Ik ben zo nu en dan even babysnuiven bij de oktober en november mama's (ze plaatsen soms zulke mooie foto's en die spanning hahahahaha) en daar was een mama die verwachtte een meisje en uiteindelijk bleek het een jongen lijkt me erg bizar!
ze plaatsen idd hele mooie foto's van baby's bij okt en nov als je er naar kijkt wou ik al heel graag dat het feb was willen jullie kinderen ook zo slecht buiten spelen en alleen maar voor de tv of pc ik speelde vroeger als droog was altijd buiten ok is nu een andere tijd maar is juist zo gezond dat ze buiten zijn heb der net maar lekker even naar buiten laten gaan frisse neus halen de ander ligt nog heerlijk de pitten in bed heerlijk hopelijk is manlief er straks lekker vroeg weer kan die het mooi even van me over nemen.
Helaas woon ik niet zo fantastisch dat ik Lisette even naar buiten kan sturen (2 hoog, balkon, Amsterdam), maar als ik voorstel om naar een speeltuin of Amsterdamse Bos te gaan dan staat ze al met haar schoenen aan Ook bij mijn moeder speelt ze graag in de tuin! Word tijd voor een huis met tuin, maar ja nog even een jaartje wachten denk ik zo... Maar goed gewoon die tv uitlaten zou ik zeggen en inderdaad naar buiten sturen!
Oh ik herken dat heel erg goed. Ik was vroeger echt niet naar binnen te krijgen. Weet nog 1 keer heel erg goed dat ik samen met mijn zus de voortuin schoon wilde maken. Er lagen heel veel bladeren. En wij maar harken en bezemen. Bleek dat we al het aarde uit de tuin hadden meegenomen de stoep op hahaha. Maarja toen hadden we dan ook nog geen playstation en wii enz. Nu zitten ze inderdaad liever achter de tv moordzuchtige spellen te spelen. Heb er geen problemen mee hoor, als het leerzaam is. Maar iemand zijn kop eraf knallen lijkt me niet bepaald leerzaam. Hier net even boodschapjes gedaan en jaja geboortenkaartjesboeken gehaald. Oooh heb al leuke dingen gezien zeg. Maar wacht met kijken tot lief thuis is, is wel zo gezellig om samen te kijken.
hey meiden was er weer effe niet men kleine was wat ziekjes had 2 dagen en verhoging en gelukkig is het gezakt en gaat het wat beter met haar met mij gaat het ook wel goed ben alleen zo in de ban met dat mex griep gebeuren want moet de prik halen en weet niet wat ik moet doen normaal haal ik altijd de seizoengripprik maar dit mocht niet mocht wel de mexicaanse griepprik weet gewoon niet meer wat ik er mee moet
een meisje van 7 die in de steek is gelaten door de moeder, de stiefmoeder neemt de rol over maar de kans is groot dat dit meisje gewoon nog moeilijk heeft met het feit in de steek te zijn gelaten, die rol is bijna niet te vervullen. Testen, grenzen verleggen, bij de pakken neerzitten, weg dromen kan een gewoon 7 jarig meisje zijn maar kunnen ook symptomen zijn van een onderliggend iets. Ik denk dat dit meisje onbewust test hoe ver ze kan gaan en hoe onvoorwaardelijk moederliefde is. Professionele hulp voor dit meisje die van verandering in verandering valt ook al is alles overdekt met de mantel van liefde kan heel goed werken. Bedenk wel, ze is net kleuter af en echt nog een klein meisje die het gewoon niet allemaal kan.
meiden ik heb het zo benauwd en pijn op me rug. Niet echt een fijn gevoel. Ik denk dat ik een griepje te pakken heb ofzo. Ik ga zo nog uit eten eigenlijk niet zo veel zin in nu maar ja ik zie die vrienden niet zoveel dus wil ik wel gaan.
Van de fysio moest ik een dag minder werken daar mijn bekken weer helemaal scheef stond, kon kiezen doorgaan en over twee weken op krukken of een dagje minder. Ik ben dus een dag minder gaan werken en werk er nu nog maar drie, voelt gewoon aan als spijbelen. Maar goed aan de andere kant nu rust ik tenminste wel uit en ben ik denk ik ook minder vatbaar voor de griep. Gelukkig maakt mijn meisje mijn zin naar gezond los en afkeer naar zoet, vet etc. Geniet in de avond meer van een worteltje dan van chips Het enige wat ik echt niet leuk vind is dat ik mijn honden niet meer kan uitlaten en ze begrijpen dit niet hoor..Hoe is dit bij jullie, medehondenbezitters? Mama25,tandjes er nu door?? BST, stress maakt je weerstand ook laag. Gelukkig ben je bij je ouders, laat je maar lekker pamperen! Laarsen zag ik ook nog voorbij komen,leuk!!!! Helemaal mijn smaak, alleen sinds ik zwanger ben heb ik het zo warm! liep voorheen altijd thuis al op sloffen rond deze tijd maar nu nog blote voeten
Mama25, leuke link misschien voor jou? http://www.lumage.com/assets/s2dmain.html?http://www.lumage.com/losmelktandje/ftmeer/gratismelktandenkaart/index.html
Troeltje hoe was het bij de dokter? Hopelijk heeft je dochter de mex. griep niet. Hier staat een heerlijk lekker zelfgemaakt tomatensoepje te pruttelen. Eet lekker heel erg makkelijk vandaag. Soep met brood. Simpeler kan haast niet hihi.
@ boni: wij hebben kamer miami Nou ze waren er rond half 10/10 uur dus het viel mee. Wel fijn dat ze niet tussen 7 en 17.00 uur kwamen. Zit je maar te wachten Het bedje, de kast en de box staan nu. Morgen de commode nog even doen en bedenken hoe we de opstelling gaan doen. Valt toch nog niet mee. Meubels zijn vaak groter dan je denkt he en onze kamer is nou niet echt heel erg groot maar komt allemaal wel goed. Ben erg blij met de spulletjes. Lig nu op de bank uit te rusten, want heb heeeeeel veel harde buiken gehad vandaag. Gelukkig geen pijn, maar blijkbaar toch teveel ingespannen. Fijne avond allemaal. Ik kom de rest van de avond de bank niet meer af (alleen om een bakkie chips te pakken misschien haha)
haha ja de opstelling was bij ons ook effe puzzelen. We hebben een redelijk grote kamer maar ik wou er nog een stoel op het badje moest nog een logische plek hebben en ik wou een stuk muur vrij lang het bedje voor de tekst slaap kindje slaap. Gelukkig kwam s,avonds me schoonmoeder en die zag meteen hoe het moest staan. Bij ons kwam de babydump tussen 7 en 17 gelukkig waren we de eerste en kwamen ze om half 8 al
Dank je wel voor het vragen! Nou ja mex. griep kan ze niet met zekerheid zeggen maar ze dacht van niet, als ik het echt zou willen testen moet ik naar de grieppoli in het slotervaart met Lisette. Wel had ze een oorontsteking en die 5 dagen koorts klopte ook niet. Hiervoor heeft ze druppeltjes en een antibiotica gehad en maandag MOET ze koortsvrij zijn anders terug komen. Ze gaf wel aan dat ik in aanmerking kom voor de vaccinatie en na mijn vraag of dat wel veilig was zei ze dat als zij nu zwanger zou zijn en zover als ik ze de prik niet zou halen omdat er niet genoeg bekend is over de bijwerkingen e.d. (op lange termijn). Zij zei dat de vaccinatie wel doordringt door de placenta en de griep niet, maar dat de griep voor zwangere vrouwen gevaarlijk kàn zijn. Hierdoor zei ze ook dat ze wat dat betreft eigenlijk geen advies geeft maar omdat ik dit zo direct vroeg ze wel eerlijk wilde vertellen hoe zij erover dacht. Dus ik ga de prik niet halen!
Heerlijk, met schapenbont Ze hebben een rits, het bontgedeelte kan je ook rechtop doen. (maar ik heb te dikke kuiten)
Hihi ik ook, maar ik vroeg het omdat ik nu mijn rits laarsen al niet dichtkrijg om die buik en als deze geen rits hadden zou ik ze ook overwegen om te kopen. Maar ik heb echt van die instap-laarsen nodig vrees ik!
@ TRoeltje, ik hoop dat Lisette snel beter is en dat de medicijnen helpen! Wat sneu voor haar. tjeetje. En ik haal de prik ook niet. @ Mirr, probleem. Is je dochter dromerig? Is ze altijd zo "langzaam" geweest? Wat zegt je man er van? Wat voor n truk uit de trukendoos hebben jullie al geprobeerd? Misschien staan goede tips in van die opvoed boeken zoals van de super nanny. Verder bestaan er ook verschillende instanties die je zou kunnen contacteren ivm hulp bij de opvoeding. Kan je b.v. bellen en dan krijg je advies. Verder zekerst met de juf om tafel zitten mischien heeft zij tips? En natuurlijk het wereld weide web raadplegen. - Heb je een tijdlimiet gegeven aan haar? Dat als ze binnen 10 minuten aangekleed is met haar hempje in haar broekje (specifiek benoemen hoe je het wil hebben) ze een stikker krijgt op een kaart aan de muur. En als je er b.v. 10 stikkers verzameld heeft of de kaart is vol dan krijgt ze 50 cent in haar spaarpotje. Misschien is het handig om de opdrachten die je haar geeft per stuk te geven. Blijkbaar kan ze meer dan 1 opdr niet verhapstukken. Opdrachten moeten soms herhaald worden...
waar hebben jullie het badje trouwens staan?? Naast de commode lijkt me het meest logisch?? Weet alleen niet of dat gaat passen
@ Tonka nee zijn nog niet door, wel vandaag weer veel last gehad, mag niet aan dr mondje komen, en heeft nu ook weer wat koorts. Ze ligt ook al lekker in dr bedje. Hopelijk zet ie snel door. Zijn er echt 2 naast elkaar... @ hier verder even rust... kleine man is erg actief vandaag Verder nu wel wat hoofdpijn maar ja kom ik ook wel overheen, miss beetje te weinig gegeten. Ga maar even kopje thee maken, lekker warm...