Leuke kamertje!! @ hier weer eens teveel gedaan vandaag. Best een drukke dag geweest, nog een paar dingen voor me meisje's feestje gehaald. Boodschap gedaan. En heb vandaag van me ouders een jas gekregen Helemaal blij, lekker warm! Verder morgenochtend nog ff de laatste dingen halen, maar dan gaat mijn vader even mee, hoef ik niet te tillen, gelukkig. Ja en dan gaat het hard... morgen komt de taart al! Jammie heb er nu al zin in maar moet nog even wachten tot zondag. Vanavond dus met beentjes omhoog en lekker relaxen, en morgen tussen door ook en dan zondag weer drukke dag. Fijne weekend iig!!
hallo nou hier niet z'n drukke dag vandaag voel me nog niet fit verkouden enz nu moest ik vanmiddag zo hoesten dat ik er van moest overgeven dochterlief kwam al bezorgd of alles wel goed ging ik met een schorre keel uh jah hoor buuuh kwam er weer een lading hahahahhaha nu gaat het wel weer alleen zere buike van kotsen. Heb vanmiddag ook even een taart besteld we houden zondag middag de verjaardag voor de meisjes een taart van asseproester met een koets enz ben benieuwd hebben jullie ook als je snachts in bed ligt je z'n zeer schaambot hebt dat je bijna niet kunt omdraaien z'n pijn ik weet dat het mijn bekken zijn heb het met Elise ook gehad maar prettig is anders fijne avond iedereeen
Ik vind het gordijntje er heel leuk bij! Leuk kamertje volgende week vrijdag komt onze kamer. Kan niet wachten. Echt zin in! Alleen jammer dat de sluier niet in de computer was ingevoerd :x waren ze blijkbaar vergeten en die komt nu later.
hoi hoi, -Beterschap voor Sem! -Minimouse, leuk kamertje. Ik vind het gordijn er goed bij passen! -Evenstar, oe, ik zou me ook erg kunnen ergeren aan een kamergenoot, kan het me voorstellen. Gelukkig heb ik op werk een eigen kamer (maar ben nu nog twee weken vrij, gna gna). -Ah, dus inenting mex. griep wordt dus ook door zwangere huisarts aangeraden. Mijn VK raadt het ook aan. Zwangeren krijgen bij ons niet automatisch een oproep, zelf melden bij de huisarts. Prikdata staan nu op 11 november en ergens december. - Ik denk dat ik het ook beter vind dat mijn man tijdens de bevalling bij mijn hoofd blijft zitten. Toevallig vroeg ik het gisteren aan hem, of hij ook naar het 'geboren worden' wilde kijken? Ha ha, dat wist ie nog niet, 't is toch bijzonder om je kind ter wereld zien komen, zegt ie. Als ik zelf een bevalling van iemand zou bijwonen, zou ik het zelf denk ook wel willen zien, maar van mij mag mijn man ook lekker bij mijn hoofdeind blijven, ha ha! Het geboortekanaal 'die onderkant moet open!' moet toch ook weer een leuk intiem iets worden op den duur. Net als de melkfabrieken, ha ha! Ego: Vanmiddag samen met mijn pa in het nieuwe huis geklust. Ook mamma kwam mee. We hebben de schoorsteen van het dak gesloopt. Althans, dat betekent dat mijn pa op het dak / dakkapel stond en de stenen eraf aan 't bikken was en dat ik ze een voor een aanpakte door het raam en tussendoor samen met mijn moeder op de zoldervloer neerlegde. Ik denk dat we er drie tot vier uur non-stop mee bezig zijn geweest. Pffft, ben nu wel moe. Gisteren was namelijk nogal een lange klusdag. Nu ga ik zo lekker een maaltijdsalade van de Appie eten. Met pasta, sla, tomaat, mozarella, tomaat, balsamicodressing en ik heb wat pijnboompitjes toegevoegd. Mmmmm. Daarna onder de douche, het stof van me afspoelen en dan ga ik effe 2/3 uurtjes liggen. Nog nooit echt een tussendoorslaapje gedaan, maar vanavond moet het er maar eens van komen. Vanavond moet/mag mijn man optreden met zijn band, dat begint pas om 23:00 uur. Dus dat ga ik niet redden, dus maar eens kijken of het wel gaat lukken als ik ga voorslapen... Net wel een goede deal gemaakt. Maandag komt mijn zwager schilderen in ons nieuwe huis. Hij kan het heeeeeel goed en heeeeeeel netjes. Maar maandag is zijn pappadag, dus ik ga bij mijn zus en zwager in huis op mijn twee neefjes passen, zodat mijn zwager bij ons kan schilderen. Ideaal en erg tof van hem! Mijn neefjes zijn net drie en iets meer dan drie maanden oud. Leuk he?! Nu, mijn eten roept me.... Klusser
Herkenbaar dat omdraaien in bed. Heb ook echt het gevoel dat als ik slaap, ik amper draai in bed. Ik slaap de laatste dagen met een kussen tussen mijn benen. Moet zeggen dat dit wel helpt tegen rugpijn. Ik had afgelopen week ook zo'n last van mijn bekken, nu gaat het gelukkig wel weer.
halle medezwangeren Hier een avondje op de bank gepland en vroeg naar bed, volgens mij is de boel weer aan het groeien oid! Morgen weer vroeg dag, een opendag in de creche waarvoor we al zijn uitgenodigd, fijne avond allen.
hihi denk het ook of ze bedoelde die er nog niet hangen pfffffff vanavond komen mn vriendinnen op bezoek.. om half 11!! ik kan nu al wel op bed.. hoe hou ik mezelf wakker zeg.. bleaghh
Zometeen komt mijn man thuis en ik kan niet wachten hem het resultaat van de babykamer te laten zien Ben zo benieuwd hoe hij het vindt... ik denk prachtig, hij is niet zo moeilijk en we hebben vrijwel dezelfde smaak... Donderdag trouwens een cursus borstvoeding in het vooruitzicht, ben erg benieuwd! Ik wil heel graag borstvoeding gaan geven en hoop ook dat dat allemaal gaat lukken, maar moet je dan niet ook een heel pakket flesjes in huis hebben voor het geval het niet lukt? Mijn schoonzus die in september bevallen is heeft aan allebei haar borsten een ontsteking gehad en mijn neefje kreeg wel gewoon borstvoeding. Vervelend hoor voor ze, ze had ook al een keizersnee. Bah, hopelijk gaat het bij ons wat voorspoediger... Al doet mijn neefje het hartstikke goed hoor Meiden, fijne avond ik ga ff bank hangen... X
Goede avond!!! Niet terug gelezen... druk.. druk druk. Iemand samenvatting geven? Leuke kamer zag ik al en Sem is ziek. BETERSCHAP! @ ziekenhuis geweest voor bloedprikken... ARG! Ik moest nuchter zijn... dus ik van af gister avond 20.00 uur neit meer gegeten... Ik vannacht om 4 uur. Een hele erg knorrende maag en HONGER! Ik water gedronken... om 7 uur weer wakker.. Nog steeds honger... Boterham klaar gemaakt om na de eerste prik op te peuzelen... Zit ik daar in het ziekenhuis braaf te wachten... en stop met pure automatisme een kauwgompie in mijn mond... Oh, oh... Nee, mevrouw nu bent u niet meer nuchter... Ik heb m net 2 minuten in mijn mond gehad?!? Nee toch?? Ik barste zo in tranen uit aan de balie... Mevr mij toch maar geprikt. mocht het niet goed zijn kom ik maar een andere dag terug. de andere 2 keren prikken gingen wel... Wo 4 nov poging 2 voor een 4 d echo... Maar waarschijnlijk ligt mijn dikke vette placenta in de weg
Zo, hier is de lucht weer geklaard. Ik kon vroeg weg omdat ik meeging met mijn man naar de promotie van een collega. Een uur geluisterd naar verhoudingen over allerlei chemische verbindingen waar ik niks van meekreeg, maar Wij gaan morgen klussen in het kamertje! En volgende week komt de vloer, dan twee weken later kastjes en bedje en alles. Als alles op schema gaat, zijn we begin december klaar HIhi, hier trouwens ook groen. Maar ik verklap nog even niet wat voor 'thema' we gaan doen. Oh en Vicious wat onwijs LOMP van je schoonouders! Ik voel me ook heel vervelend en irritant over eet dingen, maar niemand vindt het erg om rekening met me te houden, zeker niet de aanstaande opa's en oma's!!! Tsss. Achterlijk hoor.
@ Vicious, ik hoop dat Frank duidelijk tegen zijn ouders heeft gezegd dat ze erg associaal doen? Je houd rekening met andere mensen. dit is bij de wilde spinnen af. Als je met een groep mensen uit eten gaat dan zorg je er voor dat IEDEREEN van het eten houdt. Zeker een zwangere doos. (ben gewoon boos! krijg dejaveu momenten...) I.d.d thuis gourmetten of lekker fonduen of iedereen maakt een van de gangen van een diner klaar... zo druk je ook de kosten. Wat een onzin! @ Teruste!
Enne ik hoop dat je bloedprikken goed is. Wist niet dat zelf een kaugompje meewerkte aan niet nuchter zijn... Snap best dat je in tranen uitbarst na zolang niks eten als zwangere vrouw!
Pfff zit er een zich uit te rekken tegen mijn ribben! Hahahaha, herken meteen dat ongemakkelijke gevoel weer Moet er wel een beetje om lachen en mijn chagerijnigheid is daardoor een klein beetje verdwenen!
@ Troeltje! bedankt! KNUFFEL! @ Vicious, ik hoop dat Frank duidelijk tegen zijn ouders heeft gezegd dat ze erg associaal doen? Je houd rekening met andere mensen. dit is bij de wilde spinnen af. Als je met een groep mensen uit eten gaat dan zorg je er voor dat IEDEREEN van het eten houdt. Zeker een zwangere doos. (ben gewoon boos! krijg dejaveu momenten...) I.d.d thuis gourmetten of lekker fonduen of iedereen maakt een van de gangen van een diner klaar... zo druk je ook de kosten. Wat een onzin allemaal! Zow! @ Troeltje 2 al bij je ribben? Wow... ligt die van jouw hooog...