Hier net weer thuis, was erg vermoeiend en druk maar ondanks dat erg gezellig!! Hebben veel gelachen en me meisje heeft zich super lief gedragen. Lekker spelen en gek doen hahah. Ben echt kapot nu... pffffff. Maar ja mijn vader heeft iig een leuke gezellige dag gehad, en dat is belangrijk! Me meisje ligt lekker te slapen en ik lig op bed met me laptoppie en tv te kijken tussendoor. @ Evenstar jeetje meis wat balen!! Ziet er idd erg pijnlijk uit... Sterkte!!
hoi hoi, Vanaf gisterenavond had ik een vrijgezellenfeest van een vriendin. Ben vanavond weer thuisgekomen. Ben nu wel moe, want gisterenoverdag natuurlijk eerst geklust in 't nieuwe huis en dan door naar de vrijgezellen... Eerst lekker in Hoorn gegeten met alle meiden, daarna de voetjes van de vloer in (hetzelfde) grandcafe, er speelde een eighties-band, leuke muziek, maar ik heb maar fragmentjes mee kunnen dansen. Gaat toch niet zo goed met de belly. Daarna geslapen in 't hotel. Van 2.45 tot 7.15, dus wel een beetje kort, maar tijd voor een heerlijk ontbijt. Zelf zo vroeg/brak, ging het ontbijten me goed af. Ben zo blij dat ik in deze tijd weer met smaak kan eten! Daarna naar een dansstudio in Hoorn/Zwaag. Een choreograaf had op een favoriet liedje van de vrijgezel een choreografie voorbereid die we gingen insturen. Het leek net So you think you can dance. Erg cool! Alleen ik (en nog twee andere zwangeren) trokken dat gespring niet zo goed. Dus we hebben met zijn drietjes veel aan de zijlijn gezeten, maar kijken was ook leuk, omdat die andere meiden best wel danstalant hebben en het er echt cool uitzag. Over twee weken krijgen we de videoclip, ben erg benieuwd! Daarna lekker lunchen en nog wat opdrachten doen in het stadje Hoorn. Ik vind het een leuk stadje, gezellig. Na een afsluitende borrel weer terug naar Delft. En vanavond maar even lui op de bank zitten.... Ondertussen was klusser-man samen met mijn pappa vandaag gewoon weer in 't nieuwe huis aan 't werk. 't Gaat nu snel steeds mooier worden. De komende twee weken heeft klusser-man vakantie om aan 't huis te werken. Op 5/6 december gaan we over, ben benieuwd hoeveel we dan afgekregen hebben, maar ik heb er nog een positief gevoel over... Ik zal eens kijken of ik vanavond ook een buik-foto hierop kan krijgen... Zijn er nog dames online? Ik ben in de klets-modus.... Klusser
Woehaaaaaaaaaa ikke helemaal blij! We hebben de kinderstoel gekregen die ik heeeeel graag wilde, de Bloom Fresco Loft. Die is van mijn ouders voor de geboorte, maar hij was nu in de aanbieding en een stuk goedkoper. Ik heb een witte met blauw zitje, en witte stoelverkleiner.. Hij kan in 3 standen, en is tot 36 kg. Dus eerst als baby liggen, daarna zitten, en later zitten zonder de beugel/tafel ervoor.. Wacht, ik zoek een plaatje..
Trouwens nog zelf iets gekocht voor de beeb.. De Chicco welterusten sterretjes.. Die projecteerd sterretjes op 't plafond en speelt een rustgevend muziekje. (klassiek, new age en natuur) Je kan 'm ook als lampje gebruiken, en na 10 minuten scakelt ie zichzelf uit. Oh ja en het lichtje verandert van kleur. Zo; klaar met de reclame, haha!
pff net heel verhaalgetypy, druk ik op verkeerde knop! naja geen zin meer om nog een keer te doen. fijne avond allemaal!
Fred zal zo blij zijn met jou Hij gaat dus voor Fleur of Floortje! Maar Fleur en Floor zijn niet echt mijn ding! Dank je wel voor het meedenken, en meer suggesties zijn welkom hoor! Weet je wat je krijgt, kan ik ook even meedenken voor jullie een naam! Judith is het ook niet echt boni, maar dank je wel, meer suggesties mogen Angel, ja dat aftellen kan ik me wel voorstellen met 2 kids en een drukke baan! Ik heb mijn baan even aan de kant geschoven, Fred heeft wel meer druk nu maar het is even niet anders! Vicious, wat een moderne stoel zeg! Heb zoiets nog nooit gezien! En dat lampje is lief!
Ohh ja ik heb besloten dat ik toch wel de vaccinatie ga halen, kindjes krijgen hem ook als ze de oproep gekregen hebben!
Hihi, laat het hem dan maar niet lezen.... Ik heb het geslacht nog niet bekend gemaakt op 't forum, omdat wij de enige twee zijn die het weten en ik het een beetje 'eng' vind om het hier te melden. Zoals veel meiden (denk ik?) heb ik in de loop de jaren al namen in mijn hoofd verzameld voor als ik ooit moeder zou worden. Overigens vond ik meisjesnamen altijd al makkelijker dan jongensnamen, maar goed. Hier zal ik even onze shortlist (die eigenlijk een beetje een longlist is ) overtypen. Heb ik wel even zin in... Mijn vragen: 1) Onze achternaam is Samson. Een aantal voornamen eindigen op een S. Vinden jullie dit ook lastig om uit te spreken als je dat hardop doet? Niet doen he, denk ik???? 2) Een aantal voornamen beginnen met een S. De initialen zouden dan SS worden. Is dit raar (oorlog) of denk ik dat te ver???? 3) Maar als we ons kindje twee voornamen geven, telt dat probleem niet echt meer, toch???? Ik hoor graag jullie meningen! Troeltje, ik zal je nog even een pb sturen met het geslacht. Wel raar, ik heb het nog nooit aan iemand gezegd tot nu toe. Maar misschien heb jij nog een leuke toevoeging voor onze lijst...? Groet, Klusser **** Longlist van klusser: Belle Rosalie Sofie/phie Julia/e Amelie Daphne Isa Bobbie Eva Fenna Britt Charlotte Vera Anouk Fleur Merel Ilse Lotte Annabel Lois Roos Iris Isabelle Tess Evita Madelief Bo Fien Emma Nikki Anne Robin Lieke Mees Tygo Jens Job Beau Joep Mats Stijn Ben Cas Jip Roel Ruben Loek Rens Wessel Kees Jannes Ruud Stan Noah Tom Finn Hidde Simon Wiebe Michiel Thijs Jaap Max Twan/Toine Raoul Timo ***
Ik zag hier laast een muursticker van slaap kindje slaap voorbij komen maar weet niet wie die nu ook alweer had. Ik had een vraagje.. Waar heb je de sticker besteld en welke maat? Ik twijfel over de maat.
Ik denk inderdaad een voornaam eindigen op een S als de achternaam met een S begint, ik begin al te stotteren als ik het uitspreek... En Intitialen S S tja ik leg die link niet zo hoor, maar ik denk als je er zelf mee zit je best een 2e naam erbij kan bedenken! Mooie lijst heb je trouwens, ben benieuwd naar je PB
Ik heb je net ge-pb-t. Is het gelukt? Ben een beetje een forum-kneus.... Dank voor je reactie tot zover...
hoi hoi meiden, Ben nog even heel lang bezig geweest met het selecteren van buikfoto's en het kleiner maken van de bestanden. Het is me zowaar gelukt, ik heb vanavond voor 't eerst met Photoshop gewerkt! Eerst nog even proberen om in dit bericht een buikfoto te plaatsen. Die is van vanavond. Toen luie klusser even is opgestaan van de bank om een (onscherpe) foto te maken van de belly met kleren aan (ruim 27 weken). Eens kijken of het me lukt om die hierin te laten zien. Maar dan, de echte reden van dit bericht. Mijn man en ik maken een serie van buikfoto's steeds in dezelfde houding en op dezelfde plaats. Om de 2/3 weken, soms helaas om de 4/5 weken, maar goed. Ik heb het eerste deel vanavond in mijn fotoalbum gezet. Moeten jullie maar even kijken, ik vind het zelf erg leuk (en bijzonder!) om te zien hoe je buik zo groeit, 't blijft een wonder! Als slotstuk wil mijn man er een filmpje van maken, maar daar komen we in februari wel weer op terug als het is gelukt. Hij wil dan gebruik maken van een speciale editing-techniek. Zie ook het voorbeeld/de linkg in mijn fotoalbum. Groet en welstrusten... Gaaaaaaaaaap, Klusser