heel erg mooi! mijn kamertje komt ook hoor. moet hem nog ophalen en dan gaan moeders en ik aan de slag hahaha
Bsb ik vind het erg knap van je dat je je verhaal hebt durven neer te zetten. Het zal dan ook niet makkelijk zijn om het ergens neer te zetten waar iedereen antwoord op kan geven. Toch is het denk ik ook wel eens goed om dingen van je af te schrijven. Hier ook een erg druk beebje in de buik. Hij is geloof ik zwemoefeningen aan het doen. Af en toe deelt hij trappen uit, ik schrik er gewoon een beetje van hihi. A.s. maandag gaan we geregistreerd partnerschap doen. Heb er onwijs veel zin in. Aan de andere kant baal ik verschrikkelijk. Mijn zus zal (denk ik) niet aanwezig zijn. Dit vanwege een rijstijd van 2 uur en dan 's morgens vroeg nog eens moeten vertrekken in de spits. Ik ben nog nieteens de gene die het meeste baalt, maar mijn ouders en met name mijn moeder. Die heeft al gezegd dat als mijn zus er niet bij is in janken zal uitbarsten. Hier heb ik dus echt totaal geen zin in. Me moeder mag best huilen, maar dan wel omdat ik geregistreerd partnerschap ga doen en niet omdat mijn zus er niet bij zal/kan zijn. Zucht soms wordt ik hier zo moedeloss van. Ik heb het dus maar even aan de kant gezet. Wil niet dat er een nare bijsmaak gaat zitten aan de dag van mij en mijn ventje.
Wij hadden het al helemaal in ons hoofd dat er zo'n zilvere plank (van de leen bakker) boven de commode kwam te hangen, we hebben em vandaag gekocht en die haakjes eronder vond ik ook een erg leuk idee, nu hebben we 2 blauwe honde kontjes en een groen honde kontje gekocht Bedankt voor de tip!
Futuremama het is een mooi kamertje geworden. Boni gelukkig was alles goed bij de tandarts. Hij kwam alleen 15 minuten te laat binnenkakken. Hoef dus pas over een half jaar weer terug te komen. Kreeg wel van hem al een tandenborstel voor ons kleine ventje, dat was dan wel weer aardig van hem. Al met al had hij deze keer dus geen op of aanmerkingen, behalve dat ik wel wat meer zou kunnen flossen/tandenstoken. Nouja prima hihi.
Goedemorgen dames, @ FM Leuke babykamer!! @ Hier nog wel wat aan het hoesten, kleine meid hoest ook, maar wel iets beter geslapen als de laatste dagen. Vannacht wel weer wakker geweest en moest naar de wc hahah. Daarna was de kleine man weer even actief, en nu ook weer. Vandaag ook alweer 26 weken!! Jee wat gaat het snel!! Kom zo nu en dan even spieken, vanmiddag ben ik bij me pa... haha! Fijn weekend alvast!!
Zwartmaken, ik weet het niet. Dit is jou gevoel meid en icsi is verre van een makkelijk traject. Ik heb ook wel eens in boosheid geroepen dat het makkelijker was om vreemd te gaan (bloos bloos) bol van de hormonen waar ik erg boos van werd, nu heb ik een schat van een man.Dus als je icsi doorgaat en je moet het ook echt alleen doen, slaat dat in als bom! Ik geloof dat je een heel realistische keuze hebt gemaakt, geen makkelijke maar liever samen met je dochter dan samen met partner en toch alleen.
lees veel mee maar hou het niet bij heb de laatste paar dagen alleen maar verjaardagen was gisteren zelf ook jarig en vandaag viert mijn zusje haar verjaardag en nu komen ook de drukke maanden er ook nog bij allemaal wel leuk maar ook zo vermoeiend
Mama25, van harte met je vader! 50 jaar is een hele mijlpaal!! Ik ga shoppen met schoonouders voor een box, gelukkig ben ik nog twee dagen vrij kan ik weer mooi even bijkomen.Fijne dag allen!
he dames, kom ff zwaaien.. heb gisteren verjaardag gehad van mn schoonmoeder. maar is allemaal beetje raar gegaan. een neef van mn vriend heeft een ongeluk gehad en ligt met schedelbasis fractuur en deukje in het schedel in het ziekenhuis en iets met zn long... wel aanspreekbaar gelukkig, maar nog erg warrig.. heb vanochtend van alle stress eno weer overgegeven vandaag even rustig aan doen. want zou vanavond opstap met vriendinnen.. maar moet maar ff zien hoe het gaat straks.. zometeen eerst intocht van onze goede sint kijken. misschien kom ik vanmiddag wel weer ff kijken!
Joepie, mijn schoonvader komt zo langs om ff de plank boven de commode te plaatsen en nog wat haakjes e.d. dan alleen de gordijnen nog en een matrasje en dan is de babykamer klaar voor gebruik Al mag de kleine nog wel minstens 10 weken in mijn buik blijven zitten hihi... Trouwens sinds vanacht een licht spierpijn gevoel in mijn arm waar de prik is gezet en koortsuitslag (had ik al bijna een jaar niet meer gehad) maar ben er wel gevoelig voor... maar leuk vin ik het niet haha... voor de rest geen 'bijwerkingen'...
Hier hebben we sinterklaas aan! Lisette is helemaal zenuwachtig, echt lief om te zien! Ze heeft haar schoen ook al klaar gezet alleen vanavond nog een liedje zingen Nou ja mammamia, opzich vinden wij een naam in de omgeving niet erg hoor, Fred heeft een achterneefje dat ook Marcus heet, maar die woont in Spanje en die zien we echt nooit! Maar Carina en Nina zijn wel mensen die dichtbij (geweest) zijn. Nee ik heb een andere naam bedacht, ik denk dat dat hem wel gaat worden hoor, het is een hollandse naam. Maar ja het is wel moeilijk om een naam te vinden die bij die andere 2 past!
Ik werd vannacht wakker met een voet die ik amper meer kon bewegen (terwijl ik de afgelopen dagen wel kon rondschuifelen, ook zonder krukken). Ik kon er totaal niet meer op staan, gilde het weer uit van de pijn, was net zo erg als dinsdagnacht toen het net gebeurd was. Ik zal wel een verkeerde beweging hebben gemaakt in mijn slaap, het is nu weer veel erger dan tevoren Ik baal echt enorm. Het is toch wel erger dan ik dacht. Die voet is trouwens echt paars-blauw-groen-geel.
Ohhh evenstar, wat vervelend! Misschien toch iets teveel gedaan met je voetje! Vind het vervelend voor je, maar ben wel blij dat het nu is en niet in februari want dan zit je er maar mooi mee
Balen evenstar, ik weet hoe het is om met gescheurde enkelbanden rond te lopen. Heb het zelf ook al 2 keer gehad en het is echt geen pretje. Hopenlijk geen straks de tape wat steun om je enkel iets meer te belasten. Hier een goede nacht gehad en lekker uit kunnen slapen. Vannacht er wel een keertje uit geweest omdat ik naar de wc moest. Ventje is een beetje snotterig aan het worden. Hij had afgelopen week ook al last van keelpijn, maar hij heeft gelukkig geen verhoging. Zal hem eens flink aan de vitaminen zetten hihi. Alstie nou maar niet ziek wordt voor maandag, dat zou wel erg sneu zijn. Minimouse erg naar om zoiets mee te moeten maken over die neef van je vriend. Hopelijk komt alles goed met hem. Hij is in iedergeval in goede handen. Doe lekker rustig aan vandaag en probeer je niet te druk te maken. Desnoods even een lekker stukje gaan lopen met je hoofd in de wind.
@ Evenstar jeetje wat vervelend echt balen!! Maar wat troel al zei, beter nu dan in feb. Sterkte knuff enne rustig aan he!! @ hier al even bij me pa geweest, oom en tante hadden een pop gemaakt en even geholpen versieren. Hahaha erg gezellig. Verder was hij erg blij met zn cadeau, ik heb een foto krukje laten maken met foto's van Jaylinn! Erg leuk! Ben nu weer even thuis en lig even op bed, kleine meid ligt ook even lekker te slapen. Anders slaapt ze niet en heb ik een huilend kind vanmiddag en vanaaf. Dus als ze straks wakker is ga ik weer naar me pa, gezellig hoor!! Ben nu ff sinterklaas aan het kijken whaha. De echte tv sinterklaas