Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Mijn nieuwe(of eerste buikband) hihi

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mijn eerste buikfoto let niet op de waazige spiegel haha had hem nog schoongemaakt maar door de flits zie je alles

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Evenstar ik heb ook gevoel, kan niet precies zeggen waar het zit, en het lijkt ook te verschuiven... Ik wacht nu nog op de vk... zou even langs komen, eind van de middag om even te kijken.
    Geen idee of het je darmen kunnen zijn, zou kunnen... kan ook groei van bm zijn of te druk geweest?

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Goedeavond meiden...
    Hier weer druk daggie erop zitten, bezoek is net weg.
    En met Sem een lampion voor morgen (halloween tocht) gemaakt..Ben benieuwd of ze het niet te eng vind..

Ik had hier ook bloed in de onderbroek, en bij afvegen helderrood bloed..maar duidelijk van een stukkie verder haha zeker te hard gekrabt ofzo hahaha

Verder beetje moe..vanavond weer werken..en dan eindelijk ff 2 daagies achter elkaar vrij!

Mexicaanse griep hier geen oproep gehad..en wil ook eerst de VK spreken maar dat is over 2 weken pas ofzo..
    Maar vind het ook heel dubbel allemaal!!

Ow ja ik heb vandaag DORST niet normaal!! voor 21.00 had ik 2 glazen jus op 1 beker melk en 2 bekers karnemelk..en door de dag heen als ik drinken pak heb ik nog steeds erge dorst!
    Jullie ook wel eens last van?? Ik drink normaal juist te weinig..

Verder hoorde ik van iemand dat ze niet meer tot 42/43 weken laten lopen maar een nieuw beleid gaan krijgen en dit 41 weken wordt..??? in hoeverre dit klopt weet ik niet hoor...

Buddy beterschap met je meissie, hopelijk geen mex griep idd..ik zou gewoon aan de bel trekken je moet er toch niet aan denken he :S

Duster FELI en uhmm wel balen van je salaris..kun je hier niet nog op terugkomen of heb je alles al ondertekent?
    Anders kun je namelijk aangeven dat je pas komt werken voor hun als je hetzelfde salaris krijgt..want dit salaris gaat ook door tot aan einde zwangerschapsverlof en dat is nog ff...
    en straks erna bij ziektewet heb je ook minder...
    Maar toch leuk dat je nog aan de slag kan ;)

Dames fijne avond nog!
    Ik ben koken en werken :)
    doeg

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

leuk ninja!

ik ga meiden, misschien tot later!

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Pff ik vind het niet leuk, ik heb idd een superzware week op werk, maak dagen van tussen 10 en 12 uur (wel tussendoor forummen, maar reken dus dat ik de hele dag zit te ploeteren). Zit vlak voor mijn laatste internationale conferentie. VOlgend jaar zal het niet meer gaan en moet mijn proefschrift ook af. Maar nu is het echt alle zeilen bij. Misschien heeft het toch wel met stress ofzo te maken. Mijn darmen zijn daar normaal wel gevoelig voor iig. Heb trouwens ook flinke bandenpijn :x

Beh.

Laat weten wat de vk zei he!!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ evenstar dat zou heel goed kunnen hoor door stress in combi met je darmen en bandenpijn. Weet er helaas alles van!! Gewoon 'proberen' beetje rust te nemen!
    als ze geweest is laat ik het weten!!

8. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Geen puf om terug te lezen, hoop dat alles ok is!

Hier staat de erwtensoep te pruttelen, heerlijk!! Maarohhh al dat snij en stawerk was ik ff vergeten, mijn rug is nu killing!! (je zal maar kok zijn...:$)

Fijne avond, misschien komik later nog ff aanwaaien!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Duster, ja dat is inderdaad wel een domper! Maar het is misschien wel een fijn vooruitzicht dat je na je zwangerschapsverlof kans hebt op een vaste aanstelling toch?!

@ Evenstar, ik heb laatst ook zo'n pijn gehad in mijn buik en het waren bij mij echt mijn darmen. Kan ook zijn dat je een urineweg infectie hebt, maar daar moet je bij de dokter voor wezen of de verloskundige, die zijn daar wat beter bekend mee dan ik...

@ Ninja, ik zie je foto niet zo goed, maar het lijken mij 2 baby voetjes :)

@ Buddy, jij hebt het er maar druk mee meid! Denk je wel om jezelf?! En je werk... Pfff dat je dat nog volhoudt zo 's avonds en weinig slapen, respect hoor!
    Hebben jullie daar in het zuiden ook Sint Maarten op 11 september, of is dat weer het begin van carnaval, begrijp er nooit zoveel van eigenlijk...

@ Evenstar, pffff jij ook al zoveel werken, ook respect hoor! Al begrijp ik dat het voor jou ook meer moeten is. Hoop dat je straks meer rust kan krijgen want dat heb je echt nodig hoor!

@ Tonka, HMMMMM erwtensoep! Ja opzich is de soep zo simpel als wat en als het eenmaal pruttelt gaat het wel, maar dat snijden inderdaad! Vooral die knolselderij!! Kan je het niet zittend aan de keukentafel doen de volgende keer?

@ Mama, je verlos laat wel op zich wachten he?! Hoop dat ze NU bij je is!

Hier is Lisette nog zieker geworden, ze kijkt heel lodderig uit haar ogen en heeft last van misselijkheid, keelpijn, hoesten en nu ook van koude rillingen. Temp was 40,1 daar straks. Ik ga morgen echt even bellen...

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mijn vk is net weg. Het duurde iets langer dat gedacht. Alles is in orde met de kleine man! Hartje klopte erg goed tussen 140 / 150 pm, verder even rustig aan doen. En bij verandering meteen bellen. Wel opgelucht dat alles goed is... Ben ook blij dat ze toch even geweest is, ook al was het wat later.

Dus evenstar we zijn gewoon te druk... haha En combi met groeien van de kleine.

11. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    oeps, verkeerd topic

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh gelukkig! Hier zal het idd ook zoiets zijn. Ik heb nu ook een bloedneus en een harde buik. Fijn.

Maar ik ben thuis, en mijn presentatie begint echt mooi vorm te krijgen, ben heel productief geweest en voel me een stuk beter over mijn werk dan gisteren. Had toen echt een dip, er kwamen allerlei nieuwe data bij die ik niet zo snel kon verklaren en bij nadere studie past het toch heel mooi in het plaatje dat ik voorstel (mijn analyse).

:) :) :) :)

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Troeltje; Beterschap voor Lisette

@Mama; Gelukkig gaat alles goed met je kleine man

Over het werk. Ik ga nu min. 1,5uur per week minder werken en waarschijnlijk voor een lager uurloon (ben het vergeten te vragen :)) In de WW heb ik 70% van mijn laatste loon, dus zo lang ik werk ga ik er op vooruit. Maar als je in de WW zit en je hebt 'n zwangerschapsuitkering is die 100% van je laatstverdiende loon. Daarom ga ik er tijedns mijn verlofperiode dus op achteruit :(

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja ik ken het. Op een andere manier. Ik word verlengd want mijn aanstelling loopt tijdens verlof af, na 8 weken verlof. In de verlenging ga ik voltijds werken met ouderschapsverlof, ipv deeltijd, want anders gaat mijn WW naar beneden. Ik heb geluk dat ik wel recht op ouderschapsverlof heb, maar het kan zijn dat mijn aanvraag niet gehonoreerd wordt (dan moeten ze HEEL goede redenen hebben).

Gedoe is het he Duster. Bah. Stom geld.

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ja, het is echt krom geregeld allemaal. Maar ja, we doen er niks aan. Ik ben al lang blij dat ik werk heb en af ben van 't stomme UWV

16. minimouse

minimouse Niet meer actief

oh wat heb ik een verschrikkelijke nacht gehad zeg.. :( ik was dus laat klaar met werken. lag rond 1 uur op bed en om half 3 word ik wakker en ik was me toch beroerd! ik ben naar de wc gegaan en echt alles kwam er (van boven) uit.. dus de hele badkamer er onder.. *sorry* ben gelijk maar onder de douche gestapt. verschrikkelijke harde buiken en kwamen om de 2 a 3 minuten weer terug.. en het deed zo zeer! vond het verschrikkelijk eng! heb de was ondertussen ook nog aan gedaan want alles was vies.. na even rustig in de kamer gezeten te hebben ben ik weer naar boven gegaan en ondertussen was mn vriend wakker geworden. ik barste in tranen uit. ik was zo op! en had zo veel pijn overal.. liggen durfde ik niet want voelde nog steeds zo misselijk. maar zitten wou ook niet echt. rond een uur of half 4 was ik weer een beetje rustig en hield die buikpijn op. toch maar weer gaan liggen en ben gelukig weer in slaap gevallen. maar was om 8 uur alweer wakker door die stomme werklui die met de straat bezig zijn :mad: ben toen maar opgestaan. en natuurlijk duurde het niet lang of ik knuffelde alweer met de wc! toen heb ik om 10 uur mn moeder gehaald, want we zouden shoppen. maar door dit 'stomme' eiland ben je gewoon een dag kwijt als je wat wilt. dus waren we vanavond om 7 uur pas weer thuis.. en ben nu helemaal kapot. wel rustig aan gedaan in de stad maar het kost wel veel energie. maar wilde ook niet thuis blijven omdat het zo'n lawaai hier was door die werklui..
    zal met mn baas nu echt om tafel want dit komt niet goed zo. want het werk was gewoon echt te veel en te zwaar gisteren. pfffff wat een ellende.. maar heb gelukkig wel veel leuke spulletjes en dingetjes gekocht vandaag :)

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    als het goed is worden de foto,s nu groter. De spiegels zijn wel een beetje waazig haha hier zien ze er toch schoon uit hihi

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Pas op ik schop!!! Hihi.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ ninja leuk is die he!! Ik heb hem ook, in blauw met groene voetjes en tekst.

@ hier een druk schoppend mannetje, heeft mijn blaas weer eens gevonden, ik blijf naar de wc lopen.
    Wat een weer zeg!! het rommeld hier de hele tijd. Ben daarom maar op bed gaan liggen met laptoppie. Ga zo ook lekker slapen, ben echt kapot!
    Slaap lekker...

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bandenpijn, heel herkenbaar. Liep vorigeweek echt als een eend. Het kan echt verschrikkelijk zeer doen die banden.

Hier ook een erg druk dagje achter de rug. Nog 1 dagje en dan weekend. En ik moet zeggen ben er echt aan toe.

Ik ga ook even klagen over iets wat me nogal dwars zit. Hopelijk lucht het bij mij dan ook een beetje op.
    Ik irriteer me flink aan mijn ouders. Weet ook wel hoe dat komt. Ze hebben me tot mijn 21ste verplicht dingen voor hun te doen. En ik heb daar zelf nog aan meegewerkt ook. Nu kom ik erachter dat ik dat beter niet had kunnen doen. Zo moest ik bv. met stappen rond half 2 thuis zijn en moest ik altijd op mijn jongste (gehandicapte) zusje passen. Niet eens per maand, maar elke week wel een paar keer. Moest altijd mee boodschappen doen met mijn pa op zaterdag. Als ik een keer bij mijn ventje bleef slapen, was het altijd: Nou jij bent in het weekend ook nooit thuis. En zo kan ik nog wel even doorgaan met opnoemen. Nu kom ik er dus achter dat ik dus echt vaker nee had moeten zeggen, want nog steeds hangen ze enorm aan me, en dat ben ik goed zat.

Sinds april dit jaar is mijn vader werkloos geraakt. Hij heeft een som oprotgeld meegekregen waar hij best wel even mee vooruit kan. Tenminste als ze het een beetje rustig aan zouden doen. Ik weet niet hoe het er bij hun financiel voorstaat hoor, maar denk dat ik ook erg blij ben dat ik dit niet weet. Ze hebben sinds mijn vader werkloos is nieuwe meubels gekocht voor in huis, een feest gegeven, nieuwe laptop/computers aangeschaft en ook hier kan ik nog wel even mee doorgaan.

Mijn ouders (met name mijn vader) spelen tegen iedereen mooi weer dat al zijn kinderen het getroffen hebben met hun als ouders. Dat ze uit een warm nest komen. Dat ze alle liefde hebben gekregen die ze nodig hadden. En daar gaat het eerste puntje mij irriteren. Wat is liefde. Je kind knock out slaan tegen de grond? Je kind een stomp geven als het irritant doet? De tranen spingen in mijn ogen als ik hier aan terug denk. Mijn broertje is echt een minuut van de wereld geweest omdat mijn vader hem een mep verkocht had. Ik ben woest op hem geweest. Wat bezielt die vent:(.

Mijn moeder is een betweter. Weet altijd alles beter en alles wat iemand anders heeft gehad (bijv. ziek zijn, gescheurde enkelbanden enz.) heeft ook zij altijd dat gene gehad. Prima hoor, maar ik het is zo enorm vermoeiend om elke keer weer aan te moeten horen. OOOOH dat heb ik ook gehad, daar doe je niets tegen hoor. GRRRRBLMSS:x.

Zo heeft mijn moeder gisteren (alsof het niets kost) een gloednieuwe laptop gekocht met antivirus scanner windows 7 enz. Terwijl er al 4 in dat huis staan, nee ze moest en zal er 1 bij hebben, anders krijgen ze onderling weer ruzie met elkaar. Mijn zusje was 1 november jarig. 3 maal raden wat ze gehad heeft. De oude laptop van mijn moeder:(. Dat ding was net een jaar oud. Beginnen ze vandaag over een wagen. Mijn schoonouders willen ons graag een wagen geven. Natuurlijk vind ik dit erg lief van ze, maar we willen best meebetalen. Gaat mijn vader zich ermee bemoeien. Ik wil graag een driewieler, maar volgens hem is dat niet goed, onhandig en bovendien onveilig. Ik ben uit me slof geschoten en heb gezegd dat als deze onveilig waren geweest ze niet eens verkocht mochten worden. Ze zullen dus echt wel aan de kwaliteitseisen voldoen. Ziek wordt ik hiervan.

Ook zullen ze nooi spontaan bij ons langskomen. Niet gezellig voor een bakkie koffie, helemaal niets. Zo hebben ze onze babykamer alleen gezien op foto's. Dit vind ik persoonlijk erg jammer. Hij staat er ondertussen alweer even, dus nu hoeft het niet meer. Maar ik was zo trots op dat kamertje toen eenmaal het bedje, kast en commode erin stonden.

Als ik dit allemaal tegen ze zou zeggen, dan weet ik nu al wat ze gaan zeggen. Probeer je weer onrust te stoken, dit is helemaal niet waar, hoe kom je daar in vredesnaam bij??? Dus weet dat het geen zin heeft om dit tegen hun te zeggen. Het enige wat ik ervan krijg is ruzie. Daar heb ik ook geen zin in. Heb vanavond uit pure wanhoop maar alles eruit gegooid bij mijn schoonouders. Die vonden het juist enorm knap van me dat ik zo sterk in mijn schoenen sta. Alleen moest ik volgens hun wel met mijn ouders gaan praten. Dit roep ik zelf ook al maanden, maar heb er nooit het lef voor gehad. Waarom niet? Ten eerste mijn vader die nogal gauw losse handjes heeft.

Mijn moeder wil graag straks 1 dag op de kleine passen. In het begin vond ik dit erg leuk dat ze dit spontaan aanbood. Maar ik wil eigenlijk niet eens meer dat ze straks oppast. Dat huis is 1 grote troep. Het kan zo aan het programma puinruimers meedoen. En dan roken ze nog binnen ook. Er zal dus een hoop moeten veraderen al willen ze op ons kindje mogen passen.

Ik weet dat ik niet van hun kan vragen en verwachten dat ze stoppen met roken, maar is het erg raar om te vragen of ze dat die ene dag dat hun op ons kind passen, buiten te doen?

zucht, nou sorry voor het lange verhaal. Ga het maandag toch eens met de vk overleggen, want dit kan nooit goed zijn voor mij noch voor de kleine uk. Kan me hier zo verschrikkelijk druk over maken.

Liefs Belliebel

Deel Deze Pagina