Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dit is de kleine.

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
  3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    voor vastzittend hoest

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dit is denk ik homeopatisch. Heb even gegoogled en kom nergens tegen dat je het niet zou mogen tijdens de zwangerschap. Anders even de naam van de hoestdrank + zwangerschap erachter in google intypen en even kijken wat eruit komt.

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet heel veel kwaat kan:)

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dank je wel beliebel, ik zit er mee... ik word helemaal gek van het hoesten

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kan me goed voorstellen dat je daar gek van wordt. En als je zoiets hebt van liever wil ik het niet innemen, dan neem je toch de helft in. Kan je kijken of dat werkt.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi kreeg net trouwens een overweldigend moeder gevoel. Heerlijk gevoel om te hebben. Ook al heb ik afgesproken met kleine uk dat hij zeker tot een week of 36 blijft zitten, kan ik echt niet wachten tot die tijd er eindelijk is:D.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben de baby spulletjes al aan het wassen echt heerlijk om zo te rommelen in de kast haha. Ik kan niet wachten tot het feb is.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihi belliebel ken het gevoel heb ik ook ontzettend. Maar hij moet toch echt nog wel blijven zitten, liefst tot 37 weken kan ik thuis bevallen ;) Ondertussen is de kleine man lekker druk aan het bewegen.
    Hier een hoop herrie in de flat, zijn aan het verhuizen op 2 hoog, dus spullen in de lift met hoop gebonk grrrrrr. Vandaag kon ik de lift ook niet gebruiken, zegt die vrouw doodleuk, maar je kunt toch lopen. Ja lekker 4 hoog naar beneden, met een dreumes op je arm, en een beebje in je buik en gevoelig bekken en onderrug. Gevolg dat ik nu ontzettend veel pijn heb met lopen. Houden ook nergens rekening mee hier!! Gelukkig zijn ze bijna klaar...

Slaap lekker allemaal!!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ ninja leuk is dat he ;) mijn vader heeft volgende week vak. dus komt dan de babykamer doen. Heb er zoveel zin in :D Maar de tijd gaat snel...

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Wat een aso vrouw zeg haha ik was denk ik met al me hormonnen effe uitgevallen.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Echt he, en een andere oude vrouw die ook 2 hoog woont (heeft ook scootmobiel) liet ze ook naar beneden lopen!! Wat een .... wijf zeg! Was echt pissig. En nu nog een hoop herrie maken ook...

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik kan niet wachten tot ik alles op kan hangen in de babykamer klamboe,schilderijtjes enz. Maar eerst moet me vriend nog effe schilderen haha hij stelt het steeds uit grrrr maar nu heeft ie beloofd dat ie het van het weekend gaat doen.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja haha erg he... als ze dan iets beloven en dan je zolang moet wachten!! Komt vast wel goed...

15. minimouse

minimouse Niet meer actief

zoo bellie wat een kleintje nog he! maar al wel zo mooi huidskleurtje! ook al kun je er nu nog niet heel veel over zeggen, maar heb er wel een goed gevoel bij dit kleintje.. volgens mij kind het wel goed.. ik hoop het voor haar..

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Leuke tip van Villa Happ!

@ Ahhhh, wat een frommeltje. zo zagen de kleintjes van mijn vriendin er ook uit. Maar alles is goed gekomen. Schitterende mannetjes die nu al kunnen flirten. hihi. (nu geloof ik 8 mnd)

@ Eh... ik heb het verhaal van je ouders niet mee gekregen sorry. Waar kan ik het terug lezen? Of kan je pb sturen? Hoe dan ook familie... Zucht. (mijn schoonouders verwachten dat wij in december nog naar België komen om daar te helpen met grind op de oprit te dingessen. Uit te eh.. harken. Nou, sorry, zijn ze rijkelijk laat mee met het vragen. agenda staat al vol. En ik ga niet meer van die lange reizen maken! En als manlief het lef heeft om te gaan.... GRRRRrrrr! Gelukkig heeft hij al heel erg af lopen wimpelen, druk enzow.. enz. Dus dat is een goed teken. Oh ,sorry ego bericht...)

@ OEH! leuk dingetjes kopen! leuk leuk! en alles lekker al schoon weg stoppen... tja, hier nog niet hoor. heb eigenlijk de boel even de boel gelaten. Ben steeds zo moe als ik thuis kom van het werk.

@ Februariiiii! JA! kom maar op! Ik verheug me op de kleine. joepie!

17. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!! :)
    Zo hey was al om half 7 uit bed op mijn vrije dag. Vandaag komt babydump de meubels brengen tussen 7 en 11 dus tsja dan moet je wel he?! Zal je zien dat ze pas om 11 uur komen of zelfs nog later haha :p Verder gaat het hier wel redelijk. Ben nog steeds niet helemaal fit. Volgens mij heeft onze kleine een groeispurt ofzo.. Heb steeds last van mijn banden.
    Nou wij gaan dus zo ff klussen. Zal vandaag of morgen wel even een fotootje plaatsen van het kamertje :)
    Fijne dag allemaal en fijn weekend alvast!!!!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

hier vanochtend half 6 al wakker. Dus me meisje maar flesje gegeven, die heeft ze opgedronken en is net weer wakker. dus ben ook nog even kunnen liggen. Slapen niet hoor, want me kleine mannetje besloot even te gaan draaien en schoppen haha. De snotoogjes zijn zo goed als weg, en de verhoging ook, gelukkig maar.

@ FM spannend hoor!! Meestal komen ze aan het eind als je erop rekent dat ze vroeg komen... Veel plezier met klussen en inrichten van de babykamer.

19. Ik krijg helemaal zin om ook aan ons kamertje te beginnen als ik jullie zo hoor! Kamertje staat nu nog helemaal vol met spullen en ik weet niet waar ik die allemaal moet laten???

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Goiemorgen dames :)

Hier kreeg ik ook via het schoolplein het bericht van Villa Happ zij werkt daar namelijk ;) hihi erg handig dus!
    Maar zo te zien zijn jullie al op de hoogte..ik ben vanavond vrij..dus ga mijn mannetje ff lief aankijken anders wordt het morgen...

bellie wat een iniminnie zeg, en zoveel toeters en bellen he...maar ziet er alwel als een sterk meisje uit hoor! we duimen ;)

Mex griep nu vanuit mijn andere werk advies gekregen + prikdata's terwijl van het Leger nog niets...ik bespreek het ook eerst zoveel mogelijk ik wil het liever niet namelijk...
    Maar mijn kindje gaat natuurlijk voor...ZUCHT!

Gisteravond halloween tochtje gehad, ik was duidelijk 1 van de weinige/enige met een zelf gemaakte lampion haha

Hier staat ook het wiegje opgemaakt en al, + kleertjes in de lades klaar :D
    zal proberen vandaag een fotootje te maken ;)

misschien tot straks nog!

Deel Deze Pagina