De babykamer tot nu toe. Moeten nog gordijnen,schilderijtjes enz opgehangen worden kan niet wachten tot het helemaal af is
@ Ninja: Ziet er leuk uit! @ Belliebel: Gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Hoest verder met iedereen? Hier last van maagzuur, vooral als ik in bed lig. En tja, dat liggen wordt ook irritant.......Pfff, ben vroeg wakker, ontzettend moe....maar van het liggen krijg ik last van buik en rug....Dus ja, dan toch maar opstaan!........Maar mag verder niet klagen. Het gaat prima met me! En we doen dit allemaal voor een goed doel.......Ohhhhh, was het maar vast februari!
Ziet er heeeeeel leuk uit Ninja!!! Wij hebben ook groen- een soort appeltjes groen. Tja en dan wit. Origineel, maar niet heus.
Hier een baal dag, zit nogsteeds thuis en probeer de software die ik gebruik om mijn proefschrift te schrijven ook draaiend te krijgen op mijn mac book en pc thuis... maar het loopt overal vast. Ik krijg er echt de kriebels van :x
ik ben ook trots op wat het nu al is. Kan echt niet wachten tot alles er hangt. Ik heb nog z,n leuke spullentjes haha. Effe kijken waneer schoonmoeders alles klaar heeft. Ze heeft alles gemaakt klamboe,schilderijtjes,gordijnen en boxkleed. Dus we hebben dadelijk alles een beetje van hetzelfde en lekker orgineel. Lopen jullie s,avonds ook altijd effe het kamertje in haha ik wel voor dat ik ga slapen en dan geeft de beeb me altijd een schopje hihi net ofdat ie weet dat ik op z,n kamertje sta. @ bellibel gefeliciteerd!!!! Hoop dat je een mooie dag hebt gehad
Hallo allemaal, Hier een behoorlijk druk dagje achter de rug. Was wel enorm gezellig met familie en schoonfamilie bij elkaar. Ondanks dat we het klein wilden houden staan hier toch best wel wat bossen bloemen in de kamer en wat extra planten hihi. Weet ondertussen niet meer waar ik met die planten heenmoet. Gelukkig kon er toch al 1 plant weg omdattie op apengapen staat. Van mijn ouders hebben we een etentje cadeau gekregen. Dus gaan ik en me mannetje vanavond lekker uit eten. We gaan in een restaurant eten waar Herman den Blijker laatst de hele tent heeft omgetovert tot een chique tent. Ben benieuwd. Niet heel goed terug gelezen maar zal wel in de vlugheid een buikfoto en een kinderkamer voorbij komen. Zagen er allebei goed uit.
hey allemaal, ninja, een mooi kamertje hoor. ik kan zelf ook niet wachten tot ons kamertje af is. heb vandaag de eerste muur geschilderd. kon echt niet meer wachten. belliebel, gefeliciteerd. meiden even een vraagje aan jullie. mijn kindje is over het algemeen best wel rustig. ik voel hem wel regelmatig bewegen/ schoppen. maar ik kan hem niet echt druk noemen. sommige van jullie zeggen wel eens dat hij of zij heel druk is en de hele dag aanwezig. maar dat heb ik dus niet. zijn er ook meiden met een wat rustiger kindje???
Overdag is mijn kleintje ook erg rustig....De laatste dagen is de kleine vooral 's nachts erg actief. Dan wordt ik er gewoon wakker van. Lijkt net of hij probeert een handje door mijn buik te duwen, je ziet het dan ook helemaal op en neer gaan. Maar overdag, slaapt de kleine vooral geloof ik.....Ik heb erg lang moeten wachten op het moment dat ik de kleine ging voelen. Nu voel ik hem wel erg goed, maar de ene dag meer als de ander.........
Die van mij is soms heel druk maar ik kan hem ook goed een paar daagjes heel zachtjes voelen. Als ik op de bank zit word ie drukker en bv op me werk voel ik hem niet zo heel vaak hoor
@klusser: we hebben 1 wand metallic/zilver geschilderd en de rest die groene kleur die je op de foto ziet... @ninja: super leuk kamertje, mooie kleuren, leuk ingericht ook met al die mandjes in de kast enzo... @evenstar: sterkte met je voetje, ziet er naar uit! @belliebel: mooie dag gehad? Komen er nog wat foto's? @kleintje voelen: ik voel em als ik de hele dag loop op mijn werk bijna niet, maar zodra ik stil zit of lig dan gaat ie behoorlijk tekeer! @goeie echo's: wat fijn weer om te horen! Ik mag morgen weer naar de vk voor een echo om te kijken of ie goed groeit en ligt enzo, heb er erg veel zin in want dan krijgen we weer een plaatje mee plus de beweging kunnen we terug zien op dvd en hopelijk is met mij ook alles goed, bloeddruk etc. Voel me toch wel wat belabberd nadat ik die prik heb gekregen, zal wel een paar dagen aanhouden ben ik bang! Heb me vandaag echt voort moeten slepen op mijn werk, was niet voorruit te branden haha. Manlief staat nu lekker voor me te koken, want daar had ik echt geen puf meer voor... ga nu ook lekker op de bank ploffen met een glaasje sap erbij! Fijne avond allemaal... Liefs, Stephanie
@ ninja leuk kamertje!! @ Hier een drukke beeb ook als ik loop. Soms denk ik weleens: wat doe je toch allemaal daarbinnen hahaha Verder gaat het wel oke, beetje moe. Kleine meid ligt lekker te slapen. En ik ben ff aan het scrappen en tv kijken. Ach ja je moet wat he? Ik loop ook regelmatig de babykamer in hoor, hij is dan nog niet af maar wel grappig om er even in te lopen De wieg staat op mijn slaapkamer, werp daar ook regelmatig een blik op.
Hier "gelukkig" ook een rustig kindje Matthijs was rond deze tijd in de zwangerschap al zo druk dat ik echt blauwe ribben had. Ik zat al erg vroeg thuis wegens rib- en rugklachten. Ons meisje voel ik wel elke dag, maar meestal alleen in de avond als ik op de bank of op bed lig. Ik vind het duws echt heerlijk en hoop dat ze lekker rustig blijft
@ Hallo allemaal. Hier weer terug van weg geweest... @ mooie kinderkamers! @ Sombrero-griepprik toch maar gehaald. Voel me ook moe en lamlendig... Gaat weer over schijnt. hihi @ Kleintje voelen. Vnl in het weekeind of als ik rustig ergens zit te zitten. @ kinderkamer hiero. Verder gegaan met schilderingen. zal ze ff showen. moment
Wat een prachtige kamertjes allemaal!!! Onze kamer is ook zo goed als klaar. Maar we hebben een hele duidelijke kleur voor het geslacht gekozen, en aangezien mijn zus hier wel eens mee leest kan ik helaas geen foto's plaatsen. Vandaag heb ik nog wat boeken met kaarten meegenomen, we hebben er al 6 bekeken. Lastig hoor, trouwkaarten waren we snel over eens, maar deze niet. De troukaarten moesten we nog in elkaar zetten, dat wil ik met geboortekaarten niet doen, veel te veel werk. En onze trouwkaarten waren erg zwaar, dus moesten er overal 2 postzegels op. We zoeken nu mooie, makkelijke en lichte kaarten en niet te duur, hahaha valt nog niet echt mee hahahah. Wel leuk om uit te zoeken. Zwangerschapsgym, ik ben al 3x heen geweest. Ik ben als een na laatste uitgeteld. Het is wel leuk om het erover te hebben en ideen en ervaringen te delen. Vandaag voor het eerst moeten puffen hihihi. Nou doooeeeeg
Dames, Zijn jullie mannen ook zo handig in het onthouden van datums en tijden? Die van mij moet ik elke keer weer zeggen: onthou je goed dat we vandaag of morgen of dan dit en dit hebben. Voorbeeld: morgenochtend om 8.50 uur bij de vk zijn, heb ik em al een paar keer gezegt. Nu had ik het er net nog met em over zegt ie: oooh, ik dacht dat dat 's avonds was! Ja, nou dan kan ik niet mee, want ik moet om 9 uur de winkel openen (op dinsdag en woensdag staat hij tegenwoordig in een ander filiaal hier 8 km. vandaan) en niemand heeft verder de sleutel:S Dus hij kan echt niet mee! Nou jah, vind het voor hem vervelender, we kregen juist weer een echo en die moet ie dan missen... Hopelijk krijg ik een duidelijke foto mee en een leuke beweging op dvd. Nu heb ik mijn schoonmoeder maar gebeld om mee te gaan, die vindt het wel heel leuk Toch weer iemand blij gemaakt... Zo, nu duik ik mijn bedje maar eens in... X
Zo, door de foto's heen... Hebben sommige van jullie ook zo iets van oh oh... ik moet nog zoveel regelen! Arg en het komt allemaal nu opeens zo dicht bij...