Mir555, jij ook van harte!! Die Jaylinn lekker aan de taart, hahaha lekker smoeltje Hier vandaag eindelijk aan de kinderkamer begonnen, denk dat we volgende week zover zijn dat het behang erop kan en de meubels opnieuw in de lak. (ik heb mijn eigen babykamertje nog) Kleertjes eens gesorteerd en hmm, zit nu aan de 21 rompertjes maatje 50/56!! hahahahaha Nog een paar truitjes en broekjes erbij, pakjes inmiddels ook genoeg in die maat (8) sokjes, slofjes en mutsjes zijn er ook in overvloed
Zo, zal even reageren.. Minimouse, hoop dat je geen rozeverlies meer hebt gehad. Mammamia, mooie foto's van je babykamer. Hier ook vandaag de verf gehaald, dan kunnen we weer verder.. Belliebel, leuk feestje gehad gisteravond? Bloem, mooie buikfoto hoor! Handige link voor het opmaken van het bedje, al zie ik wel dat onze kraamhulp het weer anders deed haha. Wij hadden: molton hoeslaken gewoon hoeslaken molton onder in het bedje hydrofiele luier in een driehoek als spuuglap op hoofdhoogte lakentje dekentje En natuurlijk zit er ook een hoes om de matras. Oh en als ik iedereen een tip mag geven: zeker in het begin kun je niet teveel hydrofiele luiers hebben. Ik gebruikte ze in het bedje, in de wieg, in de kinderwagen, voor het afdrogen na het badje, op het aankleedkussen als extra bescherming bij echt vieze luiers, als spuugdoek bij het boeren na de voeding, als kruikhoes...etc...etc. Lees steeds meer over babykamers, ben benieuwd naar babykamer-spam! Liedel: even respect voor jou voor het volledig kolven! Ik heb het tussen de 4 en 9 maanden op het werk gedaan (eerst 4 maanden 2x en nog 1 maand 1x per dag) en dat vond ik al heel wat.. Troel, vervelend van de pijn. Dikke knuf, zouden idd je darmen kunnen zijn. Mama25, lees dat het kado goed in de smaak viel, leuk! En enorm leuke taart. En zie nog een foto van Jaylinn met haar eigen taartje: Hoe ging het eten daarvan? Ben benieuwd... Jodelahiti, beterschap nog! Mammamia, kinderwagen opmaken: om het matrasje zo'n aankleedkussenhoes van de HEMA (past precies als het goed is). Daarover heen onderin een molton en bovenin een hydrofiele luier lakentje dekentje Schatje, ook mooie foto's! Jeetje belliebel, wat een verhaal van je vriendin. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Veel sterkte iig. Ben het met evenstar eens vwb roken tijdens de zwangerschap. Bij mijn eerste bevalling kwam er een vrouw op de afdeling die meteen ging roken na de bevalling. Het kindje bleek klompvoetjes te hebben, dit schijnt ook te maken te hebben met roken tijdens de zwangerschap. Ik snap ook dat ik makkelijk praten heb omdat ik nooit heb gerookt (gelukkig!) maar het is nu toch wel bewezen dat het niet echt goed is voor je kindje...
Zo, hier vandaag een leuke dag gehad. Zijn naar mijn moeder geweest, hebben daar lekker tussen de middag soep en een broodje gegeten. Jasmijn vond het weer erg gezellig bij oma. Ook hebben we weer 2 (!) tandjes gespot, de bovenste twee hoektandjes komen nu door. Ze heeft er eigenlijk weinig last van gehad, meestal merken we het omdat ze wat slechter slaapt maar dat was nu niet het geval. Verder heb ik toch wel veel last van brandend maagzuur nu. Gisteren na het eten meteen zo erg dat ik dacht dat ik moest overgeven, echt niet fijn..
@ boni heel voorzichtig, met 1 vingertje het slagroom opeten, zow lief. Later hebben we dr een lepel bij gegeven, maar ging gewoon vrolijk verder. Ook heeft ze een klein stukje van de groote taart gegeten die natuurlijk veel lekkerder was.
Jaylinn krijgt ook 2 tanden tegelijk en wel dr boventandjes, streepje is al zichtbaar nu de rest nog... Kan niet meer heel lang duren toch?
Als je al een streepje ziet duurt het idd niet meer lang. Hier heeft Jasmijn altijd het meeste last vóór we iets zien. Zodra je een streepje of puntje ziet dan is de druk er blijkbaar af.
hey meiden, even een berichtje van deze kant. lees af en toe nog mee, klik weer weg als het teveel wordt, maar wil graag weten hoe het gaat met jullie. hier gaat het zn gangetje, sta er nog steeds niet bij stil dat ik ons meisje ben verloren. dat ik niet meer zwanger ben. dinsdag voort het eerst naar de psygo. kijken of zij het uit mij kan trekken zodat ik het een plaatsje kan geven. verder ben ik vrijdag op nacontrole geweest bij de gyn. de meeste onderzoeken waren binnen,alleen de opductie nog niet. ik had geen infecties bij mij waardoor dit gebeurd kon zijn. alle botjes en structuur van nikki zagen er goed uit. alles was goed gevormd en ontwikkeld. Er was alleen een stofje in mijn bloed gevonden waardoor mijn bloed sneller stolt. ik moet nu in jan weer bloed laten prikken, als dit stofje dan weer wordt gevonden dan is de doodsoorzaak duidelijk. doordat het bloed ook in de placenta te snel stolt komt er geen zuurstof bij. en dan zou ze langzaam gestikt zijn. als ik nu dadelijk weer positief ben dan krijg ik medicijnen tegen de bloedstolling.dat stofje zorgt voor bloedpropjes, die overal gaan zitten en dus ook in de placenta. ook kan je daardoor meerdere mk s krijge wat ik dus al 3x heb gehad. daarna zou ik eventueel pas weer zwanger mogen worden.en als ik nog een keer zwanger zou raken zou ik een geplande keizersnee krijgen. ze gaf toe dat er veel anders had moeten gaan. en dat ze het echt erg vond hoe ze in het zh op dingen te laat reageerde. ze zij dat het lag aan dat er teveel assistenten waren die volgens protocol werkte en niet naar de mens zelf keek. anders had ik eerder gecureeteerd geweest, en meteen bloed bij hebben gekregen. maar ja, das achteraf. we wachten even af tot januari, wat de uitslag dan zegt. volgende week waarschijnlijk de uitslag van de sectie. of er van binnen met nikki iets mis was. dikke kus sabine
@ Boni ja ik zie al 2 streepjes, net nog iets kleiner dan de tand, zeg maar. Dus ze komen er echt aan!! Ze heeft er wel last van... veel dunne luiers, en rode wangen. En mag absoluut niet aan dr mondje zitten
Sabine, fijn dat je toch nog even langskomt. En gelukkig heb je nu een goed gesprek gehad in het zkh. Veel succes bij de psycholoog en een dikke knuf!
Wat fijn om weer eens wat van je te horen!! Ik hoop dat je ook antwoorden mag krijgen, het geeft Nikkie niet terug maar wel denk ik antwoord op veel vraagtekens die je nu hebt. Ook vind ik het dapper van je dat hulp zoekt om dit enorme verlies een plekje te kunnen gaan geven, zal een zware tijd worden maar het is ook een traumatische ervaring om je kindje te verliezen. Sterkte meid!
he prulleke, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de gyn. ik hoop dat het allemaal lukt bij de psycholoog en dat je het een plekje kan geven. veel sterkte nog maals! mama25, gefeliciteerd met je meisje! de taart ziet er prachtig uit! wat een naar verhaal bellie! Hoop dat het allemaal goed komt met die kleine! 'De ondergrens van levensvatbaarheid ligt bij 24 weken met een overleving van 2548%. De overlevingskans stijgt naar 75% bij 25 weken, 81% bij 26 weken en > 95% bij 32 weken zwangerschapsduur.' dit zag ik staan op internet.. hier gelukkig geen bloedverlies meer gehad! de kleine is ook erg druk dus ga er vanuit dat het wel goed gaat! maar zal morgen toch ff naar mn HA bellen voor de zekerheid. heb vanmiddag de muursticker opgeplakt met mn mannetje zal m ook ff spammen!
minimouse: helemaal super! wil het eigenlijk neit zo zeggen maar ik heb maar een stuk of 5 meiden gehad die het geld toen hebben overgemaakt...(even uit mijn hoofd...)
@ Mini leuk hoor!! Hoe is het trouwens met je roze verlies afgelopen? @ hier ging net naar de wc en ja hoor roze afscheiding, schrok ervan! Geen idee waar het van komt, miss te druk geweest ofzo.
Terecht dta je het zegt... Ik hoop dat iedereen het nog doet die het wel beloofd heeft. Als het goed is heb ik het wel overgemaakt toch? Ik gellof dat het i.i.g wel was overgeschreven.