Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    he hallo

troeltje gefeliciteerd met je verjaardag waarom weten ze nu al bij jou dat je ks krijgt dan??

2. Troeltje gefeliciteerd met je verjaardag!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Omdat ik al 2 keizersnedes heb gehad en een dun litteken. Ik ben wel blij dat ze me dit nu met zekerheid vertelde!

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    En nog een zwangerschap zou een probleem zijn vanwege dat dunne litteken?

Wel fijn dat je gewoon zekerheid hebt. En drie kinderen is wat je zelf ook wilde toch? Het lijkt mij ergens wel vervelend om te horen te krijgen dat 'het hierna maar niet meer moet'. Mijn moeder heeft het ook te horen gekregen, na mijn zusje. Dat was een zeer gecompliceerde zwangerschap (met een vanishing twin, een MA van een tweelinghelft van mijn zusje dus, een placenta praevia met veel bloeding, te hoge bloeddruk, en maaaanden ziekenhuis, de arme ziel!). Daarna heeft ze een galblaasoperatie gehad nog (destijds nog een flinke jaap over je hele buik, en daarna nog kanker... nee er zat geen broertje (dat wilden wij zo graag) voor ons meer in. Ik denk dat mijn moeder dat erg jammer heeft gevonden. Misschien is het stiekem de reden dat ik heel graag drie kindjes wil... :)

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gefeliciteerd voor de jarig dreumes en fijn dat het allemaal nu goed gaat na de vroeggeboorten,

Gefeliciteerd voor de aanstaande mama en jam dat idd kz word maar je weet waar je aan toe bent en ook fijn dat je zelf weet dat het je laatste word dan word de keuze idd makkelijker omhet stil te laten leggen. Daar twijvel ik ook over mocht het een kz zijn dan misschien ook gelijk stil leggen hihi geen onverwachtsebabys meer;). Maar fijne dag verder, en als je je vader wat wil vertellen via de mail moet je het gewoon doen, reageert die rot dan is het zijn probleem en niet de jouwe.

voor de andere dames goedemorgen haha ben net wakker was nog even terug gegaan naar me bed na dat me zoon naar school ging. vannacht toch weer minder geslapen maar gelukkig geen nare dromen,

Fijne dag nog allemaal en misschien tot vanaaf.

Groetjes Patricia

15 feb 2010

7 nov 2000 bijna een feestje me zoon al weer 9 jaar wat gaat de tijd toch snel.

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja en omdat ze liever niet meer dan 3 keizersnedes doen. En wat je zegt, ik wilde 3 kindjes en vind het goed zo.

Wat een vervelend verhaal van je moeder zeg! Lijkt me erg heftig ja!

7. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Gefeliciteerd voor de jarigen en bijna jarigen!

Hoge buikpijn, geen iddee. Je kan toch voor alles de vk bellen? Onzekerheid is ook niet goed.

Vanmorgen controle vk gehad. Ben in totaal ook al 9 kg aangekomen. Ik schrok er van pff. Komt niet goed als ik elke maand 2 a 3 kg blijf groeien.
    Bloeddruk was goed en hb 8.8 dus kan niet klagen.
    Baarm komt 2 vingers boven de navel uit, dat is al best hoog voor mijn gevoel.

a.s. maandag 1e x zwangerschapsgym, ik ben benieuwd.

Verder weinig nieuws hier.

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Brrrr nou ik heb het emailtje verstuurd, vind het wel eng nu...

9. Hoi Bhappy maak je geen zorgen hoor ik ben ook al 8 kilo aangekomen, maar dat was niet gek volgens de verloskundige.

Met mijn BMI mag/moet ik tussen de 12 en 17 kilo aankomen.

Aflgelopen donderdag bij de VK zat mijn baarmoeder al drie vingers boven mijn navel, dus die twee vingers bij jou is volgens mij ook heel normaal.

@evenstar wat een verhaal van je moeder zeg! Wauw is vast een sterke vrouw.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou angst voor niks denk ik, want hij smste me net dat hij me gelijk gaf maar zelf ook nog wat puntjes had en die me morgen mailt.
    Ben wel opgelucht nu...

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeiemiddag! :)

Wij gaan vanmiddag om 14.00 u in ondertrouw, en 8 december trouwen. :D

Lekker simpel, gratis op de dinsdagochtend, en daarna lunchen met ouders en schoonzusje.
    Feestje kan altijd nog!

Fijne dag allemaal, ik ga nog even verder met kleertjes wassen. *zucht*

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @Troeltje, fijn dat het meegevallen is met je vader....

Ik heb verder eigenlijk niets te melden..... ben een beetje stilletjes zo na de drukte van de examens....!

doei dan maar!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Vicious, gefecliciteerd!

@ Eh naam kwijt (solly)... 1 jarige gefeliciteerd!

@ ego bericht: Zit nu op mijn werk. Ik ben verschrikkelijk moe. En heb de pest in alles. (hihi...) Nog 2 uurtjes. Leerlingen mopperen. Eigenlijk straks nog een vergadering. Maar ze kunnen me de boom in. Ik trek het echt niet. Ik ga naar huis liggen op de bank.

Hebben jullie trouwens iets aan die tips en links die ik hier neer zet?

Lief Muur

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @ muurtje ik had het hoofd van p&o gemailt en hij ging het na kijken voor me. Want ze zeiden dat ik ook een wachtdag moest inleveren maar dat hoeft dus ook niet. Ik had hem het stukje op de uvw site gemailt. Ik hoor wo meer. Ik vind het wel raar want dit jaar hebben we al 3 zwangeren gehad die eerder thuis zaten vanwege veel klachten enz. Ik vraag me af wat hun hebben gekregen

15. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    mir5555 wat een pracht van een dochter heb je! gefeliciteerd dat ze vandaag jarig is! geniet er van!

hier alles goed, vandaag lekker vrij, lekker uit geslapen, en nu nog steeds moe haha, ik geloof dat ik ook al last heb van harde buiken,.. kan dat nu al.. ik dacht pas als je over de 30 weken bent..?

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mir; Gefeliciteerd met je dochter

@Troeltje; Gefeliciteerd met je verjaardag

@Vicious; Gefeliciteerd met je ondertrouw

Ik heb net gewoon mijn kraampakket vd CZ al binnen gehad :$ Ik vind dit wel erg vroeg. Ga er toch van uit dat ik hem voorlopig nog niet nodig heb :D

17. Hey ik zit ook bij CZ en ben ook bijna 24 weken misschien krijg ik hem binnenkort ook wel. Ben wel benieuwd! Zit er ook iets leuks bij of is het alleen maar onderleggers watten en alcohol?

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik heb kraampakket ook al, maar ik heb hem van mijn vk gekregen, omdat ik hem niet vergoed krijg. Hij staat hier ook al ruim een maand haha.

@ buddy gefeli met je ondertrouw!!

19. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, weer een beetje bijgelezen:

@Bloempje: geen idee van die hoge buikpijn. Ik zou ook ff de vk bellen, mag altijd toch?
    @Vicious: yeah, in ondertrouw! Gefeliciteerd!
    @Mir: Gefeliciteerd met je kleine meid. Wat een mijlpaal he?M ijn dochtertje is ook te vroeg ggeboren (bij 30 weken) en ik vond haar eerste verjaardag ook echt een mijlpaal. Geniet er maar van en laat de tranen maar lekker stromen hoor, het is niet niks, zo'n klein popje in een couveuse etc. Dat heeft bij mij echt wel een tijdje geduurd voor ik met een positief gevoel aan Isa's geboorte en de tijd erna kon terugdenken.
    @troeltje: gefeliciteerd met je verjaardag!
    @Evenstar: gefelici met je capoera 'band' (zo heet het niet, maar ik weet niet meer hoe het heet als je een trede verder komt..een koord?. Leuk filmpje! Ik ben een tijdje in Brazilie geweest dus heb wel een zwak voor die sport.
    @mama25: mooie buik hoor, dat groeit al lekker!
    @ Pnirmal: mooi zoontje, hoe oud is ie?
    @mamamia: fijn dat alles goed was bij de vk. En wat een mooi neefje!
    @Jodelahiti: al een leuke naam gevonden?
    @BHappy: ben intussen ook al 6 Kg bijgekomen hoor. Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik mag bijkomen met mijn BMI.
    Weet iemand waar je dat ergens kunt vinden.?
    @Kraampakket: Nog niets ontvangen; volgens mij krijg ik dat pas in de 7e maand ofzo?

20. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier verder alles prima. Mijn buik groeit lekekr. Ik ben met Isa een weekje bij mijn ouders in Friesland, liedelman moet helaas werken en is gewoon thuis, ik heb lekker herfstvakantie. ff lekker niks; alleen maar leuke dingen doen. Morgen ga ik een dagje naar Groningen; heb daar 6 jaar gestudeerd en gewoond en ga heerlijk met een oud-huisgenootje die nog in Groningen woont shoppen en lunchen, en oma past lekker op Isa; ideaal!

Ben vandaag naar de kapper geweest en heb een hele nieuwe coupe; lekker een herfstig bruinig / koper kleurtje en een bob; ik ben er erg blij mee. Isa is ook voor de 2e x ooit bij de kapper geweest; ze vond het een hele belevenis. Zat met een wit koppie van de spanning braaf in de stoel en maar zeggen 'haren kippen..kappper hare kippen'...heel stoer maar ondertussen vond ze het doodeng..schatje.

Tja, verder niets bijzonders. Oh ja; we hebben echt dit weekend een supercadeau van vrienden van ons gekregen; we mogen een uitgebreide 3d / 4d pretecho laten maken. Echt heel lief! Zomaar; ze vonden het fijn dat deze zwangerschap nu relatief goed gaat, en wilden ons iets geven zodat we eens gewoon lekker van een echo kunnen genieten zonder dat het meteen medisch is. Ik heb natuuurlijk al best veel echo's gehad, maar die zijn altijd heel functioneel en medisch; nu mogen we gewoon lekker naar ons mannetje loeren.
    Ik was er helemaal stil van toen ze vertelden dat ze dat ons wilden geven; ik vond het echt het meest bijzondere cadeau wat ik ooit heb gekregen, echt lief!

Noi meiden, ik ga ff mn moeder helpen met bedenken wat we gaan eten etc. Tot later!

Kus,
    Liedel

Deel Deze Pagina