Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    @Moon: zeker weten...je zult zien, wij lopen tot 42 weken en moeten ingeleidt worden of zoiets ;)
    @blondsteenbokje: wat belachelijk van je collega zeg. Zodra je weet wie het is zou ik degene er echt op aanspreken!
    @sassa25: Ik zou gewoon naar een andere vk gaan als je je er nu al niet zeker over voelt ivm die klant.
    @scorpion: Wat een verhaal...Meid, ik hoop zo dat je bloeduitslag morgen positief is, je hebt nu lang genoeg in onzekerheid gezeten. Nog 1 nachtje slapen...
    @Naomi33: WOW, 50 kg, das bijna een heel mens. Ontzettend knap hoor en fgefeliciteerd met je zwangerschap!~

Ik ga weer, ik ga sporten..geen zin maar ik doe het maar, hopelijk heb ik dan heeeel veel energie als ik thuis kom...yeah right..

Liefs,
    Liedel

2. samkids

samkids Niet meer actief

#1682 samkids, 17 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2009
    Ben blij te horen dat jij ook weinig symptomen hebt. Ondanks dat je zelfs hier op de site leest dat geen symptomen niets hoeft te zeggen, ga je je toch zorgen maken. Ik voel dus ook vrij weinig. Maar dat was de vorige zwangerschappen ook zo, al eindigden die wel in een mk. Dus een beetje meer symptomen nu zou wel fijn zijn.
    Goed te horen dat je vorige zwangerschap ook met weinig symptomen was in het begin. Ik neem aan dat dat goed is afgelopen, toch?

En of ik het van de dagen wil schreeuwen: Jáááá! Ben helemaal euforisch. Heb de eerste nacht ook niet geslapen van blijdschap. Maar nee, ik ga het nog tegen niemand zeggen. Lief is daar veel erger in. Als het aan hem ligt, zeggen we het echt pas met 12 wkn. Van mij mag het ook na een eerste goed echo.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Wat een leuke site is het geworden dames!

Ik denk dat het een jongentje is, en volgens de chinese kalender is het een jongentje, dus ben benieuwd!

4. puck24

puck24 Niet meer actief

hey meiden,

ik heb geen energie om alles bij te lezen hoor! Hoop niet dat jullie dat erg vinden.
    Vanmorgen voor het eerst echt flink gespuugd. Helaas had ik nog niet gegeten dus erg fijn was het niet. Daarna was de misselijkheid gelijk weg en alleen een paar keer overdag wat weeig gevoeld maar meer niet.

5. minimouse

minimouse Niet meer actief

poeh dames.. had een vrije dag, maar ben kapot! heb eerst aan het wiien geweest hihi. en daarna in de tuin de flair gelezen, toen naar mn schoonzusje kletsen en daarna kwam mn vriendje aan met de grasmaaier en heb toen zelf het terras schoon gemaakt. al het gras tussen de tegels weg. poeh wat een klus. en zonet weer wiien met mn skat en moet zo nog ff douchen.. alleen heb nu geen zin meer!!

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja ik had gelijk gebeld.
    Wacht tijd is nog al lang.. kon ook niet bij m'n eigen gyn.

@bsb

Wat belachelijk van die collega zeg.

@ drewB

Hihi ik dacht bij Britt dat het ook wel mee zou vallen.
    Maar toen begon het allemaal pas bij 6 weken.

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey allemaal,

scorpion, wat zal jij ook in de zenuwen zitten ik hoop zo dat je snel wat meer weet en dat het een positieve uitkomst is.

eigenlijk ben ik de rest wat er geschreven was alweer kwijt (schaam, schaam,) mijn teamcoach op mijn werk weet al van mijn zwangerschap af. ik heb dit ook verteld omdat ik het gewoon niet trek om binnenkort weer nachtdiensten te draaien. (werk in de zorg) gelukkig kon ze dat begrijpen en hoef ik geen nachten meer te draaien. weer een zorg minder.:)

morgen heb ik mijn echo om 14.30. heb toch echt wel de zenuwen.

groetjes linda

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Scorpion; Alvast veel succes voor morgen

@Mama25; Gefeliciteerd met je huisje

@Ladytijger; Veel succes en plezier bij de echo

De rest ben ik weer kwijt :) Ik ga m'n bed weer opzoeken.....

Liefs Silvia

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Spannend linda!

Ja ik kom ook om van de zenuwen. En het ergste is nog dat ik weet dat als het negatief is, nog steeds zo kan zijn. (heb ik al 2 keer meegemaakt) denk dat ik gewoon nog een week op de echo moet wachten :(

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames, ik voel nog steeds niet veel, alleen zere tepels! Hebben jullie dit ook zoo gehad in het begin??

Ik maak me een beetje zorgen!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Melek, ik voel ook nog steeds niks! En bij mijn zoontje had ik ook niet zoveel klachten, dus het kan best hoor!

12. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Bij mijn 1e zwangerschap had ik in het begin ook weinig klachten vanaf een week of 7/8 werden het er steeds meer. En deze zwangerschap is goed verlopen.

Ik ga wel naar bedje toe nu hihi

Liefs han

13. minimouse

minimouse Niet meer actief

@ melek, ik heb ook alleen zere tepels.borsten vallen nu weer mee. verder af en toe beetje gevoelige buik. verder niks!

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Het is toch spannend dames, wel fijn dat jullie dit ook meemaken! zolang je maar geen bloedverlies heb toch??

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Goede avond!

Hoe was het hier? Heeft Mama25 d'r huisje??? Hope so! En verder?

Ik ben de hele dag bij mijn ouders geweest, was gezellig. Heb daar zelfs ff op bed gelegen. Was kapot.

16. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Moon, mooie duidelijke test hoor!

mama25, leuk hoor! ik wens je veel geluk met je kleintjes in je nieuwe huisje!

scorpion, hou je het nog vol tot morgenochtend?

duster, heb je nog een middag dutje kunnen doen?

Liedel, gefeliciteerd met je 6 weken!

Martje, balen meis, dat je je zo beroerd voelt!

Astrid, en ben je geslaagd voor een bugaboo?

Bloempje, ik denk een meisje dit keer, de chinese kalender ook! Had het bij Youri ook goed!

Naomi, knap hoor 50 kilo eraf, toppie!

tinetje, hahaha een spokende dochter maar de schuld gegeven? hahaha wel goed bedacht!

viciousm, is het nog goed gekomen met je karbonaadjes?

futuremama, bankhangse!

puck, vervelend dat je zo misselijk bent!

ladytijger, fijn dat er rekening wordt gehouden met je nachtdiensten! en veel pleier bij je echo morgen!

Hanneke, slaap lekker!

Melek, hier ook echt geen klachten verder, bij de 1e ook bijna niks! geen zorgen meis!

Muurtje, we hebben je gemist vandaag, gaat alles goed?

Owwwwwww echt erg, ik heb net een chocolade toetje op, daarna 2 kroketten gebakken met mayo en mosterd! en als toetje nog 4 mergpijpen en 2 glazen melk!
    denken jullie dat ik zwanger ben? :D
    Ik ga nog ff tv kijken en dan lekker naar bed! fijne avond allemaal!

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ik heb gisteren een echo gehad bij de gyn: er was dus echt niets meer te zien, baarmoeder was gewoon weer normale formaat, alleen wat bloedresten te zien. Het moet dus echt heel vroeg zijn misgegaan. Ik denk zelf met 5 wkn omdat ik toen zo'n minivruchtje-gelijkend-iets vond op m'n wc-papiertje.

@ scorpion: jij heeel veeel succes morgen bij je echo. Ik hoop zo dat jij een mooi kloppend hartje ziet!!

18. Loe

Loe Niet meer actief

Emmetje, wat erg! veel sterkte, knuffel.

19. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Lieve Emmetje, van mij ook erg veel sterkte meis! Dikke knuffel :(

20. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458