hihi bij mij was het tussen 9 en 17 uur! en hoelaat kwamen ze? om 17.45!!! pffffffffff maar we zijn er al wel vroeg klaar voor
De wieg staat ook op mijn slaapkamer, moet alleen nog even de lakens strijken en wassen dan kan ik hem opmaken. Maar doe ik van de week want mijn kamer word eerst geschildert. Hier staat de babykamer ook nog vol... mijn vader komt van de week en gaat hem dan meteen schilderen en meubels in elkaar zetten. Echt leuk, al die kleine kleertjes heb er al helemaal zin in
Leuk!! Trouwens, ik ben sinds gisteravond ook heel slap opeens, doodop, duizelig, veel honger opeens weer... Ik dacht ook aan een groeispurtje ofzo. Succes met klussen
Goeiemorgen meiden, Leuk al die babykamertjes! Ben wel een beetje jaloers, maar hier moet ik echt nog even geduld hebben... zucht! Vanmiddag moet ik om 4 uur bij de HA zijn met Lisette omdat de koorts maar niet zakt! Krijg nu wel een beetje kriebels! Begin mezelf ook aardig rot te voelen nu dus zal dat ook wel aankaarten. Hoop niet dat ze dé griep heeft... Nou ja laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen!
Ik hoop het ook niet... Vind het ook wel vervelend dat er zoveel nieuwsberichten uitkomen vooral over die kleintjes Je moet er toch niet aan denken.. Maar bij de normale griep doen ze dit niet..en daar sterven ook jaarlijks 200-1000 aan..en nu zijn het er 13 ofzo en heel NL staat op zijn kop, iedereen heeft het erover.. Maar ja ik weet ook niet welke vormen het aan gaat nemen! Sterkte met je meissie Buddy en ik hoop dat ze een gewoon griepje dan maar heeft..maar ze is verder toch ook niet ziek buiten dit?
Ja dat was hier ook gistermiddag ineens voelde ik me echt niet lekker...en de tandpijn zette weer op! Ik ging bijna van me eigen af van de pijn en misselijkheid? kon het niet plaatsen hangerig gevoel.. Maar nu gaat het weer oke! Had daarvoor ook erge dorst dus denk idd dat vruchtwater weer mooi op peil is hahaha en de beeb zich weer vermaakt daarbinnen
Nee ze is verder eigenlijk nooit zoveel ziek. En inderdaad die nieuwsberichten maken je niet vrolijk, maar probeer me er niet door te laten beinvloeden vandaar dat ik ook pas na 5 dagen koorts heb gebeld en omdat ze in principe gewoon speelt alleen toen ze een paar keer 40 graden koorts had was ze wel hangerig, maar dat vind ik logisch. Maar toch in mijn onderbewuste speelt het, ook omdat ik zelf zwanger ben en een kindje van 1 jaar heb. Naja ik zie het straks wel, lijkt me toch ook niet dat ze zomaar iemand laten komen als ze die verdenken?!
Nee ze hebben sowieso bepaalde richtlijnen artsen...kleintjes onder de zoveel jaar met koorts bijv. moeten ze altijd laten komen. dat was voor de mex. griep ook al zo Maar op zich zo lang koorts moet toch iets zijn? Misschien een ontsteking ergens? Want normaal gezien moet de koorts zakken..Nou beterschap voor je meisje en hou ons op de hoogte he knuf!
hoi hoi, Ik heb nog niet bijgelezen, maar wil hier even iets posten dat misschien handig kan zijn. Zag ik net in mijn mail binnenkomen: We krijgen de laatste tijd veel vragen over de Mexicaanse griep binnen. Daarom vinden we het prettig om je naar een betrouwbare bron te verwijzen. In samenwerking met het RIVM bieden we je de volgende link aan: www.grieppandemie.nl Met vriendelijke groet, Stichting Hallo Wereld Ik zag dat er een speciaal deel over zwangeren is met veelgestelde vragen erbij. Het is de site van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Misschien ga ik vanavond bijlezen. Misschien gaan we vanavond voor 't eerst samen op pad om te orienteren op kinderwagens. Lijkt me leuk, even kijken of het vanavond lukt qua tijd.... Tot later, Klusser
Ja het RIVM brengt om de zoveel dagen/weken een nieuw of ander advies uit...het wordt steeds aangepast gezien we zelf ook niet weten wat het gaat doen.. maar fijn dat je de info post en succes met shoppen! Wij hebben gekozen om de wagen rond december te laten komen..die van ons de roze versie van maxi cosi mura moet nog steeds verkocht worden...allemaal mensen met interesse maar geen kopers zucht !
Ja ze zei ook (de dr. ass.) dat de koorts maar niet zakte dus ze ging overleggen omdat ze gezien moest worden.
Ja 5 dagen voor zo'n kleintje is best lang hoor.. Volgens mij is het 3 dagen bij kids en 5 bij volwassenen? Dus dat hij moet zakken bedoel ik dan.. En oplopende koorts die sowieso niet zakt is gelijk aan de bel trekken.. Hoe laat mag je naar de doc? En wat zijn haar verdere klachten ook hoesten enzo?
Ohh ik begreep altijd 3 dagen voor baby's en 5 dagen voor kinderen en volwassenen. Ach ik vind de koorts opzich niet eens eng want dat is juist alleen maar goed, maar dat het niet weggaat (en dan zeker voor het weekend) baart mij wel wat zorgen natuurlijk. Al heb ik het idee dat de koorts nu wel gezakt is naar verhoging. Ze hoest inderdaad, heeft 2 dagen last gehad van pijn overal (zoals zij zei), keelpijn, hoofdpijn, loopneus, niezen, prikkelende ogen, buikpijn, overgeven. En we mogen daar om 4 uur zijn. Ben benieuwd wat hij doet, de dokter.
owww ja ik kan er ook naast zitten hoor..ik dacht kids..maar tot welke leeftijd? koorts is idd iets goeds vanuit het lichaam maar te lang weer niet dan kan het duiden op iets anders.. Sympt. zijn idd wel mex. griep achtig maar kan altijd ook de gewone griep zijn! Nou pfff hopelijk valt het allemaal mee voor je meissie!
Om de site van Klusser er maar bij te pakken.. onder 2 jaar is bij koorts en luchtwegen zoals hoesten gelijk aan de bel trekken. boven 2 jaar is het aankijken en bij verergering aan de bel trekken..dus op zich je houdt je netjes aan de richtlijnen volgens hun