gelukkig dus niet de enigste! nu heb ik dat helemaal in mijn "situatie"maar ben tenminste niet de enigste hahaha
Nee, dat kan ik me zeker voorstellen, helemaal als de baby er ook is Ik zie het meest op tegen de bevalling, daar kan mijn man ook weinig in doen behalve me blijven vertellen dat het wel goed komt Ik zei hem gisteren nog dat hij goed moest nadenken of hij het wel wilde zien. Ahum. Ik had ergens op het forum een vreselijk lachwekkend maar ook schokkend linkje gehad over dingen die je nou NIET had verwacht tijdens het bevallen... zoals door de kamer gelanceerde placenta's, vruchtwater dat er met de kracht van een geiser uitkomt, eh... ik hou hier maar even op. Die man moet nog wel de zoete liefde met me willen bedrijven in de toekomst...
ben tot zo ver klaar in de baby kamer moeten nog wel wat klusjes gebeuren.. maar dat komt nog. zo als een deur naar het 'rommel' hok, plankje boven commode, en gordijnen.. ff spammen
thanx mama25 ben er ook erg trots op hier nog 1 foto.. zit nog beetje te twijfelen of ik de commode zo wil of zoals de foto hir boven met die vergroting er op zeg maar.. van vinden jullie
Wij hebben voor een gewone kast gekozen (de Hemnes van Ikea ), en niet met zo'n vergroting dus. Want de kamer is smal en als het ding verder breed genoeg is, heb je genoeg ruimte voor spullen. Bij een smal kastje heb je die ruimte misschien wel in de dieptje nodig. Maar je kan het toch bekijken als het kindje er is, of het toch niet handiger is?
jaa is waar evenstar. alleen ligt ie er nu los op zeg maar. denk dat ik maar zonder doe. want hij is idd wel ruim genoeg..
@ Minimouse ik zou ook zonder doen, je kunt hem er later altijd nog op doen, als je kindje bijv. wat groter is en je wat meer ruimte nodig hebt.
@BSB: ik wou je even sterkte wensen. Zo'n keuze is altijd moeilijk, en helemaal als er ook nohg een klein beebje in je buik zit. Hou je goed. @Minimouse: ohh..mooie kamer...! @Buikjes: ik zag al wat mooie buikjes voorbijkomen, zal binnenkort ook es een foto plaatsen. @griepprik: kben ook heel erg aan het twijfelen..vind het echt heel moeilijk Verder alles rustig hier..vakantie zit er alweer bijna op jammergenoeg...
evenstar: dank je Minimouse: wat schattig! de kinderkamer als die heir staat zal ik er ook opzetten straks
weet iemand eigenlijk hoe het met prulleke is??? Ik vroeg me het net ineens af. We hadden net een stroomstoring gelukkig snel opgelost want alles lag eruit de vriezer koelkast enz. Ik ben eigenlijk aan het wachten op een telefoontje van het UWV want die belde me vanmorgen wakker en ik heb de telefoon uitgedrukt haha maar ze sprak me voicemail in dat ze terug zou bellen maar heb nog niets gehoord. Ik hoop maar dat ik niet zo moeilijk persoon heb die overal moeilijk over gaat doen. Ik word met de dag vermoeider echt erg. Kan wel heel de dag slapen. Mij hb was 1,5 week geleden nog 8,6 erg hoog dus. ZOu dat in een week veel kunnen zakken?