Hahah ja hier ook. Ik ben zooo'n zeef ook. Vreselijk. Ik weet de meeste dagen niet eens wat voor dag het is Waarom krijg je een echo? Wij met 32 wk weer, dan doe ik weer mee aan een onderzoek
Hello! Kom even gedag zeggen. Ik heb niet bijgelezen, was 29 pagina's! Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Hier erg druk, chaotisch, tijd om wat meer rust te gaan inbouwen. Veel bekkenpijn en 2x per week fysiotherapie. Ons beebie is lekker druk joh! Zien jullie ook je buik op en neer gaan als hij/zij schopt? Af en toe is het gewoon bizar hoe wild hij beweegt! Dzoewie! Groeten, Suuus
@ Evenstar, AH! mooie stad! ben'k geboren. hihi. Maar da's iets te ver weg nu voor moi. Woon nu in Zuid-Holl. hihi. @ Jodelahiti, Buik op en neer. JA! grappig he? Succes met de heupjes! ken het... @ Ben zoooo moe...
Het was al ffies geleden, maar we hebben eindelijk weer 's een buikfotootje gemaakt. Schrok er zelf een bietje van hahahaha
goedemorgen meiden heb en onwijs leuk weekend gehad dacht dat men zusje haar verjaardag zou vieren bleek het mijn babyshower te zijn barste in tranen was effe emotioneel blij verast natuurlijk had het niet verwacht heb het heel leuk gehad heel wat spelletjes gespeeld en heel veel leuke dingen gehad was een super week. kleine die schopt ook lekker in de avond en in de ochtend als ik opsta heb nu ook wel veel last van mn ribben bij te lang zitten en liggen hoort er allemaal bij denk ik hoe is het hier met jullie
Goeiemorgen dames! Hier een heftig dagje op het werk gehad, Politie en ambulance aan toe...dus nu merk ik het gelijk aan mijn lichaam.. Sem is vandaag dan ook weer een heel daggie naar school toe..Kan ik ff bijkomen en straks met Eva een dutje doen Vanavond dan ook vrij en dan nog 2..hopelijk rustiger.. En ben nog wat dingetjes voor mijn vriend zijn verjaardag aan het regelen vrijdag/zaterdag! Ben weer blij als we het gehad hebben allemaal ! hihi Morgen VK afspraak in de ochtend staan. en vrijdag de pretecho ben zooo benieuwd..weer ff spieken naar ons menneke!
Hoi meiden, ik heb terug gelezen maar niet veel is blijven hangen, sorry! Gisteren naar de verloskundige geweest, moet nóg rustiger aan doen ivm harde buiken en ik heb net urine ingeleverd voor de zekerheid. Moest ik ook een half uur wachten omdat er zeikerds voor me stonden in die rij bij de dokter, grrr! Met me bekken moet ik naar de fysio, geen idee wanneer ik daar tijd voor heb, maar ja... Kleintje gaat goed, ligt nog steeds in stuit maar dat wist ik al! Verder ga ik vanmiddag de M griepprik halen, heb de keuze gemaakt en er valt een last van mijn schouders! Lisette is weer naar school, gelukkig, ik voelde me onderhand en opgehokte kip. Nou ja dat voel ik me nog steeds omdat ik zo weinig kan door die buiken en bekken. Moet zeggen dat ik er ook een beetje depri van begin te worden. En toen had Fred ook nog eens besloten om ontzettend laat van de verjaardag van zijn broertje thuis te komen waardoor hij daar 2 dagen van bij heeft moeten komen, jeetje wat was ik verdrietig op een gegeven moment zeg! Ik wil het huis uit!! Maar ja hij begrijpt het geloof ik niet zo...
@ Hoi hoi @ ego, Zit nog enigszins zielig ziek thuis. Beetje geschilderd op de kinderkamer. En vannacht bagger geslapen. En met een nachtmerrie wakker geworden. Dat mijn moeder dood zou gaan en onze kleine niet zou kennen. Verschrikkelijk.... Werd huilend wakker. Heb ook zo'n last van mijn rug. Echt niet leuk. Van mijn nek naar mijn onderrug. Helemaal vast. lijkt wel. jakker. Verder. Wil (in mijn hoofd) veel dingen doen maar er komt niets uit mijn handen. ook bagger. @ ANgelfire, wat een mooi buikje! En jij schrikken? Als je een buikomtrek van 120 cm hebt... dan schrik je echt. hihi Nee, hoor meis. Jij bent natuurlijk al slank van jezelf. Dan is dit natuurlijk vreemd om bij jezelf te zien. Maar ik vind m heel mooi! @ Bwtje! Wat is er gebeurt op je werk? Hemeltje lief. Klinkt allemaal behoorlijk eng. En morgen vk en vrijdag ECHO! cool! wel sjowen hier he? En je mannetje bijna jarig. Je hebt het maar druk. Heel veel plezier met alles! @ Baby love! OH! wat gaaf! een babyshower! cool! Ik zou ook helemaal in tranen uitbarsten. Wat super lief! Al je vriendinnetjes er bij? En leuke dingetjes gehad? vertel vertel. @ Evenstar, AH! Hagenees! hoe ben je zo verzeild geraakt in het hogenoorden? @ Troeltje, lekker he? Eindelijk een beslissing te hebben genomen. Dat gevoel had ik ook na dat ik die prik gehaald had. En de kleine is lekker levendig in mijn buik. Dus ik neem aan dat alles goed gaat. Even aan manlief zeggen. Luister jij bent dan bij de kids. Ik ga naar mijn vriendin toe. Moet nu naar buiten. Ik wordt gek hier binnen. Zow... Of... Neem zeg, mij mee uit! Zeg ook tegen hem... Regel een oppas of regel dat de kids een weekeindje bij de opa en oma blijven en dat jullie lekker ff een weekeind alleen zijn en lekker romatische dingen kunnen doen? (wil niet zeggen dat dat werkt. hihi. bij mij thuis niet. ik heb namelijk zoooo'n romantisch iemand aan de haak geslagen... NOT!) Hoop dat het verder goed gaat met alle anderen! Knuff!
Goedemorgen Hier net de wijkverpleegkundige op bezoek gehad. En ze is zo trots op me, petje af zei ze!! Over hoe ik verandert ben, in positieve zin en dat ik het zo goed doe wel leuk om te horen... Maar het gaat echt super goed!! Ook met de kleine, en ondanks dat ik een alleenstaande moeder ben!! Ben ik ontzettend trots op mezelf en me meisje en mn ongeboren ventje!! Als het goed is krijg ik deze week uitnodiging vac. MG voor jaylinn, maar weet echt niet meer wat ik moet doen. Aan de ene kant zeg ik nee, maar aan de andere kant... Hebben het er even overgehad, maar blijf het moeilijk vinden. Ook voor mezelf. dus ben weer helemaal in de war... Me meisje heeft weer eens last van dr tandje gehad. Hele rode warme wangen, dr 2de boventandje wil door tandvlees heen zit al een gaatje. Echt zielig. Verder zegd ze de hele dag Mama zow lief, dat doet mijn moederhart echt overlopen.
@ Muur, beterschap meid! Vervelend is dat dat je je ziekjes voelt, komt het van de prik? En ja ik kan natuurlijk van alles regelen, maar het zit zo: deze maanden hebben wij alleen maar verjaardagen elk weekend. Mensen beslissen hun verjaardag vanaf half 9 te vieren, waardoor het voor ons al niet echt mogelijk is om te komen met 2 kinderen, met als resultaat dat Fred gaat en ik niet (ik was ook wat ziekjes dus zo erg vond ik het niet). Dus we hebben eigenlijk helemaal geen tijd om gezellig wat samen te doen. Daarbij is Marcus nog nooit bij iemand wezen logeren, en hij is nogal een moeilijke slaper dus ik breng hem liever ook niet uit te logeren. Ik kan zeggen tegen Fred, jij thuis en ik ga weg, maar we hebben een eigen zaak dus ik zou alleen op de zondag weg kunnen, maar ja dan stuitten we eigenlijk altijd wel weer op iets waardoor ik weer niet weg kan! En ik voelde me eigenlijk ook niet zo lekker het weekend, maar goed een klein wandelingetje of misschien even naar de Praxis om te bedenken hoe en wat voor de babykamer was ook wel even fijn geweest... Ik zie het nog zo gebeuren dat hij 1 week voor de baby komt ineens alles op het laatste moment gaat doen! Nou ja genoeg gezeur hoor vanaf mijn kant! @ Mama, fijn dat je WijkVK zo tevreden was! Zal inderdaad wel een goed gevoel geven!
@ Mama! Joepie goed zo! Leuk dat de wkverpleegkundige zulke complimentjes geeft! Toppie! We wisten hier al dat jij goed bent! hihi. Knuffel! @ Troeltje. Mmmm... klinkt alsof je toch iets moet gaan bedenken om even er uit te zijn. Even iets voor jezelf. Eigen zaak of niet... En je hubbie hoeft toch niet naar ieder feestje te gaan? Als we tijd voor ons nodig hebben hebben wij tijd voor ons nodig... als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ik begrijp het maar al te goed. het is niet zo makkelijk als op schrift... zucht! Maar toch... probeer iets voor jelf te gaan bedenken als is het idd een uurtje. Het klinkt echt alsof je het nodig hebt.
@ ben later terug! Moet nu echt iets gaan doen van mijzelf. Maar ik heb geen zin... arg! @ TRoeltje let op jezelf! was ik vergeten te zeggen. knuffel!
Ja en ik heb het altijd al zo moeilijk in die wintermaanden... zucht... Maar het zal nu al even wat beter zijn omdat Lisette nu naar school is, en niet meer ziek waardoor ik wat meer naar buiten kan en handen vrij heb. Maar ja even alleen tijd is ook wel fijn, zal eens kijken wanneer ik weg kan. A.s. zondag hebben we 1e verjaardag van nichtje dus dan kan het al niet. Nou ja komt wel goed... Dank je in ieder geval voor het luisteren!