afgelopen week hebben we de pretecho gehad, super leuk! ut kindje ligt alleen te diep in me bekken waardoor we niet echt mooie fotos kregen! dus mochten we een keer gratis terugkomen! het gewicht was 860 gram met 25 weken.. is dat niet erg veel? of heb ik gewoon een dikkerd in me buik? haha hoeveel weegt jullie kindje met 25 weken?
hoi hoi! Hier gaat het prima hoor, de begrafenis gisteren was van de vader van een vriendin. Dus voor mij niet zo heel dichtbij, maar mijn vriendin is erg verdrietig, dus toch emotioneel. Ben blij dat ik geweest ben. Vandaag lekker in de tuin gewerkt en nu heb ik harde buiken hahaha. Eigen schuld. Vanavond heb ik wat meer tijd want nu moet ik naar zwemles met mijn zoon!
hey meiden, wij hebben voor de toppi kinderwagen van topmark gekozen. hij rijd erg licht en is makkelijk op te vouwen voor in de auto. ook kan je zowel de kinderwagenbak van je af als naar je toe zetten. ook zit er al een adapter set bij voor de maxicosie. en hij is in verhouding helemaal niet duur. ik vind hem toppi Brabbel babyartikelen betreft sex. dat ik nu weer een beetje als vanouds. alleen zijn sommige posities niet meer zo geweldig. maar daar vind je vanzelf wel een oplossing voor. scheetjuh:, ik heb geen idee hoe zwaar ons kindje is. dat zeiden ze helemaal niet tijdens mijn pret echo vorrige week. melek en minnimouse, mooie kinderkamers hoor. die van ons komt als het goed is aankomende donderdag. volgens mij zijn er wel veel baby dump gangers. (wij namelijk ook) angelfire, doe maar rustig aan zover dat kan met je andere kinderen.
hoi meiden, ik ben op 10 oktober geweest voor onze pretecho, (was toen juist 20 wk) en vonden het niet zo spectaculair. we hebben meer dan een uur gereden voor 5 min binnen te zijn, en alleen negatieve dingen te horen, ik had blijkbaar niet genoeg vruchtwater, en kon geen duidelijke foto's nemen, zelfs op de gewone echo kon ze niks zien, ze zag het babytje wel, maar meer niet... ik kreeg als raad veel meer te drinken (want dat had invloed op mijn vruchtwater) en binnen 10 weken terug te komen (dan koste het ok 25 euro meer) nu ben ik 22 oktober naar de gyn geweest, en die vertelde me dat het babytje lag te zwemmen in het vruchtwater, en dat alles in orde was, het fabeltje van meer drinken voor meer vruchtwater was ook niet waar, hij vertelde me dat het vruchtwater te maken had de urine van de foetus, en niet met wat mama drinkt... dus die pretecho was niet zo een leuke ervaring, we hebben 22 oktober wel de bevestiging gekregen dat het opnieuw een meisje word, we zijn door het dolle heen, een 2de dochter, en de verjaardagen zullen vrij dicht bij elkaar liggen hihi groetjes
Hier ook babydump gangers 6 november komen de meubels dus kunnen we de kamer afmaken. Wij hebben overigens voor de Miami gekozen. Lekker strak en tijdloos. Kan niet wachten tot het er is. Onze kinderwagen komt pas in december, tegen de kerst. Nieuwe collectie van de mura was blijkbaar niet eerder te leveren.
Als eerste, mama25 van harte en ook felicitaties voor de aanstaande chocoladeletterbruid (weet ff niet meer wie dat was, solly) Wij hebben de maxi cosy mura 4 genomen. Heel compleet en stabiel. We hebben ook twee honden en wil graag dat zij ook mee kunnen wandelen zonder de wagen om te kunnen trekken zoals ik denk wel bij een driewieler. We gaan ook graag naar het bos dus de luchtbanden zijn ideaal. Maar ook de wandelwagenbak is ruimer dan normaal dus je kindje kan er langer in blijven liggen wat ik wel prettig vind daar ze in de winter geboren wordt. Tegen de tijd dat het warmer wordt kan ze in de wandelwagen inzet die je geheel plat kan leggen, naar je toe of van je af kan vastzetten. De keuze was snel gemaakt. Babykamer, deze week gaat mijn man hem leegtrekken e,d. Heeft nu een weekje vrij en er stonden ook nog andere klussen op de plank. Helaas kan ik eigenlijk niet veel meer helpen of ik moet het meteen bekopen. Meubeltjes zijn er al wel, eigen commode en wiegje, alleen schuren en schilderen, er zit een inbouwkast en een grote rieten stoel die van mijn overleden tante is geweest.
hoi meiden, Ik kwam weer es spieken. Heb heerlijk herfstvakantie nu..erg prettig! Hoe ist hier? Kom morgen weer ff bijlezen, heb ik wat meer tijd. Kus, Liedel
Hoi Meiden, Ik kom mijn gezicht ook weer even laten zien..... Ben behoorlijk ziek geweest in mijn vakantie. Combinatie van oververmoeidheid en een verwaarloosde urineweginfectie. Doordat deze verwaarloost was is het opgestegen naar mijn nieren. Ik was er nog net op tijd bij. Heb een antibiotica kuur gehad en ben goed in de gaten gehouden door mijn arts ivm de hoge koorts.....Ben nu weer volledig hersteld, heb een super verjaardag gehad en natuurlijk mijn geregistreerd partnerschap. Het feit dat ik nu een man heb, ja ik wil heb gezegd.......in 1 woord: wow....Vind het zo gaaf!!! Mijn vakantie zit erop, morgen weer werken. Dan gaan we er weer tegenaan. Heb vluchtig teruggelezen maar het was teveel om alles te lezen. @ Mama: Alsnog gefeliciteerd!!! met je verjaardag! @ Vicious: Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek (was jij toch?)....Superleuk! @ Foto's muurschilderingen: Gaaf hoor!!! Ik heb gisteren de kleuren uitgezocht, donderdag komt mijn vader schilderen! Ben erg benieuwd hoe het wordt! @ Seks: Tja, het is niet wat het geweest is.......Heb er geen behoefte aan en manlief vind het ook maar eng.....Het knuffelen is wel erg aanwezig....Ook fijn! @ Kinderwagen: Ik heb de Stokke Xplory Limegroen besteld....Waarom: Had hem ooit eens gezien en was meteen verkocht....Het kost wat, maar ik vind hem super! @ Kinderkamer: Heb de Pepper van Baby-Dump.....Ben gek op steigerhout en dit kwam er het dichtste bij......In de kerstvakantie wordt ie geleverd. Heb gekozen voor donderblauw als kleur voor het plafond (wordt een sterrenhemel) en heel lichtgroen voor de overige muren. Op de vloer ligt licht laminaat en dan mijn imitatie steigerhouten meubels. De accesoires worden lime-groen......Kan niet wachten om de kamer in te richten! @ Namen: Zijn jullie er al uit? @ Iedereen: Hopelijk gaat alles goed met jullie.........
Hier lekker op de muur aan het kliederen. Ben bezig met pimboli voor boven de commode. Moet zeggen dat het wel een leuk klusje is voor als ik even lekker niks te doen heb. Moet alleen een dunner kwastjes kopen, het kwastje wat ik nu heb is voor de dikke lijnen perfect, maar voor de dunne lijntjes issie toch echt te dik. Iemand idee waar ik hele dunne fijne kwastjes kan kopen? Hier alvast een voorproefje
Ziet er gaaf uit Belliebel!!! Dunnere kwastjes? Mmm, tja bij een verfspeciaalzaak? Zo'n hobbywinkel.........Denk bijv aan Pipoos??? Weet niet waar je woont....Maar geloof dat Pipoos wel landelijk is...... En leuk dat je ook geregistreerd partnerschap gaat doen....Ik vond het erg speciaal....zeker met het ja-woord en daarna man/vrouw........Kippenvel!!!
@ naam Ik vind het zo verschrikkelijk moeilijk. Als het een meisje zou worden, dan waren we er al uit geweest. Dan was het Jinthe Anna geworden. Maar het wordt een manneke. Zo verschrikkelijk lastig. We zitten allebei met Jason in ons hoofd. Maar of dit hem gaat worden, lastig...
Pipoos...heb er nog nooit van gehoord haha. Ik weet dat de speelgoedzaak hier in het dorp wel fijne kwastjes verkoopt. Dit zou in principe voor modelvliegtuigjes gebruikt worden. Maar ach, maakt in principe niet echt veel uit toch? Ja ik vind het ook wel een raar idee dat ik straks een man heb. Volgensmij wordt het zo wennen, sowieso omdat ik dan ook een andere achternaam heb. Het wordt echt even omschakelen. Morgen gaan we in ondertrouw, en dan 3 weken later geregistreerd partnerschap. Heb er zin in.
Ohhhhhh, spannend hoor! En die andere achternaam....is idd wennen....Pak de telefoon gewoon op met mijn meisjesnaam......hihi....Alles went! Morgen ondertrouw, maak er een leuke dag van, ook al is die hele ondertrouw niet echt speciaal....Het is toch een stap die je neemt!
Namen zijn idd lastig......Wij hadden de namen al in ons hoofd.....Door een vakantie die wij gehad hebben in Ierland. Nu de naam dus ook echt definitief is (omdat we nu weten dat het een jongetje wordt) vind ik het toch spannend.....Maar sta nog steeds achter mijn keuze.....Het is iig een aparte naam....Niet iedereen zal hem even mooi vinden....Het is een keltische naam....Maar verklap hem niet....... Vind Jinthe een mooie naam........Jason is ook leuk maar komt vaker voor.....Lastig he, zeker als je er nog niet 100 procent achter staat!
Fijne avond allemaal, ik ga op jacht naar wat lekkers!!! Hoop van de week nog even hier te komen.....maar heb een overvol programma.......Tot snel! XxX Martine
heey heey @namen, wij hebben gekozen voor fleur, ons eerste dochtertje noemt femke, moest het een jongen zijn geweest was het Senne geworden... @kamer schilderen, onze kinderkamer heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap zelf geschilderd, een mooie grote pooh beer, op 3 verschillende muren (alle 3 de beren zijn verschillend, echt super mooi, het is mijn trots van het huis
Hello, Ik kom even spieken! Heb vluchtig gelezen, @ alle nieuwelingen: welkom! Ik zag iemand voorbij komen die een zoon heeft van 2000. Leuk, die van mij is van '99. Ben benieuwd wat haar zoon ervan vindt! Seks...? Wat is dat? Haha, mijn man en ik kunnen er gelukkig erg mee lachen dat het zo stuntelig verloopt en dat het minder gebeurd dan wanneer ik géén dikke buik heb. Dat ding zit behoorlijk in de weg en geeft me dan ook een nijlpaard gevoel... Er wordt wel veel geknuffeld hier... Inderdaad ook fijn!!!!!! Morgen examen..brr de hele dag geleerd vandaag, ik ga weer verder nu!
@ namen: wij zijn er al heel lang uit eigenlijk. Had het bij een jongen wat lastiger gevonden denk ik..
wij hebben ook al een jongens en een meisjesnaam, we waren het er redelijk vlug over eens! pff kan niet wachten tot ons beebje er is hoor, nu iemand bevallen is die ik ken, en dan kindje vandaag gezien heb, heb ik het gevoel dat de laatste weken erg traag zulle gaan
wij hebben nog geen naam! ik heb ook nog geen idee trouwens... mijn 2 andere kids heten Max en Nina. Iemand suggesties voor een bijpassende jongensnaam? Ik vind Femke en Fleur trouwens allebei erg leuke namen.