Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen lieve meiden,

nee het is geen makkelijke keuze geweest en nog steeds niet. ik heb hem gisteren bijna 2 jaar aan de telefoon gehad en het heeft mij een goed gevoel gegeven. niet dat ik terug ga maar wel dat dit het beste is voor mij en de kleine. ik houd hem niet weg bij de kleine en we hebben het zelfs al aan de aanpassingen voor haar gehad. De rest is gewoon een gevoel van mijn kant dat door omstandigheden weg is. omstandigheden die gekomen zijn door...ja wat eigenlijk...

maar ik heb redelijk egslapen en de klein gaat echt goed. maandag weer op controle en papa gaat mee. daarna zet ik het echter wel om deze kant op en ik beval dus ook niet meer daar. maar ook daar is papa gewoon bij ect.

Ik denk dus echt dat ik voor alle partijen de juiste keuze heb gemaakt hoeveel zeer het dn ook doet en hoe moeilijk het dan ook is en gaat worden.

enh even zo : thanks kanjers! doet me echt goed wat jullie schrijven!!!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    BSB, meid fijn dat je wel op een normale manier kan praten met hem en je geen ruzie hebt. Ben blij dat jij blij bent met je keuze, hoe moeilijk hij vanzelfsprekend is. Je hebt een hele geschiedenis samen, en veel moeite moeten doen om zwanger te raken dus dan is zo'n keuze ook niet makkelijk.

Waar wonen je ouders eigenlijk?

3. mamastarlight

woon nu in voorschoten troeltje, tussen leiden en den haag

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Pfff ik heb dat stukje van netwerk bekeken over de vaccinatie en nu twijfel ik weer. Ik heb ook geen idee hoe groot de kans is dat je de griep krijgt. Ik weet echt niet meer waar ik goed aan doe. Neem ik m wel en blijkt het achteraf toch schadelijk dan heb ik spijt van mijn keuze, neem ik m niet, word ik heel erg ziek of de kleine vlak na de geboorte dan denk ik had ik m toch maar gehaald. Wat moet je dan???? Kan me er boos over maken. Hoe kunnen wij nou zo'n beslissing maken??!!

5. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Sterkte trouwens bsb.. vind het heel rot voor je. Toch fijn dat jullie nog zo met elkaar kunnen omgaan.

6. mamastarlight

dank je meid

Buddy: op welke datum krijg jij je WW? ik wordt er echt zo moe van he...gaan ze natuurlijk zeggen dat ik nog geen solicitaties in de werkmap heb...

7. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    net eens even mijn buik op de foto gezet ik schrok er zelf van hoe groot die nu al is word nog wat hahahahah kunnen ze me straks rollen hier

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja vervelend he! Kan me je twijfels voorstellen...
    Volg je hart, zou ik zeggen. Ik haal de prik niet, ook voor mijn kinderen niet.

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wow, jij hebt inderdaad al een buikie zeg! Hihi, maar misschien is de mijne wel net zo groot en heb ik het niet door ;) Zal zo ook ff een foto maken!

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    iedereen zei al tjonge je hebt al echt een buik ik dacht val nog wel mee als je van boven af kijkt hahahahahhaha maar goed is hier ook de 2e maar goed groeit en beweegd er goed!!

ben benieuwd naar jou foto troeltje

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeetje mir wat een buik al:D. Die van mij is lang zo groot niet hoor:p. Zal kijken of ik vanavond een nieuwe erop kan zetten, zit nu op mijn werk. Ik weet inderdaad dat het wel scheelt als dit je 2e,3e of 4e kindje wordt. Wat een verschil erin kan zitten he:D.

Ben echt toe aan weekend. Maar helaas morgen moet ik ook nog een paar uurtjes.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zow ben weer terug van de vk. Alles was goed, bloeddruk was 120/65, gewicht + 0.5 (volgens haar netjes) baarmoeder goed gegroeid, en gevuld whaha. Kleine mannetje doet het erg goed. En ja over die buikpijn, moet echt meer rusten... waarschijnlijk door vorige zwangerschap is de bm wat sneller geprikkeld en ja tis ook druk met een kleine dreumes...
    Moet alleen wel even bloed laten prikken voor mijn suiker gehalte, ergens volgende week als ik geen taart gegeten heb!
    Verder net even de taart besteld... krijg er trek van!! En een smijt/plet taartje gekocht.

13. minimouse

minimouse Niet meer actief

Ohh Blondsteenbokje! meis.. ik lees het nu pas.. vervelende situatie voor jullie.. ik hoop dat jullie er samen goed uit kunnen komen en dat het straks ook allemaal voorspoedig verloopt als de kleine er is..

mir555, beste buik al inderdaad!

deze foto is van mij van paar dagen terug:

14. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    nou minimouse buik van jou groeit ook wel goed toch
    mama fijn dat bij je controle alles goed was en merk hier ook rust rust rust verveel me gewoon dood zo na die 9 weken hard werken bij de bakker en nu weer thuis maar goed heb het er wel voor over

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zag mooie buikfoto's voorbijkomen.

Bsb, fijn dat jullie wel goed kunnen praten, mn voor je meisje straks! Respect voor jullie daarom.

@ griepprik: met Troeltje eens: volg je gevoel.

Mama25, goede controle gehad lees ik, super.

Hier ook vanochtend bij de VK geweest. Bloeddruk 130/75, was dus keurig. Verder was alles prima, hartje weer geluisterd. Baarmoeder was ook goed gegroeid. Over drie weken moet ik weer, dan konden ze ook gaan voelen hoe het kindje ligt zei ze.
    Vanochtend nog leuk, want boniman kwam even thuis. Hij was zijn mobiel vergeten (had ik al gezien) en die heeft hij echt nodig, is een telefoon van zijn werk omdat hij bereikbaar moet zijn als hij niet op kantoor is. Maar toen had hij ook wel tijd voor koffie en ik had ook nog niet een half uurtje over. Dus dat was wel ff leuk!
    Straks alvast even het koken voorbereiden, aardappels schillen voor de boerenkool en appels schillen voor appelmoes en appel crumble. Mmm, nu al zin in...

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik loop al een paar jaar bij een holistisch masseuse.
    Dit soort masseurs kenne technieken om de baby d.m.v. massage te laten draaien.
    Dus mocht dit aan het eind van je zwangerschap nog zo zijn is het de moeite waard om te proberen!
    Mijn masseuse heeft dit al eens eerder gedaan, na 2 dagen was de baby uit zichzelf omgekeerd.
    Alleen woon ze in Tolkamer, da's een beetje ver weg voor jou misschien.
    Kijk maar even, baat het niet dan schaadt het niet!

17. mamastarlight

als ik jullie foto's zo zie heb ike cht een enorme buik!

18. mamastarlight

heb net een goed gesprek gehad met een vriend die in scheiding ligt. begrijpt me dus helemaal. echt lief

19. mamastarlight

zijn jullie ook bang als je ziet hoe snel het gaat? 15 weken dan is ons meisje er...

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh praat me er niet van BSB. OMG. OMG. OMG.:$:$:$ Ik moet bevallen. En dat niet alleen, dan hebben we een beeeeb! Scary thoughts.

:D

Deel Deze Pagina