Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

En dan nog een leuke foto van me meisje :D

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Och tis ook zo'n ongelooflijk leuk kindje!!!

3. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    he das grappig mama 25 Elise heeft precies het zelfde shirt van de prenetal en je buik groeid ook wel hard

Heb hier nog een leuke foto van zondag de intocht van sinterklaas

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Mir leuke foto ;) Ja leuk shirt, vond hem zo leuk!!
    Heb denk ik groeispurtje gemaakt :) haha

Ga nu naar de vk tot straks!

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden!

Mooie foto's mama!

6. mamastarlight

Evenstar: even rustig aan dus. Knuf!

Bellie: dank ej en jij een knuf!

Troeltje: knuf, moeilijkhoor, maar ik heb geleerd dat je ook ouders wel eens de waarheid mag zeggen ;)

Melek: veel plezier vandaag en veel succes morgen!

7. mamastarlight

klusser: knuf!

Troeltje: wil je mij een plezier doen en geen beestjes van marktplaats afhalen....ik heb trouwens nog een kat in de aanbieding. Gratis en mijn broertje heeft twee poezen eventueel.

half 5: ik wordt tegenwoordig elke dag rond die tijd wakkeer. ga bijna denekn dat het voortekenen zijn of zo hahaha :D

8. mamastarlight

weer leuke foto's meiden!

Iedereen die slecht geslapen heeft een dikke knuf!

9. mamastarlight

ao ik ga nog even wat dingen regelen en dan vanmiddag even met moeders naar de stad. even de prenataldoos halen ect.

nu eerst even de UVW zijn hoofd inslaan!!!!

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    hmm, berichtjes omgedraaid! *edit*

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoi allemaal!

Erg leuke foto's! Van de echo van mamamia, jullie kindjes.... leuk hoor!

Evenstar voel je je al beter? Genoeg rusten he!

Mir, succes bij de fysio, ik hoop dat het helpt.
    Ik ben gisteren nog met spoed gegaan omdat ik niet meer kon lopen... !!!
    Ik lag te huilen van de pijn en van frustratie.
    Ik kán en wil helemaal niet liggen overdag!!! Zoveel te doen!!!
    Bah.... maar ja. Als mijn benen het niet doen dan houdt het op he? Dan kun je nog zoveel willen of niet willen.

Ik hoop maar dat het niet erger wordt. Nu kan ik nog steeds 10 min. lopen voordat mijn si gewricht het begeeft.
    Dan moet ik liggen en na een half uuur kan ik weer 10 min. iets doen.
    Bizar.
    Klote, als zo de laatste 3 maanden moeten gaan... grr!

Verder alles oké met iedereen?
    Bsb, lekker aan het regelen?
    Muurtje, je man weer een beetje relaxed? Die van mij had het in het begin ook... ik gaf hem de site IkVader | Het avontuur van je leven | Vader worden | Vader zijn

Bekkenbodemspieren oefenen:
    (op een site gevonden)

De makkelijkste manier om de juiste spier te vinden is als volgt: onderbreek de urinestraal tijdens het plassen. De spier die je hiervoor gebruikt is de pucococcygeus. Dit is de spier die je gaat trainen. Het op deze manier onderbreken van de urinestraal is handig om de juiste spier te vinden, maar is geen manier om te trainen.
    Andere manieren om de spier te herkennen. Als je probeert een windje tegen te houden, span je ook deze spier. Ook bij het spannen ven je vagina (de spieren) gebeurt met de pucococcygeus.
    Aan de laatste kan de volgende oefening worden ontleend. Stop 1 vinger in je vagina en span je vagina daar om heen. Probeer het spannen en ontspannen onder controle te krijgen.

Het is belangrijk dat je tijdens de oefeningen alleen je bodembekkenspieren gebruikt. Ontspan de spieren tijdens het inademen en span ze tijdens het uitademen. Let op dat je de spieren span en ontspant zonder daarbij je been-, bil- of buikspieren te gebruiken.
    De oefeningen kunnen staand, liggend of zittend gedaan worden. Probeer hierin te varieren.
    Doe de oefeingen twee keer per dag. Begin met de spieren 15 tot 20 keer aan te spannen, houdt de spanning ongeveer een seconde vast. Op dit langzaam op tot 75 tot 100 keer.
    Als je het bovenstaande bereikt hebt, kun je oefenen de spierspanning langer vast te houden. Dit kun je opnieuw opbouwen van enkele seconden tot een minuut.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal!

Mooie ronde buik buddy, volgens mij schelen we elkaar niet veel! ;)

Ik heb hem al zo lang niet gedaan dat ik er maar weer eens één moet maken...

28 weken wave!!!

voor mij :D

13. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
  14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben al een hele poos aan het photoshoppen, en heb nu eindelijk het geboortekaartje klaar, incl. zelfgemaakt gedichtje!

Ik ga nu een proefdruk aanvragen, we gaan 'm op een puzzeltje laten drukken..

Ik twijfel of ik 'm hier ga showen, want ik ben bang dat toch iemand het viavia ziet.

Maar mocht je hem heel graag willen zien dan geef maar een gil, pb ik 'm wel :)

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Buddy 28 weken wave voor jou!! Ik wil je kaartje wel zien ;) ik photoshop ook veel... Zit er ook aan te denken om zelf te ontwerpen... moet nog ff bedenken hoe ik het wil :D Erg leuk

@ Bedankt meiden voor de complimenten.

@ Hier net terug van de vk, en weer goedgekeurd. Suiker was 5.6 dus goed :D gelukkig! Gewicht in totaal + 1, erg netjes volgens haar. Mijn mannetje is goed gegegroeid en ligt met zn hoofdje naar beneden. Dus duwt met zn billen tegen me ribben. Verder nog ff ook de mg vac. gehad en het is je eigen keuze of je hem neemt of niet, maar ze adviseerd het wel te doen. Maar ik weet het nog niet...

16. mamastarlight

mag ik even kotsen op de uwv...

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mama en Mir wat een schattige kindjes! Zo lief!

Bsb, ik ga geen poes halen hoor! Ik zat alleen gisteren even te kijken en dan ineens gaat het wel kriebelen hihi, vooral die ragdoll lijkt me een ontzettend leuke en lieve poes! Maar ja onlangs is 1 van onze katten overleden en dat heeft wel een hoop verdriet gedaan. Nu hebben we er nog 1, hij is wel leuk maar hij en ik liggen elkaar niet zo whahahha, ja als ik zwanger ben komt ie altijd op me buik liggen maar verder loopt hij alleen achter baasje aan ;)
    Opzich zou ik een poes nog wel leuk vinden hoor, maar er zit zoveel tijd in en daarbij verantwoording als je bv op vakantie wil... Nee als ik daaraan denk wil ik geen huisdieren meer, maar ja zo'n kitten doet wel kriebelen hoor ;)

Vicious, ik ben wel heel erg benieuwd naar je kaartje ;)

Jodelahiti, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Helemaal met 2 kids, hoe groot ze ook zijn! Helpt fysio een beetje?

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Net even 1,5 uur op de bank geslapen toen Marcus ook op 1 oor lag. Voel me nog steeds alsof ik gisteren 1 fles malibu achter de kiezen heb, misschien straks als hij ligt nog eventjes, maar ja kans is groot dat Lisette dan thuis komt... Nou ja dan vanavond maar op tijd naar bed!

Wat gaan jullie eten meiden?

19. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ Troeltje,

Mja, helpt wel maar niet op korte termijn. Meer om ervoor te zorgen dat het niet erger gaat worden!

Een fles malibu? Haha!
    Lekker, een kater terwijl je geen leuk feestje de avond ervoor had! Niet eerlijk!

Ik heb trouwens de mex. griepspuit al gehaald.
    Over 2 weken de 2e spuit.

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee inderdaad, dat zei de verlos ook al tegen mij. Dat het meer voor straks is dat het niet erger word.
    Ik heb ook best veel pijn in mijn bekken, maar dat van jou klinkt wel een stukje heftiger. Hoop dat het niet erger word voor je!

En ja inderdaad ik had liever een knalfuif gehad gisteren ipv een slapeloze nacht door me vader. Marcus vond ik ook wel vervelend, maar uiteindelijk heb ik liever een slapeloze nacht door mijn kinderen ;)

Ik heb de prik ook gehaald!

Deel Deze Pagina