Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ja hoor, soms echt meerdere dagen rustig, dan alleen soms kleine bewegingetjes. En af en toe een drukker moment met grootse acrobatische capriolen, maar dat is nu ook alweer een dag of twee/drie geleden...
    Ik merk bij mijzelf dat het heel sterk afhankelijk is van hoeveel ik zelf beweeg. Met zoveel klussen in 't nieuwe huis en een vrijgezellendag met dansen etc. voel ik bijna niets. Maar toen ik zaterdagavond eindelijk even lui ging doen, kreeg ik een showtje. Nu weer minder...

Geen zorgen hoor!
    Maar ik begrijp je wel, want ik heb ook de neiging om er over in te zitten. Gelukkig was de VK bij mijn laatste controle van 9 nov tevreden over de groei!

Liefs,
    Klusser

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

we hebben vanochend ook weer foto's gemaakt:) komt ie :D

3. minimouse

minimouse Niet meer actief

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

27 weekjes alweer vandaag!gaat echt hard!

Voor de rest gaat het hier wel.. moet zo weer even naar therapie..

Zal vanmiddag aan me vriend vragen of hij een buikfoto wilt maken :)

kusjes

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden!

Vici: mooi buikje hoor en leuke foto!

Buddy: ga ik lezen en als ik het evrgeet heel veel plezier met ej baan! laat even weten hoe het was he!

Jo: beterchap!

Boni: mooi buikje hoor!

Guppiekop: beterschap voor je mannetje!

Ninja: knuf! lijkt me inderdaad geen pretje!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama; Als het goed is valt de uitnodiging vandaag in de bus. M<atthijs heeft hem net binnen en "mag" a.s. maandag al :$

Ha, ha, Schatje, handig dat je me even op de hoogte houdt ;) Ik ben dus ook al weer 27 weekjes :)

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Ben je al bij de VK geweest? Hoe was het????

8. mamastarlight

Ninja: leuke kamer! kan het niet goed zien op de fotro maar is de rest van de muur wit? leuk idee.

Knorretje: renie helpt goed en heb je in verschillende smaken. ik heb hetzelfde. de kleine meid zit etegn mijn maag, ribben en blaas aan...

Evenstar: dat schiet lekker op! dikke knuf!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Is er al iets meer bekend over de meeting van de 21ste?

Ik had het laatst ook al gevraagd maar kreeg geen reactie.
    Voor mij ligt het aan een aantal dingen of ik wel of niet kan komen.
    Eigenlijk is het te ver, i.v.m. mijn bekken, de Ikea door of een rondje supermarkt is al genoeg om de volgende dag bijna niet meer te kunnen lopen.
    Daarom is het alleen haalbaar als het dichtbij een parkeergarage is, en dan nog twijfel ik of ik er wel goed aan doe.
    Trein dacht ik eerst, maar goed, dan moet ik overstappen en in Arnhem de grote trappen op.. :(
    Het is dik een uur rijden met de auto voor mij.
    Het id dus nog even goed nadenken of het wel of niet kan, maar ik wil er eigenlijk wel graag bij zijn!
    Is er iets meer info?

10. mamastarlight

Kinderkamwer: IK WIL OOK!!!! :D

Bellie: hoop dat jullie een leuek dag hebben gehad. Klinkt goed in elk geval!

Ladytigger: geen zorgen die kleine bij mij is nu actiever door mama maar evrder overdag ook stil en 's avonds actief.

ik legde vanmorgen mijn hand op me buik en voelde der hartslag!

Bhappy: veel succes met uitzoeken

11. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames ik ben net echt geschrokken! :(

ik ging naar de wc en mijn ontlasting ging heel moeilijk, en half uurtje later moest ik gaan en veegde het met wc papier (sorry)

En ik zag echt helder bloed! ben echt geschrokken, was echt van achteren! maar maak me zorgen, heb dit heel lang niet gehad!

12. mamastarlight

mamammia: hoe was het bij de VK? jammer dat mannetje niet mee kon. heb jij de papieren van de gym binnen? leuk he. helaas dat ik nu niet meer kan...

Muurtje: geweldige kamer! vind het nu ook heel jammer dat ik niet een muurschildering kan maken hoor...*zucht*

Jode: knuf en sterkte!

ik moet met 32 weken weer en cho om de placenta bepaling te zien.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Duster ja ze zei dat ik hem vandaag of anders morgen zou moeten hebben, maar ja wat moet doen... ik weet het niet meer!!

@ Melek vast een aambei, kan ook binnenin zitten en daar komt meestal bloed van als de ontlasting wat moeilijker gaat.

14. mamastarlight

Angelfire: mooi buikje!

Babylove: wat leuk! vriendinnen hebben mij toen ook evrrast. echt heel lief wasd dat.

Bwtje: jouw bericht is niet gerustgevend. alles wel goed?

Troeltje: sterkte en goed luisteren dan he ;)

Muurtje: knuf!

Ik werd vanmorgen in paniek wakkeer dat ik mijn ex in elkaar had geslagen...volede me schuldig voor de kleine meid...*schaam*

Mama: ik vindook dat je er best eens opgewezen mag worden hoe goed je het allemaal doet hoor! knuf!

15. mamastarlight

minimouse: leuke foto's!

16. mamastarlight

Buddy: ik moet om kwart over 4 pas. moeders gaat mee. ben benieuwd en best zenuwachtig zo dom eigenlijk. heb er hoofdpijn van!

melek: heb je geen aambeien meid?

Welke aambeien creme kan je trouwens eht ebste gebruiken nu indioen nodig?

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ja dat weet ik niet :( het doet wel zeer :)

Er zal niks aan de hand zijn toch? meot ik hiervoor gaan bellen??

Owww ben trouwens ook net gebeld dat de kinderwagen binnen is :) yoeppiieee!

en de babykamer komen ze 3 december afleveren! eindelijk beginnen met de babykamer :)

18. mamastarlight

Je kan naar de HA maar je kan ook gewoon een aambeiencreme bij de drogist ahlen even van uit gaande dat dat het is

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Melek; Misschien een ontsteking aan je darmen. Ik heb een chronische ontsteking en heb er vaak last van. Niks ernstigs, maar wel vervelend. Heb je ook pijn? Anders zou ik even de HA bellen

@Buddy; Succes vanmiddag!

20. mamastarlight

Deel Deze Pagina