegens omstandigheden. lang verhaal om uit te leggen hoe maken jullie het allemaal hier. met mij gaat het heel goed met men buikie kindje groeid goed en alle testen die we hadden gedaan zijn ook goed was ook een zenuwslopend tijd waar door ik ook maar meer zat te stressen maar god zij dank is alles goed moet wel weer op 2 november dan de gyn ben bij hun onder behandeling wegens medische klachten genoeg over mij hoe is het hier zie nog wel dat er bekende hier zijn hey klusser hoe ist tie en Muurtje wat leuk je krijgt een meisje gefeliciteerd meiden
O, hier ben ik nog even... ik zit net te googlen op week 23 zwangerschap... stuit ik opeens hierop! Abortion staff ignores baby boy born alive? niet meteen klikken! Het is namelijk best heftig... het is een nieuws artikel wat gaat over een vrouw die abortus heeft laten plegen met 23 weken zwangerschap. Het is echt een schokkend verhaal, ik vind het sowieso schokkend dat dat mág!!!! Vóór de 10 weken oké, in extreme omstandigheden, maar met 23 weken??!! Dat is echt gestoord. Mijn hart gaat uit naar de baby, Rowan heet ie. Arm kind!
Gefeliciteerd met je verjaardag mama! Hi babylove! Hier gisteren het boek van Kluun uitgelezen, tot het laatste stukje 'Carmen' was het grappig, soms ook wel zielig, maar het stukje 'Carmen' was best heftig! Op het eind heb ik werkelijk gehuild als een baby, wat erg. Vooral met haar dochtertje vond ik het heel moeilijk om het droog te houden... Ben blij dat ik het gelezen heb al is de schrijfstijl van Kluun niet echt mijn ding (ik persoonlijk hou meer van Ludlum (Bourne triologie heeft hij o.a. geschreven) en dat zijn thrillers). Denk dat ik de film van het boek ook wel wil zien!
Ja het is inderdaad heftig met 23 weken abortus plegen, maar ja de 20 weken is tot en met 23 weken en als je wel iets heftigs ontdekt dan kan je er ook voor kiezen om de zwangerschap af te breken. En als het dan wettelijk niet meer mag dan moet je dus een kindje gaan baren die misschien zo ernstig gehandicapt is dat het egoistisch is om het in leven te houden. Ik heb de link nu nog niet gelezen hoor, ik denk dat zij (uit de reactie van jou) abortus liet plegen terwijl het kindje gezond was en dat vind ik ook heel erg hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar in sommige gevallen is het goed dat het wél mag, maar dat is mijn mening! Zal je link ff lezen nu!
Goeiemorgen allemaal, Vicious: wat een orginele manier van je aanstaande man!!! Van harte gefeliciteerd! prachtige muurschilderingen worden het allemaal! Boek van Kluun: ik heb hem ook gelezen en zat toen ook te huilen, en ik was niet eens zwanger hahaha, als ik er nu in zou beginnen zou ik het al niet meer droog kunnen houden. Het vervolg is ook mooi, maar niet zo mooi als het 1e deel. Donderdag een drukke werkdag en daarna een verjaardag gehad, met weinig slaap die nacht. Vrijdag had ik de hele dag een pijnlijk buik, net alsof hij op knappen stond. Het bleef even erg, is dit nu een harde buik? Vond het best eng.
Ik heb het wel gelezen net. Tja erg heftig als je zoiets laat doen met 23 weken zwangerschap. Ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen krijgen om dan nog zoiets te laten doen. Maar als het kindje zo ergnstig gehandicapt is dat het vrijwel na de geboorte overlijdt, tja dan is het denk ik een ander verhaal. De foto's die erbij staan vind ik trouwens wel erg mooi om te zien. Vind ze niet bepaald schokkend. Echt een mooi roze kindje met nog geen haar. Alleen heeft het een beetje rare oortjes.
Ik heb het nu ook gelezen en inderdaad erg heftig! Maar zoals belliebel al zegt zou ik het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zoiets te doen, ik heb ook niet gelezen dat het kindje gehandicapt was maar dat ze het deed omdat ze gescheiden was omdat ze al 2 kinderen had en geen andere uitweg zag... Heel erg!
3 keer daags een half uur voor het eten 10 ml moet voldoende zijn, verder geen extra tabletten nemen dat is nl niet goed voor je lever
Hoihoi Bedankt voor de felicitaties! Net even boodschappen gedaan en de kip in de marinade gezet. Ga nu ff uurtje liggen met me meisje. fijne dag allemaal!!
zo ziet mijn baby er nu ook uit... raar eigenlijk he het is gewoon al een heel kindje met alles er op en eraan. Ik heb het stukje niet gelezen. @mama25 gefeliciteerd met je verjaardag en een 23 wekn WAVE voor ons!!!! en alle andere die weer een weekje verder zijn. Dames het daat zo hard!!! NOg 11 weken en dan verlof en over 17 weken uitgeteld. Ik kan niet wachten!!!
Vicious: gefeliciteerd met je aanzoek! Wat een originele (en lekkere) manier om je te vragen. Mama: gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben ok, maar een beetje moe. Had vanmorgen een begrafenis en ben een beetje van slag ervan. Mah jah... morgen weer over denk ik. Vroeg naar bed! Doeiiiiiii
meiden hoe voelen jullie je. ik heb af en toe last van van rugpijn en aan de zij kanten van me buik net ofals het aan het uitrekken is en een flinke baby die aan het schoppen is laat wel weten dat hij er ook is speel ook heel graag met men buik en dan reageert die kleine erop. eten betreft gaat ook stukken beter kan weer eten de eerste 3 maanden viel ik 6 kilo af door dat ik niks binnen kon houden en nu komt gelukkig als weer bij echt een opluchting moest weer eff men verhaal kwijt sorry
Ik ben nu bij mijn papa en mama...! Over abortus... ik had er even niet bij stilgestaan dat wanneer een kindje een ernstige afwijking blijkt te hebben, dat een abortus dan wel moet kunnen. Daar ben ik het helemaal mee eens! Maar ja. Ik vind het bizar, dit verhaal... Ik had ´schokkend´ erbij geschreven, niet om de foto´s maar gewoon om het hele verhaal. @Gemma, bedankt voor je tip! Ik ga even checken waar ik dat spulletje kan kopen. Ben nu gestopt met die ijzer tabletten en ik voel me al een stuk beter... @babylove, fijn dat je nu niet meer misselijk bent!! Ik geniet er nog elke dag van dat ik dáár geen last meer van heb
Een poosje terug hadden we het over "klussen", wat nu niet echt meer klussen is denk ik, dus ik noem het SEKS! Zo, dat staat er dan ook meteen. Hoe is dat nu bij jullie? Bij ons héél af en toe maar.. ik ben snel afgeleid! Moeilijk om te genieten als je ineens getrappel in je buik voelt! Ik kan daarna de concentratie niet meer terug vinden.. Ik ben benieuwd naar hoe dat nu bij jullie is?
hallo, ik ben ook uitgerekend voor februari 2010 om precies te zijn 27 februari 2010... het is ons 2de kindje en het word een meisje...