HOI! ff snel... maar ik heb foto's in mijn album geplaatst van de kinderkamer!! De boel staat op zijn plek! Joepie! Nu schoonmaken geblazen en wasjes doen en kijken wat we hebben... Nu is alles gewoon in de lades gepropt... En weet ik echt niet meer wat we al hebben. Hoop dat het hier goed gaat! Knuff! @ BSB! leuk uitje met mam's weg! topie! goed plan! @ Voorbeeld foto van de kamer...
@ Mama, ben ik blij dat je kleine lieverd zich al weer wat beter voelt. Gelukkig! En jij? Jij voelde je toch ook niet optimaal? En natuurlijk een WAVE voor jou!! GEfelie! @ Minimouse, ik ben niet iedere dag misselijk maar de laatste tijd wel steeds meer, weer. En het eten komt bij mij ook terug. Jakkes... @ Evenstar en Jodelahiti, de kleine de hik. Ach, wat schattig. Ik vraag mij af of ik dat ooit ga voelen. Ik snap nu al geen snars van hoe ze ligt in mijn buik. @ Troeltje, ik vind dat zooooo stom van die volwassenen... Daar heb ik zo de pest in als ze dat soort dingen doen... ARG! Wat een geluk dat je lekker een 1e rang balkon hebt. En heel veel plezier op de verjaardag morgen. (wat heb je gekocht?) @ Melek geen suiker!!! Zie je wel! GElukkig!! ben zo blij voor je!!! @ Futuremama, iets rustiger aan doen? ivm harde buiken? @ Belliebel, veel plezier morgen! Hoop dat je leuke dingetjes krijgt. hihi. En ik wil die film ook graag zien. Fijn om te weten dat ie zo boeiend is! @ Guppekop, tjeesus wat naar voor je tante! Sterkte...
@ BSB Goed zo meis!! Lekker genieten!! @ Muurtje leuke foto's van je kamertje!! Erg leuk he? Verder gaat het wel redelijk, alleen spierpijn in buik, benen, liezen. Groeipijn denk ik. @ Hier een ontzettend druk ventje vandaag! Hij blijft schoppen hihih. Volgende week gaat me vader de kamer afschilderen dus foto's binnenkort. Ik kan echt niet wachten om al die kleine kleertjes te wassen haha
@ Vraag... Zijn er meer dames hier waarvan hun babytje rustig is? Ik voel haar namelijk echt niet zo veel als hier sommige vertellen. En ik maak mij er eerlijk gezegd iets wat druk om... gister en vandaag is ze sowieso heel erg rustig. Ik voel haar maar heel weinig en heel zachtjes... Niets meer van dat harde gestamp van 4, 5 en 6 dagen geleden...
@ Ben straks weer terug... moet eten halen en de klussers voederen... Man met vriend op zolder bezig om wasbak op te hangen... en niets werkt mee... Tot later
Muurtje het kan zijn dat ze naar de andere kant schopt, of tegen placenta waardoor je haar wat minder goed voelt!! Anders even je vk bellen hoor!!
@ Mama, ze deed al met heel veel kracht door de placenta heen rammen. Zodat je echt een bult in mijn buik kon zien verschijnen... Misschien is ze rustig omdat ik met de kamer aan het stoeien ben geweest? Ik ga straks eens ff helemaal niets doen en kijken wat er dan gebeurt. anders bel ik idd maar de vk. Want het is niet leuk om de zenuwen te hebben... bedankt voor de tip.
@ Muurtje ik ken het, ik voelde hem ook niet goed, en heb toen ook vk gebeld en die heeft geluisterd, en bleek hij naar binnen te schoppen zeg maar. Hij schopt bij mij ook erg hard tegen placenta aan, zo hard dat me buik ervan beweegt. Het duwt nu met zn billen tegen me ribben, voelt niet zo prettig. Maar iig ff rustig zitten/liggen met je handen op je buik en anders gewoon ff bellen!!! Want nu moet je er meer voelen per dag (8keer? of 10)
muurtje, hier ook een rustig kindje hoor, hij is vanaf het begin al niet zo druk maar ik voel hem wel regelmatig. sinds gister zie ik nu ook af en toe mijn buik bewegen. trouwens je kamer ziet er heel erg mooi uit. ik ga morgen weer verder met de kinderkamer. ik moet nog 1 muur schilderen en dan kan het inrichten beginnen. ik kan nauwelijks wachten. hahaha mirr, ik heb s nachts ook wel eens last van een doof gevoel in mijn arm. ik leg vaak op mijn zij met mijn arm onder het kussen maar lang hou ik dat niet meer vol want dan krijg ik in mijn arm een doof gevoel. ik heb gehoord dat als je zwanger bent hier vaker last van kan krijgen. bsb veel plezier met je moeder. tonka hopelijk zakt je bloeddruk weer een beetje als je rust houd.
Muurtje, hier is het ook met tijd en wijlen dattie even flink aan het trappen en duwen is. Meestal een dag of 3 dattie heel druk is, en dan weer even wat rustiger. Mijn vk wijdt het aan het groeien. Ze kunnen ineens een groeispurtje krijgen en daarom voel je je kindje dus mindergoed en is het wat rustiger. Ook als jijzelf (in dit geval met het kamertje) erg druk bent geweest wieg je je kindje in slaap. Kennelijk ervaren ze dit als erg prettig ofzo. Ik heb het ook als ik een druk dagje op mijn werk heb. Als je je zorgen maakt kun je natuurlijk altijd even je vk hierover bellen.
Dames! Dank jullie wel! Ik ben weer gerust gesteld! Het lijkt idd dat de kleine aan het groeien is... Ik ben zelf nl in de afgelopen 3 dagen 3 cm ronder geworden... (thanks Belliebel) En net tijdens het eten heeft ze zich laten voelen. Wat was ik blij! Ze is blijkbaar erg rustig momenteel. Maar ze heeft zich weer laten voelen! JOepie! En ik vermoed dat ze idd ook naar achteren schopt. Heb regelmatig pijn aan mijn zij/rug... Niet zoals rugpijn rugpijn is, maar ander soort pijn. Moeilijk te omschrijven. Nooit aan gedacht dat zij dat zou kunnen zijn. Thanks Mama. Wat ben ik blij met jullie thanks! En ik zal zeker bellen mocht ik weer ongerust worden. Oh ja! Deze was ik vergeten te fotograferen.. kijk die heb ik vandaag gemaakt op de muur. Dit is de laatste schildering op de kamer. (op de andere foto's tussen het badje en bedje in zichtbaar.)
@ Ladytijger, gaaf he als je buik zo op en neer gaat. Ik vond het zo'n bizarre gewaarwording. Haha. Trouwens... als je kindje rustig is in de buik... is ze daarbuiten dan ook rustig??? *zou wel zo plezant zijn... hihi*
@ Mammamia! Leuk ledikantje, zacht geel he? Mooi. Hoe ziet de rest van de babykamer er uit? Ik ben niet nieuwsgierig... hihi En een heel mooi buikje!
Ik denk dat ze dan met het ruggetje naar boven ligt, en naar binnen schopt. Dat voelt best anders, maar ik moet zeggen dat ik dat ook nogsteeds erg goed voel. Als je je zorgen maakt --> vk bellen. Echt. Mooi kamertje trouwens
@ Evenstar! Dank je wel. @ I.v.m. kamertje.. is het trouwens handig om plankjes of b.v. een kastje op te hangen in de kamer? Hoe kan je trouwens het beste je commode of kast indelen met spulletjes? Ben momenteel niet de handigste in het bedenken van oplossingen geloof ik.. hihi...
Hahah je steld wel veel vragen zeg!! Hahaha grapje Ik had bij mijn dochter geen kast dus alles in commode. Nu heb ik inbouw kast waar ik de kleertjes en beddengoed ed in leg. In de commode gaan 2 mandjes, met sokjes en slofjes, luiers, hydrofiele doeken, badcapes, etc. Boven de commode heb ik een plankje met verzorgingsspullen.