Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ hier de uitnodiging voor vac. mg voor jaylinn gehad. En ze 'moet/mag' dinsdag al de eerste. En ik weet het nog steeds niet :( Wel of niet.... moeilijk moeilijk moeilijk!!
    Morgen weer naar de vk en ga toch maar weer even vragen hoe zij erover denkt.
    Hoorde ook dat de bijwerkingen erg meevielen, maar ja tis en blijft een lastige keuze.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ja lastig he... neem je hem zelf? Dan kan jij haar iig niet besmetten... maar ja als ze naar een kdv gaat ofzo (weet ik niet?) dan heeft ze het hoe dan ook zo te pakken. Aan de ene kant is het 'maar' een griep. Aan de andere kant is het wel een griep die voor sommige groepen juist wat aggressiever lijkt. Lastig!!! Sterkte met de beslissing meid!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja idd lastig. Ze gaat niet naar kdv want ik ben thuis. En of ik hem zelf neem... weet ik ook niet meer! Aan de ene kant als ik hem Jaylinn geef moet ik hem ook nemen, denk ik dan. Aan de andere kant is het idd maar een griep, alleen deze griep werkt heftiger op je longen (volgens wijkverpl) dus tja... moeilijk moeilijk moeilijk!

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

zo heerlijk maar alles is geregeld! zo even broodje eten en een uurtje liggen. wisten julleid at je 2 uurtjes moet rusten op eend ag?! kom ik normaal echt nooit aan! maar goed meoders was mee dus nu moet ik hahaha

tot later!

5. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

heb het momenteel heel druk op mn werk dus kben weinig hier. Over 5 weken zal ik hier wel weer wat meer rondhangen; dan is het kerstvakanatie en aansluitend begint mn verlof! Yeah!

Vinden jullie het ook ineens zo snel gaan?
    Hier is alles prima, bloeddruk blijft controleerbaar en ik voel me goed; kben stiekem wel al aan het aftellen tot de kerstvakantie:)

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, en tot later!

Groet,
    Liedel

6. minimouse

minimouse Niet meer actief

bah, ik voel me zo ellendig vandaag:( het is kl*te weer hier en ik heb overal moeite mee om iets te doen.. eten smaakte me ook niet lekker.. ga zo maar ff liggen denk ik.. misschien knap ik dan wat op..

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Beterschap minimouse. Hier is het helaas ook rotweer.

8. minimouse

minimouse Niet meer actief

thanks belliebel :)

zo heb ff geslapen. en moet zeggen dat ik wel wat ben opgeknapt. alleen zou zo weer onder de wol willen kruipen! hihi maar helaas moet ik zo werken.. gelukkig is het toch niet druk dus hoop dat ik rond half 9, 9 uur weer lekker thuis ben! wie zou er met dit weer uit eten gaan..?? ze bestellen maar een pizza ofzo die thuis bezorgd word! haha

9. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

hier tussen de middag naar de ha geweest die zei dat buiten fysio niks te doen is aan mijn bekken en dat ik niet kan slapen erg lastig en vervelend maar hij hoopte dat oefeningen gingen helpen die ik dan zou krijgen.

De mg is idd heel heftig bij kinderen mijn nichtje van 4 heeft hem die had zulke hoge koorst dat ze dingen zag die er niet waren mijn zus heeft vannacht nog de huisartsenpost gebeld ze moest echt gaan afkoelen anders zou ze opgenomen worden ook was ze heel benauwd en kortademig hoofdpijn enz. hoop voor haar dat ze snel opknapt.

Hier heb ik gisteren voor Elise de oproep gekregen voor de prik volgende week dond. Wij doen het wel ik ga hem zelf morgen halen

Verder gaat het hier wel nog steeds wel harde buiken enz maar goed zou wel blijven zo tot de bevalling

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemiddag meiden,

@ Foto's:
    Mooie buiken en kamertjes gezien.........Top!

@ Mex.griep:
    Ik laat me niet inenten....Vandaag nog eens met vk over gehad. En wat je ook besluit te doen, het is altijd goed.........Bij mij op school (ben leerkracht groep 3) is er nog geen 1 kind met mex.griep (500 leerlingen).....wel heerst er een "gewone" griep.....Advies aan ouders: als je kind ook maar iets mankeert, thuishouden....Dit werkt tot nu toe erg goed.......We zullen zien, je krijgt het toch wel als je er vatbaar voor bent.....

@ Zwangerschapsyoga:
    Volgende week alweer laatste keer.......Heb er echt wel wat aan gehad. Vind het vooral fijn om 1x per week volledig even een uur te besteden aan het contact maken met je kindje. Even ontspannen (dat kan ik wel gebruiken).....Vind het jammer, dat het volgende keer de laatste keer is.......

@ Verjaardagen:
    Meiden, alsnog van harte gefeliciteerd!!!

@ Meeting:
    Leuk toch, ergens in maart ofzo....Dan is iedereen bevallen. Ben wel benieuwd hoe alle kleintjes eruit zullen zien!!!

@ Bsb:
    Heb je voor mij nog effe je bankgegevens....Had het een paar dagen geleden ook al gevraagd. Ik ben 1 van die suffe meiden, die vergeten is het geld over te maken.........schaam schaam!

@ Melek:
    Dikke kans dat je een aambei hebt, je kan bij de drogist Sperti halen (heb ik net ook ff gedaan, heb er dus ook sinds een paar dagen last van)....Dit mag je gewoon gebruiken als je zwanger bent, en het schijnt enorm te helpen.......Dus niet geschoten is altijd mis!

@ Maagzuur:
    Ben aan de Rennies.......Dit helpt wel iets....Maar bedankt voor de tips meiden. Heb idd nu ook een een kussen wat hoger voor een andere houding, en vanillevla helpt ook echt!!!

@ Verloskundige:
    Net even geweest. Heb een zwangerschap volgens het boekje......Bloeddruk prima (110/75), gewicht (+4), hartslag kleine (150), en ijzergehalte laten testen ivm moeheid (7.6)....Oftewel alles is keurig......Kleintje lag ook mooi hoog......dus ik ben uitermate tevreden.......Toch altijd fijn een goede bevestiging!

Hoest verder met iedereen???

11. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Oja,

Ik had ergens gelezen dat speculaaskruiden en kaneel niet goed zijn voor de beeb.....Aangezien de sinterklaastijd aangebroken is toch maar ff nagevraagd bij vk aangezien ik verslaafd ben aan kruidnoten (vooral die met chocolade eromheen).........Volgens de vk kan het niet kwaad zolang je het met mate doet (maar dat is met alles)....Zolang jij geen pure kaneel of speculaaskruiden tot je neemt is er niks aan de hand......Ben toch gerustgesteld en meteen net maar een zak kruidnoten met chocolade opengetrokken.........mmmmmm!!!

Ps, hebben jullie ineens ook zo'n last van vreetbuien? Bij mij begint dat nu sinds vorige week echt te komen, niet normaal. Gewoon eten hoef ik niet tot nauwelijks.......een uur later vreet ik alles wat los en vast zit....Als het vooral maar zoet is en lekker slecht!!! hihi! Herkenbaar???

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey knorretje.

Hier gaat alles wel goed(ik heb echt hele grote letters op me scherm weet iemand hoe je die wegkrijgt haha)

Ja van die vreetbuien heb ik ook hoor. Gewoon eten kan ik niet naar binnen krijgen maar snoep gaat er wel in hoor haha en normaal snoep ik echt haast nooit.

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Erg is dat he!.....

Maar ja, hoort erbij....De vk zei ook dat ik me er maar aan moest toegeven....Qua gewicht zat ik nog zo ontzettend netjes, dat ik het me gerust kan permiteren.....Ook al kon ik het me niet permiteren, als ik vreetzin heb, heb ik die.........Niemand houdt me dan tegen, hahaha!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha ik ben wel bang om toe te geven aan me vreetbuien dadelijk komt er een hele grote baby uit haha.
    Kan het eigenlijk kwaad als je veel snoept enz? Of is het alleen voor je eigen gewicht dat je aankomt ofzo

15. mamastarlight

knorretje: ik pb je ;)

ik ben helemaal happy! heb me gisteren eengemeld voor zwangerschapsyoga en kan volgende week al komen!

kraamzorg is omgezet. is wel een particuliere organisatie maar de Menzis dekt 80% dus si best et doen.

Ik heb de gemeente omgezet.

Heb de dokter voor mij en de kleine meid omgezet.

huisjes gekeken en gereageerd

dus alles helemaal goed :D

en net even braaf 2 uurtjes gelegen

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx voor je pb.....Ennnuhhhh you rock girl!!! Je hebt weer een hoop bereikt vandaag!!!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Volgens mij komt je vooral zelf erg aan...........de baby zal er misschien wel iets van meekrijgen....aan de andere kant......de baby drinkt alleen maar vruchtwater....Die kruidnoten komen echt niet in het vruchtwater terecht......hihi.....mmm, ik weet het ook niet.....Ik hou het er voorlopig maar op dat je er vooral zelf last van kan krijgen qua gewichtstoename.....

18. mamastarlight

:D zo ga even wat afmaken en dan lekker op de bank

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo, ik ga even mijn oogjes dichtdoen.....Hou ze bijna niet meer open!

Pffff, wat kan een mens moe zijn!

Fijne avond meiden........!!!

Liefs Martine aka Knorretje84

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    @bsb helemaal goed bezig zeg.. complimenten dat je zo sterk overkomt vind ik. Ik weet zeker dat alles goedkomt.

@moeheid vreselijk he rond 16 uur ben ik echt op gewoon. Gek genoeg neem ik nooit de tijd voor mezelf om effe te gaan liggen.

zo me gehaktballen staan op dadelijk nog effe aardappeltjes bakken en spinazie warm maken en dan is het wachten op me vriendje tot ie thuiskomt.

Deel Deze Pagina