Hé hallo! Heb vanmiddag vrij, Jasmijn is slecht in orde. Gisteravond rond etenstijd was ze opeens helemaal overstuur, ze bleef maar huilen. Vannacht echt een dramanacht, ze sliep telkens een uurtje of 1,5 en werd dan weer wakker. We hadden het bedje maar bij ons op de kamer gezet en ze heeft ook nog even bij ons in bed gelegen. Papa en mama zijn dus ook niet echt fit.. pff. Ze heeft ook koorts, laatste keer gemeten was 38,8. Dus hou haar goed in de gaten. Maar nu ligt ze weer even lekker te slapen. Ninja, jullie babykamer ziet er ook mooi uit! Knorretje, heb je al een extra kussen geprobeerd tegen het maagzuur, zodat je hoofd iets hoger ligt? Belliebel, nogmaals van harte gefeliciteerd! Ladytijger, hier ook tot nu toe een rustig kindje hoor. Voel hem/haar wel duidelijk maar zeker niet de hele dag aanwezig. ' Trouwens, gisteravond bewoog voor het eerst echt d e hele buik weer mee, leuk om te zien! Bhappy, moeilijk met die geboortekaartjes idd, heb nu maar een paar proefversies via internet aangevraagd van onze favorieten tot nu toe. Mammamia, vervelend dat je man niet meekon naar de VK. Muur, mooie Muurschilderingen en buikfoto. En bij de eerste zs was ik idd veel gestresster met regelen, nu valt dat wel mee (maar heb natuurlijk een boel dingen al in huis van de vorige keer). Angelsfire, mooie buik! En dat schrikken heb ik ook als ik een foto maak haha. Babylove, wat een leuke verrassing! Bwtje, rot zo'n dag op het werk. Doe je het lekker rustig aan vandaag? Troel, dikke knuf voor jou! Vervelend dat je het zo rustig aan moet doen... Mama25, fijn dat de wijkvp zo trots was! Is toch leuk om te horen. En hier ook nog twijfels over de vaccinatie MG. Heb de uitnodiging vandaag binnengekregen, ze zou volgende week dinsdag moeten. Maar eerst eens kijken hoe snel ze nu weer beter is. Minimouse, mooie buik! Ga ff iemand uit bed halen.. ze huilt.
ff snel vanaf werk met een klein vraagje: vanmorgen bij de controle bleek dat de baby in stuit ligt. Maakt dat uit? Ik weet niet meer tot wanneer ze kunnen draaien. Voorlopig wel toch? @Melek: je hoeft echt niet te bellen als dit 1 of 2 keer gebeurt. Als het echt 'van achteren' was, dan heeft het sowieso niks met de baby te maken. Vast een aambei. Lastig maar onschuldig.
Melek ik denk ook dat het aambeien zijn. Dit komt vaker voor tijdens de zwangerschp. Ik heb er ook een klein beetje last van. Niet dat ze bloeden gelukkig. Ik zou toch wel even een afspraak maken bij de dokter of even de vk bellen om te vragen of je hiervoor wel zalf mag smeren. Heb hiervoor ook al eens gekeken, maar kon niet heel duidelijk een antwoord vinden op internet. Het kan trouwens geen kwaad voor de kleine. Wat je kunt doen om je ontlasting beter te laten verlopen is activia proberen van danone. Hierdoor zou de stoelgang beter moeten gaan verlopen na 14 dagen. Hier druk druk druk op het werk. Nog 2 dagen werken en dan alweer weekend. Ben blij als deze week erop zit. Vannacht slecht geslapen. Denk door alle indrukken van gister dat ik gewoon erg slecht in slaap kon komen. Hoor ik rond kwart voor 7 een bonk van beneden komen. Ik eruit gegaan (moest toch wakker worden want mijn wekker zou bijna afgaan) hadden me katten een vaas opgegooid, opzich niet zo heel erg, maar dit keer was het water over mijn laptop gegaan (die ik echt nooit op tafel laat staan). Had echt even de zijk erin vanmorgen. Gelukkig heeft me mannetje er even naar gegeken en hij doet het wonder boven wonder nog. Gaat de laptop alsnog kuren vertonen, dan ben ik er dubbel voor verzekerd want hij is nog voor 12 maanden verzekerd van de aankoopgarantie en anders bij interpolis. Lang leven de verzekeringen hihi. Ga weer even verder met mijn werkzaamheden. Nog een uurtje en een kwartier werken en dan lekker naar huis. Foto's van geregistreerd partnerschap komen er ook aan. Hoop dat mijn zus vanmiddag al wat foto's heeft opgestuurd.
Trouwens allemaal bedankt voor de felicitaties. Was het even vergeten, mijn hersens werken ook niet heel goed momenteel hihi.
@Angelsfire; Volgens mij willen ze graag dat de kindjes met de 34 weken "goed liggen". Matthijs is vorige keer ook pas met de 34 weken gedraaid
@ bsb de muur achter de comode is een lime groene baan van boven na beneden net zo groot als de comode en de rest van de muur is wit. De andere kant van de kamer is auqablauw en de rest van de muren gewoon wit. Zondag komt me schoonmoeder de kamer afmaken gordijnen hangen enz dan zien jullie het resultaat hihi. Zo effe de zorgverzekering omgezet naar een gezinnen av. Kost wel meer in de maand maar dat halen we er dik uit. Zo nu effe na de stad me foon ophalen want die was stuk mis dat ding wel hoor haha
hallo allemaal hoe is het hier?? Hier gaat het ok. Gister mex.griepprik gehad. Beetje last van de arm. Verder nergens last van. Verder vandaag jarig, alweer 28 jaar geworden en 27 weekjes zwanger alweer. Het schiet al lekker op. Zal vanavond ook eens een buikfoto maken. Is dan de 1e. Mijn buik schoot niet op, maar heb volgens mij echt ineens een groeispurt gehad
fm van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele mooie jaren toegewenst. meiden bedankt voor het reageren op mijn geplaatste berichtje. ik ben weer wat gerustgesteld. het is wel fijn om te weten dat niet iedereen een druk kindje in de buik heeft. muurtje, je schilderingen zijn echt mooi geworden. angelfire, jouw buikje groeit ook goed zeg. melek, zoals je het beschrijft denk ik dat je aambeien heb. dat is ook een echte zwangerschapskwaal.
Voor de aambeien, bij mij hielp sperti wel goed, daar heb je ook een dingetje bij zodat je het van binnen aan kan brengen (sorry voor het onsmakelijke ) @ Angelsfire, stuiters kunnen nog uit zichzelf draaien tot aan de geboorte! Maar in principe houden ze stuiters wel vanaf een week of 33 in de gaten en niet eerder dan 36 weken gaan de een draaipoging doen (mits je dit zelf wil). Eerder heeft geen zin omdat ze dan toch nog draaien. Hier trouwens ook een die in stuit ligt (lijkt d'r zussie wel )! @ Belliebel, gefeliciteerd met je geregistreerd partnerschap! Mijn kat gooit trouwens ook altijd vazen om! @ FM, gefeliciteerd met je verjaardag! @ Ladytijger, het ligt er ook een beetje aan waar je placenta ligt! En heb je dit bericht gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/174661-bizar-pas-bevalling-weten-zwanger-bent.html Meid heeft nooit echt duidelijk wat gevoeld lijkt me...?! Hier vandaag de griepprik gehaald, ben blij dat ik hem gehaald heb! Uitnodiging heb ik nog niet gezien, maar ben ook nog niet in onze postvak geweest, dus misschien neemt Fred hem vanavond mee! Sta ik trouwens bij de school van Lisette te wachten komt Fred ineens aanrijden , hij was thuis geweest en had boodschappen gedaan (ik ook vlak daarvoor hahaha) en hij had gekookt! Nou dat vind ik wel weer heel erg lief van hem Maakt het wel weer een beetje goed dat ik een beetje verdrietig was!
Stond trouwens een man te prediken bij de HA dat ze de mensen expres ziek maken zodat ze weer het eerste nieuwe medicijn uitgevonden hadden. En tegen Marcus dat hij toch die prik niet ging halen, al die rotzooi in zijn lijf... Naja beetje vreemde vent, heb Marcus dus maar even weggedraaid!
Ik reageer hier even snel op, voor de meeting heb ik tot nu toe 1 pb'tje gehad van hier die wel mee wilde..de rest kan ook niet.. Dus ik denk dat we maar een baby meeting moeten doen ofzo ? haha mochten mensen dit dan leuk vinden.. Maar ik denk dat er nu zo geen meeting in zit.. Of in ons verlof nog.maar ja of mensen dit dan nog zien zitten? Ik kan zelf nu uiteindelijk ook niet meer op die datum haha veel te druk!
Ik denk inderdaad dan een baby meeting, want dan zijn we als het goed is allemaal wel weer bekkenklacht vrij en kunnen we gelijk onze wondertjes showen!
Dit komt door de grote boodschap die moeilijk ging.. daardoor springt er gauw een vaatje en kun je dus ook helder bloed hebben. Zolang het bloed niet veel is en blijft komen is er nog niets aan de hand...hou dit even in de gaten anders kun je altijd nog aan de bel trekken Maar bij grote boodschappen en sex etc. kun je nu eenmaal bloed verliezen..
Ow ja misschien heb ik het er verkeerd neergezet haha was ook moe! Maar het was niet voor mij he..een client op het werk was de ambulance voor..vind het wel vervelend want ik moet alleen met inval werken en dan komt wel veel op mij neer..en we moesten haar van stoel op de grond leggen..en meestal zijn tippeldames heel licht maar deze helaas dus niet dit was er eentje met overgewicht...had door alles vanochtend ook flinke spierpijn..doe het nu ook ff rustig aan.. Maar uiteindelijk is het allemaal goedgekomen, maar ja dit soort dingen gebeuren vaak als ik net die avond moet werken haha Ennuh ik reageer nog een keer rustig op je pb tje he!! Neem daar ff de tijd voor niet dat ik het vergeet ofzo
hier ook wij mogen hem 5 dec. ophalen haha de wagen dus..wat een datum he gelijk een groot kado voor de kleine lol maar ja het is op een zaterdag dus ja... Als je aambeien hebt dan zal je bij afvegen ook bloed blijven houden en ook veel last van jeuk hebben heb je dit? Dan ff een zalfje halen hiervoor dit komt ook vaker voor bij zwangere vrouwen ivm moeilijke stoelgang..
Tjeempie, wat een spectaculair werk heb jij! Ik denk dat ik de hele avond vol adrenaline zou staan! Ben wel een beetje een sensatiezoeker *schaam*. Maar inderdaad oppassen hoor met tillen van mensen!
ja hier ook ziekenboegjes allemaal Eva ook niet slapen hoor bij ons gelegen snot verkouden beetje overgegeven ook een keer..nu weer aan de betere hand maar duurde wel ff..verder wel ok aanwezig. Sem ook oorontsteking gehad 1 avond zette het ineens op en de dag erna weer helemaal beter! Beterschap en hou het goed in de gaten he!