zoals afgesproken heb ik een lijstje gemaakt van wie ik het ebdrag voor Prulleke heb ontvangen. Ik moet het wel zo doen omdat niet iedereen haar nickname bij de oevrboeking heeft egzet dus ik het ook niet precies weet. Bovendien hoop ik dat anderen bereid zijn het bedrag alsnog over te maken. Mocht dat laatste op deze manier niet lukken stuur ik nog pb's. Geld ontvangen van: Kaagman Bloempje Futuremama Viciousm D.W.G. Veen Minimouse Durwael ME Kluck Ninja2 Jodelahiti Boni001 Dat was het
oke. kzal er maar vanuit gaan dat het allemaal wel goed zit anders had ze het vast wel laten doen als ze het niet vertrouwde.
bij ons doen ze het standaard als je bij je intake komt. Dan controleren ze op eiwitten in je urine. Verder doen ze het alleen maar als je bv veel in korte tijd bent aangekomen en hoge bloeddruk
oke. aankomen doe ik niet veel en bloeddruk was elke x hetzelfde. best netjes volgende week woensdag mag ik wss weer. heb er zin in! toch lastig als je het van te voren niet echt kan plannen
Lieve dames, bedankt allemaal! Het is nog steeds moeilijk om dit te accepteren.. ik had die dag voor mijn drankje ook snickers gegeten! maar we zullen volgende week meer weten.. dan moet ik dus de hele ochtend bloed prikken ik maak me niet zo zorgen dat ik het heb, want ja als het moet dan moet het maar, maar ik maak me gewoon zorgen om de kleine, het is toch eng! ik heb de hele nacht ook niet goed geslapen hierdoor, en zit nu op me werk half te slapen...
Zo ik heb vanochtend ff laten prikken. Kreeg ik zo'n onervaren prikker. nou dus niet!! Ik snap dat ze het moeten leren maar niet op mij, kan zo slecht tegen prikken. Dus ik zei dat ik voor deze altijd vingerprik krijg, gelukkig kreeg ik die ook van een ervaren prikster want hij wist niet eens hoe het moest Nu dus wachten op de uitslag... Verder wel redelijk goed geslapen, ik schrok wakker om 8.30, me meisje was toen aan t spelen in dr bedje zo lief, dus kon mama beetje uitslapen Nu ligt ze lekker te slapen en ik lig ook maar ff op bed. Straks moet ik ff naar de feestwinkel, want mijn vader word zaterdag 50 jaar.
hey meiden; een paar dagen niet geweest en totaal niet bijgelezen, maar ik kwam toch ff zwaaien. Afgelopen maandag bij gyn geweest en alles was prima; nog ff en het wordt een zwschap 'volgens het boekje' zei de gyn..haha, wie had dat gedacht? Ik voel me verder ook erg goed. Raar idee; Isa zou nu over 3 weken al geboren zijn; kan me er nu niets bij voorstellen. Hoop dat deze beeb nog heeel lang ff blijft zitten Meiden, ik hoop dat alles goed hier gaat; ik las wel ff in de gauwigheid dat Melek zwschapsuiker heeft: sterkte meid! Kus, Liedel
@ liedel, gek is dat jah.. hoever was je met de vorige zwangerschap als k vragen mag..? ik heb hier voor ook een miskraam gehad. ook al was dat met 8 weken, is het toch wel raar om dan te bedenken dat we nu bijna een kindje zouden hebben.. Toevallig is een collega van mij ook zwanger en is 1e kerstdag uitgerekend. dat was ik ook. zal wel beetje dubbel gevoel zijn met kerst denk ik dan voor ons..
Fijn dat deze zwangerschap tot zover zo goed gaat. Lijkt me toch dat je er heel anders tegen aan gaat kijken. Ik zal wel blij zijn als ik de 30 weken voorbij ben. Ik heb heel de tijd z,n gevoel dat ons beebje te vroeg gaat komen.
hier vanmiddag nog even extra op contole geweest baby doet het erg goed dus de harde buiken enz moet ik dan maar voor lief gaan nemen en idd dan maar een paracetramol voor slapen gaan of zo placenta ligt alleen nog wel steeds voor de uitgang dus als er wat aan de hand is dat krijg je wel een bloeding ect. op dit moment is dus fijn alles rustig ik zou ik blij zijn als ik verder kom dan 33 weken ik ben zo onrustig omdat ik bang ben dat het dit keer miss weer te vroeg gaat komen wel is de baby vrij groot maar goed ik ben weer gerustgesteld daar gaat het ook om
Bij mij ook alleen urine testen bij de intake, daarna niet meer. Maar ik dacht dat ze het bij 30 weken nog eens gaan doen???? Klusser
@ Hier ook geen urine test hoor, alleen als nodig is. Vorig keer had ik 3 dagen voordat de bevalling begon hoge bloeddruk en toen werd urine wel onderzocht op eiwit verlies, en toen in het ziekenhuis ook nog eens. Verder eigenlijk niet, door de vk zelf. @ Mir gelukkig gaat het goed met de beeb. @ ninja, ik heb ook gevoel dat hij eerder komt, dat had ik bij Jaylinn ook en zij is geboren na 38 weken en 2 dagen. Gister weer een voorspelling gehad over mijn ventje: hij is gezond, een flinke vent van 6,5 pond, en lijkt op zijn zus. Zal mij benieuwen dus... De bevalling zal volgens hem goed verlopen, omdat ik er goed in ben hahah. En ook zal de weeenstorm nu iets minder snel gaan, dus niet zoals bij me dochter.
Hallo allemaal, Bijna weekend. En moet zeggen dat ik er echt aan toe ben. Jeetje wat een drukke week is dit zeg. bsb moeilijke keuze die je gemaakt hebt, maar jij weet wat het beste is voor jou en je kindje. Heel veel sterkte, knuf. Bij mij is mijn urine ook nooit gecontroleerd tijdens mijn zwangerschap. Zo zie je maar dat iedereen anders te werk gaat. HEEEELP ik onthou echt helemaal niks meer hihi. Wordt er een beetje door ontmoedigd dat ik nu zoveel dingen vergeet. Normaal gesproken ben ik echt een wandelende agenda, maar tegenwoordig. Ik ga zo nog even op sinterklaascadeautjes uit. Mijn schoonzus wilde hoogglans zwarte schilderijlijstjes hebben. Dus ga ik maar op jacht naar schilderijlijstjes . Verder alles goed hier met iedereen?
Ik ben ook wel benieuwd, ik denk dat die van mij ook eerder gaat komen. Denk ergens tussen de 37/38 weken. Maar heb er geen verstand van, dus het kan net zogoed 42 worden hihi.
Zo, daar ben ik weer. Kan nu wat uitgebreider reageren dan vanochtend. Vandaag dus lekker geshopt, allerlei dingetjes voor de babykamer gekocht (lakentjes, dekentjes, aankleedkussen en hoes, mandje voor op de commode, hoeslakens, moltons). En Jasmijn heeft ook nog een nieuw boekje voor in bad gekregen van oma (mijn moeder was mee). Was erg geslaagde dag dus. Allereerst: iedereen die ziek is of klachten heeft van de zs: beterschap en dikke knuf! Jeetje Jeanne, wat een verhaal over je vakantie.. pff. Was dus niet echt een ontspannende ervaring.. jammer. Mama25, ben benieuwd naar je babykamer! Mir, jammer dat je de gyn niet zelf te spreken kreeg, zou anders idd even naar je huisarts bellen voor een verwijzing naar de fysio. Evenstar, wat een verhaal over je reis... jeetje niemand die een hand uitsteekt. Ook dikke knuf voor jou! En lees nog over die anti-prik sites, moet zeggen dat ik me daar niet zo door laat beïnvloeden. Het is meer de officiële berichtgeving die ik zo lastig vindt (kort gezegd: het heeft waarschijnlijk geen bijwerkingen máár het is niet getest op zwangeren dus we weten het niet zeker). Maar ik blijf het lastig vinden, zeker omdat ik nu ook die beslissing voor Jasmijn moet maken. Carolyn, welkom en gefeliciteerd nog! Tonka, vervelend van de blije doos! Wat raar dat hij al opgehaald zou zijn.. Melek, hoop dat je volgende suikertest goed is. Maar kan idd komen omdat je niet nuchter was. Rustig afwachten tot volgende week.. probeer niet zo te stressen want dat is ook niet goed voor beeb.. Hele dikke knuf voor jou! Belliebel, wat een leuk verjaardagskado van je vent! Echt super! Ninja, vervelend dat je er zo doorheen zit. Bah. Gelukkig was alles goed bij de VK. Bsb, moeilijk besluit genomen lees ik. Voor jou ook al een dikke knuf. Guppekop, urine controleren was bij mijn vorige zs wel een keer gedaan, maar vrij laat in de zs. Dus zal nog wel komen denk ik.
Hihi zo word er heel wat afgelult en zo is hier niemand. Ik ga zo lekker het bedje in. Morgen nog een paar uurtjes werken, en dan lekker weekend. Maar eerst moet ik morgen naar de tandarts. Weliswaar gewoon voor controle, maar heb echt een hekel aan de tandarts. Hij hoeft het niet in zijn hoofd te halen om weer even een wortelkanaalbehandeling te gaan doen of eventjes een oude vulling te vernieuwen. Dan zeg ik, wacht jij maar lekker tot volgendjaar. Ik ben zwanger en hoef en wil nu geen verdoving in mijn smoelwerkie te hebben. Toeldeloe. De laatste keer was ik 500,- kwijt aan een wortelkanaalbehandeling. Echt belachelijk veel geld(een jaar eerder was ik bij hem iets van 300,- Je gaat mij niet wijsmaken dat het opeens 200 euro duurder is geworden. Maar ik krijg het idee dat hij elke keer wel weer wat vind wat moet gebeuren. Ik zit nog niet zo heel lang bij deze tandarts, dus wacht even af met wat hij morgen weer vind. Anders ga ik toch echt opzoek naar een ander. Slaap lekker allemaal.