Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tonka, tjeeesus wat schrikken. Hoop dat het idd allemaal vals alarm is. Maar wel duidelijk rustig aan gaan doen.
    Dus... Koelkast naast de bank laten zetten. Computer... (anders kan je niet hier lekker kleppen)... en zorgen dat de boodschappen gedaan/bezorgd worden enne eh... boeken, tijdschriften puzelboekken enzow in de aanslag. Leuke dvd ;s in de aanslag en natuurlijk alle afstandsbedieningen in de aanslag...

@ Mammamia, kwaaltjes... bleeegh! Ken ze. Maar ik voel me nu voornamelijk zoooooo enorm! Ik waggel ook rond. Voel me net een eidereend... zucht!

@ Mirrr! Ook zo lekker crea bea! Leuk leuk leuk! En wat een mooie buik!

@ WAVE voor MINIMOUSE!!!

@ Mama, wat is er met je dochter aan de hand? Zo ziek. Arm ding... En let je goed op jezelf? Beterschap voor je schatje

@ Vicious, foei! *WINK*
    volgende keer wel weer gaan hoor!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muurtje ja ik weet niet wat ze heeft. Iig geen rode wangetjes meer, en ligt nu lekker te slapen. Dus maar even in de gaten houden. Wel ff schrikken. Kwam in het ziekenhuis moest meteen mondkapje op, dachten ze mg!! Gek, toen die ha kwam zei ze hoeft helemaal niet joh dit is geen mg geval vaag he

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mondkapjes... Tja... soms he?
    Nou, hopen dat de lieverd er snel weer boven op is! Geef d'r maar een dikke knuffel namens mij.
    :)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ga afsluiten. Ben kapot. Ik ga weer in bed liggen. Was daarstraks om 5 uur toen ik thuis kwam er ook in gedoken. slopend dat werken en zwanger zijn... hihi.

Oh ja! Leerlingen schrokken van de bewegingen van kiezeltje. hihi. Ik merkte het op dat moment niet eens heel erg. Was wel grappig. WOW mevrouw... net als of u een alian in u hebt die er uit wil... hihi Cool hoor! en dat soort reacties.

Ben ook na het werk trouwens ff bij een nieuw baby zaak langs gegaan bij mijn werk in de buurt.... die durven wel met hun prijzen... Maar ik heb leuk speelgoed gevonden van Tiny love. Echt leuk spul.

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Welkom! en een mooi buikie heb je...

7. mammamia

Jah op mijn buik vind ik nog logisch omdat het daar allemaal gaat uitzetten. Gebruik ook al een tijdje buik en borsten creme van zwitsal. Maar die jeuk op mijn tenen en handen vind ik het vervelendst, daar smeer ik soms maar wat sudo-creme op... heb het vooral ´s nachts als ik wakker word en daarna weer in slaap probeer te komen, dan ga ik zitten krabben grrrr... Het hoort er idd allemaal bij, maar prettig is het niet...

8. mammamia

Fijn dat alles gewoon goed is met je suiker... en blijf vooral genieten van je zwangerschap, het is zo zonde om je steeds maar druk te maken, terwijl het echt wel goed zit met de kleine in je buik, vertrouw daar gewoon op...!

9. mammamia

Woont je ex nog wel in Culemborg?

Heel veel sterkte meis, ik hoop dat je je wat kunt ontspannen, hoe moeilijk het ook is! Knuffffff!!!

10. mammamia

Vervelend is dat he met die 5e ziektes. Ik was ook blij dat ik over die 20 weken heen was. Aangezien ik op een kinderdagverblijf werk en er ook mee te maken kan krijgen... waar je allemaal wel geen rekening mee moet houden... zucht...

11. mammamia

Jah, ik begin ook steeds meer te waggelen haha... vooral trap op gaat moeizaam haha... waggel waggel...

12. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    He Muur, ik had het idee dat je in Rotterdam woonde! Maar misschien Schipluiden, Maasland, Pijnacker, De Lier, Nootdorp?!?! ;)

O, dus 't blijft een beetje een gok of je wat ziet. Wel redelijk van ze dat ze minder afgerekend hebben. Mijn placenta ligt laag achter, dus dat is wel gunstig. We gaan maandagmiddag al. Ik laat het hier nog wel even weten hoe het was....

Ja, tapijt voor 1e verdieping is zand/camel. Op 4 december gaat het nu gelegd worden. Op 5 en 6 december gaan we verhuizen. Ja, ben soms (vaak) wel moe, maar deze fase is wel een leuke fase, alles wordt nu in snel tempo heel mooi! Binnenkort wel even een up-date.

Was vanavond met vriendin aan 't kijken bij 'oude' volleybalteam. Dus geen Speakers voor mij. Was het leuk?

Klusser

13. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Aaaah, Schiedam!
    Zat toch aardig in de buurt met mijn Rotterdam-idee.

Grappig, een omgeving Delft-kliekje....
    Houd mij maar op de hoogte van eventuele dates...

Klusser

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ben geen expert, maar ik zou zeggen dat je tijdens je ziektewet-periode geen vakantiedagen opmaakt en dat je ze in die tijd wel opbouwt. Dus dat je na je ziektewet-tijd gewoon hetzelfde aantal vakantiedagen hebt als in een 'gezond' jaar....

Niet zeker, maar denk het...

x Klusser

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    hoihoi, ben weer bij. Ga nu naar bed. Even niet meer reageren op iedereen. Morgen behangen, dus tijd om te gaan tukken...

Wiegje (van zwager/schoonzusje) is net gebracht. Staat hier nu in de woonkamer van 't oude huis. Echt leuk om te zien!
    Deze week weer gewerkt voor de baas op kantoor. Heb de baby deze week (dan ook?) meer gevoeld dat tijdens mijn verbouwings-vakantie van de afgelopen weken. Klusser is blij.

x Klus

16. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    @ belliebel: mooi buikje hoor!!

@ Tonka: sterkte.. hopelijk valt het mee..

@ mirr: mooie muurschildering en mooie buik. Daar is mijn buikje niks bij haha :p

@ Esther: welkom en alsnog gefeliciteerd!!!

@ bsb: he bah, wat zit jij in een rotsituatie zeg. Waarom maakt ie het nou nog moeilijker dan het allemaal is?! Heel veel sterkte meid!

@ Melek: gelukkig maar en nu weer lekker genieten!!!! :D

@ mama: he bah wat vervelend. Moet schrikken geweest zijn.. sterkte..

@ hier: gister weer aardig wat harde buiken gehad. Ook wat buikpijn/steken steeds. Vind het maar niks. Gelukkig heb ik woensdag weer controle. Toch maar even met de vk over hebben..

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ hier net wakker, maar echt spierpijn gevoel, in buik en benen :( Wat minder dus. De kleine man erg aan het schoppen, net.
    Met me meisje gaat het gelukkig beter, geen rode wangen en erg vrolijk zoals altij ;)

Vandaag 27 weken Waveeee!!! Wat gaat het toch snel.

Fijn weekend allemaal!!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    geen tijd om terug te lezen. moet zo weg en kom dan tijdje niet meero mdat we dan in belgie zitten.
    straks even langs de vk, controle.
    kreeg gister te horen van mn moeder dat mn (lievelings)tante een miskraam heeft gehad begin van de week, was 11 weken. schrok er wel van. kwam er voor het trouwen vaak over de vloer als "vaste" oppas op mn nichtjes (bijna 3 en 1,5). gelijk van liggen dromen vannacht. mn zusje van 7 snapte het niet goed meer en heeft bij haar vriendinnetje lopen vertellen dat het bij mij fout was gegaan en dat we daarom zondag niet waren geweest, mar dat was omdat mannetje longontsteking heeft, vond het wel schattig van dr want ze was zooo verdrietig dat ze geen tante werd....
    maar ik ga. sterkte allemaal hier en tot gauw

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goeiemorgen allemaal,

Niet alles terug gelezen.

Mama25 gelukkig gaat het weer iets beter met je meisje.

Jodelahiti, tjeempie een miskraam op 11 weken. Dan ben je er eigenlijk al zo aangewend dat je een kindje gaat krijgen. Dan komt juist de tijd dat je het iedereen mag gaan vertellen, en dan gaat het mis:(. Brrr het blijven enge gedachtes. Heb toevallig vannacht ook gedroomd over dat ik weer net zwanger was en dat dat ook niet goed ging. Die stomme dromen ook altijd.

Hier gisteravond naar de film 2012 geweest. Echt een supergoede film als ik het moet zeggen. Ik vond hem boeiend van begin tot einde. Er zaten ook echt wel stukjes in waarin ik hem zat te knijpen hoor, maar ukkie was goed actief gisteravond in de bios. Dat kan ook bijna niet anders, dat geluid staat best hard vind ik zelf hihi:p.

Ik ga even de laatste boodschapjes doen. Ben a.s. dinsdag jarig, en vier het morgen voor familie. Dus moet nog taart halen enz. Tot strakjes allemaal.

20. minimouse

minimouse Niet meer actief

WAVE voor mama :D hihi fijn dat het weer beter gaat met Jaylinn! hoop da thet mee valt allemaal!

pff.. vanochtend weer over gegeven toen ik uit bed kwam. het ging al een poos goed, en in eens gebeurt het weer..

ik ga vanavond met mn 2 schoonzussen en schoonmoeder naar nick en simon:D hihi heb er wel zin in. maar we moeten de hele avond staan, en weet niet of ik dat wel vol houdt.. doe mn bekkenband wel om, dan heb ik nog een beetje steun :) hoop niet dat ik morgen meot over geven, want we slapen bij de schoonouders van 1 van mn schoonzussen! haha

Deel Deze Pagina