Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemiddag!

Babylove, gelukkig is je kleine opgeknapt. En moeilijk he die namen. Valencio is niet echt mijn smaak, maar vind het wel bij de namen van je andere kinderen passen.

Ninja, beterschap!

Tonka, gelukkig gaat het nu beter en vind je je rust.

FM, aha, jij was dat dus niet met dezelfde kamer. Maar ben benieuwd hoe het bij jullie wordt (en bij de rest).
    En het badje staat bij ons naast de commode in een hoek, als we het gaan gebruiken zet ik het in het midden van de kamer en daarna ruim ik het weer weg.

Muur, mooie buikfoto weer.

Troel, hopelijk knapt Lisette snel weer op. En fijn dat die dokter tenminste eerlijk advies gaf over de griepprik.

Mama25, hopelijk zetten de tandjes snel door. Heeft ze er al veel?
    En beterschap voor jezelf.

Bwtje, fijn dat je de kinderwagen kwijt bent. En werk ze!

Belliebel, vervelend zo'n droom. Maar geslaagd voor een kinderwagen, super!

Hanneke, leuk dat je er weer bent.

Knorretje, hoe is het verder met je?

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier was ik vanochtend vooral erg moe, toch een drukke week gehad. Maar tussen de middag even een half uurtje geslapen en nu gaat het veel beter. Zit nu te wachten tot het eten klaar is.. mmm. Lekker zalm met aardappeltjes en boontjes, en voor mezelf nog wat spinazie (dat lusten boniman en Jasmijn niet). Heb er nu al zin in!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga vanavond ongezond eten hihi. Moet ook kunnen op zijn tijd. Ik eet lekker een pizza salami. Maar denk wel dat ik er een lekkere salade bij ga maken, Is het toch nog eenbeetje gezond:p.

Trouwens, de eerste fout is al gemaakt bij babydump. Ik krijg een gratis autostoel bij de wagen. Dit is niet degene van €59,- maar van €79,- staat op internet. Omdat we de autostoel niet nemen (hebben we al) heeft ze een waardebon uitgeschreven. Maar niet voor €79,- maar voor €59,-. Heb er dus net al een mailtje uitgestuurd. Ben benieuwd wat het antwoord hierop is:p.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Boni ze heeft er pas 2, de bovenste 2 zijn nu duidelijk zichtbaar en komen door, tenminste zo te zien. en daarnaast zie je de vorm van de 4 tanden naast elkaar al. Ze ligt nu lekker in bed, met zetpilletje en chamodent. Hopelijk verlicht het zodat ze lekker kan slapen.

@ Hier verder een rustig dagje, even bij me ouders geweest, en daar gegeten, was wel even gezellig. volgende week word me vader 50 dus hebben we feest... :D Nu lig ik ook lekker op bed, tv kijken en beetje internetten. Merk wel dat dat mijn lichaam echt rust geeft...
    Mijn kleine ventje is best druk al de hele dag. Laat regelmatig even voelen dat hij er is. :)

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Das toevallig, wij hadden ook Jayson en Jayden in ons hoofd. Vind het echt moeilijk hoor. Meisjesnaam hebben we wel, maar een jongensnaam, poeh....

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik dacht de naam ook al te hebben, maar toch niet :( twijfel te veel, en heb nog niet echt gevoel gehad van dat is hem!
    Dus zoek zoek zoek... Heb op dit moment: Devin & Kyano. Maar weet het niet meer hoor!!

7. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

hihi..grappig die nesteldrang die iedereen heeft.

Bij mij begint het nu ook wel te komen. de babykamer (isa's oude kamertje) ga ik niet veel aan doen. Heb em net afgelopen december geschilderd (1 muur aqua dus kan goed voor een jongetje) en verder blijft het ledikantje en commode gewoon allemaal staan...maar Isa moet dus naar een andere kamer.
    Ze gaat naar een grotere kamer, wat nu de logeerkamer is en kben al een tijdje druk met dat kamertje. Ik heb als thema 'rood-met-witte-stippen' en ben me behoorlijk uit aan het leven.
    In die logeerkamer zit een ingebouwde kast met van die lelijke bruine 'louvre-deurtjes'. Mijn vriend heeft die deurtjes er uitgezaagd en gewoon dichte deuren gemaakt; maar dat moet nu allemaal geschilderd e.d worden, maar tis bijna klaar!

Verder had ik er al rode gordijnen hangen, maar die hebben nu een rood-met-witte-stippen randje (Heeft mn oma genaaid; kben hier verre van handig in) en hopelijk volgende week of die week erop 1 muur rood schilderen (andere muren laat ik gewoon wit) ; peuterbedje in elkaar zetten, aankleden en klaar is kees!

En dan kan ik lekker gaan rommelen in de babykamer..kleertjes wassen..heeerlijk!

Nou, mn meisje roept dus ik ga maar weer; ik kom binnenkort ff bijlezen.

Lieve meiden; een fijne zondag en tot snel!

Liefs,
    Liedel

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee meid, fijn dat je je weer goed voelt! Is toch vervelend als je je niet goed voelt onder een zwangerschap!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Leuk een kinderwagen!

En ben eigenlijk wel blij te lezen dat er meer zijn die er nog totaal niet uit zijn qua namen. Hier gisteren weer even over gehad maar nog niks :(

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha jij bent los gegaan op die beurs! 1 van de redenen waarom ik niet heen ga, ben bang dat ik teveel troep koop!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb daar ook weer ontzettend veel last van! Mijn avondeten gaat er ook niet van harte in :(

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hier zijn ze (op Fred na dan) helemaal GEK van spinazie! Ze eten als beren als ik dat voorschoten :) Eigenlijk alle Hollandse pot wel!
    Hopelijk voel je je vandaag weer wat uitgeruster!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En heb je al antwoord gekregen? Ben benieuwd :)

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hopelijk heeft ze vandaag minder last!

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Het is ook moeilijk! Ik vind Devin van de 2 trouwens de leukste! En Dustin? Vind je dat misschien leuk?

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    LEUK die stippen! Ik wil hier ook in stippenthema werken, maar dan lila en roze gecombineerd. Moet alleen nog bedenken hoe ik het wil hebben, want ik wil eigenlijk niet behangen. Ach komt wel goed!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou heb een one woman show geloof ik ;)

Hier alles weer een beetje naar de betere hand. Gisteren had ik alleen ook ineens pijn in mijn oor, dit hebben Fred en Lisette ook gehad dus misschien is dat de 'griep' wel die hier heerst hahahaha. En Marcus ging met 38 graden naar bed, maar dat lijkt wel weer gezakt, zo nog ff tempen.

Nog even over namen gehad en geopperd dat we misschien dan maar de naam moeten doen die we voor een meisje hadden bedacht bij Marcus, maar hier reageerde hij ook niet echt super op, moest er nog even over nadenken zei hij. Nou ja dat ken ik, dan wil hij het niet! Heb ook geen idee meer in welke hoek ik moet zoeken... zucht.... Hebben jullie misschien ideeetjes wat bij Lisette en Marcus past?

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Troeltje ja namen pfffff.Tis best moeilijk. Ach heb nog ff... Dustin is ook wel leuk ;)

@ Hier wel een redelijk goede nacht gehad. mijn meisje heeft ook weer doorgeslapen :) En ligt er nu ook even in, ze was zo moe.
    Verder ven een nieuwe buikfoto gemaakt, van vandaag.
    Zal hem zometeen ff spammen, geeft een foutmelding :(

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi allemaal,

Heb even alles terug gelezen, Met de naam waren we snel klaar. En over de baby kamer dat word mijn baby/slaapkamer helaas te weinig ruimte voor een andere kamer maar we zullen het er maar mee moeten doen en zelf heb ik niet zo behoefde aan een eige kamer de huiskamer beschouw ik dan s avond,s voor me zelf. De baby kamer is bijna klaar het babybedje moet nog in elkaar gezet worden en alles nog wassen en op hun plek leggen. Dat ga ik volgende maand samen met me moeder doen die vind dat ook zo leuk! De eerste tijd gaat het als het goed is me kleine meisje in de kinderwagen bak dat deed ik met me eerste ook is net een soort wieg kan best voor een week of zes maar wil ze eerder haar grote baby bedje in dan kan dat natuurlijk hij staat wel klaar. De commode is er ook en nu nog andere gordijnen in mijn kamer nu hangen er vlinders maar dan in het groen en zo ooit gekocht bij de ikea en voor een prikkie maar nu toch wat anders echt iets voor een baby kamer.

Gisteren de verjaardag van mijn zoon gevierd hij werd 9 jaar nog even dan heb ik een tiener en een baby rond lopen wat een verschil maar komt allemaal wel goed. Kan zoon lief lekker mee helpen hihi breng even luier naar prullenbak haal luier hihi of als ze wat stabieler is samen lekker onder de douche hoef ik haar alleen nog maar over te nemen en lekker af te drogen niet z,n groot onhandig badje meer nodig dan, Weet nog van me eerste dat een baby in bad doen overal kan gootsteen wel zorgen dat de kraan weg gedraaid is haha, of in een mop emmer nog hele leuke foto,s van

Met me zwangerschap gaat het ook goed dindag op controle bij de gyn en dan kijken of ze niet te snel gegroeit is ivb me suiker, Maar denk dat het wel mee valt nog!

Zie bij iedreen buikfoto,s maar ik zal het jullie niet aan doen om mijn buik hier op het internet te zetten helaas is het meer een grote buik van ook van mijn eigen dik zijn maar is wel een ander voor deel ben het al gewent om met een buik rond te lopen al gaat het me op het moment wel steeds minder af bv vertersstrikken haha dan zit ook mijn buik in de weg..

Voor alle dames heel veel groetjes en leuk allemaal wat jullie ook aan het doen zijn, Voor de zieke veel beterschap en hoop dat jullie snel opknappen.

Groetjes Patricia

Uitgerekend 15 feb 2010 van een meisje kan het nog steeds niet geloven.
    7 nov 2000 Een heerlijke zoon ;)

20. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Goedemorgen meiden jeetje wordt wakker met veel pijn in men onderrug kan niet eens meer goed liggen ooh wat doet het zo een pijn hoe ist hier verder met jullie
    wij gaan pas in december de kinder wagen halen een de maxi cosi heb gisteren wat afgekeken en ben der al zowat uit met namen nog lang niet blijft moeilijk

Deel Deze Pagina