Daar is het forum voor toch Ik zou (zag dat je lades in commode hebt) wat je meest gebruikt boven in doen, hydrofiele doeken, luiers, badcapes etc. Maar leuk kamertje hoor!! @ Evenstar mooi buikje!!
Heb een filmpje gemaakt van me meisje die loopt achter dr karretje, zow lief http://www.youtube.com/watch?v=nH5IfsARD50
@ Mama, bedankt voor het compliment ivm het kamertje! En ik zal idd dat doen, spul wat het meest gebruikt word in de bovenste lade doen.
Sorry, heb wel wat bijgelezen maar geen puf om te reageren, zijn vandaag naar mijn moeder geweest en het kerkhof (sterfdag van mijn vader). Dus doe vanavond verder niks meer.. Maar heeft er iemand interesse in muurstickers van vlinders? http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/175983-muurstickers-vlinders-appelgroen.html#post6003443 Wij hadden een muursticker van een boom besteld en daar zaten deze ook bij. Alleen ze blijken meer appelgroen uit te komen en dat vloekt bij de kleur van onze muur. En omdat wij ook niet weten wat het wordt vind ik vlinders niet zo leuk als het een jongen zou zijn.
He muur, Het ledikantje is gewoon wit, maar lijkt op de foto misschien zacht geel... deze staat in onze slaapkamer. De foto's van de babykamer heb ik al eens geplaatst hier... moet je maar ff bij mijn berichten terug kijken of anders op onze babysite (staat in mijn onderschrift) in het foto-album... Jouw kamertje ziet er ook super gaaf uit, met al die muurschilderingen. Wou dat ik dat kon... ben nooit een ster in tekenen geweest haha...
Ik ben nog wakker.. teveel gephotoshopt, eerst maar weer afkoelen voordat ik kan slapen! Vrijdag komt er ieman dvan de kraamzorg hier, intakegesprek en kamertje bekijken enzo.. Heeft iemand van jullie ook al zo'n afspraak staan??
@ Nee eerlijk gezegt niet, Alleen telefonis een gesprek gehad, en daarna een info map zal overal wel anders gaan, Maar misschien wel handig, als je wat vergeten zou zijn, @ voor de rest alles goed hier alleen een buik die erg gevoelig is en opgeblazen en veeeeel plassen maandag toch maar weer eens naar gyn of huisarts of het toch nog niet een blaasontsteking weer is. groetjs en tot schrijvers patricia uitgerekend 15 feb 2010
ik heb het opnieuw moeten aanvragen dus wacht het nog af. ben echt zo verdrietig. Ik hoor niets van vrienden vandaag terwijl ik contact zoek en kreeg net om half 1 weer een berichtje van me ex zodat ik in paniek weer op de computer ben gaan kijken waar die het over had...ik haat dit zo...
Hallo, ik kom even snel een ego-bericht plaatsen: Matthijs is gisteren vd trap gevallen..... Hij heeft gelukkig nergens last van, maar de schrik zit er natuurlijk goed in
Wij krijgen deze keer gewoon een belafspraak, omdat dit ons 2de kindje is, maar de vorige keer had ik de afspraak volgens mij pas later in de zwangerschap
Hallo, lieve buddy. Wat een gedoe zeg. Ik stuur je straks nog wel een sms (ben bang dat ik je nu anders wakker maak ) Een hele dikke knuffel!!!!!!
hey meiden, Weer eens een teken van leven van mij. Zijn jullie ook zo aan het aftellen tot je verlof? Heb echt nergens meer tijd voor, alleen maar werken, bleh. Isa's nieuwe kamertje is af: ze heeft er vannacht voor het eerst in geslapen. Het is een echte meisjeskamer geworden; het thema is rood met witte stippen, echt cute. De babykamer (Isa's oude kamer) ga ik niet veel aan doen; hij is pas geschilderd (aqua dus kan prima voor een ventje) en ik ga hem gewoon met wat accesoires 'oppimpen'. Ik moet nog 2, 5 weken lesgeven en nog 2 weken vergaderen en dan heb ik kerstvakantie en verlof!!! YEAH! Meiden, een fijne zondag allemaal! O ja; we hebben donderdag een 3dpretecho; kado van vrienden van ons..errug zin in! Kus, Liedel
Dinsdagmiddag komt er iemand bij ons.. Wat houdt het eigenlijk precies in?? Kan ik me miss een beetje voorbereiden
Goeiemorgen meiden! BSB, vervelende situatie hoor! Ik hoop dat het vandaar weer beter gaat! Duster, jeetje wat een schok zeg! Ik zou zelf ook helemaal in paniek zijn zeg! Knuffel voor jullie! Verder niet zoveel bijzonders vanaf hier. Kids hadden schoen gezet en hadden er iets in, Lisette een pietenpakje, Marcus poppetjes van Little People, ze waren helemaal blij! Straks naar ons nichtje, die is 1 geworden. Voor muurtje, we hebben een ton met blokken gekocht en een houten schommelpaard!
Hier hebben we de vorige keer een kort gesprekje gehad. Wat we verwachten, wat ze te bieden hebben, of we eventueel een leerling kraamverzorgster erbij willen. Verder hebben ze helemaal niet naar het kamertje o.i.d. gekeken
@Troeltje; Veel plezier vandaag. Leuk zeg, schoentjes zetten. Wij slaan dit jaar nog maar over. Hij heeft er toch nog geen besef van en hij wordt met Sinterklaas zelf al zo verwend (sinterklaas bij oma, bij de andere opa en oma en thuis)
Goedemorgen @ BSB jeetje wat vervelend zeg!! Dikke knufff voor jou! @ Duster das schrikken zeg!! @ Kraamzorg ik heb een telefonisch intake gehad, en mapje voor kraamweek ook al thuis ontvangen. Ze komen hier dus niet langs ivm 2de kindje. Bij Jaylinn trouwens ook telefonisch intake gehad. Aan het eind van de zwangerschap bellen ze nog een keer van de kraamzorg. @ Hier wel redelijk goed geslapen, en uitgeslapen tot 8.30 haha me meisje was zo lief aan het spelen. En nu wil ze de hele tijd lopen achter dr karretje, echt lief!! Wat word ze groot... @ Sinterklaas wij vieren het niet (tenminste dit jaar nog niet) ze snapt het toch nog niet en ik kan het geld nu goed gebruiken voor babykamer. Wel krijgt ze met kerst een cadeautje onder de boom van mama, en opa en oma, en mama's oma, en dr oom. Dus dan word ze wel weer goed verwent. Fijne zondag allemaal
he dames, ben weer thuis! het was echt leuk gisteren bij nick en simon hihi.. maar meot er nu weer vandoor.. mn oma is vandaag 93 geworden. dus zo ff op visite! doeidoeii