Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha je dat klopt maar je moet wel weten waar je wel en niet moet zoeken natuurlijk ;)
    al die spookverhalen enzo!

Meis succes bij de dokter hou me op de hoogte! en ik ben Sem nu halen hihi doeg!!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohhh ik zie je berichtje nu, hoi BSB, vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Inderdaad zijn er meer die zich niet zo lekker voelen :( Nou beterschap in ieder geval!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hoi :)

EN ik ga ook weer :D

Vindt niemand m'n laarzen mooi?
    Nou ik wel :p
    Heb ze al lekker aan gehad vanmorgen en ze lopen HEERLIJK.. lekkere warme voetjes, hmm!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik hou je op de hoogte buddy!

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb geen schoenen gezien Vicious, misschien heb ik er gruwelijk overheen gekeken?!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ahhh gevonden! Ja ze zijn mooi, lijken me heerlijk warm ook! Zijn het instappers of hebben ze een rits?

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ben gewoon op. pijn in me hoofd en rug, stijve nek en elke keer als ik weer even mijn hoofd boven water heb, wordt die weer ondergedompeld vandaar

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohhh ja dat is vervelend! Misschien ook wat stress?

Ik heb trouwens ook pijn in mijn hoofd, echt zo'n vol hoofd gevoel, bluh! Zal wel een verkoudheidje aanzitten komen...

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ muurtje
    Je hebt een pbtje met het verhaal van mijn ouders erin:).

@ troeltje
    Wat naar dat je kleine meid de griep heeft. Inderdaad maar niet hopen dat het dé griep is.

@ evenstar
    Ik had het gisteraond ook. Had ook het idee dat ik wat koortsig was. Maar mijn temp was 36.4, dus dat was netjes. Denk toch dat het inderdaad weer een groeispurtje is, had gisteren ook last van mijn banden.

@ klusser
    Ik ga zeker het stukje over de mex. griep lezen zo. Misschien helpt dit mij om een keuze te maken.

@ BSB
    Beterschap meid. Doe je wel rustig aan! Er zal wel wat stress bij komen kijken na wat er de afgelopen weken allemaal gebeurd is.

@ hier
    Hier heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Zo even boodschapjes doen en lekker het o zo gezellige huishouden:p. Wilde het eerst gisteravond doen, maar had zo'n last van me banden dat ik het niet gedaan heb.

Gisteravond in bed weer lekker liggen voelen hoe kleine uk nou precies ligt. Ik kom er echt niet uit haha, het is maar goed dat ik hiervoor niet geleerd heb (al lijkt het mij echt een superleuk vak om in te werken). Voelde wel iets hards wat volgensmij het hoofde of het kontje kon zijn, maar ach wat maakt het eigenlijk ook uit. Hij was lekker beweegelijk in iedergeval. Wel merk ik dat hij een favo plekje heeft in me buik als ik in bed lig. Echt de rechter kant van mijn buik. Je ziet rechts dan echt een bobbel en links is het zowat plat. Hahaha me ventje zei ook al, jeetje kan je hem niet terug duwen ofzo, het ziet er raar uit zo.

Vanmorgen was hij weer lekker tegen de onderkant aan het trappen/boksen. Wat een rotgevoel is dat zeg.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat ik trouwens altijd doe als ik merk dat ik verkouden begin te worden is lekker veel versgeperste jus d'orange drinken. Na 2 dagen merk ik het verschil en voel ik me ook veel beter.

11. minimouse

minimouse Niet meer actief

he dames gisteren was er in de late editie van hart van nederland gezegd dat er vanavond om 19 uur in hart van nederland een man kom die vragen beantwoord over de mexicaanse griep. op www.hartvannederland.nl kun je een vraag stellen en dan wordt ie behandeld in de uitzending.

ik ben zo net nog even voor een extra controle naar mn HA gegaan. door dat het dinsdag nacht zo heftig was. nu was alles rustig baarmoeder is goed, hartje klopt goed en bloeddruk was goed en had nu ook soepele buik. dus op het moment geen reden voor onrust gelukkig. moet alleen goed omdenken hoe het met werken gaat.

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Even een buikfoto tussendoor, 25 + 4 dagen.

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

zo troeltje is ook al wel een mooie buik durf hier even geen foto meer te maken vind mezel net een olifant nu

heb zo veel pijn in mijn buik nu weer erge banden pijn sta gewoon op de kop van de pijn net zoals mijn bekken auw auw auw geweldig zo en we moeten nog 16 weken hoop dat mijn kleine meid snel leert lopen net ook trap weer op normaal kost dat geen moeite maar nu. Andere dochter van 7 doet ook gewoon waar ze zin in heeft pfff soms best wel irr hoor ze heeft het karakter echt van haar vader en haar echte moeder ze is niet vooruit te branden terwijl ik juist snel loop en alles snel doe irriteer ik me soms echt aan haar alleen al kleren aan doen en tandenpoetsen enz duurt smorgens al een half uur zit ik me letterlijk op te vreten beneden komt ze eindelijk beneden is ze de helft vergeten bv hempt in der onderbroek te doen terwijl ik dan al 1000000000000 keer heb gezegd. of ze is dingen kwijt of je koopt laarzen van 100 euro die ze binnen de korste keren kapot heeft ach kopen we toch gewoon nieuwe onvoorstelbaar terwijl haar vader juist niet zo is.
    Ook moet ik me soms echt inhouden ben ik met de jongste bezig spelletje aan doen komt ze er meteen weer tussen en neemt ze het van mij over. Ze vraagt zo veel aandacht en ze krijgt ook zo veel aandacht ik heb geen verschil tussen de kinderen ookal is het mijn (echte) dochter dan niet ze krijgt juist nog meer aandacht. En klopt ook wel ze heeft een boel meegemaakt haar moeder die haar na 12 weken in de steek laat vader die al die jaren voor haar zorgd en dan kom ik ineens krijgen we vrij snel een kleine en nu een oke maar is soms echt moeilijk ze doet alles net anders dan ik zou doen. is ook echt een schat van een meid ze betekend ook erg veel voor me net alsof ze gewoon echt van mij is. ben dus niet een boze stiefmoeder

iemand miss een idee hoe ik dit kan gaan oplossen zodat het altijd gezellig is

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmm die uitzending moet ik missen hopelijk ben ik dan nog niet thuis en in de stad haha :D

Vicious even gespiekt en leuke laarzen lekker warrrmmm!!

Ik had trouwens weer gedroomd en nu niet dat ik zwanger was van een tweeling meisjes maar dat ze al geboren waren raar he?
    Ze waren ook echt schattig hihi..
    En dat ze uiteindelijk niet van mij waren maar een jongetje voor mij bedoeld was..
    zo raar???
    Niet dat er straks toch stiekem 2 in zitten haha dat lijkt me zo raar :p

Nou Sem weer op school ik ga hier ook de boel aan kant doen.. ;)

Groetjes!
    Buddy fijn dat je me op de hoogte houd...
    En mooie buik :D ik knip er vandaag misschien ook eentje precies 26 weekjes nu..

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Mir, nee ik heb geen tips. Misschien kun je voor je eigen frustratie proberen een beetje op haar tempo in te delen? Proberen je er wat minder aan te storen en vaker tot 10 tellen?
    En ja qua schoenen binnen de kortste keren kapot herken ik wel een klein beetje (al is die van mij nog maar 4,5) en ik denk dan: "Ach het zijn kinderen, en kinderen spelen..." ik probeer ook niet van die dure schoenen te kopen omdat ik weet dat zij speelt in de speeltuin e.d.

Verder weet ik het ook niet... Sorry!

@ Buddy, dat zijn inderdaad vreemde dromen! Raar wakker worden lijkt me dat! Ik ben gelukkig een beetje van de rare dromen af!

16. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

Ik tel uh heeeeeeeeeeeeeeel vaak tot 100 hahahha kreeg vanmorgen vaan haar juf ook al te horen dat ze gewoon onder het tempo ligt van het gemiddelde van haar klas en overal de laaste mee is.
    Goedkope schoenen is hier geen oplossing omdat ze niet overal inpast met haar smalle voetjes.

ligt er miss ook wel aan dat ik een zelf een zere buik heb dat het dan net allemaal wat anders is. ga zo maar even bellen met ziekenhuis pijn word steeds erger hier in mijn buik.
    ik mis het soms ook wel een beetje dat ik nooit even een uurtje plat kan overdag samen met dochter van 1 die heerlijk slaapt van 1 tot half 4 maar goed is niet anders niet klagen maar dragen

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo!

Heb eindelijk de tijd om bij te lezen en te reageren, heb een paar drukke dagen achter de rug. Maar zit nu in mijn lunchpauze lekker even achter de laptop... hoop dat ik die 15 pagina's doorkom haha.

Duster, gefeliciteerd met je baan! Hoop dat je er nog uitkomt mbt de uren..

Troel, beterschap voor Lisette. Hopelijk is het snel weer over.
    Mooie buikfoto!

Mama25, fijn dat de VK nog even langs was geweest en gelukkig was alles goed.
    En beterschap voor Jaylinn!
    Wat een vervelende buurvrouw trouwens, en dan om kwart voor 11 nog aan het verhuizen.. pff.

Belliebel, gelukkig gaat het de goede kant op met de beeb van je vriendin. Duimen blijven draaien dus..
    En wat een verhaal over je ouders. Sluit me wel bij de rest aan, het verleden kun je (helaas) niet veranderen. Maar probeer voor de toekomst vooral je eigen gevoel te volgen. Als jij geen goed gevoel bij die dag oppassen hebt: niet doen!

Melek, beterschap!

Guppekop, doos van de Prenatal was bij Jasmijn echt mooi, dozen van Etos en Kruidvat vond ik tegenvallen.
    Na de geboorte krijg je grote pakketten bij de Plus en C1000.

Evenstar hoe gaat het nu met je buikpijn? Ik zou zeggen dat het darmkrampen zijn idd.
    Balen van die stroomstoring!

Ninja, leuke buikband.

Bwtje, zou mooi zijn als ze bij 41 weken al gaan doorpakken. Hier zou ik bij Jasmijn pas bij 42 weken worden doorgestuurd naar de gyn (maar gelukkig kwam ze net daarvoor nog spontaan).

Minimouse, doe je het een beetje rustig aan? Lijkt me goed om ff met je baas om tafel te gaan. Dikke knuf!

Gemma, super dat je zo snel naar NL komt, succes met verhuizen!

Muur, lekker zo'n goede controle. Maar 60 als onderdruk is idd erg laag... lijkt mij niet kloppen.

Ninja, bedankt voor de Villa Happ tip.

Vicious, laarzen zijn niet helemaal mijn stijl maar wel lekker stoer!

FM, ben benieuwd naar de meubels. Jullie hadden volgens mij dezelfde kamer als wij (Pepper)? Leuk om te zien hoe de kamer bij jullie wordt.

BWtje, bedankt voor de tip van de LIEF! site maar had hem gisteren al ontdekt (en wat besteld voor Jasmijn haha). Kon me niet inhouden. Maar voor baby nog niets, bij Lief hebben ze vrij weinig dingen die echt neutraal zijn.

Bsb: hoi terug en beterschap!

Mir, vervelend dat je zo'n pijn hebt. Heb helaas geen tip voor je probleem, geen ervaring mee.. moeilijk.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou ben weer bij maar lunchpauze is ook weer voorbij. Misschien tot vanavond (hebben na het werk nog kinderverjaardag) en anders kom ik morgen nog wel ff spieken.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mooi buikje hoor!!

@ mirr helaas geen tips...

@ hier ook rare droom gehad, mijn zoon moest vlak na de geboorte al een bril. Echt vaag, hoe ik daar bij kom. Heel klein mannetje in de wieg met brilletje op hahaha.

Dromen kunne je soms idd erg verwarren. Zo droomde ik ook weleens dat het uiteindelijk toch een meisje was en ik alles blauw had, dus meteen na de bevalling naar prenatal geraced om roze kleren te kopen. En waar waren mijn kids, geen idee...

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mir, kan wel zijn hoor dat dat meespeelt het zwanger zijn. Ik kan hier op dagen als deze (Lisette thuis) ook niet rusten samen met Marcus :(
    Misschien kan je samen met de juf eens om tafel hoe je dit soort dingen het beste aan kan pakken, als zij er in de klas ook 'last' van heeft. Misschien heeft zij goede tips?!

Boni, daar gaat je lunchpauze! Hahahha wel lief dat steeds zoveel bijleest! Werk ze en veel plezier vanavond!

Deel Deze Pagina