hahah ja erg he!! Zat net toevallig even te kijken naar mijn laatste buikfoto en dat was met 23 weken, oopsss!!
Me meisje liep vandaag een paar stapjes achter dr loopkarretje En daarna wou ze erin gaan zitten, dus heeft mama maar ff geholpen
AHHHH gossie! wat een scheetje is het toch! ik blijf er bij! En... kan dit op een lakentje voor mijn kleine meisje?
@ Bleeegh! Ik dacht dat ik zo kon gaan tekenen maar ik blijk de hydrofiel luiers en het lakentje (ik dacht dat ik er meer dan 1 had. ARG! die moet ik dus in ieder geval nog gaan kopen) eerst te moeten wassen... Dus vandaag niet meer tekenen. helaas...
@ Ego berichtje... arg, ik dacht ik ga gewoon toch tekenen op zo'n hydrofiel ding. Maar nu moet ik met de lichtbak gaan sjouwen... omdat ik het niet meer kan zien. ships. Volgende keer beter. Ik maak wel weer foto's als t is gelukt.
@ ik zit hier zoooo gezellig tegen mijzelf te kletsen. hihi. Iedereen lekker slim en aan het koken geslagen of al lekker aan het eten? Hoe dan ook smakelijk eten! Knuffel!
Ik ga mijn spul weer opruimen en ik ga ook aan de kook. We krijgen een vriend op bezoek. Gezellie! Dag allemaal een fijne avond toegewenst!
Gezellig hoor zo'n gesprek tussen muurtje en muurtje hhah Balen zeg, dat je niet kunt tekenen!! Komt vast wel goed Ik ff tv kijken en dan ff kerstkaarten maken whaha. Eetse voor de mensen die nog gaan eten
Nou, Mama en Muur zijn dus ff lekker weg. hihi. Mama eet ze! Doegie! Tot de volgende keer! Dag allemaal!
Zwaaiii... wij moeten ook nog eten, ben pas net uit werk. Lief staat nu soep te maken, ik moet weer even met het beentje omhoog. Ben heel blij uit werk gekomen, want mijn begeleider deelde mij vandaag zomaar uit het niets mee dat hij erg tevreden over me is en veel toekomst in mijn werk ziet. OMG!
hey meiden, Boni: knuf voor ej meisje en voor jouw! Angelfire: ik ben vanmiddag geweest en deze kleine ligt ook in stuit. ik moet volgende keer nog met 32 weken naar het echobureau vanwege de placenta en dan hoor ik verder hoe en wat.
ninja: leuk kamertje dus! Futuremama: gefeliciteerd van ons! Babymeeting lijkt me erg leuk. ik kan het nu namelijk financieel en enotioneel even niet op brengen een meeting. niet dat jullie het daarom moeten laten uiteraard!
zo weer bij! Bij de VK was alles goed. een super leuk gesprek gehad. Het was dezelfde als die mijn schoonzusje en broertje en vorig jaar hebben gehad en ze wist eht allemaal nog precies. We hebben echt alles besproken en ik heb tips en advies gekregen. Mijn bloeddruk was weer heel netjes in tegenstelling tot iets te bhoog vorige keer namelijk 120/80. En ik was aangekomen!!! echt erg gewoon 81 kilo!!! oeps! ben wel een emotinele eter dus wie weet...gaat er straks wel weer af Met de kleine gaat alles ook super! groeit goed maar si eeen kleintje zo als ik al dacht. Nu is mijn buik opgemeten voor 25 cm. (als ik het goed onthouden heb...). momenteel ligt ze in stuit maar omdat mijn baarmoeder ver naar achter ligt en de placenta op de 20 weken echo ervoor lag, moet ik met 32 weken toch nog eene cho laten maken. Dan weten we dus meer. Hartje klopte goed. 140 slagen per minuut. Dus hier een hele tevreden, gerustgestelde mama!
Evenstar, kijk dat is nou eens leuk om te horen! Hoop voor je dat je lekker aan het werk kan blijven daar straks! BSB, fijn dat alles goed is met je kleine! Hier ook een stuitertje hoor Ach het kan nog alle kanten op, en inderdaad als je met 32 weken een echo krijgt heb je wat dat betreft wel zekerheid.