hey meiden ik wil toch nog even showen met onze kleine man. dit is een foto van de pretecho met bijna 25 weken. aankomende woensdag hebben we weer een pretecho.
@ Ladytijger, ahhhhhh! Wat een schatje! @ Bsb, zoek naar de leuke dingen nu in het leven. Hoe klein ook. Dat je kleintje zich weer lekker laat voelen. Dat je gezond bent. Dat je niet door de regen hoeft te lopen en heel erg nat wordt. Dat het zonnetje af en toe lekker schijnt. Dat je je ouders hebt. Dat je ons hebt? Mij heeft het positieve proberen te zien in de meest kleine dingetjes heel goed geholpen.... Heel veel liefs meisie!! @ Mama, nu al aan het bier? hihi. @ Hier daarstraks een hele heftige steek door mijn hele buik heen en die bleef hangen op mijn onderrug... Moest echt even huilen. Zo veel pijn. Nu is het gelukkig over. Heb wel een harde buik. En echt, ik heb vandaag juist een hele rustige dag. Alles wat ik wilde doen heb ik nl niet gedaan. Ik heb alleen maar met manlief op de bank gezeten en serie-tjes zitten kijken... Maar onze dochter is vandaag, lijkt wel de boel aan het verbouwen binnen in mij.. hemeltje lief! En ik gister maar klagen dat ze zo rustig was... zucht.
Even een vraagje tussendoor. Laten jullie allemaal een pretecho maken? Het lijkt me zo geweldig, maar vind het wel ontzettend duur en twijfel een beetje of het die 100 euro waard is...
fm, je krijgt niet alleen foto`s bij een pretecho maar ook een gehele dvd opname van je kleintje. en ik moet zeggen dat is erg leuk om terug te zien. ik vind een pretecho wel het geld waard je kan het moment dat de kleine in buik zit nooit meer terug halen. misschien kan je het als sinterklaas cadeautje vragen aan je mannetje.
@ Futuremama, ik heb t gedaan. Maar bij mij werd het niets. De placenta ligt aan de voorkant. Vandaar dat de kleine niet zichtbaar werd... Ze blijft dus toch een verassing tot het eind. maar ik moet wel zeggen dat ik het erg leuk vond. Waar woon je? Echt even internet langslopen om te kijken welke het goedkoopste is. Wij kwamen er een in Delft tegen. Babyvision geloof ik. Ook aardige dame.
wij laten geen pret-echo maken. ik vind het ook erg duur en je moet volgens mij geluk hebben met de ligging van het kindje. ik zelf ben best stevig waardoor een "gewone" echo ook altijd lastig is te zien
jo7, ik ben ook best stevig en toch kreeg ik leuk beeld bij de pretecho. maar je moet wel geluk hebben of de kleine wil mee werken.
mijn zusje heeft wel een pret-echo laten maken omdat ze ook heel erg graag wil weten wat het gaat worden. Ze kon niet waten tot de 20 weken echo. Ze is nu 18 weken. We leuk om te zien
Zo, de visite is weer weg... Erg leuk om even te kletsen over onze zwangerschappen. Mijn nichtje is vrij slank waardoor je al wel een iniminie buikje kon zien, erg leuk... het wordt wel aanpoten hoor nu ze een tweeling verwachten. Ze wonen nu nog in een flatje in A'dam, maar zullen toch echt opzoek moeten gaan naar een wat groter/ruimer huis... en dan nog een grotere auto aanschaffen. Jeetje, volgens mij ben je daarna platzaak:S Ben toch wel erg blij dat wij er ''gewoon'' 1 krijgen... Was trouwens bijna van mijn koortsblaar af, ontwikkelde zich vanacht/vanochtend weer een nieuwe grrrr en hij doet pijn Heb al de hele dag zo'n compeed sticker erop zitten... volgens de reclame is ie in no time weg... nou helaas gaat het in het echte leven niet zo snel... word er echt sjago van... O, de spaghetti is klaar, manlief stond weer eens te koken hihi... lekkerrrrrrrrrrr X
thanks voor de luisterende oren en advies meiden. Een van de vrienden belde dat die ook mijn kant van het evrhaal wilde horen. kan het nu even niet opbrengen en heb hem dat ook gezegd. ik mis mijn maatje. Ik heb woensdagmiddag een afspraak voor mezelf dus dan ga ik de positieve punten weer zoeken...
mammamia ook eerst een tweeling en daar komt een hoop bij kijken. Wij hebben ook een grotere auto moeten aanschaffen omdat de kinderwagen er niet in paste. We hadden pas een jaar een andere auto waar prima een gewone kinderwagen in kon maar geen tweelingwagen. De aanschaf van spullen voor een tweeling zijn duur. Gelukkig krijg je bij sommige winkels 15% korting op het 2e artikel en dan bestaat er ook nog zo iets als mp. Daar hebben we een mooie kinderkamer gekocht met 2 bedjes. Ben wel blij dat we er nu 1 krijgen.....al hoewel ik nog een tweeling ook wel leuk had gevonden.
Hoi hoi! Ben er weer even... ff ego berichtje. Als het mogelijk was geweest om iemand door de telefoon te trekken en dan een aframmeling te geven dan had ik dat gedaan. (normaal ben ik echt niet zo agressief) We hadden eten besteld. Doen we normaal nooit. En we zaten al bijna 2 uur te wachten. Ik had gebeld toen we 1 uur en een kwartier aan het wachten waren. Mevrouw, heel druk hier. Het is onderweg. Prima denk ik. Na 15 minuten belde ik weer op. Joh, heeft iemand die het eten bezorgd een ongeluk gehad of zo? Nee, niet dat zij wist. Nou ok. Gelukkig. Joh, over een kwartier zijn wij namelijk al weer 2 uur aan het wachten op eten. En ik vind dat echt te gek voor woorden. Krijgen we korting of zo? Ja, hoor de volgende keer als we zouden bestellen. Ik terug. Joh, als het koud is dan hoef ik het helemaal niet en ik weet niet of ik überhaupt nog wat bij jullie zou willen bestellen. Oh wacht daar is hij... Dag mevrouw en bedankt zeg ik nog. Mannetje voor de deur. Nee, ik moest betalen en dan pas mocht ik proberen. Ik zeg tegen manlief. Me hoela geef hier dat spul. En je houd dat geld maar vast. Dus ik trek die zak open en zitten daar hele slappe koude aardappelschijfjes in... Ik bel die zaak weer op om te laten weten dat ik de boel terug heb gegeven. Zeg , nu een man, tegen mij. Ja, maar druk en hectisch. Een van die bezorg mannetjes van hem had een ongeluk gehad en lag nu in het ziekenhuis... enz. JA! mehoela zeg ik tegen hem. Net was er niets aan de hand. En op eens 5 minuten later ligt er een in het ziekenhuis. Ik heb jullie net zelf dat idee gegeven. ben je helemaal besodemieterd! Nog liegen tegen mij ook. En mevrouw... dit en dat. Ik zo van flikker op! Leugenaar! en ik hing op terwijl hij iets zei. Echt, als ik in die zaak had gestaan. Ik geloof dat ik m aangevlogen was. En zo ben ik echt niet. DUS! FARAO IN SCHIEDAM! NOOOIT MAAR DAN OOK NOoIt IETS bEsTELLEN! KOUDE TROEP EN ZE LIEGEN!
he muur, balen van het eten. Zit je eerst al een poos wachten en dan krijg je dit. Hoop dat je iets anders lekkers gaat eten. Las het verhaal van je harde buiken.Balen zeg.
HAHAHAHAHA, sorry zit ff te lachen om je verhaal... kan me voorstellen dat je er pislink van werd... en wat heb je uiteindelijk gegeten?