Ja weet je wat het vervelende is, of wat ik persoonlijk vervelend vind, is dat ik vaak iets bedenk en zij dan het totale tegenovergestelde bedacht heeft. En meestal wil zij daar niks van afwijken, en ik ook niet hahahaha, dus dat botst nogal eens. Maar als ik dan voor de 20e x tot 10 heb geteld dan leg ik uit dat we ook een beetje van beide kunnen doen en dat vind zij dan ook wel een goede oplossing hahahaha. Ja een stilzittertje is het niet hoor! Maar goed ze is wel heel vriendelijk, en sociaal, altijd vrolijk maar een hele sterke eigen willetje. Maar goed vind ik wel goed hoor, beter zo dan een die stil in een hoekje zit te kniezen!
Nee eind februari zijn vissen. En Scorpion, ik denk ook dat je je niet zo druk moet maken. Snap dat het moeilijk is, maar in een zwangerschap verlies je soms ook bloed he, je hele onderkant is veel beter doorbloed en dan kan soms ook naar buiten komen, hoeft niet persée een miskraam te betekenen. En daarbij denk ik ook dat het zovele testen je ook niet echt een gerust gevoel geeft. Het is toch zo zoals het is, klinkt misschien vervelend maar ik bedoel je kan het beter nu zo laten en afwachten ipv vele testen doen en jezelf een hoop spanning geven op die manier... En waar wil je dan bevallen als je gaat bevallen?
hoi allemaal zo eindelijk ff tijd om te lezen en wat te schrijven hier vrijdag mijn eerste echo ik sta onder controle ziekenhuis we waren al 3 jaar bezig om ons 2de wonder te krijgen maar niet gelukt . er werdt gezegd afvallen !!! heb ik gedaan 50 kilo er af maar nog niet allrlei onderzoeken gehad samen met man lief alles was super goed blij blij. vorige maand hsg onderzoek gehad de boel zat flink verstopt en dan wachten op de ongi die is gelukkig niet gekomen dus vrijdag controle afspraak bij mijn arts ze had al gezegd bij de volgende afspraak je bent zwanger dan krijg je ook gelijk echo vandaar. ik heb er heel veel zin in !!!!!
Lees deze nu pas hahaha, ja klopt, vind ik wel leuk om te zien of mama's het juiste gevoel hebben. Bij Marcus (mijn zoontje) had ik het namelijk niet goed, was overtuigd van een meisje maar het werd anders, hahahaha. Maar goed ik zal mijn gegevens ff doorgeven: Sassa25, ik denk jongetje, man denkt niks want die doet niet mee aan die onzin zoals hij zelf zegt hahahaha, chineze kalender zegt jongetje
Heee Naomi, wat een verhaal! Dus je bent nu spontaan zwanger begrijp ik? Zal het dan echt aan je gewicht gelegen hebben? Wat leuk dat je snel een echo hebt, geniet er maar van!
Ik heb geen idee scorpion, ik ben echt niet van dingen als readings, dus ik kan daar niet zoveel op zeggen. Eerlijk gezegd zou ik eerder een vk bellen met deze vragen. Die bloedingen, die kunnen normaal zijn, maar de negatieve testen lijken me wat vreemd, je zou elke dag een iets donkerder streepje verwachten, want je hCG hoort toe te nemen.
heb je ook eigenlijk wel gelijk in. Testen kost alleen maar geld. Ik zit nu in beverwijk in het ziekenhuis, en daar voel ik me wel prettig, maar de vk heeft al aangeven dat dat te ver is, en dat het het boven ij word of hoorn. Ik denk dat ik dan voor boven ij ga.
Zo even voor de nieuwe dames .. Welkom hier en ik hoop deat jullie een leuke rustige zwangerschap tegemoet gaan
Oke, nou ja boven het Ij is opzich wel te doen vanuit Purmerend denk ik zo, en Zaandam is weer te ver? Lijkt mij juist dichterbij...
ik hoop een meisje, maar vrees dat het een jongen word. en anders word het vast een jongensachtig meisje
Oh en bloem, bij mij kan je al bij ik ben een: verrassing achter schrijven want we willen het NIET weten!