Heb vandaag trouwens van mijn mam's een geurschaapgekregen. Echt zo'n schattig, koddig ding om te zien en het ruikt naar Lavendel. heerlijk. (zit granen (?) (wat is weeds?) in met lavendel en dan in de magnetron ff een beetje opwarmen)
Ja komt door de keizersnedes zei de gynaecoloog... Snap niet precies waarom de baarmoeder dan hoger ligt, maar het zal wel kloppen
Melek, vervelend van al die jeuk... Evenstar, mooie buikfoto! Belliebel, ook al zo'n mooie foto. Klusser, nog steeds druk met klussen lees ik. Veel plezier vanavond bij het optreden van je man. @ borstvoeding: had hier flessen van Avent. Voor na de geboorte had ik er maar 2 gekocht, want ze raden aan om hier niet te snel mee te beginnen, ik ben met Jasmijn pas rond de zes weken begonnen met oefenen. Gelukkig wou ze de fles goed drinken (heb wel meestal door papa laten geven). En als de bv toch niet blijkt te lopen, kun je snel genoeg wat bijhalen (vaak hebben ze bij de apotheek ook wel wat op voorraad). Evenstar, bv bespaart inderdaad wel geld, alleen het kolfapparaat wat ik gekocht heb was wel weer duur. Maar goed, flesvoeding kost ook aardig wat.. En een heel fijn weekend gewenst haha, geniet er maar lekker van om je collega weer even niet te zien. Bwtje, vervelend dat Sem uit bed is gevallen, dikke knuf voor jullie. Kan begrijpen dat je erg geschrokken bent.. Ladytijger, maak je niet druk over de kilo's. Er gaat natuurlijk een heleboel weer meteen af door het gewicht van je kindje, vruchtwater en placenta. @ man bij bevalling: ik was op dat moment daar helemaal niet mee bezig moet ik zeggen. Maar goed, nu werd het ook een keizersnee. Maar was alleen maar blij dat hij erbij was en , na de geboorte, met Jasmijn mee kon terwijl ik werd gehecht. Minimouse, je kindje neemt wel wat het nodig heeft. Geen zorgen over maken dus! Vicious, vervelend van je schoonouders.. Mammamia, mooie kamer en érg leuke gordijnen vind ik! Ik zou ze bestellen.. Muur, wat vervelend van dat prikken. Jeetje daar zou ik ook niet bij hebben nagedacht, gelukkig ben je toch geprikt.
Jippie mijn 1e muurschildering is af. Ben er wel een klein beetje trots op hoor moet ik zeggen, had niet verwacht dattie zo goed zou lukken. Hier issie dan:
goedemorgen @ Hier alweer 24 weken Yeaahhh!! Het gaat snel... Verder zometeen ff nog wat boodschapjes doen en dan ben ik er klaar voor!! Dan verder een rustige dag ook voor de kleine meid. Morgen zal voor haar wel indrukwekkend zijn. Echt niet te geloven... hoe snel een jaar kan gaan!
Belliebel, mooie muurschildering. Mama25, succes met de laatste boodschappen en alvast veel plezier morgen!
Goedemorgen meiden, ik heb besloten dat ik vanochtend maar eens aan ons trouwalbum ga werken. Het is tenslotte al drie maanden geleden dat we getrouwd zijn! Maar ik heb gewoon eigenlijk geen zin om zo'n boek in elkaar te zetten, maar iedereen vraagt erom. Via de fotograaf laten doen vonden we zonde van ons geld... Wat staat er bij jullie op de planning?
goede morgen hier is de planning ook even laaste boodschappen doen voor verjaardag verjaardagstaart ophalen en dan huis beetje doen heeft toch niet zo veel zin als morgen iedereen komt. hier ook een ontzettend drukke baby in de buik pff schrik er zelfs soms van zo hard die nu al trapt. ga gauw even aankleden enz dag is zo weer voorbij
he dames, toen ik vanmorgen opstond had ik een beetje roze achtig bloedverlies uit mn vagina.. schrok me kapot. met mn man er over gehad en had ik naar de HA gebeld. ( dat is tevens mn VK) maar die hebben dit weekend geen dienst. en de andere HA hier op het eiland heeft geen aparatuur voor onderzoeken ofzo.. doe nu heel rustig aan en heb vanochtend gelijk met de angelsound het hartje op gezocht. dat klinkt gelukkig goed.. maar maak me zo veel zorgen nu! we hebben gisteren geen seks gehad dus daar komt het niet van.. wat moet ik nou/... vind het eng..
goedemorgen dames, hier gaan wij vandaag eerst schoonmaken en daarna boodschappen doen. en volgende week heb ik tentamenweek.... dus word leren vandaag lFijne dag allemaal...
owww das inderdaad schrikken, kan ik me voorstellen, maar ik neem aan dat het onschuldig is. Zal wel een gesprongen adertje zijn. Gewoon even goed in de gaten houden..
Lijkt me niets ernstigs hoor minimouse, ik had het laatst ook een keer en even later was het weer weg. Ben nu twee uur verder en heb de foto's gesorteerd, pfff nu het boek nog.... Ik probeer eerst even stiekem de optie automatisch vullen hahaha
Goedemiddag dames, @bloedverlies: bah, lijkt me niks als je dat nu nog hebt... maar het hoeft echt niks te betekenen idd... komt goed! Zo, gisteren toen mijn man thuis kwam heb ik hem dus verrast met de babykamer plus aankleding!!! Nou, hij wist niet wat ie zag Vanochtend ging hij weer kijken en hij werd helemaal blij en gelukkig zei ie als ie er rond liep zwijmel.... Hier een paar foto's:
Ik zou me ook niet heel veel zorgen maken hoor minimouse. Het kan goed zijn dat er een adertje gesprongen is daar beneden. Dat hoeft niet alleen van seks te komen, maar kan ook van wc bezoekjes komen. Het is ten slotte allemaal wat beter doorbloed. Snap wel dat je je zorgen maakt hoor, heb het tenslotte ook al 2 keer gehad. Je hoeft maar even iets harder druk te zetten dat normaal, en het kan al gebeuren. Lekker rustig aan doen vandaag, knuff. Hier vanacht een behoorlijke rotnacht achter de rug. Kon maar niet lekker in slaap komen. Komt om 2 uur mijn buurvrouw ook nog thuis van een avondje stappen, een herrie dat ze maakte. Lag ik bijna te slapen, moet ik naar de wc. Nou hop eruit maar weer. Daarna wel een paar uurtjes kunnen slapen. Word ik om 8 uur wakker omdat ik me kussen kwijt ben die tussen me benen ligt. Had gelijk weer last van mijn rug met draaien. Die kussen tussen mijn benen werkt dus wel tegen die rugpijn. Vanavond ook nog een redelijk drukke avond. Mijn ouders en zusje hebben een feestje. Ouders 25 jaar getrouwd en zusje wordt morgen 15 jaar. Net boodschapjes gedaan en lig nu lekker op de bank even te relaxen.