Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

wij hebben ook al een naam voor onze kleine man. mijn man vond dat altijd al een mooie naam en ik heb er jaren aan kunnen wennen. natuurlijk sta ik zelf ook achter die naam:D

als het een meisje was geweest hadden we waarschijnlijk voor femke gekozen.

zijn er trouwens meer meiden die binnenkort beginnen met de zwangerschaps cursus? (mijn man noemt het de pufclub hahah)
    ik heb al een oproep gekregen voor 3 november als eerste cursusdag.

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook al ideeën voor de namen. Was wel ff moeilijk maar we zijn er (voor nu dan) uit. Maar je weet nooit, bij Jasmijn zijn we in de laatste weken nog geswitched.

En ook hier de babykamer Pepper, meubels zijn al in elkaar gezet. Nu nog verven en iets van een muursticker. Maar daar zijn we nog niet helemaal uit..

Allemaal een fijne avond nog!

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

He meiden,

Zo net weer ff alles terug gelezen, maar niet alles kunnen onthouden...

Mama nog gefeliciteerd met je verjaardag. en sterkte met je harde buiken...

Muurschilderingen, wat leuk zeg... wou dat ik zo creatief was:S

Trouwen! GEFELICITEERD!!! wat super origineel zo met die chocolade letters:D

Hier een lekker weekendje Belgie gehad. Een mooie jas gekocht waar mijn buik tot het einde nog wel in past;) (maat L) en verder wat last van:
    -zuurbranden
    -enorme dorst, opgezwollen vingers, af en toe wit/geel achtig spul (melk) uit mijn tepels die trouwens ontzettend gespannen zijn... (doet gelukkig niet echt zeer)

Verder alles goed hoor:D

Net op de hyves van iemand die ik ken van vroeger gekeken die afgelopen vrijdag moeder is geworden. 8 weken te vroeg!!! Ik wist dat ze pas midden december was uitgerekend... en zag nu al een foto van haar kleine mannetje. Zag er al wel best groot uit en lag aan allerlei slangetjes... maar volgens mij gaat het wel goed... Gelukkig maar! Ze was nog maar net 2 dagen met verlof ofzo... lijkt mij niks...

Zal zelf eens een afspraak bij de HA maken voor die pijn in mijn hiel. Het voelt erg vervelend als ik in een bepaalde houding door mijn knieen ga... aan 1 kant...

Oke, ik ga nog ff op de bank hangen...
    Fijne avond allemaal!

Liefs, Stephanie

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Namen, ik heb de naam voor mijn kleine ventje ook al. Voor een meid had ik het echt niet geweten...
    Geboorte gedichtje heb ik ook, alleen kaartje nog, maar heb nog wel ff tijd.

Vandaag een rustige dag, maar wel pijnlijke buik en bekken pijn. Kan bijn niet lopen, doet zoveel pijn.
    Kleine meid is niet lekker, heeft last van dr tandje, hij is al beetje zichtbaar nu moet hij er nog doorheen.

@ De kinderkamer heb een commode van mp en ledikantje van ikea. De wagen is de mura 3, heb ik van me ouders gekregen.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met de naam was ik dit keer erg vlug wat vinden jullie van Karishma ik vind het zelf een erg mooie naam het betekend Wonder en dat is ze ook voor mij. hihi

Mijn zoon heet Arun ook al z,n mooie naam al zeg ik het zelf je schrijft Arun en spreekt het uit als Aroen.

O ja van daag op kraamvisite geweest bij een nichtje van me vriend wat was dat leuk haha. En mooi jongetje,

Groetjes en tot schrijvers weer.

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik vind Arun ook wel wat hebben ja! Mooi en apart.
    Karishma vind ik persoonlijk wat lang. Dan zou ik iets van Karice doen ofzo. Moeilijk is dat he! Ik weet het echt nog niet en mijn man ook niet.
    Voor een meisje hadden we Madeau. (spreek uit als Maddoo) maar ja, het is een jongen!

Ik ga toch nog eens op zo'n site kijken.

Ik voel trouwens veel leven in mijn buik zeg! Ik merk duidelijk dat zijn beentjes steeds sterker worden nu.
    Echt leuk :D

7. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hey meiden bij men 2 kleintjes had ik al namen klaar staan maar bij deze weet ik het echt niet het is zo moeilijk zoveel namen voor meiden heb je er echt heel veel leuke maar jongens dat is echt lastig je hebt ook wel hele leuke maar ik kom er persoonlijk niet uit mijn dochter heet Aniesha en men zoontje Romeo vondt die al heel leuk maar nu wordt er moe van men zusjes kwamen met Valencio Alejandro Giano Deangelo Jayden maar man vindt dat weer niet intressant

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi meiden,

Ik zit er effe helemaal door heen. Ik moet om alles janken heb het gevoel dat niemand me begrijpt. En op het werk gaat het ook allemaal niet meer zo goed. Ik heb heel veel last van me buik door het vele staan. En ik kan me niet meer consetreren en de snelheid die je nodig heb tijdens de piekuren zijn helemaal weg met het gevolg dat ik soms helemaal vast loop. Ik heb al aangegeven dat ik het niet meer trek en ik zou 2 uurtjes per dag minder gaan werken maar daar houden ze zich nog niet aan. Ook zou ik alleen overdag werken en nu zag ik dat ik weer iedere keer om 17 uur ingepland ben. Ja wel minder lange dagen idd maar ik zit nog steeds met die piekuren. Ik heb effe flink zitten janken thuis.

9. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    bedoel mooi vindt het niet klinken terwijl ik er toch wat in zie maar goed moeten er samen uitkomen

10. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    jeetje Ninja2 kan je het niet met je baas erover hebben of een briefje bij de arts regelen dat het wel nodig is dat je wel goed rust ja mag ook op dit moment niet veel doen begrijp dat soms ook niet van werkgevers

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja mijn vriend zei ook al dat ik me maar gewoon ziek moest melden maar zo ben ik niet. Maar ja als ze geen rekening met me gaan houden en niet na me luisteren dan is dat wel het enigste wat ik kan doen. Als ik s,avonds thuis kom kan ik soms niet eens meer lopen van de pijn in me rug,buik en bekken.

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    lieve Ninja! Wat vervelend voor je! Je weet toch wel dat je maar één lijf hebt he? Er zijn duizenden werkgevers.
    Ik zou morgen meteen de arbo arts bellen en aangeven dat je er helemaal doorheen zit.
    Als zij jou aan het werk willen houden tot je verlof dan zullen ze nú uren en avonden moeten schrappen.
    Doen ze dat niet dat zit jij (of je wil of niet) binnenkort in de ziektewet!

Kom voor jezelf op meid, vind je kracht weer en ga ervoor! Het is jouw lijf en een tweede kans krijg je niet.
    Het is óf nu minder werken óf binnenkort een inzinking en 100% ziektewet. Dat wil je jezelf toch niet aandoen?

Succes!
    En... een jank dag mag altijd, heb ik ook af en toe en dat lucht toch een beetje op,,,,

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ninja, ik moet er niet aan denken dat ik veel zou moeten staan, dit moeten ze op je werk wel serieus nemen anders moet je je idd ziekmelden. Kan je niet via een arboarts gedaan krijgen dat je minder kan werken?

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben trouwens terug van mijn weekend Amsterdam en met een hoger koord in capoeira :) Het weekend was wel veel te zwaar voor me, gisteren kon ik amper meer lopen van de bandenpijn, maar ik heb het toch afgemaakt vandaag door bij de 'batizado' mijn koord te halen. Van een zwangere vrouw worden ook geen zware dingen verwacht ;)

Morgen meer kan nauwelijks mijn ogen openhouden..

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja! Weet je nog al die gegevens die ik opgezocht had ivm de wedgeving en zwanger zijn? Nou meid... Lees dat nog maar ff door...
    En ze luisteren NU al niet. Niet nog langer wachten. Je verantwoordelijkheids-gevoel ligt nu op de verkeerde plek...bij je werk. En niet bij je kleintje en jezelf! (Sorry even hard zijn)
    Stop er mee en zorg voor jezelf en je kleintje! Vandaag nog de arbo en de VK inschakelen!!!

16. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    ninja, net als wat de rest zegt, je kleine is het allerbalangrijkste!! En janken mag!! Lekker doen hoor!

Namen: wij hebben voor beide geslachten een naam, mocht het toch ineens wat anders worden hahaha Mijn man heeft een naambord gemaakt, echt supergaaf, moet alleen nog geverft worden.

Hier: ben een beetje bang. vrijdag hele dag harde buiken gehad. Daarna een redelijk druk weekend, nu nog steeds overal spierpijn. Hopen dat deze week een rustige week op werk wordt. ben zo bang dat ik het de komende 12 weken niet meer vol houdt.

17. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Ik heb ook een tijd hiermee geworsteld maar iedereen die werkend is is vervangbaar, jij als moeder niet. Ik werk nu vier dagen in de week van 6 uur per dag en geen onregelmatige uren meer maar merk dat ik echt niets meer kan, meer harde buiken heb en verga van de pijn. Deze week kijk ik nog aan en anders schrap ik gerust nog een dag. Ook stress moet vermeden worden, onderschat dit niet!

Namen, ja al heel vroeg! Mijn man vond hem ook meteen erg mooi, je hoort het niet vaak en heeft een voor ons mooie betekenis.

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Deze ochtend valt me zwaar. Kleine meid heeft verhoging maar ondanks alles erg vrolijk. Hier last van harde buiken & pijn in me bil en heup/bovenbeen met lopen, kan amper zitten.
    Net even boodschap gedaan, maar ben echt gebroken kan bijna niks meer doen :(

@ Ninja Denk aan jezelf en de kleine meid!! En idd wat muur zei arbo en vk inschakelen, want dit ga je niet trekken. En lekker even huilen lucht ook even op!! Sterkte meis!! Knuff

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ninja ben het helemaal eens me de andere denk aan je zelf en je baby, Hoop dat je de goede beslissing gaat nemen. En denk het wel en huilen idd lucht op.

Moet zeggen ben zelf nog niet echt emo op moment ook qua praten en doen nog vrij rustig hoop dat dat nog even zo mag blijven,
    voor de rest geen kwalen of je moet hoofdpijn er bij rekenen, hihi helaas werk ik op moment niet verveel me n al rot me zoon is naar school heftstv is voor bij ach duik nu in de ochtend nog een uurjte terug haha.

Groetjes en sterkte s6 ook voor de andere dames

Uitgerekend 15 feb 2010 van een meisje!
    zoon 7 nov 2000 bijna een feestje dus haha.

20. Mag ik mezelf ook bij het lijstje voegen?
    Ik ben 5 februari uitgerekend van mijn eerste, waarschijnlijk een meisje!

xxx

Deel Deze Pagina