Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ben benieuwd naar de foto's en feli nog he!!!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wordt even tussen neus en lippen door opgeschreven vandaag ben ik jarig hahaha

FELI!! :D

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik vind dat altijd rare verhalen! maar goed het zal best kunnen hier ook spastische darmen maar wat mijn kind idd doet nou dat krijgen de darmen niet voor elkaar haha soms doet het zo'n pijn dat ik me zelfs even niet kan bewegen, laatst nog kon ik me niet aankleden haha
    Maar wees gezegend dan wordt het misschien een rustige beeb ook hahaha

Maar wat lief van je ventje zeg!

hier nog geen draaiers gehad, ze vinden het blijkbaar fijn met hun hoofdje daar beneden hahaha

Buddy doe je zelf ook een btje rustig aan? ;) is moeilijk he :p ik weet het..krijg ook niets anders te horen..maar ik ga ook door totdat mijn lichaam echt me tot halt roept..ook niet zo goed he..

hier geen Mex prik blijf er ook bij denk ik morgen VK afspraak wil ik het er nog ff over hebben..als ik de griep krijg geef ik ook anti stoffen door en ik kan me nu ook laten behandelen..collega heeft hem misschien nu toen schrok ik wel ff zij heeft ook 2 kids..en is coach bij ons dus ziet veel vrouwen..Nou we zien wel..

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja ik heb normaal ook liever zo'n avond dan een avond met niets..mooie balans er tussen maar met zwangerschap moet ik steeds in de gaten houden dat ik die buik heb...maar dat weet iedereen ook..toen de POV er was heb ik het ook overgedragen dat zij verder maar moesten tillen..

Maar toen ze de aanval kreeg was ze zo aan het bonken met haar hoofd dan is een ijzeren stoel niet fijn..en ze zakte steeds meer onderuit..dus om het ergere te voorkomen haar naar de grond begeleid..maar ja iemand in een toeval zeg maar gaat niet rustig mee naar de grond he hahaha
    Dus dat is dan funest voor je rug ja!

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Buddy, ik ben erg geschrokken toen Lisette zo ziek was. Dacht op een zeker moment wel dat zij de M griep had, en ik heb al lichte bronchitis (en momenteel last bij ademhalen) en toen heb ik wel besloten hem te halen. Als er iets met mij zou gebeuren dan blijven er 2 kids en een man achter, en dat vind ik een heel naar idee!
    Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk! Ik wilde hem eerst ook niet laten zetten hoor!
    Kindjes krijgen ook de vaccinatie omdat ik het wel een beetje eng vind zo klein, Lisette heeft nu al niet zo'n geweldige weerstand en Marcus is nog zo klein :(
    De juf vertelde dat er vorige week maar 5 kindjes in de klas waren, dus de griep heerst wel op school!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo weer even genoeg bwtje? hahaha

Ik ga ff foto's op de comp. zetten en hier weer ff een buikfoto spammen :D

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Belliebel! gister vergeten te feliciteren! Alsnog van harte!! Dikke knuffel!

@ FMama! Jij gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een prachtige leeftijd! Geniet er maar van voor je het weet ben je de 30 voorbij. (Maar dan is het nog genieten hoor. hihi. Ik vermaak mij meestal kostelijk. hihi.)

@ Troeltje eh... wat wilde ik nou zeggen? Eh...Oh ja! Collega van mij kreeg een telefoontje... dat hij oom was geworden. HE?!? Wat? Wie was er dan zwanger? Nou, zijn nichtje ging met buikpijn naar het ziekenhuis...en beviel daar van een gezonde dochter... Serieus! Is stond er naast toen hij het telefoontje kreeg. Echt bizar! Ik geloofde eerst dat soort verhalen niet. Maar het blijkt dus echt zo te kunnen. Ik blijf het raar vinden....

En je hebt groot gelijk om Marcus bij die mafkees weg te halen. Waarom hebben de HA-ass er niets aan gedaan? Ook vreemd. Ze kunnen die man toch vriendelijk verzoeken om het pand te verlaten? Hij zaait onrust...

Oh ja! Hallo ik ben er weer ff. Ik ben de hele tijd in de kinderkamer bezig geweest. Heb lamme armen van het schilderen. hihi. Maar Poekie en Arlene zijn nu echt af. Nu het groene streepje nog echt netjes maken en dan kan het bedje op zijn plaats! En dan ga ik de meubels eens echt goed schoon maken en dan de kleertjes wassen en sorteren... Leuk leuk leuk. En natuurlijk kijken wat we echt nog nodig hebben. Ik zou het nu namelijk echt niet weten. hihi.

Oh! en ik heb nog wat bedacht.. omdat ik niets van beddegoed kan vinden van Garfield. Ga ik zelf op witte lakentjes Garfield ans friends tekenen... Ik zie het al helemaal voor mij. Ik hoop dat het gaat lukken. Namelijk nog nooit gedaan... Spannend

@ Bwtje, oehhhh spannend een buikfoto! Leuk leuk leuk! :)

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja dat zou ik ook hebben hoor! en als je zelf al iets hebt al helemaal!! vooral met de luchtwegen!
    Groot gelijk, maar hier heb ik dit niet..dus daarom ben ik de enige niet..heb ook nog geen oproep gehad hoor..
    Dames hier natuurlijk wel vind het alleen raar want het heerst nu..en de prik moet nog komen en dan 3 weken later de vervolg prik pas..typisch weer zo'n hollandse achteraf regel...dus ik denk dat het voor veel te laat is dan..maar goed ik ben ook blij als het voorbij is hoor! vind het maar niets..ventje laat zich ook enten ivm werk en kids hier..

En je moet sowieso doen waar je je goed bij voelt!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje muurtje jij blijft maar crea aan de gang he hahaha!!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja dat is echt vreemd, maar ik dacht al als je niet weet dat je zwanger bent dan link je die ploppen in je buik misschien ook niet echt aan een baby?! Zou me er niks bij voor kunnen stellen trouwens want ik word in elkaar gerammelt af en toe, vooral mijn blaas is de pineut :)

En die man stond niet in het gebouw, maar ervoor! Dus ja daar kunnen ze niet zoveel aan doen, mensen negeerden hem ook hoor, mafkees!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Wow, ok prettig om te weten... maar 5 kinderen!?! Tja, bij ons op school heerst hij ook... Zucht.
    Ik heb m ook gehaald. En ben idd niet zo lekker geweest van de prik. Maar nu gaat het weer. Ik kan morgen weer met frisse tegenzin aan het werk. hihi..

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja inderdaad weer zo'n achterafje, dat vind ik ook wel hoor! Maar wie weet wat die griep in de vervolg maanden gaat doen, dan ben je blij dat je kleintjes ingeent zijn!

Maarre wij gaan eten hier, lekkere macaroni alla Fred!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh iemand vroeg van de week wat ik voor een beroep heb. Nou ik ben officieel tekendocent. hihi. Dus het crea bea verhaal hangt er wel in bij mij. hihi

Ben ook van plan om echt het schilderen weer op te gaan pakken. Ik ga hulp krijgen bij het inrichten van mijn atelier van een tante van mijn manlief. Zij is echt kunstenares. Zo super lief! Ik heb er helemaal zin in. Wil weer doeken maken en verkopen. Lijkt me helemaal geweldig.

Zw verlof here I come!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Uitje, nou de 21e kan ik idd niet. Maar ik vind het wel een leuk idee om in de kerstvakantie of er na nog af te spreken. Ik heb nog niets gepland staan dus kom maar op met een datum!

En als er liefhebbers zijn. Vrijdag avond om 20.00 uur treed een vriend met zijn band op in Speakers te Delft. Dus wees welkom. Ik ben die bolle met d'r vlindertruitje aan. hihi
    Ambacht

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Hier heb nog niet gekeken in de brievenbus of ik die vac. uitnodiging voor jaylinn al heb, geen zin om naar beneden te gaan... Twijfel ook enorm of ik het wel of niet moet doen, voor mezelf idem dito... ik weet het niet meer!!
    Verder een huilend, hangerig meisje! Ze heeft vanmiddag niet veel geslapen en is dus nu vervelend... Denk ook dat ze zo maar gewoon naar bed gaat, want dit is niet te doen zo... Echt zo zielig, maar ze wil echt helemaal niks :(

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ok voor het eerst met de billen bloot hahaha
    nee alleen de buik bloot ;)
    en pyjama nog aan hoor :D

Toen mijn vriend hem gemaakt had vroeg ik gelijk is dat mijn buik? :$
    haha

Bekijk bijlage 29340

26 weekjes zwanger!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bwtje! Wat een geweldige buik! Wat mooi!

@ Mama25, oh... zielig voor Jaylinn en... voor jou natuurlijk. Hoop dat ze zich snel beter voelt!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muurtje ja was echt heel zielig, heb dr net een flesje gegeven, en toen vielen dr oogjes al dicht, ze ligt nu in bed.

@ Mooie buik hoor!!

Ik zal morgen ook weer ff nieuwe foto maken, is alweer 3 weken geleden :O

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mama schaam je! hihi, Wij willen buiken zien!

@ Ik ga nog even spul bij elkaar verzamelen voor aan een lakentje te beginnen... spannend...

Whahah, zit hier gewoon trouwens in het pikkedonker te tikken op de computer... Ik kan het blijkbaar wel goed in het donker typen. hihi.
    Ik ga ook maar wat liggies aan doen. Wel zo gezellig. He! Misschien ook een kaarsje. Daar vind ik het wel weer eens tijd voor worden. Zo gezellig en romantisch...

Deel Deze Pagina