ik heb nog niet bijgelezen maar kom net van de HA af want vanmorgen gaf ik bloed over. Ik heb al sins 13 weken last van me maag enz. Nu moet ik morgen naar de internist en gaan ze me verder onderzoeken. Ze vond het zo raar dat ik klachten blijf houden en voor de zwangerschap nooit iets gehad. Ze gooien het iedere keer op maagzuur maar dv maagzuur remmers helpen maar heel even en dan ook niet meer. Ben blij dat ik eindelijk doorverwezen ben. Nu effe 3 uurtjes werken. Voel me verder wel goed.
Goeiemorgen dames! Kom hier alleen ff zwaaien Zometeen voorlichting van 1 uurtje volgen voor het werk..en vanavond ook weer werken. Weer met uitzendkracht. Hopelijk zie ik zometeen of vanavond mijn leiding gevende kan ik die gelijk aan dr jasje trekken... Rustige dag dames!
Hoi allemaal hoop dat alles goed gaat. Voor geen die naar ha is en twijvelt of ze nog moet gaan werken idd zo als al werd aan gegeven luister naar je lichaam en doe wat je moet doen het is helaas niet anders. Bloed overgeven en maagzuur hoop dat er snel wat gevonden word nu je naar de internist mag, Klinkt eerder als een soort maagzweer, kan nu in eens een zwakkeplek geworden zijn tijdens je zwangerschap, als je belt voor een afspraak zeg gewoon dat je zwangerbent en je heel erg ongerust maat denk dat je dan sneller geholpen word, En heel veel sterkte. Verhuizen en verbouwen heel veel s6 ook daar mee.! Voor de mamma.s die me noemde in hun berichtjes, Dankje idd en hier gaat voor als nog steeds alles goed! Voor de andere dames het zelfde nog veel plezier allemaal tijdens de zwangerschap en genieten het is zo weer voor bij en kletsen we hier dat we onze buik zo missen Morgen naar de gyn en naar de nacotiseur om al wat dingen te bespreken over de bevalling zal morgen er verder over infomeren. Groetjes Patricia\ Uitgerekend 15 feb 2010 van een meisje 7 nov 2000 een prachtige zoon
Goedemorgen allemaal. Alles goed hier?? Ik ben inmiddels gelukkig weer wat opgeknapt en weer aan het werk. Ons kamertje is nu helemaal in elkaar gezet. Nu nog even leuk aankleden en dan zijn we helemaal klaar. Ben er echt superblij mee!! J Vanavond zou ik voor de vaccinatie van de Mexicaanse griep, maar ik zie er toch vanaf. Mijn broer is arts en die had zoiets van nee. Volgens hem hebben we maar een kans van 5% dat we de griep krijgen en je weet gewoon dat je als zwangere meer kans op complicaties hebt. Gewoon snel aan de bel trekken dus zodra je symptomen krijgt. Hij ging er trouwens niet vanuit dat het kwaad kan voor het kindje op deze termijn. Hij denkt dat het echt niet gevaarlijk is, omdat het kindje al enorm ontwikkeld is als je in het 3e trimester zit. Ik geloof niet dat ie dat zou zeggen als ie eraan twijfelde dat het misschien wel kwaad kan voor het kindje. Maar omdat de kans niet zo groot is dat je de griep krijgt heb ik zoiets van ik doe het liever niet. Wie weet wat de bijwerkingen zijn (al is het alleen voor jezelf). Ik neem dus ook het risico door de prik toch maar niet te halen. Nu maar hopen dat ik niet ziek word. Ben wel blij dat ik er nu uit ben, al blijft het lastig. Ik ga nu weer aan de slag. Fijne dag allemaal en tot gauw. Heb verder niet echt terug gelezen. Helaas geen tijd voor. Sorry J
Goeiemorgen allemaal, Mir, achossie wat een poepie. Onvoorstelbaar nog dat ik straks ook met zo'n klein ukkie mag zitten. Troel, laat je meisje nog maar even lekker thuis. Kan geen kwaad om even lekker goed uit te zieken. Ninja, wat vervelend. Dat zal best vervelend zijn om bloed over te geven. Hopelijk kunnen ze er in het ziekenhuis iets aan doen zodat je er snel weer af bent. Hier vanmorgen weer naar de vk geweest. Alles was goed. Ben 3 kilo aangekomen. Was erg netjes volgens de vk. In totaal ben ik nu 5 kg aangekomen. Valt me nog mee. Bloeddruk was netjes 70/110. Ook heb ik aan haar gevraagd wat ik nou moet doen met de mexicaanse griep. Zij zei tegen me dat ik naar mezelf moet luisteren. Als mijn gevoel nee zegt, dat ik het dan vooral niet moet doen. Je gevoel geeft ook wel aan hoe je gezondheid is. Mijn weerstand is perfect. Krijg genoeg vitamines binnen en slik ook nog eens extra zwangerschapsvitamines. Ook op mijn werk loop ik bijna niet de kans om in aanraking te komen met besmette mensen. Heb nog 1 collega waarmee ik op de kamer zit. We zitten dus maar met zijn 2en. Mocht ik ziek worden, adviseerde ze me wel om goed uit te zieken, hier zijn ze bij ons nogal streng in. Voel je je goed genoeg om te werken, dan kom je ook maar gewoon naar je werk toe. Mijn keuze is gemaakt. Ik ga de prik definitief niet halen. Aan mijn rug is helaas niet te doen. Het heeft met mijn bekken te maken, maar hier is helaas weinig aan te doen zegt ze. We gaan dus gewoon vrolijk verder. Wel adviseerde ze mij om op tijd mijn rust te pakken. Als ik dus veel gelopen heb en mijn lichaam zegt stop, tot hier en niet verder even rustig aan doen, dan moet ik dat dus ook gewoon doen.
Hallo allemaal, Hier best wel beroerd geslapen, ik werd steeds wakker van de pijn in me rug en buik. En vooral wanneer ik bewoog. Nu nog steeds last van me rug en beetje van me buik. Net even met me vader naar ikea geweest, even laminaat gehaald, want moet nog klein stukje gelegd worden in de babykamer. Mijn meisje ligt nu lekker in bed, ze was zo moe. Die vervelende tanden.... gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen. @ Mir wat lieve foto... @ De spullen wassen en klaar maken van de kamer ed, dat wil ik ook zo snel mogelijk af hebben... Stel je voor dat hij eerder geboren word! Dan moet het echt wel af zijn. En aan de andere kant geeft dat ook weer een stukje rust... Bij mijn dochter, heb ik alles op het laatste moment aan moeten schaffen, omdat hij ex toen besloot mij het uit te laten zoeken. Dus is me pa gaan werken om mij te helpen de uitzet aan te schaffen. Hier komt begin jan. de wagenbak en de maxicosie, verder is zo goed als alles al in huis, op wat kleine dingetje na.
Hee wat leuk, zo'n in elkaar geflanste foto!! Erg mooi! Ik kom alleen even zwaaien en iedereen een fijne dag wensen. Ben alleen maar moe moe moe. Afgelopen weekend jarig geweest en eigenlijk niet genoeg gerust en niet gezond genoeg gegeten (en ik heb al een laag HB). Ik ga dus mijn gemak houden want ik moet de rest van de week werken... Doei!
Hoi, ik wil mezelf er ook bijzetten maar weet niet hoe.... Ik ben 8 febr. uitgerekend van een tweeling. het zijn de eerste 2. Kan iemand mij hiermee helpen?
Jeetje zeg!! De lift doet het niet, dus kon ik met Jaylinn op me arm en boodschappentas in me andere helemaal naar boven lopen. Ben echt helemaal gebroken nu... kan ook bijna niet meer lopen van de pijn!! Vooral me linker bil/been/heup doen ontzettend veel pijn...
Haha belliebel, lopen met een wagen met een babyborn erin. Weet niet of iemand destijds babyboom heeft gevolgd (op ned 1) maar daar ging echt iemand oefenen met een babypop en ook op stap met een wagen. Keek er zo'n oudere vrouw in de wagen: oh wat een mooi kindje! Ik had het niet meer . Minimouse, doe het een beetje rustig aan, dan maar wat minder poetsen. Stofzuigen en dweilen zijn heel belastend. En dat je baas op vakantie is, is geen reden om niet te kunnen stoppen met werken eventueel. Dat is tenslotte ZIJN probleem en zeker niet het jouwe! Duster, wanneer begin je in je nieuwe baan? Mir, mooie foto van je dochtertje. Troel, hoop dat Lisette ook snel weer opknapt. En groot gelijk dat je haar thuishoud. Ze zit toch pas in groep 1? Ninja, wat vervelend dat je er nog steeds last van hebt, maar idd fijn dat je doorverwezen bent nu. Hoop dat ze er achter komen waar het aan ligt en er echt iets aan kunnen doen. Pnirmal, ben benieuwd wat er uit je gesprek met de gyn komt. FM, wat een tegenstrijdige berichten toch ook over die vaccinatie, maar van je broer kun je iig uitgaan dat hij gewoon eerlijk tegen je is en niet een of ander standpunt verkondigt waar hij zelf niet achter staat. Mama25, fijn dat je meisje wel goed heeft geslapen. Hoop dat jij ook weer wat beter gaat slapen binnenkort. Heb je het al geprobeerd met een kussen tussen de benen, hielp hier altijd erg goed (heb deze zs sowieso minder last als bij Jasmijn). En leuke scrap! Enorm balen van de lift zeg, hebben jullie een td in de flat die je kunt bellen dan? Jo, jij ook fijne dag gewenst en nog van harte! Blubje, welkom en gefeliciteerd! Je kunt een pb sturen naar bwtje en nog een paar meiden (ben ik ff kwijt ). In mijn onderschrift staat een link naar onze site, daar kun je zien welke gegevens we erop hebben staan. En verder: klets gewoon gezellig mee!
Nou, daar komen wat foto's van de babykamer tot nu toe. Bekijk bijlage 27159 Deze muren zijn geschilderd. Op de muur boven de commode komt nog een muursticker (is besteld).
Het ledikantje. Bekijk bijlage 27160 De wiegsluier hadden we nog van Jasmijn en past weer hartstikke mooi in deze kamer.
Heb mijn voedingskussen gepakt, miss helpt dat, zal vanavond eens proberen. Bij Jaylinn ook niet zoveel moeite gehad... De Td is gebeld, maar ja als ik daarop moet wachten had ik nu nog beneden gestaan...
Bij de MacDonalds! Bekijk bijlage 27164 Patatjes, mcnuggets en fristi, echt een maaltijd uit de schijf van 5 hahaha. Maar dat moet af en toe kunnen...